honda_japan 79 #481 Отговорено 12 Септември, 2024 (Редактирано) А бе .................ти си знаеш, както решиш.Понеже пътувам доста и почти всекидневно незнам как да кажа по-дипломатично, но........при тази пътна обстановка е добре да имаш системи за сигурност.Иначе, че колата е от старата японска школа, вероятно много здрава и т.н. ама тия 805 килца............макар, че каквото е писано и в Майбах да си..............да не завършвам изречението, просто съм се нагледал на изроди,олигофрени,идиоти,бавноразвиващи се - вижда ме, че идвам с джип 2 тона, онзи с Вектра Б се набира да изпреварва друга кола, влиза в моето платно, освен мен излага и семейството ми на риск, той, като е решил да си заминава, бях със семейството иначе за момент си помислих да не се отместя и да видя говедото какво ще направи (ясно е, че с тази скорост от поне 100, тоя ще го изкарам през задния джам, и за мен ще има поражения, но вероятно значително по-малки, тъй като в тази ситуация двата автомобила определено са несравними, но пък после размислих - ще ми тежи на съвестта това безгръбначно) , да кажеш да е на завой без видимост (въпреки, че тогава хептен не става за изпреварване), да кажеш да не съм с DRL, да съм примерно Тойота старлет и да не ме вижда, вижда ме и аз съм длъжен да му направя път, защото иначе влизаме в новините, защо? Защото говедото надрусано се мисли за Бог. По тоя повод , четох някъде за задължителна практика в Германия май беше, че такива келемета (виновни при ПТП) или докладвани за опасно шофиране, задължително един месец доброволно ги карат да ходят да почистват след катастрофи и после да помагат при транспортирането на труповете и т.н. Редактирано 12 Септември, 2024 от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #482 Отговорено 12 Септември, 2024 У нас никакви мерки няма да помогнат. Освен 1 (която и преди съм писал): Виновният се назначава санитар - там - денонощно - докато потърпевшият оздравее и напусне болницата - без съд и присъда - АВТОМАТИЧНО, С РАПОРТА ОТ КАТ. Ако е причинил смърт - гробар - да копае, и от там - в затвора - труд - платен - за да се издържа, а не ние него през данъците! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #483 Отговорено 12 Септември, 2024 Точно така, само това е начина, много неща могат да се оправят или подобрят значително в Бг, но да не навлизам в подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #484 Отговорено 12 Септември, 2024 (Редактирано) АВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара. Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство". Редактирано 12 Септември, 2024 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #485 Отговорено 24 Септември, 2024 Здравейте, виждам в дискусията, че карате и други марки освен Хонда и ги обсъждате в детайли.В търсене съм на лек автомобил или СУВ, който да отговаря на следните критерии:1. Година на производство след 2013 - 2014 г. 2. Нормален автомат. Избягвам CVT.3. Само бензин. Да става на газ. Без директно впръскване.Като цяло съм ограничен до CR-V, 4та генерация, 2.0, 155 к.с., според критериите ми, затова се заглеждам и настрани. Ще съм благодарен за мнението Ви. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 655 #486 Отговорено 25 Септември, 2024 Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #487 Отговорено 25 Септември, 2024 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 2015-та (май така беше, ако не бъркам реда на буквите) и е много доволен. Това е CR-V калибър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 176 #488 Отговорено 26 Септември, 2024 Аз съм съгласен и с колегите за Лексуса и Маздата, повече ме кефят от Црвето, което карам , а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Имам повече опит с такова на Тойота Аурис 2016 1.6 бенц, супер количка, върви страхотно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 665 #489 Отговорено 26 Септември, 2024 Преди 22 часа, ceco_accord написа: 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 И аз ги заглеждах преди да взема Акурата ама пустата му директна инжекция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 819 #490 Отговорено 26 Септември, 2024 Не е такава драма директната инжекция на Маздите, слага им се една газчица с 10% бензин и двг изкарва двойно отколкото ако се кара само на бензин в БГ. Този скайактив двигател страда от некачественото гориво, заради високата компресия и склонността към детонации, а газта решава този проблем, също и проблема с нагарите по клапаните, поради чистото изгаряне. Аз също съм им хвърлил око, в частност на сх-30 с 2.5 двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #491 Отговорено 27 Септември, 2024 На 26.09.2024 г. at 9:10, galin_k написа: ... а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Чиляк с годините почва да залага на сигурното. Хондовият АТ с 5 предавки ме удовлетворява достатъчно, а не е муден, ако го сриташ. Е, новата ZF е къде къде по, ама и сакат бая пари за това в което е монтирана. ;( CVT-та съм карал, но "не е моето", както и I-SHIFT, или пък DSG-то, от което след 20-тина години мъки ФауВетата накрая се отказаха и в новите модели минават на хидротрансформаторен автоматик. Ноо - всекиму - своето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #492 Отговорено 27 Септември, 2024 Аз карам коли със CVT на Рено и Нисан в последните 8 години, и точно заради тях търся хидротрансформатор. Бих карал E-CVT на Хонда и Тойота, както и ZF, но за тях парите не ми стигат. Затова е и този ребус - хем да се газифицира, хем да е с многоточково впръскване, хем нормален автомат. Изборът се свежда до CRV с маломощен 2.0. Не ми се рискува с внос на 2.4, а и не съм попадал на читава такава без ръжди в БГ. (то и 2.0 няма вече почти). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 104 #493 Отговорено 27 Септември, 2024 (Редактирано) huynday santa fe 2,2 crdi икономична здрава и динанамична даже ме е яд,че я продадох година2018 Редактирано 27 Септември, 2024 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 198 #494 Отговорено 28 Септември, 2024 Колко да е икономична, от дизеловите двигатели е от най харчещите, вярно е, че е здрав, но само толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #495 Отговорено 28 Септември, 2024 Тоя хипопотам па ако е здрав? В комшийското сервизче дигнАа ръце от автоматика му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 655 #496 Отговорено 29 Септември, 2024 Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #497 Отговорено 30 Септември, 2024 Те май не останаха варианти по моите критерии .Сивик 11- хибрид ми е на сърце, но 75к. няма шанс да дам за такъв. Ходих, гледах го....... пасна ми много добре, но е много скъп. Това ме навежда ма мисълта дали да не взема щатски /канадски, с 2.0/158 кс. Голям минус e, че е със CVT, но пък става на газ без проблем. Гледам и че са около 40к.Някой има ли преки впечатления от такъв? От CVT до CVT има разлика, и в това се убедих с последните ми 2 коли. Новите CVT на Хонда и Тойота чета, че са малко по-адекватни.Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 57 #498 Отговорено 1 Октомври, 2024 новото e-CVT не е баш като старите CVT-та. Уж ги дават вечни и безпроблемни: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 16 #499 Отговорено 1 Октомври, 2024 9 hours ago, malak said: новото e-CVT не е баш като старите CVT-та Така е. Само името е запазено защото също се предава въртящия момент без прекъсване. Обаче малкото е отпред значи друг принцип на работа. Няма конуси и ремък /от каквото и да е направен/. Механично на Хонда и Тойота са различни и само те имат такива трансмисии. В клипа за Хонда е обяснено много добре - двигателя с вътрешно горене работи само на една предавка /старата директна/, а докато стигне скоростта на колата до стойност при която той може да се включи във въртенето на колелетата задвижването идва от електромотора и ДВГ задвижва само другата ел. машина, която работи като генератор на ток. Много хитро и добре направено. Не се усещат изобщо превключванията на тягата от къде идва. При Тойота е различно. Там тягата също е непрекъсната, но двата мотора - електрическия и бензиновия са свързани с колелетата през планетарен механизъм и могат да го правят едновременно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 468 #500 Отговорено 16 Октомври, 2024 На 29.09.2024 г. at 20:12, kvd74 написа: Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м. Е чак пък Аткинсън, то и к-серията е Аткинсън по същата логика. ЦХ9 е хич не лоша кола, даже бих казал много добра, но винаги има едно но. Читава в България е почти мисия невъзможна. Внос от навън е котка в чувал. Поддръжката не е за всеки, в сравнение с ЦРВ примерно е х4-5 някъде. Иначе е сравнително здрав и безпроблемен откъм експлоатация навес. Иначе е голяма, много голяма и удобна, много място за всички отпред и отзад. Има истински използваеми 3-ти ред седалки. Не е примерно като на МДХ-а само за деца и то малки деца. Мотора е здрав, тяга има, гори много Аз лично се чудих да взема ЦХ9 модела след 2017-та, който си е сериозна стъпка