Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

А бе .................ти си знаеш, както решиш.Понеже пътувам доста и почти всекидневно незнам как да кажа по-дипломатично, но........при тази пътна обстановка е добре да имаш системи за сигурност.Иначе, че колата е от старата японска школа, вероятно много здрава и т.н. ама тия 805 килца............макар, че каквото е писано и в Майбах да си..............да не завършвам изречението, просто съм се нагледал на изроди,олигофрени,идиоти,бавноразвиващи се - вижда ме, че идвам с джип 2 тона, онзи с Вектра Б се набира да изпреварва друга кола, влиза в моето платно, освен мен излага и семейството ми на риск, той, като е решил да си заминава, бях със семейството иначе за момент си помислих да не се отместя и да видя говедото какво ще направи (ясно е, че с тази скорост от поне 100, тоя ще го изкарам през задния джам, и за мен ще има поражения, но вероятно значително по-малки, тъй като в тази ситуация двата автомобила определено са несравними, но пък после размислих - ще ми тежи на съвестта това безгръбначно) , да кажеш да е на завой без видимост (въпреки, че тогава хептен не става за изпреварване), да кажеш да не съм с DRL, да съм примерно Тойота старлет и да не ме вижда, вижда ме и аз съм длъжен да му направя път, защото иначе влизаме в новините, защо? Защото говедото надрусано се мисли за Бог.

По тоя повод , четох някъде за задължителна практика в Германия май беше, че такива келемета (виновни при ПТП) или докладвани за опасно шофиране, задължително един месец доброволно ги карат да ходят да почистват след катастрофи и после да помагат при транспортирането на труповете и т.н.

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас никакви мерки няма да помогнат.

Освен 1 (която и преди съм писал):

Виновният се назначава санитар - там - денонощно - докато потърпевшият оздравее и напусне болницата - без съд и присъда - АВТОМАТИЧНО, С РАПОРТА ОТ КАТ.

Ако е причинил смърт - гробар - да копае, и от там - в затвора - труд - платен - за да се издържа, а не ние него през данъците!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, само това е начина, много неща могат да се оправят или подобрят значително в Бг, но да не навлизам в подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО !!!

Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ !!!

Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара.

Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство".

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, виждам в дискусията, че карате и други марки освен Хонда и ги обсъждате в детайли.
В търсене съм на лек автомобил или СУВ, който да отговаря на следните критерии:
1. Година на производство след 2013 - 2014 г.
2. Нормален автомат. Избягвам CVT.
3. Само бензин. Да става на газ. Без директно впръскване.

Като цяло съм ограничен до CR-V, 4та генерация, 2.0, 155 к.с., според критериите ми, затова се заглеждам и настрани.
Ще съм благодарен за мнението Ви.



Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 2015-та (май така беше, ако не бъркам реда на буквите) и е много доволен. Това е CR-V калибър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен и с колегите за Лексуса и Маздата, повече ме кефят от Црвето, което карам :D , а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Имам повече опит с такова на Тойота Аурис 2016 1.6 бенц,  супер количка, върви страхотно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, ceco_accord написа:

1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5

И аз ги заглеждах преди да взема Акурата ама пустата му директна инжекция...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е такава драма директната инжекция на Маздите, слага им се една газчица с 10% бензин и двг изкарва двойно отколкото ако се кара само на бензин в БГ.

Този скайактив двигател страда от некачественото гориво, заради високата компресия и склонността към детонации, а газта решава този проблем, също и проблема с нагарите по клапаните, поради чистото изгаряне.

Аз също съм им хвърлил око, в частност на сх-30 с 2.5 двигателя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2024 г. at 9:10, galin_k написа:

... а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат.

Чиляк с годините почва да залага на сигурното.

Хондовият АТ с 5 предавки ме удовлетворява достатъчно, а не е муден, ако го сриташ.

Е, новата ZF е къде къде по, ама и сакат бая пари за това в което е монтирана. ;(

CVT-та съм карал, но "не е моето", както и I-SHIFT, или пък DSG-то, от което след 20-тина години мъки ФауВетата накрая се отказаха и в новите модели минават на хидротрансформаторен автоматик.

Ноо - всекиму - своето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...