Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 28.05.2025 in Мнения

  1. 5 точки
    Здравейте колеги имам civic 9 gen скоро след закупуването от дилър във варна ( много лъжат ). Установих че климатика не работи. След бърза дианостика с надуване на системата. Се установи че топлообменика вътре в кипето е пробит. След което разбрах че ново от магазина е мисията невъзможна или няма да е оригинално а щее зместител ( купих от друга ударена - няма знаечение дали е дизел или бензин топлообменика е еднакъв ) потърсих майстор който да го смени във ВАРНА. Двама ( майстори) ми обесниха как трябва да свлят таблото за да го сменят че е 3- 4 дена работа и ще струва 600 лева работата ( много лъжат МНОГО). И аз бая се замислих каво да правя. Случайно попаднах на момче от авто моргата което ми обясни как за 2 часа се сваля топлообменика през жапката и пак се поставя за още 2 и се оказа прав . Та сам си смених топлообменика . Ако някой. Ама същи проблем. Може да ми пише или обади ще му помогна. Много лъжат във Варна. Много лека и безаварийна на всички 0886520647
  2. 3 точки
    Аз да си кажа финалното решение - взехме хондата и сега я чакаме до няколко дни. Нямам търпение! Благодаря на споделилите мнение!
  3. 3 точки
    @khaccbg Нещо не се връзва при измерването ти. Едно квадратче от щеката е около 100 - 120 мл. Общо от мин. до макс са 500 - 600 мл. Щом си долял 600 мл. и след това нивото е на максимума, значи лампата е светнала поради действително ниско ниво. 1. Провери за течове. Има доста случаи на скъсано уплътнение на масления филтър, при китайското призводство на mahle, например. Проверявай нивото винаги на равно място, иначе лъже. 2. R20A3, ако е с R0A00 бутала, е за 0W-20 по принцип. Няма причина да се отива на 5W-30. 3. Няма проблем, че си добавил 300 мл. Shell Helix Ultra 5w-30, не се притеснявай. Важното е нивото да е в норма. Дай обратна връзка как се развива случая.
  4. 3 точки
    Бобините които стават за R20A2 Може да провериш при Наско @Ronin7 от форума който прави общите поръчки,помага на доста от нас с части и масла на добри цени.
  5. 3 точки
    Колата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
  6. 3 точки
    Такава, Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек.
  7. 2 точки
    Както всички знаем оригиналната навигация на Гармин е морално остаряла и не си струва да инвестираме време в евентуалното и актуализиране до нещо приемливо. В нета има известно количество снимки и клипове на оригинална медия на която е инсталиран Android auto, но като цяло информацията е оскъдна, разпокъсана и хората които знаят как става се държат сякаш са придобили тайната на вечния живот... Е аз успях да инсталирам Android auto на оригиналната медия на моята кола (CR-V 2015 EUR) и от известно време го ползвам успешно. Споделям файла на който попаднах и ми помогна изключително много да се справя. Файла е на английски и не смятам да инвестирам време да го превеждам и ъпдейтвам. Минимума изискване е да разбирате английски. Няколко важни уточнения по отношение на файла: 1. Част от информацията е неточна или малко стара 1.1. Не е нужно фърмуеъра на медията ви да е точно RC6 за да инсталирате Honda Permissions. Моя софтуер беше и продължава да е по-стар от RC6 и нямам проблем. Внимавайте изключително много ако решите да ъпгрейдвате и доунгрейдвате фърмуеъра на медията, защото една грешка може да я брикне и повече да не запали. 1.2. Honda Permissions = HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike става въпрос за едно и също приложение. Девелопъра го приеменува в процеса на разработка. Просто свалете HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike от https://cmdroid.com/ и инсталирайте него. 2. Линка за сваляне на OpenDroidAuto във файла води към една от първите му версии. Тя е една идея по-сложна за ползване и при мен в движение насичаше адски много звука от Spotify. Към днешна дата последната му версия е 2.4.1 и е налична за свободно сваляне в GitHub https://github.com/MaKi983/OpenDroidAuto. Проблемът с насичането на звука е отстранен и свързването с телефона е оптимизирано доста. В GitHub в дясната част на екрана кликате на малкия зелен надпис Latest и сваляте само файла HondaAppCenter_A1.apk. Само това ви трябва. 3. Личното ми мнение е, че от препоръчаните за инсталация приложения ви трябва само Advanced Task Killer 2.2.1B216. 4. Повечето (мисля всички) сравнително актуални андроид телефони имат вградено Android auto и не е нужно да инсталирате приложенията за телефона ви препоръчани във файла (стъпка 13 от файла) 5. Когато стигнете до стъпка 12 (даване на пърмишъни на приложенията в HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike за да могат да работят в движение) според файла трябва да намерите процесите и да ги преконфигурирате. При мен ги нямаше в списъка и с бутон + просто ги добавих според инструкцията и всичко сработи. Вероятно пропускам нещо и ще опитам да отговарям на въпросите ви ако има такива, но като цяло не разчитайте да съм много активен! Важни уточнения: Приложението OpenDroidAuto е до голяма степен Android auto, но не точно... Разработено е напълно безвъзмездно от любител в XDA форума и част от функциите на класическото Android auto не работят. 1. Не работи физическия back бутон на медията. Забравете за него докато ползвате приложението, защото напълно го затваря. Ползвайте бутоните вътре в него за навигиране из менютата. 2. Гласовия асистент също не работи и няма изгледи да заработи. 3. Телефона, въпреки че е наличен в приложението не може да се ползва. Колата ползва собственото си приложение и ако някой ви звънне и проведете разговор ще трябва да свържете телефона си отново. Приложението умира. 4. Бутоните за смяна на песните от волана в Spotify също не работят, но има шанс да проработят в бъдещи версии на приложението. Девелопъра е набавил нужната му информация и в момента опитва да разбере как точно работи. Сменявайте песните или от телефона си или от софтуерните бутони в приложението. Увеличаване и намяване на звука работи както от волана така и от медията. 5. Задната камера работи и приложението продължава да си работи след като минете отново на D или първа скорост. 6. Кабела включвате в порта до 12 волтовия изход. Не работи и няма шанс да заработи безжично поради хардуерни ограничения. Има шансче да стане безжично само с допълнителен донгъл който да се включи в порта, но не съм тествал. За момента CarlinKit 5.0 устройството изглежда като вероятен фаворит. Алиекспрес ви очаква... 7. Ползвам Waze за навигация и работи абсолютно без проблем. Слушам музика от Spotify едновременно и всичко е цветя и рози. Позвайте цялата тази информация на собствена отговорност! Не ме интересува и не ме търсете ако брикнете медията си, но имайте предвид че да я брикнете е напълно реална опасност! Цялата отговорност си е ваша! Нямам представа дали работи на американки, но не виждам причина да не работи. Нямам опит. Вероятно и други модели на марката с такава медия също могат да се възпозват. Също нямам опит. Android Auto Setup on Honda Connect Android 4.0.4.pdf
  8. 2 точки
    Няма да можете да избягате от най-новия полицейски автомобил на Япония
  9. 2 точки
    Здравейте и от мен. И аз излочих с едно пилотче Black Edition 2021-ва год. Канадка на 52 000км. До тук съм навъртял 30-40км, та не мога да дам някакви впечатления, освен че си е изцяло друг автомобил( сравнявам с Legend). @Flameff, деактивира ли си изключването на цилиндрите? Към момента това ми е дилемата!
  10. 2 точки
    Здравейте. Да актуализирам малко поста. След изминати 4000 км от ремонта, маслото си седи на макс ,вярно е, че първото масло го махнах на 1000 км и сегашното на 3000 км , но нивото не падало, поне за сега.
  11. 2 точки
    Не се занимавай. Каквоти и да постигнеш ще бъде офлайн карта която на всичкото отгоре бързо ще стане out of date дори да успееш да я ъпдейтнеш. Аз смених посоката след горния ми пост. Насочих се към инсталация на Android Auto на оригиналната медия и нещата се получиха сравнително успешно имайки предвид, че не е предвидено като цяло да има такова нещо. Получаваш онлайн карта било то Waze или Google Maps и Spotify си работи без проблеми.
  12. 2 точки
    "Патерица" се слага винаги на заднита ос, независимо с какво предаване е колата. Ако е спукана предна, задната се мести отпред и си забиваш "патерицата" отзад. Контрола на автомобила е от завиващите колела, а не от задвижващите!!! Щом колата има "патерица", означава, че става на всички колела (предни или задни).
  13. 2 точки
    @gerchooo Питах за свещите нищо не каза.При мен с тези бобини и свещите не бяха ок. Взимаш 4 нови бобини и 4 нови свещи мисля Бранко има налични Denso и ти е решен проблема. Като взех колата имах една леко напукана, за 20 хил км станаха 3 доста напукани лули на бобините и проблема с придърпането прекъсване се появи. Нови бобини нови свещи и всичко изчезна,подобри се работата на мотора. Временно решение маюстора ми беше запълнил пукнатините с силикон,беше изчезнал проблема,аз мразя временните решения.
  14. 2 точки
    Сега за моята красавица, Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е. Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи. Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях. После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети. Снимки утре. PS Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁 Благодаря на всички
  15. 2 точки
    @Nikito82 Цитат: "The difference between ZFR6K-11 and ZFR6K-11S spark plugs is the presence of a resistor in the 11S model. The "S" designation indicates that the ZFR6K-11S has a resistor built in, which helps reduce electrical noise and improve ignition system performance. The ZFR6K-11 does not have a resistor."
  16. 2 точки
    82137-SDA-003 поръчка отвън за 4-5$
  17. 1 точка
    колко бързо изравни наляганията след спиране? Симптомите не са за липса на фреон. Високото налягане на нагнетяване значи проблем с кондензацията, което може да е от не едно, или 2 неща. Щом сега вдига 25 бара, си представям лятото какво ще е. Запушен кондензатор, виж как е също и дехидратора, той ако е задънен пак става така, но лесно се хваща, защото замръзва. Много масло в системата също може да е.
  18. 1 точка
    При теб, явно, изключва по налягане, аз не бих асоциирал проблема с някоя от темите. Ходи да ти ги презаредят и без друго си е хубаво, ако не е пипан дълго време.
  19. 1 точка
    По-добре си вземи масло с повече органичен молибден. И двете присадки имат еднаква роля, просто волфрамът притежава по-добри качества, които трудно ще оползотвориш при евридейка. Ако толкова държиш на добавки, сипи си на Бардал фюлерина, там вече нещата са доста широкоспектърни, като освен антифрикционни, имат и антиоксидантни свойства и др.(няма да навлизам в подробности), което е най-важното качество, което търсим, за да може маслото да запази свойствата си по-дълго време.
  20. 1 точка
    Пълен ребилд на стартера няма да е излишен. Може и контактите на соленоида, които затварят силовата ел. верига на стартера, да са нагорели.
  21. 1 точка
    Значи не е от релетата.При бутане запали и след това си върти като пушка.Най вероятно е стартер (четки)
  22. 1 точка
    1284 единици волфрам в 5 литра масло е огромна доза! Обикновено в рецептурата на масла присъства в количество 100 - 150 единици. Не знам и какво съединение на волфрама са нахакали Лики Моли и какви други пълнители, в тая добавка... Иначе има малко естери ималко AN. https://oil-club.de/index.php?thread/8587-liqui-moly-molygen-motor-protect-1015/&postID=425523#post425523 Но,
  23. 1 точка
    Ами високо е, май при над 25бара пресостата изключва. Какво ти казаха от сервиза?
  24. 1 точка
    Дори и да е тествано едва ли може да каже къв е ефекта,субективно е дали здрав мотор е станал по-тих. За проблемен подобни добавки при определени ситуации дават резултат но временно.
  25. 1 точка
    Като гледам твоята кола е преди фейслифта, а моята е след него. Разликата в радиото е, че моето е с диск, а преди фейса е с касетка. Другото е, че Bose (като моето) с усилвател и бас в багажника май слагат само в по-високите нива на оборудване, а твоята като гледам е от по-постните. Проблемът е, че тази марка е със специфични букси и не знам дали/как се преправя за коли с обикновена аудиосистема. Иначе за чейнджъра съм писал в темата ми "Моите Акорди". Като цяло не е голяма философия - човек без опит го инсталира за една бира време
  26. 1 точка
    Капков тест 2 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-280600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //28.05.25 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво:360л.газ и 60л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри!
  27. 1 точка
    Главината беше , а е нова на 5 мисеза и намаше и 10 000 км . 😡 . Пълен боклук за 400 лева годния звук изчезна
  28. 1 точка
    Привет! Собственик съм на изключителна машина - Акорд 9, 2017, 3.5, V6, Туринг, 148 750 км, 280 к.с., обслужвана в Бултрако. За съжаление, е необходимо да се разделя с този звяр по лични причини. Каква цена мога да й искам? Благодаря :)..
  29. 1 точка
    Благодаря много! Ако имате Ваши познати заинтересовани, ще си стиснем ръцете.
  30. 1 точка
    Страхотна машина! Предполагам, че можеш да я пуснеш макс около 35К лв, може да отнеме повече време за точният купувач, защото хората не ги познават много..