в правилната посока от Мазда, но в крайна сметка взех един МДХ 2012, който си взех и внесох сам, като аджамия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 176 #501 Отговорено 16 Октомври, 2024 Сравнение с МДХ 2017, не мисля че Маздата има голямо преимущество в пространсво на трети ред. За МДХ 2012 съм съгласен, но там не е само на трети, а на втори също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 468 #502 Отговорено 16 Октомври, 2024 (Редактирано) Цитираната Мазда ЦХ9 първа генерация има повече място на трети ред от МДХ 2017, невероятно, но е факт. ЦХ9 втора генерация има малко по-малко място на 3-я ред от 1-ва генерация, но пак е повече от на МДХ 2017-та. Това какво ни се иска и какво е в действителност са две различни неща. Редактирано 16 Октомври, 2024 от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #503 Отговорено 25 Октомври, 2024 (Редактирано) Ходихме със синковеца миналата събота на софийското авто шоу, да видим просто, до къде е стигнал автопромът. Гледах, сядах, пипах и си се прибрах с вехтата Хонда, а момчето след видяното, взе още повече да си уважава неговата вехта Хонда. Имаше 1 китайче от калибъра на Сивик 10 / 11, но на цена 40 бона. Разбира се - ресурс неясен, но фаща окото отдалеч. Като се загледах - "мани-бегай. Тапизирано с някакви фолиа, мязащи на кожа - неудобно - воланът не се регулира в дълбочина ... За да се отвори задната облегалка (която е цяла и няма дори подлакътник в средата си), трябва да се откопчае едновременно от 2-те страни - WTF ?! А гърбът и е с някакъв плат, който дори не бе хванат сигурно за седалката и се бръчка и издува - абее - рано им е (или на мен) за евтини коли. Скъпите им се отдават далеч по-добре. Имаха достойни неща, на доста прилични цени и на вид са достатъчно добре спрямо старата европейска школа. Тя също не се посрами, но там вече парата е дабъл, макар че примерно новият Дъстър е доста дизайнерски на вид и поносим на интериор, срещу приемливи левове, но пък нема приличен двигател и класически автомат, а и за шосейно каране над 100 км/ч не е аксептъбъл според моите разбирания. Шкодите също важат и бяха единствените постарали се да докарат концепт кар. Великите дойчовци - Баварци и Мерцедеци ги нямаше, а повечето Аудита бяха локнати, а Опелите ги пропуснах което бе жалко. Но някои от франсетата ми харесаха, особено новото Рено 5, освен че скоростният му лост е зад волана - може да е удобно, но неприемливо ми е. Ситроените обаче са ужасни за гледане. ;( С няколко думи, впечатленията ми са: Френски шик интериор + италиански стилен екстериор + японско качество + корейска гаранция + чешка практичност + румънска доставка + китайска цена + немска ликвидност, би бил поносим за мен автомобил. Ноо - таквоз животно за сега нема. Обаче не губим надежда. Все някой, някога требе да се вземе в ръце и да напрАй този микс. Иначе идей / материали има, а кой как ги съчетава е слОожна работа и въпрос "на вкус и цвет - кола нет". Абее, който може да иде и види. Редактирано 25 Октомври, 2024 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #504 Отговорено 25 Октомври, 2024 (Редактирано) Синковеца направи доста снимки в гъчканицата, на интересните за него неща. Може да спретна някаква селекция за тук, че са стотици - хоби му е. За сега 1 негово постерче. Редактирано 25 Октомври, 2024 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 937 #505 Отговорено 25 Октомври, 2024 (Редактирано) Някой впечетления от Тойота CHR или RAV 4 hybrid? Имам 4 познати със CHR и споделят разход 4/100, но са все жени! Редактирано 25 Октомври, 2024 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2923 #506 Отговорено 25 Октомври, 2024 Преди да купя CR-V-то, се бях мераклисал точно за C-HR. Отидох да огледам една и се разочаровах от тясното пространство за пътниците на задните седалки. Отвън изглежда повдигната, височка, а като седнах на шофьорската седалка, колкото и да я регулирах, все едно си седях в civic-a - на ниско. Тези фактори моментално надделяха. Като сложим и високата цена - отказах се веднага. Отидох да си взема старо, високо и здраво, но на половината цена на C-HR-a. E, разходът за бензин, на CR-V-то е доста по-висок, но ще го избия от разликата в покупната цена. Пък и комфортът е несравнимо по-голям. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 60 #507 Отговорено 30 Октомври, 2024 И аз да споделя малко опит с другите марки. 10 години не разбирах почти нищо от коли!!! Три години карах Акорд 5, него го смених със Сивик 7. Общо 10 години съм с тези Хонди. Доволен съм, не се разваляха! Приятел (с Опел) явно със сериозен проблем с опела, ме попита, къде си ремонтирам колата! Останах доста неподготвен от този въпрос, защото аз през тези години сменям само гуми и масла, не съм ходил на други майстори! До миналата година, когато реших да изневеря на марката и купих Грандис 2.4 бензин - много ги хвалят! Имаше някои гадни технически проблема. Няколко "майстора" не можаха да помогнат и трябваше да се ровя в нета за информация! Карах го 3 месеца и го продадох. Тъй като ми трябваше втора кола, набързо взех една Нубира на малко километри. Много запазена, наистина! Таксиджиите ги карат, явно здрава трябва да е. Ама и с нея проблеми... Покрай тези двете се наложи да понауча доста неща по устройството на автомобила! Сега пак се оглеждам за някой Сивик 8 или Джаз, но трудно се намират читави без да има нужда да си продавам единия бъбрек! И между другото утре ще гледам едно Fiat Sedici 4x4 бензинка, хаха, пък да видим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2923 #508 Отговорено 30 Октомври, 2024 Още от едно време, народът беше казал: "Купи си Фият, да береш яд." ...но ти си знаеш... 🙂 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #509 Отговорено 30 Октомври, 2024 Преди 9 години и 2 Хонди и аз се бях решил на "изневяра" и обмислях Субару 3.0 Аутбек. Тогава се отказах в полза на Акорд 7 / 2.4 / АТ и не съжалявам, но в мен остана частица от онази мечта. Вчера с френд скокнахме до Варна, да си купи такъв. Малиии - "Какво ни пиле укълва". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 60 #510 Отговорено 31 Октомври, 2024 (Редактирано) Преди 10 часа, dandilov написа: Още от едно време, народът беше казал: "Купи си Фият, да береш яд." ...но ти си знаеш... 🙂 това ме съблазни, че не е Фият, а Сузуки SX4 Редактирано 31 Октомври, 2024 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #511 Отговорено 31 Октомври, 2024 Тез 2-те са бедж инженеринг - еднаква кола с различни емблеми. За градска евридейка е ОК. Само проучи дали Фиата е Сузуки, или Сузукито е италиан мейд - съдейки по моторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1540 #512 Отговорено 31 Октомври, 2024 Ето една Тойота... пардон Сузуки... И едно Ренцобиши: Кой кой е, никой не знае вече. И колите започнаха да си самоопределят идентичността... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 54 #513 Отговорено 31 Октомври, 2024 Ако не се лъжа дизела на тия фиат/сузукита е италианския мултиджет, но бензина е японски. 1.6 И 120 кончета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 468 #514 Отговорено 31 Октомври, 2024 Преди 3 часа, ceco_accord написа: Тез 2-те са бедж инженеринг - еднаква кола с различни емблеми. За градска евридейка е ОК. Само проучи дали Фиата е Сузуки, или Сузукито е италиан мейд - съдейки по моторите? Сузуки е всичко с изключение на дизеловия мотор. То добре, че е на Фиат дизела, че иначе си представям каква трагедия щеше да е. Проучвах ги преди време за нашия, но в крайна сметка бих ги избягвал. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #515 Отговорено 31 Октомври, 2024 (Редактирано) Преди 3 часа, Honda_Z написа: Ето една Тойота... пардон Сузуки... Лично на мен Suzuki Across (който е Toyota RAV4) повече ми харесва. https://fakti.bg/avto/488881-specialna-toyota-rav4-za-iztochna-evropa-pod-markata-suzuki Редактирано 31 Октомври, 2024 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #516 Отговорено 1 Ноември, 2024 Но ще има все-повече СУЙОТИ: https://autoreview.ru/news/krossover-suzuki-evx-sovmestnaya-razrabotka-s-toyotoy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2923 #517 Отговорено 5 Ноември, 2024 ...а също и Тойозуки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1606 #518 Отговорено 6 Ноември, 2024 Някой, нещо за Сузопел?! Имам интерес към Splash/Agila B за 18-годишна начинаеща шофьорка. Дотук знам, че 1.0 и 1.2 са 3-цилиндров Сузуки, а 1.3 е италиански дизел. Бензиновият миксер става ли, или да бягам далече? Дизел? Ако не стават, минавам към план В - Suzuki Swift, и план С - Suzuki SX4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 665 #519 Отговорено 7 Ноември, 2024 Имал съм 2 опела - Кадет (капка) и Астра. И на двата съм издухвал гарнитури . План B и план C ми се струват по-добрия вариант. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6402 #520 Отговорено 8 Ноември, 2024 Audi и SAIC правят нов бренд за Китай, понеже там немският премиум вече не се тачи. Всеки иска да кара родно производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове