Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

По личен опит, защото на моята челното стъкло е под много малък ъгъл спрямо светло на цвят табло - ако стъклото се почисти много добре отвън и отвътре отблясъците, вкл. нощем от улични лампи, мокър асфалт и т.н.  намаляват и се вижда доста по-добре.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дългоочаквана смяна на задните дискове и накладки, за втори път ми продават накладки уж по модел на колата, и пак тези с "пъпката" която пречи, та я пилнах с флекса :D.

20230624_144735.jpg

Редактирано от jungles
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Щото за търговците Акорд 7 е седан. А камионите не обичат пъпчивите накладки. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгоря ми десния ксенон на късите светлини и на тяхно място сложих ето тея https://farovelife.com/bg/shop/led-sistemi/d2s-led-system/?fbclid=IwAR0SESp9nOxS_Z3v9zN4dLrvOWlc91l8tLEEm_ilLLQ9HkDhiS8ZV-dqZjM и съм доволен как осветяват,снимки не съм правил защото искам да ги снимам вечерно време,а за дневни светлини монтирахме ето от този вид модул https://www.olx.bg/d/ad/drl-led-dnevni-svetlini-migach-kombinirani-universalni-led-krushki-migach-CID1243-ID8nvjA.html?fbclid=IwAR11EnlSOhR63NBLIhB1gKInDIB__5asc9XXq03YxgnbDEgiCqNu4UEVp6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на масло и филтри. С предното Шел Хеликс беше бая шумничка. Днеска като я взех и я запалих, трябваше да видя оборотомера, за да разбера дали работи:D Масло RAVENOL FDS SAE 5W-30- от общите поръчки. Правихме и реглаж на клапаните и ревизия на стартера- почистване и смазване.  Сега направо да ти е кеф да запалиш- колосална разлика:)

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих китайска мулти медия на мястото на оригиналната такава,монтирана в Пловдив,работят всички бутони на волана включително и бутоните за вдигане и затваряне на разговора при позваняване и разговор на телефона,както и бутона за връщане в предишното меню.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Robben
 

Off Topic

 

Колега, сподели, моля, какво точно Shell Helix си бил сложил, че те са "супорнайсет" вида и се различават значително по свойства и характеристики.

Благодаря предварително!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 6/30/2023 at 11:18 PM, dandilov said:

@Robben
 

  Reveal hidden contents

 

Колега, сподели, моля, какво точно Shell Helix си бил сложил, че те са "супорнайсет" вида и се различават значително по свойства и характеристики.

Благодаря предварително!

 

https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Странно. Чистата Ultra при мен никога не е била "по-шумна". Но пък има и друг момент - по-ниският вискозитет може да накара двигателят да звучи по-тихо (освен когато има разтегната верига, тогава трака повече), а и FDS си е по-друг тип масло. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обездвижване.

Частите на разкостената Кофичка са затиснали Легена и в гаража е кат авто морга.

От 2 коли използваемо е само двуколесното.

IMG_20230708_190913.jpg

 

IMG_20230708_174501.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених въздушен филтър преди два дни,защото го нямаше в БТ, който струваше 90лв. С тази цена май е по-добре да сложа K&N.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш Стокхолмски синдром, за да си купуваш филтри от Бултрако :lol:

  • Харесвам 1
  • Хаха 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там беше дори по-евтин, но го нямаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, meneldor написа:

С тази цена май е по-добре да сложа K&N.

Аз сложих такъв. В Rockauto като цена не е скъп ($12) ама доставката е 40$.

P.S. Сега видях, че доставката е еднакава за повече бройки. Миналата година не беше така.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавих нова батерия на едната Хонда

IMG_7138.thumb.jpeg.83b0f13e819ae23cb4310168716beed8.jpegIMG_7139.thumb.jpeg.7ba46e1a4b9971afaa3481abdd5fc361.jpegIMG_7141.thumb.jpeg.58e3fdfe75e5e9d23d1b7f326ac6a11c.jpeg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата, карам вече 3,5 години с нея. Единственият проблем е, че плюсовата клема е изпъната до края. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.07.2023 г. at 18:51, CARPERA написа:

... да тунинговам на детето колелото ...

Виждам че вече кара без помощни колелца. Като и омалее - обади се. Нали съм ти длъжник, а и съм във велобизнеса. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

То в тея жеги само сутрин става за работа по колата, за който рано става. ;)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     Пробвах се и аз ,ама нещо неми харесва много.  Иначе ваксата е  супер.

20230610_081638.jpg

20230610_133451.jpg

20230610_133508.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си датчика за външната температура. Със стария температурата беше заковала на едно място и много рядко мърдаше, което май смущаваше работата на климатроника. За процедурата трябват по-тънки ръце, които да се промушат през долните отвори на бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

IMG_7235.thumb.jpeg.18019c2cab2f1d782b37941ed1de1139.jpeg   
 

Дойде и реда за боя - панел, врата ( може би смяна ), калник, вежда, калобран, джанта, 2 прага и нови огледала с прибиране. Надявам се до месец да е готова 😂

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми лампата за накладките и поръчах новите. 

В сряда смяна, че ще имам едни 1000+ километра, а не ми се ще да си прецакам предните дискове. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и "редих" предницата.

Отворих малко фугите между капака и калниците, че отпред се събираха почти на нула. Не е перфектно, но е по-добре от преди. Наместих леко и левия фар че беше напред. Вдигнах и издърпах бронята и и наместих лайсните. Мислех че са огледално симетрични, но след оглед на топологията на формата реших да ги разменя и си легнаха добре, а преди това зяпапха. Явно някой някога не е внимавал.

Повдигнах номера и почнах да напасвам липа, но заваля. Тук е само за проба с тиксо, но ще е нещо такова.

IMG_20230806_201131.jpg

IMG_20230806_200605.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се хванах да сменя ожуления десен праг. Сваля се лесно, но ме беше страх какво ще видя под него.

Амии, 15 години в Италия + 11 в БГ изглеждат така:

IMG_20230809_231856.jpg

IMG_20230809_231937.jpg

IMG_20230809_231755.jpg

IMG_20230809_232031.jpg

IMG_20230809_232054.jpg

IMG_20230809_181911.jpg

Това се вижда през отвора (долу в ляво) на горните 2 снимки. Както е известно - кола корозира отвътре навън. Не измислих какво да сторя в момента там и само напръсках цялата кухина (през отворите за щипките) до задния калник с течен парафин. Външните ламарини на прага бяха с незначителни повърхностни поражения - просто прахоляк, но измих и теглих 1 ръка от BODY-то и сложих "новия" праг. Някой ден ще сваля и левия.

IMG_20230809_231825.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, ето го другият италианец. 
IMG_7482.thumb.jpeg.29a5550b830b0950a72701ab0003649e.jpegIMG_7484.thumb.jpeg.6d871bbbe32ef2790ddabc5f4260668a.jpeg

IMG_7488.thumb.jpeg.d9e412d25822678f9a27a595652bfc74.jpegIMG_7491.thumb.jpeg.5a3c900e269bcba6bad248b97c8fd83c.jpeg

Няма точка никъде. Доста доволен съм. Бях ти споменал, че се криви при вдигане но не от ръжда а от тъпите планки които са измислени. По-дълги са на задните прагове и ако не внимаваш се сгъват навътре заедно с прага, както аз направих. Тъпа история но това е положението. Изправих го с водопроводният ключ обаче прага е леко деформиран отвътре. Не, че се вижда нещо, ама си ме дразни като знам, че аз си го направих :D 

IMG_7486.thumb.jpeg.92e2df1b80de9ce3e9000d020910ee79.jpeg

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. Там ми се вижда здраво. Макар че задницата е по-лека, би трябвало да е предвидена достатъчна здравина и при здрав метал да няма драма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е здраво но планката е дълга и ако малко само мръдне навътре, крика я подхваща, тя се криви и крика ляга на прага. Това го видях в движение без да искам :D Просто са я направили прекалено дълга надолу. Иначе тя задницата е лека ама колата се клати цялата и е страховито ако не се вдигне на още 1 място да прави нещо човек под нея.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така или иначе му взех "нов" крик (че хондовският е доста зле изглеждащ), а той си има прорез за тая планка и няма как да се подпре "неправилно".

IMG_20230813_091920.jpg

IMG_20230813_092050.jpg

IMG_20230813_092222.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди :
1.thumb.jpg.578bf13dc5c88ff32ee4a47489d68863.jpg
след:
2.thumb.jpg.c974dc69d504591a450219c7634ebc2c.jpg3.thumb.jpg.c89154204dd6331747d7c63f779c8910.jpg4.thumb.jpg.e2139d47db6d50bc2da73b7a7b349dd5.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата боя си е нова! На бръзко - шкурка + високотемпературен спрей.

Пътем проверихме клапаните, че са на 5К+ след ремонта на моторчето. Всички еднакви - шмрък на 0.20 / пръц на 0.25. :)

IMG_20230815_124121.jpg

IMG_20230815_135549.jpg

IMG_20230815_100414.jpg

IMG_20230815_135410.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да заведа една щета по каско, 1 час висях там :) 

 

Накладките ги сменихи преди 2 седмици. В Събота едно Теле реши да ми изскочи зад един храст, добре, че карах със съобразена скорост и си спрях, въпреки, че се задейства АБС-а. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си първата ламбда. Нямаше "грешка", но напоследък се мръщеше и вдигна разхода. На ГТП-то, стойностите бяха на ръба за по-ниската еко категория и реших да я прегледам с диагностиката. Наложи се флекса да играе и резбата да пооправя, но вече съм съм с нова Denso сонда за 160лв.(с отстъпката:dry:).

Редактирано от I_Yordanov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А резултатът какъв е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HDS-а показа 1.06 дългосрочна корекция на Бензин след Търново - Царева Ливада - Търново (70км грубо). Ще го погледна пак другата седмица, при газаджията, че така или иначе разбутахме настройките на газта заради харченето, преди да разбера за сондата. И двамата бързахме и ми направи корекции без да гледаме много, много данни. След бърз поглед, графиката на сондата ми хареса, но не мога да цитирам волтажа в момента. Като я закача другата седмица, ще гледам по-обстойно и може снимки да добавя. 

На първо четене - много е добре (на бензин):).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех масло и филтри за Хондата, в петък ще се сменят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превъоръжаване.

Утилизирал съм старите бомби. Новите са заредени. ДВГ-тата с LPG на по 11 години нямат драма. Полет нормален.

IMG_20230825_092500.jpg

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж клапани + почистване на дросел и стъпково моторче

 

= 350 лв ....

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...