honda_japan 73 #481 Отговорено 12 Септември (Редактирано) А бе .................ти си знаеш, както решиш.Понеже пътувам доста и почти всекидневно незнам как да кажа по-дипломатично, но........при тази пътна обстановка е добре да имаш системи за сигурност.Иначе, че колата е от старата японска школа, вероятно много здрава и т.н. ама тия 805 килца............макар, че каквото е писано и в Майбах да си..............да не завършвам изречението, просто съм се нагледал на изроди,олигофрени,идиоти,бавноразвиващи се - вижда ме, че идвам с джип 2 тона, онзи с Вектра Б се набира да изпреварва друга кола, влиза в моето платно, освен мен излага и семейството ми на риск, той, като е решил да си заминава, бях със семейството иначе за момент си помислих да не се отместя и да видя говедото какво ще направи (ясно е, че с тази скорост от поне 100, тоя ще го изкарам през задния джам, и за мен ще има поражения, но вероятно значително по-малки, тъй като в тази ситуация двата автомобила определено са несравними, но пък после размислих - ще ми тежи на съвестта това безгръбначно) , да кажеш да е на завой без видимост (въпреки, че тогава хептен не става за изпреварване), да кажеш да не съм с DRL, да съм примерно Тойота старлет и да не ме вижда, вижда ме и аз съм длъжен да му направя път, защото иначе влизаме в новините, защо? Защото говедото надрусано се мисли за Бог. По тоя повод , четох някъде за задължителна практика в Германия май беше, че такива келемета (виновни при ПТП) или докладвани за опасно шофиране, задължително един месец доброволно ги карат да ходят да почистват след катастрофи и после да помагат при транспортирането на труповете и т.н. Редактирано 12 Септември от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5814 #482 Отговорено 12 Септември У нас никакви мерки няма да помогнат. Освен 1 (която и преди съм писал): Виновният се назначава санитар - там - денонощно - докато потърпевшият оздравее и напусне болницата - без съд и присъда - АВТОМАТИЧНО, С РАПОРТА ОТ КАТ. Ако е причинил смърт - гробар - да копае, и от там - в затвора - труд - платен - за да се издържа, а не ние него през данъците! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #483 Отговорено 12 Септември Точно така, само това е начина, много неща могат да се оправят или подобрят значително в Бг, но да не навлизам в подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5814 #484 Отговорено 12 Септември (Редактирано) АВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара. Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство". Редактирано 12 Септември от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 11 #485 Отговорено вторник в 07:33 Здравейте, виждам в дискусията, че карате и други марки освен Хонда и ги обсъждате в детайли.В търсене съм на лек автомобил или СУВ, който да отговаря на следните критерии:1. Година на производство след 2013 - 2014 г. 2. Нормален автомат. Избягвам CVT.3. Само бензин. Да става на газ. Без директно впръскване.Като цяло съм ограничен до CR-V, 4та генерация, 2.0, 155 к.с., според критериите ми, затова се заглеждам и настрани. Ще съм благодарен за мнението Ви. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 633 #486 Отговорено сряда в 13:35 Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5814 #487 Отговорено сряда в 15:25 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 2015-та (май така беше, ако не бъркам реда на буквите) и е много доволен. Това е CR-V калибър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 165 #488 Отговорено вчера в 06:10 Аз съм съгласен и с колегите за Лексуса и Маздата, повече ме кефят от Црвето, което карам , а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Имам повече опит с такова на Тойота Аурис 2016 1.6 бенц, супер количка, върви страхотно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 589 #489 Отговорено преди 23 часа Преди 22 часа, ceco_accord написа: 1 френд на скоро си внесе презокеанска Мазда СХ-5 И аз ги заглеждах преди да взема Акурата ама пустата му директна инжекция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 728 #490 Отговорено преди 23 часа Не е такава драма директната инжекция на Маздите, слага им се една газчица с 10% бензин и двг изкарва двойно отколкото ако се кара само на бензин в БГ. Този скайактив двигател страда от некачественото гориво, заради високата компресия и склонността към детонации, а газта решава този проблем, също и проблема с нагарите по клапаните, поради чистото изгаряне. Аз също съм им хвърлил око, в частност на сх-30 с 2.5 двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5814 #491 Отговорено преди 1 час На 26.09.2024 г. at 9:10, galin_k написа: ... а за CVT-то, трябва да се покара за да се обикне. На мен лично ми харесва повече от тромавия автомат. Чиляк с годините почва да залага на сигурното. Хондовият АТ с 5 предавки ме удовлетворява достатъчно, а не е муден, ако го сриташ. Е, новата ZF е къде къде по, ама и сакат бая пари за това в което е монтирана. ;( CVT-та съм карал, но "не е моето", както и I-SHIFT, или пък DSG-то, от което след 20-тина години мъки ФауВетата накрая се отказаха и в новите модели минават на хидротрансформаторен автоматик. Ноо - всекиму - своето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове