Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

Поддръжката на читава бензинка не е скъпа, но покупката на "гледан" автомобил с регистрация в БГ си е цифра, но си струва пред "нов внос". Има един лаф "Човек или си плаща, или си плаща -щот не си е платил". Горчивата истина е такава, но не се отказвай, все пак искаш "силата на мечтите". 

:) мерси!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-те генерация не предлага голяма част от удобствата, които са налични при 7-ма , ако колегата е готов да направи компромис с това, сигурността и при двете е на едно и също, много високо ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динко, ето един нов type s , на прилична цена. Ако успееш да пазариш малко надолу, обслужването ти е към 300 лв. Регистрация и еко такса още към 400. Един газов инжекцион е 1300лв. Така че може и да се вмъкнеш горе долу в твоя бюджет.

http://www.cars.bg/c2028100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шорти, то хубаво ги смяташ, ама ремонтите как ще ги плаща човека, като всичките финанси заминат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 13 годишна, не вярвам да няма нужда от някакъв ремонт. Както и да е, дано човека намери своя Акорд и той да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Искам да попитам,дали някой е ходил да гледа този автомобил и ако може малко мнения.

Предварително благодаря.http://www.honda.bg/?go=cars_mileage&p=detail&usedcarId=125

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,почти съм на 100% сигурен,че никой не е ходил да го гледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е върнат пробега? Вече се боя от всички. След като дилърите на ферари се правят на тарикати, а там е голямо престъпление, какво остава за наши "оторизирани" представители? 50к не е малко пара. Провери добре за пробега, гарантиран бля бля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе нали е в гаранция и вече разработена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Искам да попитам,дали някой е ходил да гледа този автомобил и ако може малко мнения.

Предварително благодаря.http://www.honda.bg/?go=cars_mileage&p=detail&usedcarId=125

      Колега здравей, аз не съм ходил да гледам въпросния автомобил, но това, което знам за него е, че се продаваше във форума миналата година.Цената беше около 57 000лв.Продавача беше писал, че я е купил чисто нова от Бултрако и я е ползвал за няколко ходения до морето.Пиша ти главно заради съмненията на колеги, че пробега не е реален.Е реален е!Причината собственика да я продава беше, че не му харесва как вози, а може би на жена му, не помня точно на кой от двамата, но това беше причината.На твое място ще отида да я видя, а и 99,9% да я купя.Уникална е, но аз нямам парите. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, някой дали е виждал на живо тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487173128452929&slink=253rj4

Като изключим натиснатото под левия стоп, цената е тънка, четвъртък мисля да ходя да я видя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Хонда фенове,

пиша Ви относно намерението ми да си закупя Хонда Акорд купе 2001-2002, с ръчни скорости и двигател 2.0 147 к.с.

Колата ми харесва много, дажа съм се ориентирал към една :

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430386913811359&slink=2bfsy0

 

Та ... въпросът ми е, някой знае ли нещо за въпросната кола, което да ми е в помощ ???

И другият е ... За какво да внимавам при тези модели коли ??? Кое е важно да е здраво ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

     Хондите имат проблем с ръждата и горене на масло, зависи как е поддържана, карана и от къде е внос. Най-често задни вежди, прагове корозират, но ти трябва човек с доста набито око, за да прецени, тъй като е и пребоядисвана. Виж и отдолу, на канал, как е за корозия. Маслото дали го гори, не винаги можеш да разбереш, виж като я изфорсираш има ли пушене отзад и мирише ли на горяло масло. Не е задължително, но това ще го разбереш като покараш. Останалото, като при всички коли. Двигателят да пали лесно, равномерно да работи, без шумове, да няма светещи лампи по таблото. Качваш се караш я по различна настилка и паваж, завои пълен ляв и десен, да няма тропане и скърцане.

     Най-важното е, като я видиш и седнеш в нея, да покараш, да си кажеш - това е моята кола! И всеки път с усмивка да се качваш и слизаш от нея! Всичко се прави, нормално е да иска някакви ремонти на тези години, но да е съобразено и с цената. Интериора много добре изглежда. Обявата я гледам поне от година, може би. Успех от мен !

P.S. Темата е  трябвало да я пуснеш в групата за Акорд, но вероятно модераторите ще се погрижат.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да поправя колегата, всичко се прави, без ръждата, и тук говоря за дълбока корозия, а не за повърхностна, так че гледай хубаво за корозия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на фен от форума и познавайки го, смятам че е гледана и обслужвана. Но най добре се свържи с него и я огледай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, надявам се до края на седмицата да пристигне моя Акорд от Германия - 2.0, седан, ръчна скоростна кутия, 2005-та, резидава, 126 000 км. Добра изглеждаше колата на обява, а и не споделиха притеснения, хората, които са я гледали и пробвали (ръжда, нехарактерни шумове, поведение или течове). За съжаление свалиха обявата, преди да се регистрирам тук, но  в общи линии държах да е от първи собственик, ако е дилър да е етнически германец и рейтингът му да е близо до максимума. След като пообиколих автокъщите в София и се поразочаровах от предложеното ми, почти бях оставил мечтата си за Акорд заради една Мазда 3 (2009, 1.6, ръчна). Все пак размислих и поръчах "мечтата"  и се надявам да имам късмет -  "оръсването" да ми спести някои главоболия на първо време. Взимам го за семейна кола, обичайните маршрути са ми смесени (градско/извънградко), обикновено карам сигурно и спокойно и смятам че 155-те коня и бензиновия мотор ще са ми напълно достатъчни. Иначе досега опит(позитивен) имам с Нисан P12, комби, 2002, 2.2di и Almera N16, 1.8i 16V, 2001, като за последните 10 години им бях врътнал по 120 хил. км на всеки, та знам какво е общо взето да се поддържа японски автомобил(с японска сглобка) - верига за малкия, съединител и рейка за голямата, неизбежните ремонти по биелетки, накрайници, подмяна на спирачни дискове и пр. Та първият ми въпрос е, след регистрацията в кой сервиз да я закарам за пълна проверка  и първоначално обслужване (за предпочитане в Южните, Югоизточни части на София)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди няколко месеца бях в твоето положение , доверих се на Слави и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Някой има ли информация за този Акорд

http://www.mobile.bg/11488736466825452 ?

Гледал ли го е, някакви забележки?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм я гледал на живо, но съм и мяркал обявата и хваща око. Интересното е, че е с текстилен салон и без подгряване. Има разни аксесоари като липове, прагове, лайсни, антикрило... На база добавките са я отрязали от към джанти (чисто визуално) Със зимни гуми е, може би има и лятни други джанти. Хубавото е, че е с регистрация. Може да се пробва и закара на диагностика, сервиз и тн... Дори и цената е добра според мен.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е удряна отзад, в дясно капака и калника не пасват + сменен стоп ! Може да са я замаскирани добре , но винаги има по какво да разбереш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на мен ли така ми се струва, или е с 2 фара за мъгла?

Колегата преди мен е писал, че е сменяван единият стоп.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логото Акорд също не си е на оригиналната позиция. Важно е добре да е направена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана и пода са много изтрити, вероятно не е на обявените км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с този пакет брони и прагове е много красива.

Не знам защо при запален мотор не свети нито навигацията, нито малкия дисплей над нея?

И да, стопа от дясната страна на багажника е сменен с такъв от английска кола, преди фейса.

 

Иначе досега опит(позитивен) имам с Нисан P12, комби, 2002, 2.2di и Almera N16, 1.8i 16V, 2001...

... та знам какво е общо взето да се поддържа японски автомобил(с японска сглобка)

Според теб, какво е общото на тези Нисани с японската сглобка, че нещо не схващам?

Не само, че не са правени в Япония, а единия е дори с френски мотор. :ermm:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих от Бургас до София, за да го видя въпросния Акорд!

Няма толкова захабена и очукана кола, явно снимките са стари или собственика е майстор на Фотошопа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Акорд пристигна от Германия и вече е регистриран. Не съм карал по-запазен автомобил. Надявам се да съм случил. Вярно, дадох малко повече от цените в българските обяви (10 000 лева с докарването) за кола 2005 година, но автомобилът, макар и орязан от екстри е от първи собственик, на реални 123 000 километра. Хората, които ми го докараха потвърдиха, че автомобил в такова състояние е голяма рядкост, а при обслужването в сервиза отличното впечатление се затвърди. За мен остава да карам, да се наслаждавам и да го поддържам добре :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,някои гледал ли е този екземпляр в Ямбол и ако може мнения,,,мисля да ида да я видя,...http://www.cars.bg/c2048842

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По телефона и името, колата се продава от колегата Tokio.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,някои гледал ли е този екземпляр в Ямбол и ако може мнения,,,мисля да ида да я видя,...http://www.cars.bg/c2048842

Наистина колата я продавам аз, но досега не е идвал никой да я гледа, затова ако имаш интерес, трябва ти да дойдеш да я видиш. За колеги от форума ще има сериозна отстъпка (всъщност ние говорихте с теб по телефона и ти казах крайната цена). Сигурен съм, че първия, който дойде да я види и ще си тръгне с нея, защото е в идеално състояние, фейслифт, екзекутив, и на много добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Вече съм горд собственик на Акорд 2006 г. 2.0 бензин, автоматик. 

Може да звучи нереално, но колата е на 95000 км.

20170408_173927wmAGLIr.jpg

Редактирано от libol

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото, толкоз :) Със здраве да си я караш и много без аварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито , май вече трябва да махам аватара.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Някой да е гледал този акорд: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11486628673928034&slink=2rcbjl

Колата е на Горубляне - първата автокъща в дясно след дилъра на Нисан. Аз ходих да я видя, но нямах много време (шефа има джип нисан, та влезна да ги пита нещо и аз изполвах момента) и затова искам мнение и от някой друг ако я е гледал. Мога да кажа какво забелязах: спирачните дискове трябва да се сманят ВЕДНАГА всичките (и накладки, естествено...), Колата не се отключи с копчето на ключа - слаба му била батерията, двигателя запали сравнително бързо (3-4 оборота на стартера), но не можах да го чуя добре, защото колата е паркирана до пътя (Самоквско) и имаше опашка на светофара. Направи ми впечатление, че триъгълника на VSA светеше, но не се сетих да погледна/натисна бутона (ако го има). И не трябва ли като загасиш и запалиш колата VSA да е включен, дори да е бил изключен преди това?

Абе... претиснява ме най-вече това, че е на Горубляне и обявата май е от доста време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я гледал, но vsa като загасиш двигателя се включва пак и не трябва да свети. И да, обявата е от доста време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Някой да е гледал тази http://www.mobile.bg/11488347984281332 - швейцарка.

 

От снимките изглежда да е модификация Sport, но няма халогени.

Освен това стои малко по-висока от нормалното - разстоянието от гумата до калника изглежда по-голямо.

По кникжа (от снимките) е сменен изпускателен колектор и турбокомпресор на 113000км. Не са ли малко километрите за тези подмени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Днес купих Акорда от Горубляне, за който попитах малко по-горе. Отидохме с един приятел, дето има оригинална апаратура за диагностика на Хонда (с това се занимава) и след 2 минути VSA вече не светеше. Продавача направи хубава отстъпка. Колата върви отлично, нищо не дропа, дрънка, стърже или бучи... малко преди това пробвах една друга с всички тези неща :-)...

Понеже обявата е изтрита вече: колата е Type-S 2.4 Automat. Със всички екстри без навигация. От Швейцария, на километража пише 147000км а в сервизната книжка: последно 2012г.-125000км - после няма данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...