honda_japan 73 #481 Отговорено 12 Септември (Редактирано) А бе .................ти си знаеш, както решиш.Понеже пътувам доста и почти всекидневно незнам как да кажа по-дипломатично, но........при тази пътна обстановка е добре да имаш системи за сигурност.Иначе, че колата е от старата японска школа, вероятно много здрава и т.н. ама тия 805 килца............макар, че каквото е писано и в Майбах да си..............да не завършвам изречението, просто съм се нагледал на изроди,олигофрени,идиоти,бавноразвиващи се - вижда ме, че идвам с джип 2 тона, онзи с Вектра Б се набира да изпреварва друга кола, влиза в моето платно, освен мен излага и семейството ми на риск, той, като е решил да си заминава, бях със семейството иначе за момент си помислих да не се отместя и да видя говедото какво ще направи (ясно е, че с тази скорост от поне 100, тоя ще го изкарам през задния джам, и за мен ще има поражения, но вероятно значително по-малки, тъй като в тази ситуация двата автомобила определено са несравними, но пък после размислих - ще ми тежи на съвестта това безгръбначно) , да кажеш да е на завой без видимост (въпреки, че тогава хептен не става за изпреварване), да кажеш да не съм с DRL, да съм примерно Тойота старлет и да не ме вижда, вижда ме и аз съм длъжен да му направя път, защото иначе влизаме в новините, защо? Защото говедото надрусано се мисли за Бог. По тоя повод , четох някъде за задължителна практика в Германия май беше, че такива келемета (виновни при ПТП) или докладвани за опасно шофиране, задължително един месец доброволно ги карат да ходят да почистват след катастрофи и после да помагат при транспортирането на труповете и т.н. Редактирано 12 Септември от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #482 Отговорено 12 Септември У нас никакви мерки няма да помогнат. Освен 1 (която и преди съм писал): Виновният се назначава санитар - там - денонощно - докато потърпевшият оздравее и напусне болницата - без съд и присъда - АВТОМАТИЧНО, С РАПОРТА ОТ КАТ. Ако е причинил смърт - гробар - да копае, и от там - в затвора - труд - платен - за да се издържа, а не ние него през данъците! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #483 Отговорено 12 Септември Точно така, само това е начина, много неща могат да се оправят или подобрят значително в Бг, но да не навлизам в подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #484 Отговорено 12 Септември (Редактирано) АВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара. Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство". Редактирано 12 Септември от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #485 Отговорено 24 Септември Здравейте, виждам в дискусията, че карате и други марки освен Хонда и ги обсъждате в детайли.В търсене съм на лек автомобил или СУВ, който да отговаря на следните критерии:1. Година на производство след 2013 - 2014 г. 2. Нормален автомат. Избягвам CVT.3. Само бензин. Да става на газ. Без директно впръскване.Като цяло съм ограничен до CR-V, 4та генерация, 2.0, 155 к.с., според критериите ми, затова се заглеждам и настрани. Ще съм благодарен за мнението Ви. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #486 Отговорено 25 Септември Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #487 Отговорено 25 Септември 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 2015-та (май така беше, ако не бъркам реда на буквите) и е много доволен. Това е CR-V калибър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #488 Отговорено 26 Септември Аз съм съгласен и с колегите за Лексуса и Маздата, повече ме кефят от Црвето, което карам , а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Имам повече опит с такова на Тойота Аурис 2016 1.6 бенц, супер количка, върви страхотно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 610 #489 Отговорено 26 Септември Преди 22 часа, ceco_accord написа: 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 И аз ги заглеждах преди да взема Акурата ама пустата му директна инжекция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #490 Отговорено 26 Септември Не е такава драма директната инжекция на Маздите, слага им се една газчица с 10% бензин и двг изкарва двойно отколкото ако се кара само на бензин в БГ. Този скайактив двигател страда от некачественото гориво, заради високата компресия и склонността към детонации, а газта решава този проблем, също и проблема с нагарите по клапаните, поради чистото изгаряне. Аз също съм