ceco_accord 6035 #41 Отговорено 2 Септември, 2020 преди 38 минути, JapCar написа: Не знам така ли е в БГ, та да питам- Значи ли, че е правило навсякъде, на клиента калкулират едни цени, а те купуват с 20% отстъпка, което им е допълнителна печалба освен труда? Трудът си е труд - той не е печалба а разход за сервиза по заплати на персонала. Печалбата основно идва от отстъпките за части - затова повечето сервизи трудно приемат да слагат клиентски части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #42 Отговорено 2 Септември, 2020 Q сервиз в Айтос бих го прескачал с овчарски скок. От опит казвам....Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yakub 4 #43 Отговорено 2 Септември, 2020 Можеш ли да уточниш защо? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #44 Отговорено 2 Септември, 2020 Водил съм колата не веднъж в този сервиз. Единствено сменям масло там. За друго им нямам вяра. Виж сервиза до лукойла, на изхода за Бургас. Доста по грамотни са.Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #45 Отговорено 2 Септември, 2020 Преди 6 часа, ExpandWeiner написа: Супер сте, благодаря. Следващият път аз ще го договарям ремонтите :P. Щели да дават гаранция на ремонта. Ще напиша за резултатите, щом получа колата. Здравей колега. Преди време имах един дизел който всяка година гълташе за ремонт между 1 000 и 3 000лв, подчертавам всяка година,и така пет години без прекъсване.Това беше една от причините да отсвиря дизелите. Тази оферта не е лоша която са ти дали стига да няма друга следващите няколко месеца. Това са натрупани разходи по автомобила от предният собственик които си е спестил.Пак казвам,това е разход не е проблем.Проблем ще е ако се повтори до година. Направи си колата,плати колкото трябва и бъди щастлив.Пожелавам ти същите пари да дадеш до година но на почивка в Гърция. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #46 Отговорено 2 Септември, 2020 Преди 6 часа, Mad`Head написа: ....серизоно ли ми задаваш този въпрос... Да, питам, защото не знам... А в такъв случай, на редовния клиент на сервиза правят ли му същата отстъпка, щом това е принципа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #47 Отговорено 2 Септември, 2020 @JapCarТака е в Бългрия колега, смуче се от отстъпки и после си плащаш и за труда като поп. Много се дразня. И аз искам да вземам бонуси за всяка свършена работа, мака му. За мен ще е коректно поне част от отстъпката да се дава на клиента, така той ще се върне отново. Аз поне някой ако ме обръсне яката изобщо няма да стъпя там, както и правя. Ако ми каже ето виж каква е цената на частите с малко отстъпка, толкова за труд, разбира се, че ще стана редовен клиент. Ама не, гледат да обръснат един път, пък после ще дойде другия. Радвам се, че вече ходя само при един човек 10 години, който работи с мои части. Ползвам отстъпки чрез познати на няколко места. Дано продължи така и занапред. Колкото до темата, цените са нормални да, с малко изключения на маховика, демпферната шайба (за тези пари оригинална се намира) и гарнитурите, защото сменях и знам колко струват. То гарнитури има само на капака на клапаните, останалото е "силикон", другите са платени отделно, или и на главата ли са сменяли? Другото, което ме озадачава, нали затова се купува двигател, за да не сменяш повечето неща по него. Но за тази цена може би е бил необорудван отвсякъде. Знае ли се това? И както казаха колегите вече може би нещо можеше да използва от стария. 300 лева за труд си е супер направо, при положение, че за тази кола само за смяна на съединител може да ти вземат толкова. Явно тук е на схемата малко пари за труд, частите надути. Добре, ама виж как човек се обърква и се чувства измамен. Иначе пък ако го погледнеш чужбински в евро - да излезеш с -3000 евро от сервиз също се случва рядко. Бива колега, ако всичко е направено както трябва не би трябвало да имаш проблеми. 3 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yakub 4 #48 Отговорено 3 Септември, 2020 12 hours ago, Митко Йотов said: Здравей колега. Преди време имах един дизел който всяка година гълташе за ремонт между 1 000 и 3 000лв, подчертавам всяка година,и така пет години без прекъсване.Това беше една от причините да отсвиря дизелите. Тази оферта не е лоша която са ти дали стига да няма друга следващите няколко месеца. Това са натрупани разходи по автомобила от предният собственик които си е спестил.Пак казвам,това е разход не е проблем.Проблем ще е ако се повтори до година. Направи си колата,плати колкото трябва и бъди щастлив.Пожелавам ти същите пари да дадеш до година но на почивка в Гърция. Мога ли да питам за какво са всички тия ремонти? Да не би да сменяш един маховик на година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #49 Отговорено 3 Септември, 2020 С дизела е така - спестеното от гориво отива за ремонти, а хондовият и да е изключение, пак е дизел и над него "виси Дамоклиевият меч" на ремонтите. П.П. нищо лично към дизелджиите. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #50 Отговорено 3 Септември, 2020 Off Topic За дизелите сигурно сте прави, ама за новите дизели. През живота си съм притежавал 2 дизела, и от двата съм изключително доволен. Ама и двата бяха от миналият век. Първият беше Rover 420sdi '97-ма, същият който се монтира и в Сивик 6, и Акорд 6. Тъстът ми го кара 3г в България и го продаде на около 350 000 км, 13-годишен. Единственото сменено нещо по двг беше изгоряла подгревна свещ. Вторият беше Volvo V40 1.9tdi '98-ма, двигател Рено. Също никакви ядове, като за 15-годишна кола на около 200 000км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #51 Отговорено 3 Септември, 2020 (Редактирано) Колега, четох доста и реших и аз да отговоря, че не ме сдържа... Когато гледаше колите и имаше коли , които се продаваха на цена 2-3 хил отгоре запита ли се защо е така и , че е възможно купувайки по-евтината да ги платиш и то в повече за тази !? Не напразно хора знаещи , че колата им наистина е читава не свалят цени при продаване ( е не е 100% гаранция, но....)! И най-обичам когато аз продавам да дойде някой потривайки ръце да ми каже: ама онзи продава "същата" за много по-малко...." е ми ето на затова е толкова - гледа да се отърве преди да е умряло магарето! Редактирано 3 Септември, 2020 от sttekata 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #52 Отговорено 3 Септември, 2020 Да напомня, че името на темата е "Надуват ли цената за този ремонт?", а не "Трябваше ли да си взема кола с 3 бона по-скъпа?". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #53 Отговорено 3 Септември, 2020 (Редактирано) преди 31 минути, dindin написа: Да напомня, че името на темата е "Надуват ли цената за този ремонт?", а не "Трябваше ли да си взема кола с 3 бона по-скъпа?". Според мен не се надува и в една напълно нормална фирма със счетоводен софтуер няма как да се изпишат консумативите от склада без да се изпишат с протокол - фактура... - ето затова е нормално да се вкарват дори гайките, защото се вземат нови, от склада, а не забравени в някоя кутия от друга кола... (този с липсващите гайки вече се е усетил след като е намерил кората зад колата....). За наше съжаление цената на труда в БГ все повече ще се покачва - ето защо в нормалните държави купуват нови коли с гаранция и като излезе от гаранция се продава..... Редактирано 3 Септември, 2020 от sttekata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #54 Отговорено 3 Септември, 2020 преди 20 минути, sttekata написа: За наше съжаление цената на труда в БГ все повече ще се покачва - ето защо в нормалните държави купуват нови коли с гаранция и като излезе от гаранция се продава..... Защо за съжаление? Ти не искаш ли да ти се покачват доходите? Ако в сервиза плащат добре на персонала, значи той си върши работата добре и клиентите му са доволни. Разбираемо е че мерим със своя нискобюджетен аршин, но е по-добре някой спец да направи ремонта с правилните части, успешно и от първия път. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #55 Отговорено 3 Септември, 2020 (Редактирано) Казвам за наше съжаление като потребител на услугата затова. Иначе, да редно е да поскъпне - все пак хората семейства хранят и градят бизнес , за да печелят. Ако вземат много пари (сервиза) , а не плащат за обучения, инструменти и добре на хората - напускат, остават без добри майстори, оплакват се клиенти и за 1-2г ще са затворили. Редактирано 3 Септември, 2020 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #56 Отговорено 3 Септември, 2020 (Редактирано) Преди 8 часа, ExpandWeiner написа: Мога ли да питам за какво са всички тия ремонти? Да не би да сменяш един маховик на година И това също,само,че в комплект със съединител и двете помпи.Какво ли не! Редактирано 3 Септември, 2020 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #57 Отговорено 3 Септември, 2020 И следващата година идва веригата, и следващата година идва турбото, и следващата година идват дюзите. И те така... Дизел 😂 4 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #58 Отговорено 3 Септември, 2020 Боже Бизи,ако знаеш колко си прав. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #59 Отговорено 3 Септември, 2020 преди 22 минути, Bizzito написа: И следващата година идва веригата, и следващата година идва турбото, и следващата година идват дюзите. И те така... Дизел 😂 Off Topic Да, това са правилните заключения, които осъзнах преди 2г, та смених дизеловия Акорд със същия бензинов. И като карал и двата, мога да кажа, че предимствата на дизела са кефа за каране (вървене/дърпане) и икономичност. Второто се умножава по 0, а може и по минус нещо заради споменатата скъпа поддръжка и остава само вървенето/кефа. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #60 Отговорено 4 Септември, 2020 Отново приканвам да се придържаме към темата на автора. Няма полза от бензин срещу дизел дискусия, нито, мисля, да го поучаваме какво е трябвало да направи. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yakub 4 #61 Отговорено 5 Септември, 2020 Днеска имах възможността да покарам колата за малко и от първо впечатление двигателя работи отлично и много гладко. Ала сега ремонтчиите викат, че дюзите са пръскали с неадекватно налягане и препоръчаха да отида в Камено да ми ги отпушат. Дай боже да не се наланожи смяна на дюза. Впрочем някой знае ли колко струва отпушване на дюзи в сервиза в Камено? Май се казват "Хари-2" ЕООД. Ще пиша пак след тази профилактика дали има подобрение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #62 Отговорено 5 Септември, 2020 Дано да не започнеш и тях да плюеш. 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #63 Отговорено 6 Септември, 2020 Преди 8 часа, ExpandWeiner написа: 1-Днеска имах възможността да покарам колата за малко и от първо впечатление двигателя работи отлично и много гладко. 2-Ала сега ремонтчиите викат, че дюзите са пръскали с неадекватно налягане и препоръчаха да отида в Камено да ми ги отпушат. Дай боже да не се наланожи смяна на дюза. 1-Чудесно. 2-Не пипай дюзите,от -3 до +3 си работят добре и ЕКУТО си коригира стойностите,остави го да си върши работата.Минеш ли тези стойности тогава си за рециклиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido Ivanov 0 #64 Отговорено 6 Септември, 2020 Аз работя в Q Service в Варна при нас труда е 500-600лв за такава манипулация . Калколираме само обезмаслетел на клиентите това със силикона и спраея за ръжда е не сериозно Никой ли не забеляза цената на антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #65 Отговорено 6 Септември, 2020 (Редактирано) Абе много работи забелязахме ама като се втурнаха тука едни защитници на "нормалните" сервизи, мани! сега пък видиш ли, колега обвинява пусналия темата че плюел сервиза. А антифриза сигурно е най-оригиналния и за това е на такава цена (дано поне да са виждали оригинален такъв за Хонда в този сервиз). Редактирано 6 Септември, 2020 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #66 Отговорено 6 Септември, 2020 Какво й е на цената на антифриза, най-евтиния с намаления на тази марка е 15лв. за 1.5л., тоя двигател събира към 6.5л., съответно е концентрат, въпроса е в какво съотношение се разрежда, вече друг е въпроса, че на Хонда не се сипва такъв антифриз. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #67 Отговорено 6 Септември, 2020 друг е въпроса, че на Хонда не се сипва такъв антифриз. Какъв антифриз се слага на Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #68 Отговорено 6 Септември, 2020 (Редактирано) Колега @ExpandWeiner, дюзи първо проверка на стойностите. В най-лошият случай ще си ги търсиш от ebay нови а в най-добрия с рециклиране може и да мине. Дюзи, турбо и маховик ( опция ) на съвременен дизел 2-ра ръка са си перо което трябва да си преценил още в самото начало ако колата е на много километри и с неясен произход. За маховика пиша опция, понеже при мен е сравнително нов дизела но няма демпферни пружини а е стандартен маховика. Редактирано 6 Септември, 2020 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #69 Отговорено 8 Септември, 2020 На 1.09.2020 г. at 15:49, ExpandWeiner написа: Купух си Хонда Акорд 2005 за 6000лв и скоро след това старият ми двигател ритна камбаната, намерих нов двигател втора ръка за 700лв. Сервизът ни каза, че ще огледат двигателя за износени части. Очаквах цената да е повече от 700лв за нови части + монтаж, но щом чух 3400лв общо, имах чувството, че изпих чаша морска вода. Много солена! Баща ми имаше много шарени думи отностно сервиза, как са били мушеници, измамници и т.н. Качил съм сметката, моля да ни кажете ако нещо е нередно. Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат само двигателя, маховика и демпферната шайба са ти 2000+.Радвай се,че си дал толкова.В чужбина за такова нещо щеше да удариш камбаната с 5000+ евро... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #70 Отговорено 8 Септември, 2020 На 2.09.2020 г. at 20:12, Bizzito написа: @JapCarв чужбински в евро - да излезеш с -3000 евро от сервиз също се случва рядко. В Германия за Луковски комплект демпфер + съединител ти смъкват гащите с 2500 евра 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #71 Отговорено 8 Септември, 2020 On 9/6/2020 at 8:28 PM, franka said: Какъв антифриз се слага на Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #72 Отговорено 8 Септември, 2020 Преди 1 час, benjamin4o написа: Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат само двигателя, маховика и демпферната шайба са ти 2000+.Радвай се,че си дал толкова.В чужбина за такова нещо щеше да удариш камбаната с 5000+ евро... В чужбина такава кола е около £1500, вероятно и по-малко, камо ли някой да инвестира в такива ремонти... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #73 Отговорено 8 Септември, 2020 На 2.09.2020 г. at 13:58, Mad`Head написа: та 300лв за кое за надници, за ток, за наем, за осигуровки.... добре че са частите. А фактура по ддс издават ли...? Май не...! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #74 Отговорено 9 Септември, 2020 Хм, интересно, кой ли го интересува, колко щял да струва ремонтът в чужбина... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #75 Отговорено 9 Септември, 2020 (Редактирано) Off Topic Натискай "Цитирай" (както повечето правят), за да се знае към кой е... Аз отговорих на поста, че в чужбина такъв ремонт е 5000 евро и исках да кажа, че е два ли някой би дал толкова за кола, която струва по-малко..., просто пазарът там е друг, трудът е безумно скъп и колите лесно отиват в моргата, което стимулира икономиката... Приеми го само за инфо. Редактирано 9 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #76 Отговорено 9 Септември, 2020 То и тука е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #77 Отговорено 13 Септември, 2020 On 9/8/2020 at 9:40 PM, JapCar said: В чужбина такава кола е около £1500, вероятно и по-малко, камо ли някой да инвестира в такива ремонти... Доста по-евтини станаха On 9/9/2020 at 10:38 AM, dimkaraganchev said: Хм, интересно, кой ли го интересува, колко щял да струва ремонтът в чужбина... Никой ама мисълта беше друга,та да обясня.Мисля,че се сещаш,че всички тези части няма как да са по-евтини от тези които се продават нали.Та цените си бяха в фактурата на момчето както я показа такива каквито трябва да бъдат.Ако имаше един чалъм демпфера със съединитела да струват 500лв хубаво,ама няма.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #78 Отговорено 13 Септември, 2020 На 8.09.2020 г. at 20:34, benjamin4o написа: Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат Така ги виждаш ти, защото не четеш между редовете . Аз ги виждам около 700 лв. за смяна на двигателя, което си е много хубава цена, ама за този който го сменя . След като си калкулирал всички гарнитури необходими за оборудване на периферията на двигателя, за какъв чеп са ти "комплект гарнитури двигател"- 332 лв., никъде не видях да пише, че ще отварят двигателя за основен ремонт . Като добавиш и "болтове за дюзи" 40 лв. които няма да сменят и обезмаслител за 30 лв. и ето ти ги още 400 лв. отгоре за услугата . Искам аз да го сменя тоз двигател . 2 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове