Jump to content

sl3000

Фен
  • Мнения

    226
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно sl3000

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.06.1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.sportal.bg/
  • ICQ
    0
  • Skype
    -

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана
  • Интереси
    f1

Последни посетители

3625 профилни разглеждания
  1. Принципно съм съгласен за позиционирането на стоките според пазара, но има и изключения. Филтър, купен от България: За тези, на които не им се занимава да разглеждат снимката- на филтъра е написано, че е произведен в Австрия. Друг е въпросът дали не е произведен за треторазрядни пазари като нашия.
  2. Аз съм ползвал(и възнамерявам да ползвам) и съм доволен от OC 617. Независимо дали е Mahle Original или Mahle Knecht филтъра е един и същи и досега мисля, че всички са били произведени в Австрия. До колкото съм гледал сравнения на маслени филтри в нета, винаги участник в тях е бил продукт на марката, което говори само по себе си. Въздушен филтър на тази марка не съм ползвал. Между другото OC 115 не ми е излизал да се ползва за Хонда. По-скоро за различни марки автомобили, произведени преди 2000-та година и за мотокари...
  3. А пък аз си мисля, че изрично написах,че двигателят ми хапва масълце. Сами си вадете изводите къде отива маслото след изпускателния тракт. Явно постът ми постигна точно това, от което се опасявах. Ако модераторите преценят нека постовете ми в темата бъдат изтрити.
  4. Здравейте! Аз съм въпросният човек с проблем с катализатора след употребата на Амсойл. За да не ме нападате, че критикувам Амсойл, ще кажа, че в никакъв случай не го правя. Въздържах се да пиша именно поради тази причина, защото щеше да се наложи да се обяснявам, а тази марка масло си има своите любители. Първо да започна с това, че някъде по-напред Markony наистина предупреди, че Амсойл сигничър би бил вреден за катализаторите особено на двигатели, харчещи масло. Моя е от тези. Как стигнах до извода, че Амс-а е вреден за катализатора ми? Много просто-почти веднага(1500 км) след като започнах да го ползвам първо забелязах "запушване" в определени оборотни диапазони, а малко след това на таблото се появи и чек енджин. Грешката беше за намалена ефективност на катализатора. Така с чека на таблото карах около 1500 км и реших да отстраня катализатора(за ремонт на двигателя още не бях се решил). След монтажа на резонатор чекът моментално изгасна. Преди Амсойл за пробег от 20 хил. км. ползвах Motul eco-lite 0w20; Comma Xtech 5W30; Champion Eco flow 0W20 FE. Първите две масла ги ползвах по веднъж, а третото два пъти. От Амсойл ползвах сигничър 10w30, смесено с 0W20. Наистина може да си му е било дошло времето на катализатора, но запушването му веднага след употребата на Амсойл ме наведе на тази мисъл. Иначе катализаторът си го задържах и не го продадох. Между другото решетката му си е цяла и здрава, дори през нея минава светлина, т.е. не стопена и разтрошена. Направи ми впечатление, че от нея пада доста прах(сив на цвят). Възнамерявам след време отново да съм с катализатор.(Между другото ми предложиха да ми монтират китайски катализатор за 120 лв, но аз отказах, защото най-вероятно и той би се задръстил). Това е от мен. Никога не съм се съмнявал в качествата на тази серия масла на Амсойл. Просто не са за к24 масларка.
  5. Компютър вместо навигация

    Виж това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103038 или това: http://www.tempgp.com/dynamic/?page=4 Тема в друг форум: http://accord-russia.ru/showthread.php?p=1436679
  6. И на мен ми направи впечатление приликата в стоповете...
  7. Трябва ти тампон от автомат. Този от ръчката е с различен захват.
  8. За какви пари я купи джаджата? Гледам в продавалника ги има от 150-160 лв.
  9. Тех ко имат Repsol EVOLUT.ECO F 5W20, ако на всяка цена искаш да пазаруваш от тях. Да не говорим, че имат и 0W20- Champion eco flow fe, но го предлагат само в разфасовка 20л.
  10. F 1

    Спомням си началото на кариерата на Михаел Шумахер във Ферари- и там изпадаха полуоски, но им се получи по-късно...
  11. 1.5 VTEC or 1.6 VTEC

    Не виждам какво общо има D15 vtec E с бегачките. Това независимо дали е z6 или z8, да не говорим за z1, си е двигател, правен за икономия на гориво. При него витека се включва при 2500-3000 об./мин. и аз лично не го усещах особено(имах кола с такъв двигател). Съответно предавките са подбрани да са по-дълги. Аз си спомням, че на втора при прекъсвач на 7200 об/мин вдигах 120 км/ч. Но при добро желание извън града разходът на гориво пада до около 5л/100км. По-чевръсти изпреварвания според мен са възможни само на втора предавка. Иначе сравнено с D16 vtec 1,5 кубиковия двигател има повече въртящ момент в ниските обороти.
  12. Тампон скорости

    Това са ти всички тампони на двигател/скорости. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17224,17225&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6ES&nplblk=B__4700 Само от към ремъка тампонът е маслен, т.е. No 5.
  13. Скоростна кутия d15z1

    За кутията- Д15з1 има най-дългите предавки от всички сивици. Кутията от Д15Б2 е значително по-къса и неминуемо би се отразила на разхода извън града. Иначе няма проблем да се използва. При полуоските и каретата мисля, че няма разлики, но нека опитните да кажат...
  14. F 1

    Все още е началото на шампионата-не знаем на кой какво няма да работи като хората(освен на Мерцедес може би). При наличие на свобода за промени до средата на сезона можем да сме свидетели на абсолютно нови като разработка задвижващи единици. Така че на Алонсо може да му се отдаде шанс да се прояви. Стига и шасито да го позволява...
  15. Проблеми след SWAP

    С какъв ром я караш тази кола? Малко съм далече от тунинга, но не трябваше ли ELD-то да се изключи при такъв сетъп? В Crome май имаше такава опция...
×