им хвърлил око, в частност на сх-30 с 2.5 двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #491 Отговорено 27 Септември На 26.09.2024 г. at 9:10, galin_k написа: ... а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Чиляк с годините почва да залага на сигурното. Хондовият АТ с 5 предавки ме удовлетворява достатъчно, а не е муден, ако го сриташ. Е, новата ZF е къде къде по, ама и сакат бая пари за това в което е монтирана. ;( CVT-та съм карал, но "не е моето", както и I-SHIFT, или пък DSG-то, от което след 20-тина години мъки ФауВетата накрая се отказаха и в новите модели минават на хидротрансформаторен автоматик. Ноо - всекиму - своето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #492 Отговорено 27 Септември Аз карам коли със CVT на Рено и Нисан в последните 8 години, и точно заради тях търся хидротрансформатор. Бих карал E-CVT на Хонда и Тойота, както и ZF, но за тях парите не ми стигат. Затова е и този ребус - хем да се газифицира, хем да е с многоточково впръскване, хем нормален автомат. Изборът се свежда до CRV с маломощен 2.0. Не ми се рискува с внос на 2.4, а и не съм попадал на читава такава без ръжди в БГ. (то и 2.0 няма вече почти). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #493 Отговорено 27 Септември (Редактирано) huynday santa fe 2,2 crdi икономична здрава и динанамична даже ме е яд,че я продадох година2018 Редактирано 27 Септември от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #494 Отговорено 28 Септември Колко да е икономична, от дизеловите двигатели е от най харчещите, вярно е, че е здрав, но само толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #495 Отговорено 28 Септември Тоя хипопотам па ако е здрав? В комшийското сервизче дигнАа ръце от автоматика му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #496 Отговорено 29 Септември Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #497 Отговорено 30 Септември Те май не останаха варианти по моите критерии .Сивик 11- хибрид ми е на сърце, но 75к. няма шанс да дам за такъв. Ходих, гледах го....... пасна ми много добре, но е много скъп. Това ме навежда ма мисълта дали да не взема щатски /канадски, с 2.0/158 кс. Голям минус e, че е със CVT, но пък става на газ без проблем. Гледам и че са около 40к.Някой има ли преки впечатления от такъв? От CVT до CVT има разлика, и в това се убедих с последните ми 2 коли. Новите CVT на Хонда и Тойота чета, че са малко по-адекватни.Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #498 Отговорено 1 Октомври новото e-CVT не е баш като старите CVT-та. Уж ги дават вечни и безпроблемни: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 6 #499 Отговорено 1 Октомври 9 hours ago, malak said: новото e-CVT не е баш като старите CVT-та Така е. Само името е запазено защото също се предава въртящия момент без прекъсване. Обаче малкото е отпред значи друг принцип на работа. Няма конуси и ремък /от каквото и да е направен/. Механично на Хонда и Тойота са различни и само те имат такива трансмисии. В клипа за Хонда е обяснено много добре - двигателя с вътрешно горене работи само на една предавка /старата директна/, а докато стигне скоростта на колата до стойност при която той може да се включи във въртенето на колелетата задвижването идва от електромотора и ДВГ задвижва само другата ел. машина, която работи като генератор на ток. Много хитро и добре направено. Не се усещат изобщо превключванията на тягата от къде идва. При Тойота е различно. Там тягата също е непрекъсната, но двата мотора - електрическия и бензиновия са свързани с колелетата през планетарен механизъм и могат да го правят едновременно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #500 Отговорено 16 Октомври На 29.09.2024 г. at 20:12, kvd74 написа: Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м. Е чак пък Аткинсън, то и к-серията е Аткинсън по същата логика. ЦХ9 е хич не лоша кола, даже бих казал много добра, но винаги има едно но. Читава в България е почти мисия невъзможна. Внос от навън е котка в чувал. Поддръжката не е за всеки, в сравнение с ЦРВ примерно е х4-5 някъде. Иначе е сравнително здрав и безпроблемен откъм експлоатация навес. Иначе е голяма, много голяма и удобна, много място за всички отпред и отзад. Има истински използваеми 3-ти ред седалки. Не е примерно като на МДХ-а само за деца и то малки деца. Мотора е здрав, тяга има, гори много Аз лично се чудих да взема ЦХ9 модела след 2017-та, който си е сериозна стъпка в правилната посока от Мазда, но в крайна сметка взех един МДХ 2012, който си взех и внесох сам, като аджамия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #501 Отговорено 16 Октомври Сравнение с МДХ 2017, не мисля че Маздата има голямо преимущество в пространсво на трети ред. За МДХ 2012 съм съгласен, но там не е само на трети, а на втори също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #502 Отговорено 16 Октомври (Редактирано) Цитираната Мазда ЦХ9 първа генерация има повече място на трети ред от МДХ 2017, невероятно, но е факт. ЦХ9 втора генерация има малко по-малко място на 3-я ред от 1-ва генерация, но пак е повече от на МДХ 2017-та. Това какво ни се иска и какво е в действителност са две различни неща. Редактирано 16 Октомври от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #503 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Ходихме със синковеца миналата събота на софийското авто шоу, да видим просто, до къде е стигнал автопромът. Гледах, сядах, пипах и си се прибрах с вехтата Хонда, а момчето след видяното, взе още повече да си уважава неговата вехта Хонда. Имаше 1 китайче от калибъра на Сивик 10 / 11, но на цена 40 бона. Разбира се - ресурс неясен, но фаща окото отдалеч. Като се загледах - "мани-бегай. Тапизирано с някакви фолиа, мязащи на кожа - неудобно - воланът не се регулира в дълбочина ... За да се отвори задната облегалка (която е цяла и няма дори подлакътник в средата си), трябва да се откопчае едновременно от 2-те страни - WTF ?! А гърбът и е с някакъв плат, който дори не бе хванат сигурно за седалката и се бръчка и издува - абее - рано им е (или на мен) за евтини коли. Скъпите им се отдават далеч по-добре. Имаха достойни неща, на доста прилични цени и на вид са достатъчно добре спрямо старата европейска школа. Тя също не се посрами, но там вече парата е дабъл, макар че примерно новият Дъстър е доста дизайнерски на вид и поносим на интериор, срещу приемливи левове, но пък нема приличен двигател и класически автомат, а и за шосейно каране над 100 км/ч не е аксептъбъл според моите разбирания. Шкодите също важат и бяха единствените постарали се да докарат концепт кар. Великите дойчовци - Баварци и Мерцедеци ги нямаше, а повечето Аудита бяха локнати, а Опелите ги пропуснах което бе жалко. Но някои от франсетата ми харесаха, особено новото Рено 5, освен че скоростният му лост е зад волана - може да е удобно, но неприемливо ми е. Ситроените обаче са ужасни за гледане. ;( С няколко думи, впечатленията ми са: Френски шик интериор + италиански стилен екстериор + японско качество + корейска гаранция + чешка практичност + румънска доставка + китайска цена + немска ликвидност, би бил поносим за мен автомобил. Ноо - таквоз животно за сега нема. Обаче не губим надежда. Все някой, някога требе да се вземе в ръце и да напрАй този микс. Иначе идей / материали има, а кой как ги съчетава е слОожна работа и въпрос "на вкус и цвет - кола нет". Абее, който може да иде и види. Редактирано 25 Октомври от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #504 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Синковеца направи доста снимки в гъчканицата, на интересните за него неща. Може да спретна някаква селекция за тук, че са стотици - хоби му е. За сега 1 негово постерче. Редактирано 25 Октомври от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #505 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Някой впечетления от Тойота CHR или RAV 4 hybrid? Имам 4 познати със CHR и споделят разход 4/100, но са все жени! Редактирано 25 Октомври от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #506 Отговорено 25 Октомври Преди да купя CR-V-то, се бях мераклисал точно за C-HR. Отидох да огледам една и се разочаровах от тясното пространство за пътниците на задните седалки. Отвън изглежда повдигната, височка, а като седнах на шофьорската седалка, колкото и да я регулирах, все едно си седях в civic-a - на ниско. Тези фактори моментално надделяха. Като сложим и високата цена - отказах се веднага. Отидох да си взема старо, високо и здраво, но на половината цена на C-HR-a. E, разходът за бензин, на CR-V-то е доста по-висок, но ще го избия от разликата в покупната цена. Пък и комфортът е несравнимо по-голям. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #507 Отговорено 30 Октомври И аз да споделя малко опит с другите марки. 10 години не разбирах почти нищо от коли!!! Три години карах Акорд 5, него го смених със Сивик 7. Общо 10 години съм с тези Хонди. Доволен съм, не се разваляха! Приятел (с Опел) явно със сериозен проблем с опела, ме попита, къде си ремонтирам колата! Останах доста неподготвен от този въпрос, защото аз през тези години сменям само гуми и масла, не съм ходил на други майстори! До миналата година, когато реших да изневеря на марката и купих Грандис 2.4 бензин - много ги хвалят! Имаше някои гадни технически проблема. Няколко "майстора" не можаха да помогнат и трябваше да се ровя в нета за информация! Карах го 3 месеца и го продадох. Тъй като ми трябваше втора кола, набързо взех една Нубира на малко километри. Много запазена, наистина! Таксиджиите ги карат, явно здрава трябва да е. Ама и с нея проблеми... Покрай тези двете се наложи да понауча доста неща по устройството на автомобила! Сега пак се оглеждам за някой Сивик 8 или Джаз, но трудно се намират читави без да има нужда да си продавам единия бъбрек! И между другото утре ще гледам едно Fiat Sedici 4x4 бензинка, хаха, пък да видим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #508 Отговорено 30 Октомври Още от едно време, народът беше казал: "Купи си Фият, да береш яд." ...но ти си знаеш... 🙂 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #509 Отговорено 30 Октомври Преди 9 години и 2 Хонди и аз се бях решил на "изневяра" и обмислях Субару 3.0 Аутбек. Тогава се отказах в полза на Акорд 7 / 2.4 / АТ и не съжалявам, но в мен остана частица от онази мечта. Вчера с френд скокнахме до Варна, да си купи такъв. Малиии - "Какво ни пиле укълва". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #510 Отговорено 31 Октомври (Редактирано) Преди 10 часа, dandilov написа: Още от едно време, народът беше казал: "Купи си Фият, да береш яд." ...но ти си знаеш... 🙂 това ме съблазни, че не е Фият, а Сузуки SX4 Редактирано 31 Октомври от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #511 Отговорено 31 Октомври Тез 2-те са бедж инженеринг - еднаква кола с различни емблеми. За градска евридейка е ОК. Само проучи дали Фиата е Сузуки, или Сузукито е италиан мейд - съдейки по моторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #512 Отговорено 31 Октомври Ето една Тойота... пардон Сузуки... И едно Ренцобиши: Кой кой е, никой не знае вече. И колите започнаха да си самоопределят идентичността... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 51 #513 Отговорено 31 Октомври Ако не се лъжа дизела на тия фиат/сузукита е италианския мултиджет, но бензина е японски. 1.6 И 120 кончета. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #514 Отговорено 31 Октомври Преди 3 часа, ceco_accord написа: Тез 2-те са бедж инженеринг - еднаква кола с различни емблеми. За градска евридейка е ОК. Само проучи дали Фиата е Сузуки, или Сузукито е италиан мейд - съдейки по моторите? Сузуки е всичко с изключение на дизеловия мотор. То добре, че е на Фиат дизела, че иначе си представям каква трагедия щеше да е. Проучвах ги преди време за нашия, но в крайна сметка бих ги избягвал. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #515 Отговорено 31 Октомври (Редактирано) Преди 3 часа, Honda_Z написа: Ето една Тойота... пардон Сузуки... Лично на мен Suzuki Across (който е Toyota RAV4) повече ми харесва. https://fakti.bg/avto/488881-specialna-toyota-rav4-za-iztochna-evropa-pod-markata-suzuki Редактирано 31 Октомври от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #516 Отговорено 1 Ноември Но ще има все-повече СУЙОТИ: https://autoreview.ru/news/krossover-suzuki-evx-sovmestnaya-razrabotka-s-toyotoy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #517 Отговорено 5 Ноември ...а също и Тойозуки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #518 Отговорено 6 Ноември Някой, нещо за Сузопел?! Имам интерес към Splash/Agila B за 18-годишна начинаеща шофьорка. Дотук знам, че 1.0 и 1.2 са 3-цилиндров Сузуки, а 1.3 е италиански дизел. Бензиновият миксер става ли, или да бягам далече? Дизел? Ако не стават, минавам към план В - Suzuki Swift, и план С - Suzuki SX4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 610 #519 Отговорено 7 Ноември Имал съм 2 опела - Кадет (капка) и Астра. И на двата съм издухвал гарнитури . План B и план C ми се струват по-добрия вариант. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #520 Отговорено 8 Ноември Audi и SAIC правят нов бренд за Китай, понеже там немският премиум вече не се тачи. Всеки иска да кара родно производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове