Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 27.08.2025 in Мнения
-
3 точкиКакто си разбрал,без да свалиш ремъка няма как да елиминираш нещата.Телефона доста променя звука и нищо не може да се разбере.След палене , първите секунди има ли шум? Очаквай скоро включване на богЪ на хондите да си изкажи мнението.
-
3 точкиЗимата ще има тема "Нямам парно". Тея добавки особенно за радиатор са пUHTА - мара т.е. за нищо не стават!
-
3 точкиАко трябва ще се изкарат, тъкмо ще ми е по-лесно да изпера мокета и да намажа кожата на седалките. Дойде време и за по-тривиално обслужване: https://freeimage.host/i/K21lQ6X На хартия ремъци и ролки са сменявани скоро, но пък чувам едно леко виене от някой лагер, та не пречи да ги разхвърлям и освежа. Цената на Айсин комплекта си е баш като за вехта кола. Помпа не знам дали ще сменявам, но така и така е включена в кита. Тотал кварца 5/30 дето сипнах за промивка засега не го пипа, затова ще се поглези с един Мотул.
-
3 точкиЗдравейте, Аз много лесно съм си решил този проблем с една китайска джаджа. И дори стана красиво. А и показва още куп други интересни неща (температури, обороти и др.)
-
2 точкиМоя излезе с колата си. Писа ми че с дългият лост му е най-удобно и го кефи, та утре ще му навия дистанционера и ще го тапицирам. Какво би било, ако не бях опитал? Същото като да кара обикновен Сивик. Без фолио декора по екстериора, без къстъм подлакътника, без RR style капачките на джантите, без звуко и термо изолираното купе и т.н. щуротии - скука и безличност. Всекиму своето.
-
2 точкиМного е важно с какво си в момента. Окабеляването е различно.
-
2 точкиОоо...,това е и моята драйв терапия,иначе трябва да се самовзривя от насъбралите ми се по пътя несгоди🫣. А като наболеят електрокарите по пътя ,не ми се мисли!
-
2 точкиВибрациите от хода на мотора. И по-скоро ходът на горната му част напред - назад в моторният кош. Горният маркуч, макар и S-образен е твърд и лашкането, въпреки успокоителният тампон не е незабележимо в режим ускорение и моторна спирачка. Избагва се напрежението в горния щуцера и скобата на радиатора към горния маркуч. Долу радиаторът е закрепен стабилно и си тежи на мястото.
-
2 точкиЗаписа е лош. Много и различни шумове. Постоянно местиш телефона и вкарваш други шумове от работата на двигателя. Първо усети от къде се чува най-добре, тогава направи малко по-дълго клипче, за да може някой по слух да те насочи.
-
2 точкиРазход 4 и под 4 се постига с изключително търпение, когато има време за губене. Ако карате с 80, 90 км. в час по сравнително равен път, без сериозни завои и изкачвания, без честа смяна на предавкити и без бързо доускоряване и Вие ще постигнете такъв разход. Сниманият от мен разход 3,7 е по маршрут Драгичево - Гигинския манастир - София /Перник - София - през магистралата/, лежерна разходка, без напрежение. Впрочем разходът Ви е доста близък ако махнете планинското и градското в тежък режим. Когато става въпрос за разлика от половин литър знаете, че има значение с какво масло карате, качеството на горивото, гумите, релси, багажник на тавана, отворени прозорци и др. Въобще не съм манияк на нисък разход, за това съм показал и какъв е реалният среден разход.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Моята Хонда е CR-V, 4 генерация от 2015 година, след фейслифта, оборудвана с ужасната мултимедия Fujitsu, но без навигация. Успях да инсталирам някои от приложенията, спрямо съветите в темата „Инсталиране на приложения на системата Honda Connect“ , но за съжаление функционалността не е достатъчно адекватна. Някой слагал ли е от китайските android навигации, който продават в България (например https://carmedia.bg/honda/60-2619-1025-crv-2012-2016-navigaciya-multimediya-android-crv.html#/161-konfiguraciya-89990lv_android_14_8_yadren_cpu_8gb_ram_64gb_rom_rds_dsp_carplay_android_auto_slot_za_sim_karta ). Чудно ми е дали има модел, който да се възползва от бутоните на волана, вградената задна камера, USB-тата в жабката, идващи с фабричната мултимедия и да може да сверява часовника на малкия дисплей на таблото. Благодаря!
-
1 точкаМда. Дет са вика: Ако не псуваш докато шофираш, значи не внимаваш.
-
1 точкаЗдравейте. Моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид количество : MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1 х 5 л 1 х 1 л Стойност на поръчката : (55.99 + 13,15)*2,15= 148,65 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване - чрез куриер по по Еконт, гр.Хасково, до офис на ул. Места 1, за Борислав Борисов, тел. 0877664405 Поздрaви!
-
1 точкаТи откъде разбра какъв луфт трябва да има? Ако са изпокъсани, липсват или нещо подобно се сменяват, ама защото имат луфт не мисля, че трябва да се прави подмяна.
-
1 точкаЛагер! Понеже хидравличната помпа е най-близо до камерата, може да е нейният лагер (на ролката). Ако не е, тогава е лагерът на някоя друга ролка, която се задвижва от пистовия ремък. Търсете коя.
-
1 точкаДа, с годините се е адаптирала към гайлетата, но държи - "стария матрял". Като цяло кожата, волана и картите на вратите са си в чудесно състояние. 1 мазане и периодична поддръжка ще им е достатъчна.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа н ти дреме. Ти и без това я "върна в първи клас", ама в пряко позитивният смисъл на израза.
-
1 точкаДоста читав е в интерес на истината. Има две тънки черти от чистачките, другото е кристал. Нощно време не светва целия от фаровете на другите коли. Още ми е любопитно какъв е реалния пробег на тая бабетка, но едва ли ще разбера.
-
1 точка
-
1 точкаИ аз мислех варианти, но като огледах каква е подбита питата с годините, а и като знам че алумин и пластмаса си стареят, стигнах до твоето решение. Даже на Сивика при ремонта на мотора, Ванко каза - нема да те питам - слагам ти нов радиатор.
-
1 точкаДобавката дори да спре някой теч, няма да ти реши проблема генерално, освен това може да запуши и нещо, което не трябва.
-
1 точка
-
1 точкаНе. Вероятно радиатора си заминава. С тези пластини металната част на радиатора е скопчана с пластмасата. Ако антифриза идва отвътре, то това е признак, че радиатора изпуска.
-
1 точкаПоръчката е направена. Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точкаУмувахме с малкия, ама е канен и другаде, а на мен сам толко път не ми се бие. Но идете. Някой си е направил труда, а и ще го уважат мнозина.
-
1 точка
-
1 точкаИзкарва се тавана внимателно през задната врата, сваля се стария плат, зачиства се основата от лепилото и започва кройката с новия плат. При мен ще е една идея по-тегаво понеже имам шибедах + капандура за него.
-
1 точкаТо и без темпомат е така. Ако не добавяш гориво в баира, просто пада скоростта. В смисъл - автоматът няма общо - горивото е фактор, а когато то е задемпферирано, той си кара на 5-а. Аз нямам ECON, но постигам същият ефект, изключвайки АСС-то в баир, за да не се пъне за скоростта и да сваля предавка.
-
1 точкаПрез деня не. Ако функцията е активирана, при самото даване на контакт светка (А) , но след запалването изгасва.
-
1 точка"Ти имаш всичко, освен едно: лудост. Човек има нужда от малко лудост, в противен случай никога няма да намери смелост да среже въжето и да бъде свободен." Никос Казандзакис
-
1 точкаВ движение никога няма да се случи това, вакуум се създава ( така работи клапана) когато започне да изстива радиатора.
-
1 точка""CARPERA"" малко теория за да спреш да пишеш небивалици..... Изпарителя не се охлажда, идеята да минава охлаждаща течност през него е - ДА ГО ЗАГРЯВА, или по-точно да предотврати замръзването му при изпарението на газта. Изпарението е процеса в който втечнения флуид (в случая пропан-бутана) минава в газова фаза, този процес протича с отнемане на температура, т.е. силно охлаждане, и дори замръзване ако не се компенсира със загряване. И за да не замръзне хората прекарват горещия антифриз през него, пък и изпарението при висока температура е много по-качествено и надеждно, умници са тези инджинери ей! кво да ги правиш? Как е свързан изпарителя към охладителната система е друг въпрос, това се прави винаги на "малкия" охлаждащ контур/кръг, и тук вече идват двата варианта, последователно или паралелно присъединяване, като всеки вариант си има предимства и недостатъци, как да стане решава газаджията според конструктивните особености на охладителната система. И да добавя че при паралелно свързване е много важно да се използва винаги качествен антифриз и да се сменя редовно, даже преди предписания срок, защото при продължителна употреба има склонност за запушване на радиаторчето на парното. Преди години имаше изпарители при които между газта и водната риза имаха мембрана която е възможно да се спука и тогава от налягането на газта се надуваше цялата охладителна система на двигателя, което довеждаше до прегряване и издухване на гарнитурата на главата. След това излязоха изпарители при които няма такава мембрана и въпросното смесване на газ с антифриз е невъзможно. Сега обаче не знам как са изпарителите защото поне от 20 години не съм разглобявал, тук може да се включи някой газаджия и да разясни ситуацията, може пък някои модели да имат такава мембрана.
-
1 точка
-
1 точкаКак вика един френд, щом свирят, значи спират. Имах такъв "проблем" с АТЕ диск и АТЕ накладка. Сами по себе си са супер, просто свиреха иначе спираха супер. Карай и не го мисли толкова, като дойде време за смяна, вземи друга премиум марка.
-
1 точкаЗдравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
-
1 точка@milbor2 Колегите обсъждат мултимедия за CRV 4та генерация и нагоре.
-
1 точкаИ аз бях доволен от оригиналната, но пак се прецака Waze. Да не говорим, че неможах да кача по съвременна версия от 3.9.9.3 на Waze, защото има някакво ограничение до 40мб. Затова търговци на мултимедии ме съветват за нова такава с Андроид. Въпроса е дали някой има вече опит и сам се е справил с намиране и монтаж и всичко ли си работи: оригинална камера, парктроници отворени врати, управление от волана и т.н.?
-
0 точки
-
0 точкиПрилича на шайбата на климатика , при включен такъв увеличява ли се шума. Както казаха колегите при свален ремък трябва да се види. Има шайби и ролки които се задвижват от този римък,трябва да се видят. Проверете и оптяжната ролка и тя започва да издава такъв шум като се прецака.
-
0 точки
-
0 точкиСъбужда се мъж в болницата, целият бинтован, от главата до петите. Идва докторът и казва: – Виждам, че сте вече в съзнание. Много вероятно не си спомняте, но претърпяхте тежка катастрофа на магистралата. Ще се възстановите бавничко през следващите месеци, но при инцидента сте изгубили пениса си… Мъжът изхлипва, но докторът продължава: – Имате от здравната застраховка 10 000 лева и със сегашните технологии ще може отново да си се направи пенис. Работят страхотно, но никак не е евтино. Около 500 лева на сантиметър е. Мъжът изхълцва вече, но докторът продължава: – Ще трябва да решите колко сантиметра искате да бъде, но все пак имайте предвид, че след като сте били тридесет години женени ще трябва това да го обсъдите с жена си. Ако ви е бил 15 сантиметра преди това и сега го направите двадесет може да е в повече. Ако ви е бил пък 20, а сега инвестирате само 5000 лева за 10 сантиметра, може да не е ок и тя да е разочарована. Важно е с нея да решите. Мъжът се съгласява да говори с жена си. След ден докторът идва и пита: – Жена ви помогна ли да решите? – Да. – И какво решихте? – Ще ремонтираме кухнята....
-
0 точкиОпределено всеки, който застигна, подмина, или изпреваря, се пробва да види дали Сивика върви, както изглежда Много рейсъри
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00