Jump to content

sl3000

Фен
  • Мнения

    238
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно sl3000

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.06.1978

Contact Methods

  • Skype
    -
  • Website URL
    http://formula1.sportal.bg/

Profile Information

  • Кара
    ше Honda Accord Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана
  • Интереси
    f1

Последни посетители

3860 профилни разглеждания
  1. https://www.ato24.de/en/amsoil-power-foam-0-510-kg.html Вид и кoличество: AMSOIL Power Foam 1х 0,510 https://www.ato24.de/en/liqui-moly-mtx-carburetor-and-valve-cleaner-300ml.html Вид и кoличество: Liqui Moly MTX Carburetor and Valve Cleaner 1х 300 ml Плащам както винаги.
  2. sl3000

    Ъпгрейд на спирачки Сивик

    От известно време ми прави впечатление, че хората(аз включително) се оплакват от свирене на спирачките след монтаж на тази марка накладки. За дисковете според мен няма проблем да се ползват.
  3. sl3000

    Ъпгрейд на спирачки Сивик

    Доколкото ми е остана спомен помпата на Сивик 6 ген ВТИ е 15/16 инча. Аз ползвах комплект серво/помпа 1 инч от Акорд 6 ген. Разлика имаше- малко по-рано започнаха да сработват спирачките. За мен положителен ефект дадоха накладки EBC Greenstuff. Ползвах и нарязани дискове Brembo, но не ги считам за смислен ъпдейт. Най-добре се усети преминаването от барабанни към дискови спирачки отзад. Ползвах комплект носачи/главини от Сивик 6ген англичанка. Така и предните и задните дискове станаха по 260 мм.
  4. Минималната дебелина на диска от купе е 26 мм; На Акорда максималната е 25 мм. Не съм убеден, че в толкова разпънато положение буталата ще създават достатъчна спирателна сила. Отделно задължително трябва да се намери решение за съпортите-няма да как да станат без да им се направи някакъв вид дистанцираща скоба. Отделно не съм останал с убеждение, че колите с тези апарати спират забележително по-добре.
  5. Бравичката на петата врата е електрическа. При ръчно отваряне освен, че дърпаш ръчката, вътре механизмът се задейства електрически и това се чува. Като затвориш вратата винаги трябва да се чува как ел. механиката сработва. Ако от врата не се чува никакъв шум, то според мен проблемът трябва да се търси в бравата.
  6. В темата има описание " Става дума за Акорд купе 3.0 V6 - J30A1 мотор, с B7XA скоростна кутия".
  7. Търси решение някъде тук:
  8. Добра идея! Кабелите са запоени за бушоните, нали?
  9. Виж това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103038 или това: http://www.tempgp.com/dynamic/?page=4 Тема в друг форум: http://accord-russia.ru/showthread.php?p=1436679
  10. И на мен ми направи впечатление приликата в стоповете...
  11. Аз се включвам с: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html 1х12,95=12,95 * 1,9675=25,48 - 10%=23,17лв, т.е. 25 лв
  12. Трябва ти тампон от автомат. Този от ръчката е с различен захват.
  13. Брои ме с https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-10w-30-synthetic-motor-oil.html 1 х 0,946л
  14. За какви пари я купи джаджата? Гледам в продавалника ги има от 150-160 лв.
×