pln 61 #281 Отговорено 14 Ноември, 2020 Всички си разказват опита със зарядно, аз ще си разкажа моя без. Колата си няма гараж, сутрин, вечер палене и посред зима, офиса на 4км. Градски возения не липсват. Нито съм давал 30-50-80-110 лв за зарядно, нито съм имал желание да си разхождам батерийката по тротоарите и да я водя вкъщи. Пенсионира се. Преди месец, точно на "рождения ден" на колата, странно съвпадение. 8-ия рожден ден. Не беше Юса или нещо подобно дето се монтирало на хондите, възможно е някой в бултракото да се е обзавел с фабрична хубава батерийка за моя сметка. На мен ми продадоха возилото с някаква варта, нито силвър нито блу нито блек, доста безименна, 45АЧ. Взех си нова варта, силвър за 130лв. Предвид цената й ми липсва мотивация да си напазарувам зарядно и да я разхождам нагоре-надолу. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #282 Отговорено 14 Ноември, 2020 (Редактирано) преди 9 минути, pln написа: Като направиш 5 години с новата си "Варта" за 130 лв. се обади - да те почерпя! Редактирано 14 Ноември, 2020 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #283 Отговорено 14 Ноември, 2020 Колега е писал и наистина е така Варта не е това което бяха отпреди. Ето с 20 лв повече щеше да вземеш хубава батерия YUASA http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Коя генерация караш,ако си а взел наистина от магазина нова,да не излизат с варта. Ако е 3 та генерация защо мисля че оригиналния не е 45Аh ,ако пак такъв си сложил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #284 Отговорено 14 Ноември, 2020 3-та е и излезе 2012 от магазина с варта. 2.0 Бензина dojde с 45А. След всички хвалби Юса сложих на мотора, пак Хонда На втората година започна да прави много странни проблеми. Батерията си държи ток, пали след ден или 2-3 седмици престой от раз, обаче когато е след каране и почивка 2 - 3 мин (все още е възбудена) няма достатъчно ток за палене и трябва да престои повече. Явно и юсата не е каквото беше и реших че не си струва парите. Сега на мотора съм с унибат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #285 Отговорено 14 Ноември, 2020 Quote обаче когато е след каране и почивка 2 - 3 мин (все още е възбудена) няма достатъчно ток за палене и трябва да престои повече. Това си мисля че не изобщо проблем на батерията ти. Сега с новата Унибат няма проблем,но тя е прекалени нова. Мисля че проблема ти е алтернатора не я зарежда,а може и да имаш утечка но не знам за мотори това от къде е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #286 Отговорено 14 Ноември, 2020 Ба* тая yuasa ли е кво е. 75 Ач 300 лв, почти колкото две варти силвър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #287 Отговорено 14 Ноември, 2020 Абе вече няма Варта, няма Юаса, няма това-онова. Всичко е едно и също! Всички по-известни производители на акумулатори са купени от монопола на "Johnson Controls International plc" и са приравнени по качество, с цел: "Минимум средства - максимум печалба" и унифициране на производството! Монбат - Монтана, Искра - Пазарджик и Старт - Добрич, също са в конгломерата на Johnson Controls. Отказах се да купувам скъп акумулатор и си взех един VeGa 45h. Десулфатизирам и зареждам на 100%, веднъж пролетта и веднъж есента. Даже и да хвърли топа веднага след гаранцията, не е кой знае какво. Купувам друг и така. Нали е 84 лв. с ДДС все пак. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #288 Отговорено 14 Ноември, 2020 преди 24 минути, CARPERA написа: Това си мисля че не изобщо проблем на батерията ти. Сега с новата Унибат няма проблем,но тя е прекалени нова. Мисля че проблема ти е алтернатора не я зарежда,а може и да имаш утечка но не знам за мотори това от къде е. Унибата вече е на 2г. Седмица след каране дава 12.7В Утечката на мотора винаги си е била колкото да държи часовника жив и си зарежда чудесно. Юса също си беше перфектно заредена, ама се бъгна и докато е "гореща" не й стига стартовия ток. Като престои някой друг час си пали перфе. И месеци да стои пак. На мотора тази яса 10-12А струваше към 250лв. Излезе ми 10лв на месец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #289 Отговорено 14 Ноември, 2020 20 minutes ago, Bizzito said: Ба* тая yuasa ли е кво е. 75 Ач 300 лв, почти колкото две варти силвър. Тук я виждам на 244лв http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #290 Отговорено 14 Ноември, 2020 16 minutes ago, dandilov said: Всички по-известни производители на акумулатори са купени от монопола на "Johnson Controls International plc" и са приравнени по качество, с цел: " Монбат - Монтана, Искра - Пазарджик и Старт - Добрич, също са в конгломерата на Johnson Controls. За това сигурен ли си. Аз не. Quote Минимум средства - максимум печалба" и унифициране на производството! Това е вярно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #291 Отговорено 14 Ноември, 2020 244 с намаление. Когато ти потрябва няма да има намаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #292 Отговорено 14 Ноември, 2020 (Редактирано) И защо да купувате скъпата юаса,като можете да си купите, по евтин и то оригинален? https://bmeshop.bg/index.php?route=product/category&path=128 Редактирано 14 Ноември, 2020 от JHM 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #293 Отговорено 14 Ноември, 2020 Колеги, като чета постовете направо се чувствам късметлия с покупката на моя акумулатор Yuasa 3000 серията. Купих го 2015 пролетта, от акумулатори, защото беше най-прясно произведения в склада им. От тогава само се кара, никога не е бил зареждан или свалян от колата. Зимата и е доста гаден прехода - къси разстояния 3-4 км, всички консуматори пуснати и т.н , 2-3 по дълги прехода от около 7-800 км. извънградско Макс и до сега не ме е предал. Явно съм попаднал на добра батерия, но си мисля пак да купувам същата марка, произведен е в Англия. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #294 Отговорено 14 Ноември, 2020 По пет години май всичките карат. Имаш ли проблеми, че се замисляш за нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #295 Отговорено 14 Ноември, 2020 (Редактирано) Тъй на най-старата баба Хонда ползва се от Бащата и чат пат за Питници Стрийм 2.0 имам следните купени: 45ah 330 A 2010 син Бош 2014 -Варта Синя 2018 Варта Синя Все от ментетата са Сивик 1.6 - изкара с Оригинална Хонда 45 ah от Германия само 8 години и женско каране само по 5- 6 км дневно. Да не Ви разправям Варта от 130 лв. С търговска отстъпка спецялна колко струва.....даже 3 години като изкарат за тея пари е супер. И не на последно место се произвеждат в 2 различни завода. Отдавна нямят нищо общо със старите Бош и Варта от по 250-300 лева преди години. То и затова всички марки са на еднакви цени горе долу.... Та затова по добре оригинална батерия от Honda идват от Белгия или Испания в кашонче и съответната изолация да има няма 200-220 лв. И гаранция във всеки Хонда представител по Европа три години мисля е. Качеството все още на ниво също и зареден в Завода! Та затова обичам Оригинален Хонда акумулатор европейски. И аз съм проверявал Юсата преди 1 година когато продавах сивика ....вече не е старото качество! Те и затова Техко спряха вноса им. А и когато колата ти е автоматик не ти е до палене по инерция без акумулатор ПП Има един трик но при малките от 45ah не може да се приложи поради малкия размер. За по големите слагаш вместо 55Ah, 65 Ah или колкото събереш по големина. Тогава ще ти изкара повече години от гаранцията със сигурност Редактирано 14 Ноември, 2020 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #296 Отговорено 14 Ноември, 2020 @CARPERA Владо, няма европейски производител на акумулатори, който да не е под шапката на Джонсън Контролс! Провери си в работата по-задълбочено. Вас ви купиха Монбат, след като тях ги заграбиха Джонсън. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #297 Отговорено 14 Ноември, 2020 Преди 2 часа, birev написа: Колеги, като чета постовете направо се чувствам късметлия с покупката на моя акумулатор Yuasa 3000 серията. Купих го 2015 пролетта И аз май трябва да се чувствам късметлия. И моят е купуван някъде там 2014-2015. Пак серия 3000, май беше 3053, за около стотина лева. След това научих, че ТехКо спряли да ги внасят заради голям брой рекламации. Тази зима трябва да му е 5-та или 6-та. Ако се наложи да го сменям бих обърнал внимание на тези: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #298 Отговорено 14 Ноември, 2020 (Редактирано) ТАБ не ги ли произвеждат в Македония ? Поне наличните в БГ... Редактирано 14 Ноември, 2020 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 39 #299 Отговорено 14 Ноември, 2020 Да добавя и моето мнение със зарядни и Акумулатори. Конкретно за тези зарядни съм доволен (купено от LIDL ) зарежда според мене доста добре и си спира автоматично когато е заредена батерията. В момента на колата имам Bosch така я купих за сега е добре надявам се да държи още. На предната Хонда имаш заводски но беше паднал миналата зима и си взех Yuasa но 60 Ah понеже исках уж по мощен! На дизела имах Varta 77 Ah синята серия излезе голямо куче поне 15+ пъти е зареждан поради студ няколко пъти ама на -18 да нощуваш го има и това в зара да ти падне бетерията. Отделно имах след това огромна консумация в покой на колата от китайска навигация и падаше зареждах го пак падаше пак зареждах излезе куче и не се предаде докато не продадох колата. Незнам вече какви батерии правят и не задълбочавам толкова,че накрая ще стана разноглед Общо взето винаги имам едно зарядно + стария акумулатор за всеки случай. Това е от моята кошница на кратко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 789 #300 Отговорено 21 Ноември, 2020 Вчера по това време вързах малкото лиделско да зареди акумулатора, че по стечение на обстоятелствата 2 седмици не съм я палил. Заряда на аку-то като го вързах беше 12.3в. според зарядното, пуснах го на зимен режим, в момента 24ч. по-късно, зарядният ток е 14.3в. и чертичките са пълни. Та не знам какво прави в момента, зарежда ли, поддържа ли......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #301 Отговорено 21 Ноември, 2020 Зарежда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #302 Отговорено 21 Ноември, 2020 (Редактирано) TAB имат няколко марки : TAB, Topla и Vesna. До колкото разбирам само Vesna се произвеждат в Македония. Пише го на сайта им, всъщност Аз обаче такъв не съм виждал на нашия пазар. По някакво стечение на обстоятелствата отговорникът за продажби в цяла източна Европа е българка, с която лесно се влиза в комуникация. Има официален вносител, от който обаче май не можеш да купуваш директно ,освен ако не си търговец. Той продава на разни магазинчета. Моят го взех от някакви старттрейдинг. Купували сме два такива за Сивик англичанка и двата изкараха по 7 години, като е падал доста пъти заради забравени фарове. Не са зареждания никога и колата е уличница,но се караше всеки ден в града ,но и доста извънградско. пак взех за акорда ми. Свързах се с въпросната дама и питах за дата на производство по топлия печат. Каза ми ,че е от тази година и няма да имам проблеми. Ще видим как ще е този, който е капсулиран вече , а предните два бяха обслужваеми... Мисля ,че са по-качествени поне от половината брандове по нашите магазини. Повечето там масово са застоялци на по няколко години по складовете , в които си тече амортизация. После като го вземеш изкарва две години и толкова... Ми той е стоял 5-6, накъде повече Редактирано 21 Ноември, 2020 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #303 