chando 7 #1 Публикувано 25 Октомври, 2020 Здравейте. Мисля да затъмня задните стъкла на Acorda и ако някой може да сподели читав майстор за това, ще ви бъда много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 25 Октомври, 2020 Аз не мога да помогна, но да кажа, провери колко % затъмнение е законно в БГ, за да нямаш проблеми/заяждане с органите после, ако няма за какво друго... Иначе, от любопитство, би ли споделил защо го правиш, за гъзария/различие от останалите или да не се вижда кой се вози отзад? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #3 Отговорено 25 Октомври, 2020 Благодаря JapCar за съвета. Иначе, Заради децата като ги возя отзад. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Spoiler 10 hours ago, chando said: Иначе, Заради децата като ги возя отзад. Не ми е идвало на ум...каква връзка с децата? Редактирано 25 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Скриване на офф-топик в „спойлер“ таг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #5 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Spoiler Някои хора са по-чувствителни към слънчевата светлина - примерно жената, но аз не съм фолирал никога стъклата си. Бях сложил подвижни мрежички на страничните, а нз задното никога нищо не слагам. Дори наличната задна сгъваща се в кората мрежа на Ледженда не ползвам, вупреки че не ми пречи и дори автоматично се сваля като включа на задна. Въпрос на принцип - предпочитам задният водач да вижда обстановката пред мен. Иначе стъклата на Акорда си имат УВ защитна тонировка. Редактирано 25 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Скриване на офф-топик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Spoiler Ув защитата пада с годините. Имат останало само много лекото затъмнение. Основното предимство според мен (ако изключим външният вид, който, да кажем, е спорен) е, че купето е по-приятно като температура: като влезеш в колата лятото (особено ако си я паркирал със затъмнената задница към слънцето) е по-хладно отколкото без фолио; по-бързо се охлажда при включване на климатика; на пътниците отзад не им е нужна толкова силна въздушна струя, за да компенсира слънчевата светлина; по-комфортно е при силно блестене тъй като нямат сенници. Ако имаш малки деца, последното е още по-голямо предимство. Бонусът, че не се вижда толкова какво има по задните седалки и в багажника, също го има (понякога не можеш да затвориш щората заради повече / по-висок багаж). Според мен все неща, които повече оценяваш едва когато покараш такава кола. Пп: Това с щората в багажника очевидно се отнася за комбито. Редактирано 25 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov 2 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #7 Отговорено 25 Октомври, 2020 (Редактирано) Spoiler 9 hours ago, JapCar said: Не ми е идвало на ум...каква връзка с децата? И как така каква е връзка с децата? То точно това е главната и може би единствена причина да се затъмнят задните стъкла. Аз който винаги съм бил противник на това от естетическа гледна точка, понеже предпочитам всичко да е затъмнено, а не само отзад, сега след като купих друга кола и е със затъмнени стъкла, видях с очите си как при пълен пек отзад си е яка сянка. И се надъхах да си затъмня акорда. При пътуване, детето на задните седалки в 90% от случаите при слънчево време се пече отзад през стъклото доста. Така че и аз вече подкрепям идеята да са затъмнени задните скъкла. Редактирано 25 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Скриване на офф-топик 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 26 Октомври, 2020 (Редактирано) Колата я купих със затъмнени стъкла. Никога преди това дори не ми беше минавало през ума. Има супер много ползи, точно за децата които се возят от зад. Дори те самите правят разлика от предната кола без затъмнение стъкла и сега как е. Като недостатък единствено паркирането на заден в тъмно. Нищо се не види За задните странични и задното няма регулация в закона. Можеш и на 100%, моите са 95%. За предните и челното, има регулация. От логото което са поставили видях, че са правени тук: processus-tint.ch далече ти е, но в галерията може да си избереш %-та затъмняване. Редактирано 26 Октомври, 2020 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #9 Отговорено 26 Октомври, 2020 Никога не съм се съмнявал в това, че форума е поле и място за излагане на различни мнения по дадена тема и ти избираш кое е най-добро за теб. Благодаря Ви момчета. Ще затъмнявам, и когато стана готов ще споделя моите впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 26 Октомври, 2020 (Редактирано) Съжалявам, че нямаше повече предложения за конкретно място. Имам опит само с фолиране на стъкла фарове и не мога да препоръчам момчето с чиста съвест. Евтино работи, с прилично фолио, но ми тръкна бронята с машината като полираше фаровете (аз бях там) и нищо не каза – все едно не се беше случило. Редактирано 26 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Коригирах случайна грешка, извинявам се :D 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #11 Отговорено 26 Октомври, 2020 Още веднъж благодаря на всички за мненията, и съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #12 Отговорено 27 Октомври, 2020 Дано намериш читава фирма и майстор, защото имам френд, комуто фолиото е вече на мехури, а махането е страшна галимация и заминават реотаните на задното стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #13 Отговорено 27 Октомври, 2020 Благодаря ти ceco_accord.А може ли да се сложи от външната стана на задното стъкло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #14 Отговорено 29 Октомври, 2020 Някой май не е излизал назад и до него да има кола със затъмнени стъкла! Прозореца е за да се вижда както отвътре, така и отвън, а на децата си купи сенници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #15 Отговорено 29 Октомври, 2020 Не виждам какъв е проблема да е тъмен задният и задните странични прозорци. Аз лично съм доста доволен, особено лятото. Слага се качествено фолио и години не го мислиш. Видимостта вътре/вън е идеална. Друг е въпроса самата кола каква е, защото някои от колите и без прозорец да са, пак едвам се вижда само през задният такъв ( за пример 8-ма Сивик ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #16 Отговорено 29 Октомври, 2020 Не е задължително на максимални проценти да затъмняваш. 50-70 процента затъмнение също е много добре. Моята я купих така. Прилично тъмно е лятото, наистина по лесно се охлажда отзад и когато пече си е комфорт според мен. Не става въпрос за тунинг. Изглеждат като много силно тонирани. Но както казаха колегите, трябва читав майстор. В Кюстендил имам такъв човек, ако искате пишете на лично да дам координати. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #17 Отговорено 29 Октомври, 2020 Благодаря Mkilla.Можеш ли да препоръчаш някой читав майстор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 989 #18 Отговорено 29 Октомври, 2020 @chando, за Търново нямам идея. За София има много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #19 Отговорено 29 Октомври, 2020 (Редактирано) 1 hour ago, Mkilla said: Не виждам какъв е проблема да е тъмен задният и задните странични прозорци. Аз лично съм доста доволен, особено лятото. Слага се качествено фолио и години не го мислиш. Видимостта вътре/вън е идеална. Друг е въпроса самата кола каква е, защото някои от колите и без прозорец да са, пак едвам се вижда само през задният такъв ( за пример 8-ма Сивик ). Само да вметна, че съм с фолио за 18лв, което сам си сложих, преди 2 години, нито балони, нито проблеми, на 90%. затъмнени са ми задните стъкла, нека приемем, че до 100 лева е окей да се плати на някой да го извърши, всичко останало са 10 годишни гаранции, с фолия, които според мен не вършат магии, а зад тях стои дадена марка и тн., както за мн неща в живота. От към видимост и тн, прекрасна я оценявам моята. А иначе нашите коли ги водят от "лесните" , за фолиране, комбито особено. Редактирано 29 Октомври, 2020 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #20 Отговорено 30 Октомври, 2020 (Редактирано) Преди 15 часа, Данчо82 написа: Някой май не е излизал назад и до него да има кола със затъмнени стъкла! Прозореца е за да се вижда както отвътре, така и отвън, а на децата си купи сенници! @Данчо82 Добре де колега, ако си спрял между два микробуса, как ще излезнеш назад? Законно е , коюфортно е, всеки решава сам. Моето комби дойде от Швейцария фолирана така, че явно и в "белите" държави е законно. Редактирано 30 Октомври, 2020 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #21 Отговорено 31 Октомври, 2020 При буса идеята е изцяло практическа, а не е цигания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #22 Отговорено 31 Октомври, 2020 49 minutes ago, Данчо82 said: При буса идеята е изцяло практическа, а не е цигания! За някои хора, фолирането и при автомобилите е практическа идея. "Циганията" си е изцяло Ваше виждане. А и Ivan_Ch имаше съвсем друго предвид, като спомена микробусите. Затъмняването има плюсове и минуси, като всеки сам трябва да си преценява. За сестра ми беше важен комфорта на децата. Аз ще си сложа заради топлите месеци. Бих добавил и некадърните пунктове за годишни прегледи, където позволяват на всякакви идиоти да слагат какви ли не тъпотии по фаровете си и после, да ги регулират сами - както им падне (ама това е една друга, дълга тема). 