  31. 1 точка
    Акумулаторът изкара две зими, но не успя да доживее до второто си лято. Преди няколко дни колата просто не се отключи от дистанционното след 2-3 дни без да я карам. Оказа се, че е заминала клетка и ми подмениха батерията с нова по гаранция. Човекът, от който я взех, каза, че за първи път сменя гаранционно Yuasa откакто ги продава. Да видим с новия акумулатор какъв късмет ще имам
  32. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! По автофорумите се шири 1 известен лаф - "мерак се гАси с пари". Разумно е да си определиш бюджет, според който да планираш и действаш. Ако го направиш, след проучване ще имаш ориентировъчна представа кое, до колко и дали си струва. Ако обаче те тегли сърцето, за него и колата това е грешен подход. Просто почваш и не залитай да си водиш сметка кога и колко си дал за нещо, защото като теглиш чертата, ща заболи главата. Аз спрях да пиша, когато моят Сивик 6 (технически и сега стоков), надскочи пазарната цена на 1.8 МТ 8-ма генерация в приличен вид. Ето ти темата му - за вечерно четиво с размисли: С търсачката във форума ще откриеш и други такива, а колкото по отдавна са, толкова по-неактуални ще са в ценови план. Но Сивик 6 вече е или умрел кон, или все по-тачен, дори като сток, а камо ли превърнат в "проект", понеже е добра база за такъв.
  33. 1 точка
    Не пазарувайте авточасти от krik.bg. Опарих се с двигател, който ми пробутаха. Пишеше, че е в много добро състояние. В сервиз на хюндай преди поставянето му на колата констатираха тотална щета" надрани цилиндри". Отказаха ми гаранция, защото е разглобяван. Пълни измамници.
  34. 1 точка
    Здравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.
  35. 1 точка
    По принцип никога не се слага ''патерицата'' на задвижващите колела.
  36. 1 точка
    Цените на ГТП се увеличиха след въвеждането на директната връзка на пунктовете с агенция ли министерство ли, там каквото е. Уж заради въвеждането на хардуерни и софтуерни подобрения. Те нали тогава от пунктовете ревнаха, че трябвало да се вдигнат цените заради това. А инфлацията е 3 - 4 % само на заплатата и то ако имаш късмет 😁 Иначе в магазина май надминава 20 %
  37. 1 точка
    Готово! 4бр. за 5.9лв.
  38. 1 точка
    Задната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
  39. 1 точка
    „Нищо не разбирах от мотоциклети… но знаех: и японците могат да покорят света на две колела.“ — Геничи Каваками, основател на Yamaha Motor Бях на 27, когато баща ми почина. Не бях готов, но трябваше да поема управлението на семейната компания, която произвеждаше музикални инструменти. Това беше следвоенна Япония — страна в руини. Без пазар, без технологии, без надежда. Но не исках да остана в тази тъмнина. Един ден, сред отломки и прах, казах на работниците на Yamaha: „Ще започнем да правим мотоциклети.“ Всички се засмяха. И аз се засмях. Но го казах сериозно. Нямахме оборудване, нямахме опит, нямахме дори пътища. Но когато нещо гори в теб отвътре — то се превръща в обсесия. През 1955 г. пуснахме първия Yamaha YA-1 — прост, но смел. Той спечели състезания. Разби стереотипите. И тогава разбрах: не сме родени да подражаваме — родени сме да водим. Когато мечтаех за мотоциклет, който покорява и шосетата, и терена, отново ме сметнаха за луд. Така се роди Yamaha DT — мотоциклетът, който промени правилата. Това беше авантюра: да създадем двуколесна машина за онези с млад дух, търсещи свобода. Но го направихме. DT прекоси планини, кал, пустини… и граници. Светът видя — Япония не само може да следва. Тя може да води. А зад всеки модел стояха безсънни нощи, трудни решения и моменти, в които бяхме на ръба на затваряне. Но издържахме. Защото Yamaha не е просто бизнес. Това е вик за свобода. Не бях инженер. Не бях състезател. Бях просто човек, който отказа да повярва, че Япония трябва да остане малка. И точно както DT не се спря на асфалта — аз не спрях там, където ми казаха да стоя. „Когато няма път… понякога единственият изход е да си го проправиш — през кал, съмнения и вяра.“ — Геничи Каваками
  40. 1 точка
    Най-националният. Българският език и писменос. Ползвайте ги правилно и с достойнство!
  41. 1 точка
  42. 1 точка
  43. 1 точка
    @gerchooo Наскоро се борих с точно това, придърпване и колата се лашка. Затова казах да провери бобините,ако не е сменял свещи хубаво е да го направи. Проблема се оказа напукани лули на бобини,от там този проблема,снимал съм едната в предния пост. Бобините и сам може да си ги провери разкача от кабелите ,с ключ10 развива изважда бобината и проверява. Не е лошо да се огледат тампоните но при стари такива с твърда и напукана гуми и при скъсани просто вибрациите са ужасни на място. Както каза колегата може да е нещо малко и елементарно като лошо гориво.
  44. 1 точка
    Карайте си бричките ,лошо няма, масло на често и това е пенсионери..
  45. 1 точка
    Почти година не съм писал, но пък има защо. В началото на лятото започна да мига чекът на двигателя. Оказа се,че е заради загуба в компресията в 4-ти цилиндър. Причината се вижда на снимката. Цената на ремонта е съизмерима с покупната цена на конкретния екземпляр, но няколко ПЪТИ по-ниска от тази на негов достоен заместник. Мислих, мислих и реших, че ще си карам още шестичката, а със спестените пари ще сложа газ. Тъй като газ, нафта и чалга принципно не понасям, купих една въшка, чийто разход на бензин е съизмерим с този на Хондата на газ, взех я на цената на газов инжекцион и в същото време (почти) не страдах докато съживяват Акорда. Оказа се, че последното не е много лесна задача. Колата вече е стара и някои части се чакаха 20+ дни. За момента е сглобена и в бойна готовност. Мисля, че няма какво повече да искам от тая кола, освен да ме вози както го прави в последните 5 години. Въшката мисля да си я запазя засега. Състоянието Й е повече от прилично, пък и е по-нова от Акорда
  46. 1 точка
    Ех, ако бяха сложили на точното място 1 отворче с пласмасова околожка, колко добре би било за сервизен достъп.
  47. 1 точка
    Малко развитие по темата: Почти всеки ден отварям стъклата и люка (но не докрай) със комфорт модула още преди да стигна до колата. След като започне климатика да духа студено затварям стъклата и люка със бутоните. Никакъв проблем до сега. Миналата седмица обаче след като отворих с копчето докрай (auto), не можах да затворя. Отново с ключето затворих няколко сантиметра и люка тръгна. Този път ресет не се наложи да правя- всичко си работеше нормално. Може би в края се получава някакво заклинване, защото откакто напръсках куплунзите с контактен спрей не съм имал проблеми. Гресирах малко релсите с грес за спирачки. Качвам снимки къде трябва да пробиете кората ако ви се случи да не се затваря люка и трябва да се затваря ръчно. Така няма да се налага откопчаване на кората. Разстоянието е приблизително около 12 сантиметра от двата предни ъгъла на задния плафон.
  48. 1 точка
    Здравейте колеги, За разлика от повечето теми в раздела аз бих искал да изкажа своето положително мнение за една автокъща, която наистина ме изненада. Търсех автомобил в продължение на месеци, не бързах, нямам зор, посетих много автокъщи в страната. Повечето от собствениците и тяхното отношение меко казано ме отблъскваха. Няма да споменавам подробности защото не това е идеята. Попадайки в автокъща Iperboreo разбрах какво прави разликата. Първото нещо което ми направи впечатление е отношението на продавача. Любезен, отзивчив, не се натрапва, оставя те спокойно да разгледаш автомобила, идва при теб когато го повикаш, ще ти предложи кафе, вода, тестдрайв 🙂. За разликата от повечето търговци с "розови очила" сподели и забележки които има или е имал автомобила. Всичко което каза напълно се потвърди, в сервиза. Няколко пъти след покупката се свързах с търговеца за дреболии, неща които бях пропуснал да попитам или просто не разбирах - помогна ми, обясни ми подробно. Да, знам, закупих може би най-скъпият автомобил от този модел/година на пазара, но не това е важното. Важното нещо което искам да подчертая в случая е отношението на продавача към купувача. Не се познавам с него лично, не правя реклама (ако изглежда така), споделям личното си мнение. Определено Iperboreo за мен е коректен търговец. Поздрави на всички и бъдете здрави!
  49. 1 точка
    от там си купих Легендата цената беше 22000 лева.а той е беше платил на 15000 лева доплатих разликата,но.... ми показа за колко я е купил и нямах против да му додам печалбата. тая кола вече 6 години я карам без ядове
  50. 1 точка
    Относно отношението на продавача потвърждвам на 100% споделено от колегата, но за съжаление не мога да потвърдя коректност относно представената информация за предлаганите автомобили. Голяма част от тях са с превъртяни километражи, за успокоение не всички обаче!!! Относно оглед - да, оставя те колкото време ти е необходимо, без да се натрапва. Ако питаш нещо,започва разговор, но казва забележки само ако ги забележиш и споделиш, иначе играта е "кьорав карти не играе". Общо впечатление от автокъщата е добро в сравнение с други, които само като им покажеш дребна забележка и ти прекратятват огледа и сърдито те пращат да си търсиш кола на друго място. Не ги разбирам такива, все едно не са им за продаване или може би очакват мълчаливи, послушни, кьорави и тъпи клиенти :-)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...