Отговорено 21 Ноември, 2020 Преди 3 часа, dandilov написа: Зарежда. Ако може консултация 😉 За пръв път зареждам акумулатор преди зимата. Преди да го включа измерих с мултицет 12.5V. Което около 82% заряд. Не беше палена колата 24 ч. След 45 минути вече беше спряло да зарежда. Зарядното е такова, че спира на 14.5V. При 74Ач акумулатор по мои сметки би трябвало да отнеме около 3 часа до 100%. Зарядното дава ток 4.7А. Сега половин час след като изключих зарядното показва 12.8V. Предполагам ще падне още малко след час. Та изглежда, че е зареден. Как ти се струва, всичко наред ли ще да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #304 Отговорено 21 Ноември, 2020 Всичко зависи от състоянието на самия акумулатор. Колкото по-сулфатизирал е, толкова по-бързо повишава вътрешното си съпротивление при заряд. В следствие и напрежението му се повишава непропорционално на заредеността му. Вдига по-бързо 14.5V и елементарното зарядно се лъже и изключва заряда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #305 Отговорено 21 Ноември, 2020 2 hours ago, Bizzito said: Ако може консултация 😉 За пръв път зареждам акумулатор преди зимата. Преди да го включа измерих с мултицет 12.5V. Което около 82% заряд. Не беше палена колата 24 ч. След 45 минути вече беше спряло да зарежда. Зарядното е такова, че спира на 14.5V. При 74Ач акумулатор по мои сметки би трябвало да отнеме около 3 часа до 100%. Зарядното дава ток 4.7А. Сега половин час след като изключих зарядното показва 12.8V. Предполагам ще падне още малко след час. Та изглежда, че е зареден. Как ти се струва, всичко наред ли ще да е? Избери опция зимен режим за зареждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 476 #306 Отговорено 21 Ноември, 2020 (Редактирано) Акумулатора е на няколко месеца. Зарядното е това. Няма зимен режим. http://steinberger.bg/product/2621/zaryadno-za-avtomobilen-akumulator-5a-chr12.html Иначе пък се е заредил. 12.7V показва след 3 часа вече. Редактирано 21 Ноември, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #307 Отговорено 21 Ноември, 2020 Нищо му няма на акумулатора. Не се притеснявай въобще. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #308 Отговорено 13 Декември, 2020 На 13.11.2020 г. at 12:25, CARPERA написа: Готов е слагай го и газ. п.п. ти май не си го свалял. 🥳 Нищо не свалям...🙂😁,директно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #309 Отговорено 13 Декември, 2020 (Редактирано) Акумулатора е този,на 1 година и не е AGM: Колата е BMW 530 2004г.(на приятел). Тотален BLACK-OUT,беше разреден на 7V,без грам живинка. Закачихме го на моето лидълско зарядно,преди 2 часа,но на дисплея нямаше индикаторните черти,които премигват.Показва само индикацията за волтаж 7.2V Та въпроса ми е,има ли шанс това зарядно,да направи чудеса и да "възкръсне мъртвеца"? След първия час показа 7.5,но ги няма чертите. След 3 часа: Но отново липсват чертите...? Редактирано 13 Декември, 2020 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #310 Отговорено 13 Декември, 2020 (Редактирано) Приятелят ти да пише писмо до Дядо Коледа. По принцип дават под 9V да е дълбок разряд трудно възвратим ,ако го спасите пиши ще е интересно . Идват дни на чудеса. п.п. и аз ще пиша до Дядо Коледа– искам лидълско зарядно. Редактирано 13 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #311 Отговорено 13 Декември, 2020 @JHM Разкачи го за минута и пак го закачи. След 10.5V трябва да започне да зарежда нормално. Остави го включено за през нощта. Утре пиши какво е положението. Ако пак няма индикации, тогава вземи някое старо трансформаторно зарядно и го "напомпай" с него за 4 - 5 часа, за да вдигне устойчиво напрежение. После ти трябва качествено зарядно, за да го десулфатизира и зареди напълно. С лидълското няма да стане! Писал съм многократно... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRAS74 9 #312 Отговорено 14 Декември, 2020 (Редактирано) Преди 15 часа, JHM написа: Акумулатора е този,на 1 година и не е AGM: Колата е BMW 530 2004г.(на приятел). Тотален BLACK-OUT,беше разреден на 7V,без грам живинка. След като си го закачил му подаваш ток от друг акумулатор посредством кабели ( + към + и - към - ) и веднага отчита над 12 волта и започва да зарежда. След това откачаш страничния акумулатор и зареждането си продължава. Аз подадох ток с акумулатор от скутер. При мен се получи с лидълското. Редактирано 14 Декември, 2020 от KRAS74 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #313 Отговорено 14 Декември, 2020 (Редактирано) Колеги, в Имахижу (car profi им викат вече), има корейски Вега 45ач като за нашите коли на под 90лв. 2 такива изтъркалях на сивика и цеервето - 5г чук и като навършат 5 почват да отслабват. Доволен съм с 2 думи. 400ач стартов ток, Ca-Ca химия. 2г гаранция. Преди 10дена си купих 3тия :), стария още става, но като бяха минусовите температури искаше 2 пъти седмично помощ от зарядно... и не чаках да свърши. Редактирано 14 Декември, 2020 от Restless 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #314 Отговорено 14 Декември, 2020 Преди обед,показа това: received_831589031021745.mp4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #315 Отговорено 15 Декември, 2020 (Редактирано) Втори ден,дано не изпляска лидъла с тия 110A: received_3729901947031215.mp4 Редактирано 15 Декември, 2020 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #316 Отговорено 15 Декември, 2020 Ако не е много сулфатизирал, ще го вдигне! Но няма да му направи пълен дълбок заряд. Ще изключи заряда на 14.4V и толкоз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #317 Отговорено 16 Декември, 2020 Днес преди малко,е отделен от зарядното,с 4 черти: Хубаво е, да се огледа за утечка.Всъщност мястото,където стои в тези модели автомобили,е в багажния отсек,зад кората на заден десен калник. Имаше доста проникнала вода,на това място около акумулатора,та се чуди от къде и дали тя не е направила белята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #318 Отговорено 16 Декември, 2020 (Редактирано) Оказало се,че системата на зареждане или динамото зареждало,с не пълен капацитет,до 13.7V и трябвало акумулатора да бъдел AGM,за да стигне пълен заряд от 14,2V. Също и акумулатора,трябва да бъде 95A. Това са му казали,дали е така незнам. Редактирано 16 Декември, 2020 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #319 Отговорено 16 Декември, 2020 (Редактирано) Тук е обяснинена AGM технологията. Наговорили са ти пълни глупости ,неточни. https://autospot.bg/блог/полезно/agm-технология-какво-представляват-agm-акумулаторите Незнам на колко трябва да зарежда при BMW но 13.7 е недостатъчен заряд. Какво е замерено на колко зарежда при стартиране на двигателя, колко е при консуматори. При тази марка нямаше ли по-малък акумулатора в коша,или този отзяд е основния акумулатора. Трябва да се види защо зарежда на 13.7 динамото, за утечка. И купи едно зарядно за приятеля си. Разряда до 7v как е станал. Редактирано 16 Декември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #320 Отговорено 16 Декември, 2020 JHM, ако оригинално за вграждане в това бмв е предвиден agm акумулатор, то задължително трябва да сложите отново такъв и то с точните характеристики посочени от производителя. Всичко останало е съчинения на свободна тема и излишен разход на средства. Оловния и agm-a се зареждат и експлоатират при съвсем различни условия. Не можеш да махнеш единия и на негово място да сложиш другия(в двата случай им съкращаваш живота драстично). CARPERA физичните величини(в случая ток, напрежение) се измерват ... замерването е нещо друго(мятане на домати, яйца ... по нещо си). 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове