Jump to content
DYNACORD

Варианти за ъпгрейд на спирачките

Recommended Posts

Страхотна тема колега. Адмирации!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че могат да се сложат двубутални апарати от акорд 6 купе. Дали ще станат наистина и какви дискове ще ми трябват?.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На купето дисковете и при 2.0 и 3.0 мотора са 282мм. на 2.4 7-ма ген. са 300мм. и аз се интересувам дали няма да опират в диска отвън спирачните апарати и дали ще паснат на дупките съпортите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако паснат на нашите съпорти би трябвало да не опират,трябва да се пробва но немога да намеря такива апарати.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако паснат,ще е супер,ама на 3.0 е 28mm. дебел диска ,а нашите са на 25мм.Това не мисля ,че ще е голям проблем,само да паснат на съпорта,че съм с чисто нови дискове и не ми св иска да минавам на по-малки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минималната дебелина на диска от купе е 26 мм; На Акорда максималната е 25 мм. Не съм убеден, че в толкова разпънато положение буталата ще създават  достатъчна спирателна сила. Отделно задължително трябва да се намери решение за съпортите-няма да как да станат без да им се направи някакъв вид дистанцираща скоба. Отделно не съм останал с убеждение, че колите с тези апарати спират забележително по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, sl3000 написа:

Минималната дебелина на диска от купе е 26 мм; На Акорда максималната е 25 мм. Не съм убеден, че в толкова разпънато положение буталата ще създават  достатъчна спирателна сила. Отделно задължително трябва да се намери решение за съпортите-няма да как да станат без да им се направи някакъв вид дистанцираща скоба. Отделно не съм останал с убеждение, че колите с тези апарати спират забележително по-добре.

И аз не споделям мнението, че спирачките на седмицата са слаби. Обичам да натискам газта (бивш мотоциклетен състезател съм), но съм доволен от спирачките. Един-два пъти ми е завирала спирачната течност, но то е защото не съм я сменял повече от 2 години. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът на темата помоли достатъчната сила на спирачките да е другаде, но в интерес на истината следва да се уточни че при нормална и разумна експлоатация в стандартно предвидими ситуации, те се справят добре и имат комфортен тип поведение. Човек обаче никога не знае какво ще изскочи пред него, особено на извънградски скорости, да не говорим пък ако си ползва колата за его изтъкване, като я юрка и спира екстремно. В интерес на истината с моята само веднъж съм се изправял на нокти, но определено и "поисках повече отколкото ми дължеше".  :)  Иначе моите си спират нормално, обаче пробвах едно комби 2.4 АТ което ме стресна. То просто не спираше, колкото и да натисках, а не карах бързо. Просто си има разлика и между отделните екземпляри (особено при поддръжката им), дори и да са с еднаква спецификация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги, как мислете дали ще си струва да се пробва с алтернативни спирачни апарати за Акорд 6 Type R. Намирам апарати на Nipparts и Brembo на цени от около 600лв за комплект. Пробвах и в бултрако, където цената е 2 024лв за комплект (пиша го и словом - две хиляди и двадесет и четири лева), някой да не помисли, че съм се объркал при изписването на цифрата.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам да заложа на Type R апаратите и да видя дали ще има разлика. Така и така сме зачекнали темата за ъпгрейт на  спирачките, смятам че би било подходящо да споменем и спирачните маркучи, какви марки да се търсят и дали биха имали ефект върху спирането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cap_Slow написа:

А колеги, как мислете дали ще си струва да се пробва с алтернативни спирачни апарати за Акорд 6 Type R. Намирам апарати на Nipparts и Brembo на цени от около 600лв за комплект. Пробвах и в бултрако, където цената е 2 024лв за комплект (пиша го и словом - две хиляди и двадесет и четири лева), някой да не помисли, че съм се объркал при изписването на цифрата.  

Те тия не познават парите!Имал съм такъв Акорд и това беше първата ми "спираща" Хонда.Сами си вадете изводите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора, да разбирам ли че от Пилот и МДХ апаратите са болт-он?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.01.2018 г. at 16:23, atoma написа:

Аз смятам да заложа на Type R апаратите и да видя дали ще има разлика. Така и така сме зачекнали темата за ъпгрейт на  спирачките, смятам че би било подходящо да споменем и спирачните маркучи, какви марки да се търсят и дали биха имали ефект върху спирането?

Колега, ти хубаво си решил да заложиш на тях, но ако намериш повече от 2 пиши тук и ние да си вземем. Аз съм се обадил на всеки човек, който знам че има повечко Хонди на части в България, намерих само апарати от Леджънд. Пробвах в един-два английски сайта, в които преди съм намирал части 2ра ръка и там няма, пробвах в ибей, имам и няколко познати в Англия, които провериха моргите около градовете, в които живеят - резултата е 0 апарата намерени. В момента съм прехвърлил търсенето на друг континент :D

Прилагам линк, в който има такива апарати за Тайп Р, но не са ОЕМ и съм разколебан дали ще си струва. 

https://chastite.com/spirachen-aparat-honda-accord-mk-vii-cg-ck-2.2-type-r-sedan-d10028c10127.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има оферти, аз си намерих тук в БГ, иначе има едни се продават в ФБ за 100GBP с комплект накладки и евентуално може да се уреди и транспорт до БГ за никакви пари :)

 

пс: за съжаление сега виждам че вече са продадени :( https://www.facebook.com/groups/UKHondaCarParts/permalink/2099846960032327/?sale_post_id=2099846960032327&hc_location=ufi

пс2: може да се свържете и с този продавач: https://www.facebook.com/paultownsend.hondaparts.5 разполага със доста части за Хонда от 92-2000г.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как са нещата с апарати от s2k(300мм е диска),понеже гледам ги в ибей за 75 паунда двата,та ако някой иска мога да помагам :)

Има също доста евтини 4 бутални от MG,но не знам размерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно ми е защо всички вините спирачните апарати, а никой не спомнава нищо за помпата или накладки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладки всякакви (със съответните си коефициенти на триене), но налягането в системата би трябвало да си има определена стойност. Някой знае ли я? Тези които си чувстват спирачките слаби мерили ли са я? Любопитно е и как влияят по-силните спирачки върху стандартното окачване и тампони, а през тях на купето? Нали е ясно че по-якото спиране води до по-високо натоварване и на тези детайли. Просто съм виждал спирачни тестове на забавен каданс и се вижда как примерно предните колела се изместват назад в арките на калниците, паралелно с клякането на предницата. Щом това е видимо значи е повече от няколко мм и само си представете какво се случва с тампоните в тяхната еластична зона на деформация, а след сработването и къде отива усилието от това обратно ускорение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, ceco_accord написа:

Накладки всякакви (със съответните си коефициенти на триене), но налягането в системата би трябвало да си има определена стойност. Някой знае ли я? Тези които си чувстват спирачките слаби мерили ли са я? Любопитно е и как влияят по-силните спирачки върху стандартното окачване и тампони, а през тях на купето? Нали е ясно че по-якото спиране води до по-високо натоварване и на тези детайли. Просто съм виждал спирачни тестове на забавен каданс и се вижда как примерно предните колела се изместват назад в арките на калниците, паралелно с клякането на предницата. Щом това е видимо значи е повече от няколко мм и само си представете какво се случва с тампоните в тяхната еластична зона на деформация, а след сработването и къде отива усилието от това обратно ускорение.

Предвид, че този "мод" е популярен от вече близо десетилетие и са го направили стотици, ако не и хиляди хора по света, мисля, че все някой щеше да се оплаче от прекомерна смяна на тампони или каквото и да било по окачването. Тъй като чета и други форуми, хората след като засилят колите си също слагат апарати от същия модел, но по-голям двигател или афтърмаркет спортни, никъде не съм прочел някой да се оплаче от такива странични ефекти.

На теория може и да си прав, има логика тези неща които описваш да се случват, но на практика не мисля, че влияят толкова много, че това да доведе до прекомерно износване на елементи от окачването или по каквото и да е по автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре. Означава че споменатите са преоразмерени и ъпгрейда не води до осезаеми странични ефекти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

И аз послушах колегата DYNACORD  и си взех апарати от ATR ( Поне са с водачите). Цената в англия беше 120 + 10 транспорт. В английски паундове разбира се. 

Надявам се, че ще хвана осезаема разлика.  Взех и спортна спирачна течност ( 25 лв  1L, защото ми се струваше, че си кипвам старата).

Има в момента и други апарати към 170 паунда :( Най-добре в някоя английска морга да си намерите. Вероятно ще са на доста по-добра цена. 

Когато ходих към острова звънках на 1-2 такива spare колички. Уви, бяха ги продали апаратите по 50-80 паунда. 

Ако не почне да спира, ще сложа вероятно drilled& grooved дискове,  и някакви по-сериозни накладки ( а може и да сложа диск 300х28, а не както е в момента 300х25). 

Та апарати има от ATR, ама са си цифра.  150-200 паунда са в Ebay.co.uk 

s-l275.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля че е трябвало да сложиш 28мм диск, както е и написал колегата @DYNACORD, аз само да се прибера в България ще правя същото но ще сложа 28мм диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще е прекалено с 8 бутални апарати ;)

  • Благодаря 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Аз съм нов във форума, горд собственик съм от 2-ва месеца на Хонда Акорд мк7 2005 ex 2.0 I vtec автоматик. 

Скоро ще трябва да сменям дискове и накладки (предни и задни) , ама така и не разбрах какъв им е точния размер на тея дискове. 

Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички си купувате апарти от АТР а никой не сподели или каза с какво впечатление е останал :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Темата е доста интересна и за да хвърля още малко въпросителни идва следната ми дилема: някой дали е сменял оригиналните спирачни маркучи с метална оплетка - има ли разлика и заслужава ли си инвестицията?

https://www.ebay.co.uk/itm/Braided-Brake-Hoses-4-lines-Honda-Accord-CL9-2-4-VTEC-Type-S-2002-/273238883010?oid=282937986525 

 

Благодаря предварително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика между хубави гумени маркучи и тези няма да усетиш. Заслужава си защото спираш да мислиш за  това дали маркучът се разлага и дали не се е запушил. Тук местните фирми каква цена предлагат за такъв маркуч? Преди време смених 4 маркуча с такива за 44 лв. По 12 лева бяха предните 45 см, и по 10 лв задните 30 см. Стига накрайниците да не са кът, мисля, че повече от 60-70 лв вече отива към "ден година храни". 80, преко сили. Пиши в Гугъла "тефлонови спирачни маркучи", пропусни резултатите от форумите и има няколко фирми, които се занимават. Може да търсиш също и "хидравлични маркучи". Имена няма да казвам, защото не плащат за реклама, но ако не се справиш, драсни ЛС. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика ще усетиш при агресивно и спортно каране.

Ако ги имаш парите и се чудиш как да ги похарчиш, е добра инвестиция, поне няма да мислиш повече за тях.

 

Не бих взел безименна марка, специално за спирачни маркучи.

Чел съм по другите Хонда/Акура форуми как оплетката заминава след първото каране на писта и маркучите са леш.

При нормално каране сигурно ще мине доста време, докато го разбереш, но в тоя случай не би имало смисъл от тая инвестиция.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни и аз със двубутални апарати и нови накладки АТЕ, за сега сякаш ми се струва по добро спирането но ще видим като поразработя малко накладките :)

A8C5A012-159E-4218-98BE-3D5E62D0F41D.jpeg

Редактирано от atoma
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм решил да ъпгрейдна спирачките и съм се спрял на това...

 

https://www.amazon.com/dp/B00UAHBZYI/?coliid=I38VH50BP5SNJW&colid=3RJDRASQWA11V&psc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it

 

Обаче не мога да се оправя с тези размери в инчове.В обявата са дадени тези размери: 7 x 13.7 x 11.9 inches!

 

Как мислите ,ще станат ли на Акорда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата казва... НЕеее

 

This does not fit your 2007 Honda Accord

 

Освен ако гледа само истинските размери.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, h5rov написа:

Обявата казва... НЕеее

 

This does not fit your 2007 Honda Accord

 

Освен ако гледа само истинските размери.

Не вземай това под влияние,защото апаратите,които са обявени,не са специализирани само за хонда автомобили.Дадени са, описание,размери и всеки си приценява дали ще паснат на колите им.Очаквам и други мнения,благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , и аз да се включа с малко инфо - за двубуталните апарати на Пилот и MDX - апаратите са евтини , но дискове да си намерите ще ви излезне адски скъпо (от Бултрако по 380лв за 2та предни ОЕМ , от Америка най-евтините с доставката около 300лв). Със сигурност ще са по-добре от ОЕМ-ските на Акорд 8ма поне според параметрите , които колегата е написал за налягането на кв.мм. Това от мен до сега.

Имам въпрос - понеже от 8ма трудно се намират апарати , пък и не са толкова силни като налягане , варианта от Акура RL ми изглежда най-удачен (около 200$ са от Америка употребявани апаратите + 110лв на вентилиран и надупчен диск от Ротингер примерно за Нисан 350 Z) тук идва и моят въпрос:
Тези апарати ще влязат ли на стандартни ОЕМ 17ки джанти с тези допълнителни съпорти , някой има ли информация как седят нещата - защото май клоня към този вариант като цена - качество.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.06.2018 г. at 13:32, scre написа:

Всички си купувате апарти от АТР а никой не сподели или каза с какво впечатление е останал :D 

 Аз ще споделя. 

Инвестицията е около 120-150 паунда за апаратите.  Стават plug & play. 

Взех си ATR апарати, които карах с моите дискове 300х25, а не 300х28 от ATR. Разлика определено има. Спира доста по-агресивно. 

При положение, че и дисковете и накладките не бяха нищо специално ( ОЕМ диск от хонда, но не нови и pagid накладки, също не нови). 

Покарах я така и щях да си взимам истински накладки сини с рязани и дупчени дискове....ама направо реших да си сложа още някой др килограм на колата и да сложа по-големи.

Продадох ATR ъпдейта заедно  с дисковете  ( за без пари на колега), след няколко месеца и си взех двубутални 320х32 ( с доста по-големи бутала и накладки). Мисля, че бях един от първите, който се реши на този ъпдейт без да знае дали ще станат нещата. С много четене, свещички в църквата и много търсене намерих и ...станаха.  Тук ъпдейта отново е bolt on.  Разлика отново има голяма. Още не съм успял да ги прегрея, ама и това ще стане вероятно. Тогава ще инвестирам в дупчени и рязани дискове ebc  и жълти накладки пак на тази марка  ( сините не можах да ги намеря за съответните накладки). 

Моето мнение е, че финансово направо си заслужава да се намерят 320х32, ама няма да ви е никак лесно търсенето на такива ;) 

Поздрави,

Калин Пенев

Редактирано от VTI-S
стилистична грешка
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.10.2018 г. at 17:46, BuRn1nG написа:

Здравейте , и аз да се включа с малко инфо - за двубуталните апарати на Пилот и MDX - апаратите са евтини , но дискове да си намерите ще ви излезне адски скъпо (от Бултрако по 380лв за 2та предни ОЕМ , от Америка най-евтините с доставката около 300лв). Със сигурност ще са по-добре от ОЕМ-ските на Акорд 8ма поне според параметрите , които колегата е написал за налягането на кв.мм. Това от мен до сега.

Имам въпрос - понеже от 8ма трудно се намират апарати , пък и не са толкова силни като налягане , варианта от Акура RL ми изглежда най-удачен (около 200$ са от Америка употребявани апаратите + 110лв на вентилиран и надупчен диск от Ротингер примерно за Нисан 350 Z) тук идва и моят въпрос:
Тези апарати ще влязат ли на стандартни ОЕМ 17ки джанти с тези допълнителни съпорти , някой има ли информация как седят нещата - защото май клоня към този вариант като цена - качество.

Поздрави!

Някой по-компетентен може да се изкаже дали ще спечелиш от това, че минаваш на 330 мм, но пък дебелината на диска е 28. При другите спирачки си с 320 х 32. Относно това за налягането , че буталата са по-големи при 330... Те и тези на 320 блокират колелата бая сериозно.  Доста силно ще стискат диска, ама ако е прегряла я накладката я диска... За мен по-дебелия диск трябва да е по-труден за прегряване и съответно за изстиване.  Мен прегряването ме плаши най-вече в акорда, тъй че... Ако се заложи на перформънс дискове 320х32 с дупки и срезове за отвеждане на прахта от накладката... Би следвало да е по-добър ефекта.  Пак казвам, че това е мое мнение. Хубаво е да се вземат полу сликове за да има някакъв ефект от по-добрите спирачки за мен.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, ориентирал съм се към Акорд 7 2.0 бензин заради хубавите ни данъци но преди това карах Галант V6 и с него големи ядове със спирачките. Толкова ли е зле положението при Акорда? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моето мнение е, че явно или зависи от кола до кола (разбирай някакви неизправности по системата), или от очакванията на шофьора. За мен 2.4 комби спира много прилично за нормално спокойно шофиране. Не съм правил аварийни спирания от 180–200 или дълги динамични спускания по планински пътища със завои и не мога да кажа как би било в такива условия. Фактът е, че някои колеги не са доволни (оттам и цялата тема), а някои са доволни.

 

Аз смених предните дискове и накладки като взех колата преди 6000км (с марка Феродо) и съм съвсем доволен, не съм имал проблеми. Ако натисна педала достатъчно силно винаги мога да активирам ABS-а.

 

Важно е да се спомене, както е коментирано в темата, че в сравнение с други марки/модели, педалът на спирачката на Акорда има по-голям път и е по-нечувствителен на натиск. Т.е. можеш да очакваш да е нужно да натискаш педала по-силно отколкото си свикнал за по-резки спирания. Предполагам и това е един от факторите, от които някои колеги се оплакват и търсят алтернативи. Очевидно е проектирано така, за да може по-лесно да се контролира силата на спиране и съответно да е по-комфортно возенето в автомобила, който в крайна сметка е семеен, а не спортен.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, KrumBo написа:

Здравейте колеги, ориентирал съм се към Акорд 7 2.0 бензин заради хубавите ни данъци но преди това карах Галант V6 и с него големи ядове със спирачките. Толкова ли е зле положението при Акорда? 

като цяло Хонда не се славят с много добри спирачки, но разбирането за спиране при всеки е различно.
Моята спира прилично при спокойно каране, но след едно екстемно спиране от 220 до 50 с натиснат до долу педал и вече прегряват предните спирачки...
Вярно че малко хора карат така неразумно, ама понеже питаш ти споделям моите впечатления.
Най добре вземи покарай някоя и сам ще прецениш... Ако имаш минаване покрай Първомай заповядай да тестваш.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже е добре да се пробват не 1, а няколко екземпляра. Така е по-вероятно да имаш представителна извадка за способностите на спирачките. Ако пробваш само 1 кола ще имаш мнение само за нея, а то може да е погрешно.

И аз имах резерви като взех комбито. Отпред бе с нови дискове и накладки, но отзад бяха поизтънели и на доизживяване. Търкалях ги така 2г. и си имах 1 на ум, но като сложих и отзад нови дискове и накладки е по-добре. Естествено не спира както бих искал когато карам стремглаво, но това е рядкост, а за нормална употреба са си ОК. Примерно не е проблем да изпревариш 3 тира (ускорявайки от тяхната скорост) и да се вклиниш пред тях в колоната (когато твоята скорост е вече двойно по-голяма). Като с всяка кола на която се качваш за сефте, работата на спирачките е едно от първите неща към които се адаптираш и вземаш под внимание, но принципно има по-добре и далеч по-зле спиращи автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...