Jump to content

sl3000

Фен
  • Мнения

    235
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно sl3000

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.06.1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://formula1.sportal.bg/
  • Skype
    -

Profile Information

  • Кара
    ше Honda Accord Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана
  • Интереси
    f1

Последни посетители

3727 профилни разглеждания
  1. Минималната дебелина на диска от купе е 26 мм; На Акорда максималната е 25 мм. Не съм убеден, че в толкова разпънато положение буталата ще създават достатъчна спирателна сила. Отделно задължително трябва да се намери решение за съпортите-няма да как да станат без да им се направи някакъв вид дистанцираща скоба. Отделно не съм останал с убеждение, че колите с тези апарати спират забележително по-добре.
  2. Бравичката на петата врата е електрическа. При ръчно отваряне освен, че дърпаш ръчката, вътре механизмът се задейства електрически и това се чува. Като затвориш вратата винаги трябва да се чува как ел. механиката сработва. Ако от врата не се чува никакъв шум, то според мен проблемът трябва да се търси в бравата.
  3. В темата има описание " Става дума за Акорд купе 3.0 V6 - J30A1 мотор, с B7XA скоростна кутия".
  4. Търси решение някъде тук:
  5. Добра идея! Кабелите са запоени за бушоните, нали?
  6. Принципно съм съгласен за позиционирането на стоките според пазара, но има и изключения. Филтър, купен от България: За тези, на които не им се занимава да разглеждат снимката- на филтъра е написано, че е произведен в Австрия. Друг е въпросът дали не е произведен за треторазрядни пазари като нашия.
  7. Аз съм ползвал(и възнамерявам да ползвам) и съм доволен от OC 617. Независимо дали е Mahle Original или Mahle Knecht филтъра е един и същи и досега мисля, че всички са били произведени в Австрия. До колкото съм гледал сравнения на маслени филтри в нета, винаги участник в тях е бил продукт на марката, което говори само по себе си. Въздушен филтър на тази марка не съм ползвал. Между другото OC 115 не ми е излизал да се ползва за Хонда. По-скоро за различни марки автомобили, произведени преди 2000-та година и за мотокари...
  8. А пък аз си мисля, че изрично написах,че двигателят ми хапва масълце. Сами си вадете изводите къде отива маслото след изпускателния тракт. Явно постът ми постигна точно това, от което се опасявах. Ако модераторите преценят нека постовете ми в темата бъдат изтрити.
  9. Здравейте! Аз съм въпросният човек с проблем с катализатора след употребата на Амсойл. За да не ме нападате, че критикувам Амсойл, ще кажа, че в никакъв случай не го правя. Въздържах се да пиша именно поради тази причина, защото щеше да се наложи да се обяснявам, а тази марка масло си има своите любители. Първо да започна с това, че някъде по-напред Markony наистина предупреди, че Амсойл сигничър би бил вреден за катализаторите особено на двигатели, харчещи масло. Моя е от тези. Как стигнах до извода, че Амс-а е вреден за катализатора ми? Много просто-почти веднага(1500 км) след като започнах да го ползвам първо забелязах "запушване" в определени оборотни диапазони, а малко след това на таблото се появи и чек енджин. Грешката беше за намалена ефективност на катализатора. Така с чека на таблото карах около 1500 км и реших да отстраня катализатора(за ремонт на двигателя още не бях се решил). След монтажа на резонатор чекът моментално изгасна. Преди Амсойл за пробег от 20 хил. км. ползвах Motul eco-lite 0w20; Comma Xtech 5W30; Champion Eco flow 0W20 FE. Първите две масла ги ползвах по веднъж, а третото два пъти. От Амсойл ползвах сигничър 10w30, смесено с 0W20. Наистина може да си му е било дошло времето на катализатора, но запушването му веднага след употребата на Амсойл ме наведе на тази мисъл. Иначе катализаторът си го задържах и не го продадох. Между другото решетката му си е цяла и здрава, дори през нея минава светлина, т.е. не стопена и разтрошена. Направи ми впечатление, че от нея пада доста прах(сив на цвят). Възнамерявам след време отново да съм с катализатор.(Между другото ми предложиха да ми монтират китайски катализатор за 120 лв, но аз отказах, защото най-вероятно и той би се задръстил). Това е от мен. Никога не съм се съмнявал в качествата на тази серия масла на Амсойл. Просто не са за к24 масларка.
  10. Компютър вместо навигация

    Виж това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103038 или това: http://www.tempgp.com/dynamic/?page=4 Тема в друг форум: http://accord-russia.ru/showthread.php?p=1436679
  11. И на мен ми направи впечатление приликата в стоповете...
  12. Аз се включвам с: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html 1х12,95=12,95 * 1,9675=25,48 - 10%=23,17лв, т.е. 25 лв
  13. Трябва ти тампон от автомат. Този от ръчката е с различен захват.
  14. Брои ме с https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-10w-30-synthetic-motor-oil.html 1 х 0,946л
  15. Всичко е получено и е Поздрави!
×