Jump to content
Sign in to follow this  
niki_rr

Кои карат мотори от форума?

Recommended Posts

И моята "кавгаджийка". :)

 

Публикувано изображение

Edited by sebulba

Share this post


Link to post
Share on other sites

!!! за сега е само един мотора в автопарка ни-ХОНДА ЦБР 125 Р4.идва ми малко ,като Ну-погоди съм на него ,така,че предстои вземане на още една хонда но поне 400-500 кубика.

И аз съм като теб, колега, но пък карането/ученето на по-малък мотор е полезно от гледна точка на това, че не придобиваш веднага отношението "аз съм господар на пътя" (характерно за карачите на пистаци), което рано или късно те подхлъзва в пряк и преносен смисъл :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега @Nikolay Kozloduy, по-нагоре бях написал със какъв мотор ще съм, но това вече е без значение. !!!Събора мина, "малко" ни понамокри. Тези които са били там, знаят за какво говоря.Може и да беше мокро, но пък си изкарахме готино.Ето и малко снимки от там (надявам се хората от Козлодуй да ги намерят):http://www.facebook.com/album.php?aid=9340...mp;l=868b85ac74 Ако има желаещи от колегите притежаващи мотори, да се събираме за други мото-събори, може да си пишем в тази тема.Поздрави,Веско

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз карам този мотор

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Перфектно градско моторче- максимална скорост 120 км,среден разход 3.5 л/100км

Става и за малко по-дълги преходи,ама не можеш да го гониш много.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От всички стари теми като, че ли тази е най подходяща за вдигане. ;)

Ей го и моя матор. Не е Хонда ама си ми харесва. Проблема е, че взе да става бавен.

Публикувано изображение

Edited by Matheo

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-3289-0-17492300-1504287673.jpgАз карам това

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Hornet CB900F, предишните няма смисъл да ги описвам...

18111136_1558370294196346_437108064_o.thumb.jpg.071624142e942d6487f196f29b0bcd0c.jpg

Edited by dan_koloff
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

На жената:

DSCN6629.thumb.JPG.a93f028edde1636e71a7d35e946907a9.JPG

 

и моя 

0-02-01-a234b2f0576ff752b87db823b2e8a82f69b3514927f8157268dae9034b7cdeb3_full.thumb.jpg.f977eea0702a4130ab32cd76afea06aa.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG-4b1b0920e971f04de623fe86c2e8caa9-V[35896].jpg

Всички останали, които не карате Хонда - самопорицайте се! :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отказвам да се самопорицая (Kawasaki ER-6f) :D

original_2584.png?w=800&h=600&fit=crop&s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още съм с крилото.Правя всичко възможно да НЕ го продам...бях му пуснал обяви,но ги махнах...

Edited by MAD DOG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Черния звяр е моя,догодина може някоя Хонда скутер

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е моята машинка

19884494_282684072200231_6094328203017346588_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

CBR600RR PC40

20170727_074910.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карах ВФР 750, от миналата година съм с Ямаха Вираго 750

DSC_1286.jpg

DSC_2782.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да се добавя и аз скромно към групата на двуколесните. Трябваше да реша проблема с трафика и паркирането и прютих една красавица благодарение на Борко от Несебър. Ямахата е 250 модел XCITY 2007.Сега предстои закупуването на каска и други аксесоари и естествено А категория.

IMG-3a58eefcf6804375ccd389e38c2dc8a3-V.jpg

IMAG3887.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.JPG

2.JPG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз трябва да си призная, че изневерих на марката преди две години. Карам Yamaha T-max 530. Не можах да намеря добър Silver wing, а и  "крилото" е по-кротък и турърски мотор. В Т-макса има някаква злоба и нервност, която ме грабна.

Безаварийно и умно на пътя. С обща каска може и да блееш, но с моторЯ не е така.

Edited by nupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз ще се включа към групата скоро с ей този красавец. Утре ще го взимат от Англия и ми обещаха до края на другата седмица да е при мен.

GoldWing.jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕЕЕ удари ни в земята! Това е с музиката, гардеробите, фотьойли и т.н. нали? Златно крило беше това или? Golden wing. Само не знам как се вдига ако го изпуснеш. Тежките трудно падат, но верно как ли се вдига това нещо като е 410 кг.

Да му се кефиш много.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Tokio написа:

И аз ще се включа към групата скоро с ей този красавец. Утре ще го взимат от Англия и ми обещаха до края на другата седмица да е при мен.

GoldWing.jpg

Направо ми изтекоха лигите. Той много арен Ве Танасе (както се казваше в една реклама, пък и нали днес е Атанасов Ден).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, nupi написа:

ЕЕЕ удари ни в земята! Това е с музиката, гардеробите, фотьойли и т.н. нали? Златно крило беше това или? Golden wing. Само не знам как се вдига ако го изпуснеш. Тежките трудно падат, но верно как ли се вдига това нещо като е 410 кг.

Да му се кефиш много.

Ако трябва да бъдем точни, 362 kg го пишат в спецификацията, но пак не е малко.  Явно не трябва да падам, защото съм 72 кг и вероятно няма да мога да го изправя сам.  Старичък е (2001), но такива са ми възможностите. Поне е 1800 кубика.

Edited by Tokio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 16 часа, Tokio написа:

Явно не трябва да падам

То не трябва и да го местиш май... Аз съм със сходни на твоите габарити, да кажем, че тренирам и съм що годе във форма, и пак изпитвам някакъв тих ужас, когато трябва да преместя моя (а е "само" към 200кг). Мислех си за VFR, но го дават "доста тежък" - цели 240кг някъде. А тези 362кг... Дано има задна скорост и помощни колела  :D

 

Но пък както всички знаем, покупката на мотор само по себе си е взела връх над рационалността, така че да не ти пука и да си го караш със здраве!

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 канално стерео хаххах. Да си го караш безпроблемно и да те радва дълго!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има си задна скорост, но няма помощни колела, като кола е. Е, има и триколки Goldenwing, но ако цената на моя е един кошмар, триколките струват три кошмара. Ще го карам само ако мога да го сваля от стъпенката, иначе ще си стои в гаража и ще си бибиткам с него.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотора пристигна, по-голям е отколкото си мислех. Още не съм го карал, но като му махна стъпенката и трудно го задържам да не падне. Явно ще ми е проблем спирането и ниската скорост. Кормилото също ми идва много тежко когато мотора е на място. Ще бъда благодарен на съвети от колеги каращи големи мотори.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз горе долу до 200 кг бутам ама нагоре не си го представям..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Между другото това си е cruiser. Не очаквай да караш успешно в трафик и да се мушкаш между автомобилите. То как да се мушкаш, като е с широчина на ATV или половин кола. За града ще ти  е сложно със сигурност, но като го лепнеш на магистралата, кеф ти Гърция и къде ли не!

И аз с 200 кг. се оправям, но от там нагоре си е сложничко. T-max-а, който карам се оказа доста тежък, с нисък център на тежестта и реално задна и предна гума не можеш да придърпаш, а пък съм 187см и 95 кг. Където е тясно го мъча на централната стойка с някакви набирания, приплъзвания и клизми.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Затова купих City -то ,но пак седалката ми е висока за комфортно градско.Нещата отиват към Ребел,но нека първо задобрея..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера разговарях с един голям фен на Голд Уинг, показа ми много неща, включително и как да го вдигам на централната стойка, то било много лесно, но като нямаше кой да ми каже... Научи ме, че този мотор се кара различно от останалите, управлява се повече с тяло, отколкото с кормилото. Явно имам още да се уча.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И да хапваш още ,че килограмите са фактор :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имах проблем с качването на ВФР-а на степенка, но след като ми показаха чалъма стана лесно. Аз когато местя моторите винаги сядам на тях и тикам с крака, че отстрани, като застана на два пъти  аха да ги изтърва. Винаги се съобразявах с ВФР-а как да го паркирам, че после, ако трябва да местя назад си е мъка. Някои съм забелязал, че го дърпат назад, както е на пачи крак Ниското положение на седалката обаче улеснява доста и затова с чопърите е по-лесно. Аз съм 172 и 60кг. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.02.2019 г. at 0:12, Markony написа:

И да хапваш още ,че килограмите са фактор :)

Разбрах, че килограмите са фактор и то голям. Не ми е проблем големината на мотора, но килограмите му са. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, малко късно по темата, но все пак.......сега нямам мотор, но имах 4, като 3 от тях бяха HONDA...... Honda Dominator 650 1993g., Honda Transalp 600 1999g и Honda VF 500 1989g..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...