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #23 Отговорено 3 Май, 2021 Здравейте, знае ли някой дали челното стъкло има някаква степен на UV защита? Решил съм да тонирам останалите стъкла, но се чудя дали да направя и предното.Чета из нета, че челните стъкла имат по-висока UV защита от останалите. За мен е от първостепенно значение в купето да не навлиза UV.Фолиото за тониране го дават с 99% UV защита. P.S. Челното ми стъкло е на 2 години, защото го сменях и избрах като оригиналното. Колата е Сивик 2004 г. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #24 Отговорено 3 Май, 2021 Едната ми кола е фолирана в Швейцария преди 10г,има си сертификат и 20годишна гаранция,другата съм я фолирал в Бг. преди 4г. със сертифицирано фолио с 10г. гаранция.И на двете коли фолиото не е трепнало.Това което съм слагал аз(не лично) е с 95процента затъмнение и 98процента UVзащита(което ми е наи важно)Относно защитата от топлина разликата е значително осезаема,въпреки високия процент затъмнение отвътре като се гледа почти не си личи наличието на фолио,отвън гледано през деня ако е осветено добре купето се различават предмети на седалката,ако се гледа отблизо.Другия плюс е че идиот каращ на дълги отзад не те заслепява.Качесъвеното фолио няма нищо общо и като видимост и като uv защита от повечето фолиа от 10лв нищо че някои от тях за в пъти по тъмни гледани отвъъре илу отвън.Слагал съм си такива на предишни коли мои или на приятели и разликата е огромна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #25 Отговорено 4 Май, 2021 Челното стъкло трябва да спира 95-96% от UV лъченията, които стигат до земята. Страничните вече зависи(дали е единично, тонирано или триплекс), но пак спира поне 45-50% до 95% от UV лъчите. Та не е трудно да спреш 99% от преминалите 5% през челното стъкло с един тониран или не найлон. Иначе предимството на тонираните джамове е безспорно, особено лятото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #26 Отговорено 4 Май, 2021 Говориме за страничните задни и за задно стъкло,поне при мен е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #27 Отговорено 4 Май, 2021 Челното стъкло трябва да спира 95-96% от UV лъченията, които стигат до земята. Страничните вече зависи(дали е единично, тонирано или триплекс), но пак спира поне 45-50% до 95% от UV лъчите. Та не е трудно да спреш 99% от преминалите 5% през челното стъкло с един тониран или не найлон. Иначе предимството на тонираните джамове е безспорно, особено лятото.Благодаря за мнението. Четох подобно инфо в мрежата. Предното стъкло е сменяно, и макар, че отново е заменено със същата марка, няма как да знам колко му е UV защитата, затова избрах да го фолирам с фолио на 80% пропускливост/както и предните странични/. Не мога да открия инфо за стъклото по номерацията му, за да съм сигурен в UV защита му. Никога не бих дал пари за фолиране, но по неволя се налага. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #28 Отговорено 10 Юни, 2021 Photos.zip 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #29 Отговорено 10 Юни, 2021 Това е с 75% затъмнение. Въпреки ,че лятото не е в разгара си се усеща разликата. Поздрави на всички и безаварийно. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #30 Отговорено 10 Юни, 2021 Само задното и задни странични ли фолира? Може ли да кажеш и какви 💰 ти излезе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #31 Отговорено 20 Юни, 2021 Фолирани са и предните странични. Общо 300 лв. Сам ще ти излезе много по-евтино. При мен надделя мнението да не рискувам, защото сам не съм го правил никога преди това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #32 Отговорено 27 Юни, 2021 А за Пловдив майсторче ? Искам и аз да си ги затъмня, задния + задните странични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #33 Отговорено 27 Юни, 2021 Off Topic Имаш го на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове