Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 17.04.2024 in Мнения

  1. 6 точки
    Обухме клеберките. Доволен съм от резултата. С малко подобрение на работното пространство, инструментариума и техниката джантите могат да се бълват сравнително бързо.
  2. 5 точки
    Аз съм автора на темата в испанския форум. След 2 години ползване на китаеца мога да кажа че съм страшно доволен. Ето малко инфо и отговор на твоите въпроси: - андроид потребител съм от край време и съм притежавал и много бавни и много бързи телефони, китаеца е със 6ГБ РАМ и смея да кажа, че се справя впечатляващо. Няма мислене, няма лагване, всички програми работят плавно и без проблеми. - що се отнася до екрана, вижда се дори и в слънчеви дни. Тъч скрийна е много добър и реагира мигновено на всяко едно натискане. Няма мъртви зони по екрана - аудиото си остава същото(с премиум пакет съм) - свързаността е достатъчно добра, не очаквай да хваща толкова gps сателити и 5g интернет скорост както телефон от 2000лева. Ползвам SIM карта и щеше да е хубаво да има 5G антена, но уви... въпреки това се справя много добре с 4G антената(не знам каква е максималната скорост на 4g, но на скоро го мерих и 50mb/s не са проблем, напълно достатъчни за навигацията и браузване). GPS сигнала е много добър. Има един голям пост свързан със GPS сигнала в испанската тема. - могат да се включат предна/задна, че и 4 камери създавайки 360 поглед. Оригиналните бутони на волана работят абсолютно всичките. Тези на мултимедията за увеличаване/намаляне на звука и средния за настройките на оригиналната мултимедия(бас, средни, високи, тн) също работят. Бутоните които са за смяна на песни, папки, дискове и тн ще работят само в режим FM, AM, CD. Тоест ако си в режим AUX, там е вързан китаеца и тези бутони няма да работят. Ето тук може да видиш какво се вижда на екрана когато натиснеш някое копче на климатроника и още много други неща за китаеца Преди да купя китаеца също си мислех, че е прекалено голям и няма да стои естетично както отпред, така и отзад, но тези мисли се изпариха 2 минути след като е бях монтирал. Самото табло на Акорда е много масивно и този китайски екран лично мое мнение е че заспива, наистина стои страхотно. Ето малко снимки как се вижда отзад и др:
  3. 2 точки
    MimetoZdr щом майстора ти е казал че е от сондите, казвай му да ги купува, само и единствено при положение че е сигурен в диагнозата. Ако не излезе от тях той си има грижата да ги връща на доставчика. Не се занимавай с разни гаражни търговци, при тях ... гаранция франция+разправията за теб ако нещо се обърка в поръчката, или дадената част дойде дефктна.
  4. 2 точки
    Здравей! Възможно е просто да е активирана детската сигурност! задните врати имат едни малки лостчета Lock/ Unlock. Направено е за да,не могат децата да отварят вратите в движение или в неудобни ситуации.
  5. 2 точки
    Винаги съм се чудил на хора, които смятат че работната температура на ДВГ е по ниска от външната и вземат втората под внимание при изборът си на масло. Това че в мануалите има графика с климата е меродавно за цифрота преди "W" а за тази след нея е подвеждащо, особено при нормален автомобил и спокойната му експлоатация. Модерен мотор проектиран за "тънко" масло си иска неговата "чорба", а "мазните гозби" не са за него.
  6. 2 точки
    Мда, доста хора сме се сблъсквали с "мудни" сонди. Не стига, че ще гори много, ама и технически преглед няма да мине колата. Само че бих препоръчал да се потърси второ мнение в друг сервиз, щото посочената цена ми идва твърде висока. Бърза проверка тук, показва цени, много различни от тези на вашия майстор. А в тази тема, може да попитате за цени, да намерите телефон и там да ви помогнат с цени за ОЕМ или алтернативни части. Разбира се, това го казвам без да съм запознат с колата и/или други обстоятелства, които може да водят до такова ценообразуване. За това и препоръчвам второ мнение. Може да се намери някой, да се пробва с чистене, както беше споменато по-горе.
  7. 2 точки
    Терминът "мудни" означава че бавно влизат в работен режим. Това е защото имат ел. подгряване, което с годините спира да работи и загряването до необходимата за коректни данни температура става само от изгорелите газове, а това в градски кратки преходи е трудно. Но може да се свалят и премерят стойностите им, както и деликатно да се почистят от сажди - понякога помага.
  8. 2 точки
    Един вълк се заселил наблизо до голямо стадо овце. Всеки ден той изяждал по една овца. Отначало нейните крясъци плашели другите овце, но с времето вълкът се спирал и говорел с всяка една поотделно: -Няма от какво да се страхуваш, защото аз убивам и ям само глупави овце, а ти си единственият ми умен и най-добър приятел в това стадо. След този разговор овцете седяли тихо и не тичали повече. И когато вълкът убивал следващата овца, всяка от останалите си мислела: -Е, уби още една глупава овца, но аз съм най-добрият приятел на вълка и няма от какво да се страхувам. Овцете били щастливи. На следващият ден вълкът просто се приближавал до поредната от тях и казвал: -О, най-добри ми приятелю, не сме говорили за глупави овце от дълго време...- И смъртта ѝ настъпвала моментално. Овцете нямали време да разберат нищо. Вълкът повдигнал самочувствието на всяка една, те спрели да се тревожат и спокойно пасели тревата, от което месото им ставало още по-вкусно. Повечето овце дори започнали да помагат на вълка - ако някоя твърде умна овца се досещала за истинското състояние на нещата, тогава друга овца, измежду най-добрите приятели на вълка, му разказала за странното поведение на подозиращата и на следващия ден вълкът изяждал точно нея. Всеки човек трябва да вярва по-малко на думите и да наблюдава повече действията. Ние чуваме това, което искаме да чуем и просто не обръщаме внимание на всичко останало. А трябва. Защото най-важното е да забележите навреме вълка в овча кожа! По делата им ще ги познаете! <интернет>
  9. 2 точки
    Аз само минавам да кажа, че две години след ремонта и 32 000 км, скоростната кутия е още жива и работи нормално. Не съм отварял никакви соленоиди от последния път споменат в поста. Не съм правил и никакви ремонти на автомобила, освен един - първият електрически. Спря да върти вентилатора на климатизацията в купето. Установих, че е изгоряла една термозащита на управлението на скоростите на вентилатора на купето. Само я замостих, защото не ми се даваха 250 лв за нова оригинална част и си тръгна пак управлението. Има ги в Aliexpress за 45 лв с доставка, ако на някой му трябва. Автомобила мина преди два месеца 400 000 км. Всичко му работи без проблеми и за сега нямам желание да се разделяме. Гледам, че много упостяха постовете по модела. Или са останали много малко или не се развалят?! [emoji848] Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  10. 2 точки
    Оправено.... жилото се беше измъкнало от клапана.
  11. 2 точки
    Здравейте, Шести (и последен) тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 201 032 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 140; 10) Изразходвано гориво – LPG около 720 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 770л. / 4.3 л.) ≈ 180 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Заминава за рециклиране.
  12. 2 точки
    Моят икономик продължава да "кърти мивки". Разхода на два "трипа" и смесеният от тях. По-малкият е Перник- Стражица и обратно.
  13. 1 точка
    Едва ли реостат е правилната дума..., може би грешен превод на наименованието... Реостат е мощно променливо съпротивление (с плъзгач). Тук вероятно е блок, мощни резистори с рзлично съпротивление, на радиатор, който е във въздушния поток, да се охлажда...
  14. 1 точка
    Карай си колата с 0W20 щом до сега е била с такова. От Бултрако не ги слушай понятие си нямат приказват колкото да кажат нещо .....
  15. 1 точка
    Благодаря Ви, за помощта. Писах на АутофиксПартс и ми дадоха същата цена.
  16. 1 точка
    Може... Последната, която сменях на моя Акорд, се наложи да я резна с флекса, после игра гайковерта на 400 Nm. Та и работата за смяната си е гадничка по някога. Но за това и споменах второ мнение, по възможност с колата в сервиз, че тука може много да ги приказваме, ама реално друго да излезе.
  17. 1 точка
    Като нов е! И аз в неделя покарах нашия. Емии, друго си е. Ще живеят още.
  18. 1 точка
    Обратно в играта. Малко да си припомня какво беше да караш Сивик.
  19. 1 точка
    Оказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си.
  20. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: CASTROL EDGE 5W-30 LL 5x1L Стойност на поръчката: (5*11.99)*2.15 = 128.9 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  21. 1 точка
    Всички електрички имат регенеративно спиране, съответно зареждане на батерията. При моята Honda e има два варианта: единият си е по подразбиране, колата си има алгоритъм по който зарежда, шофьора не може да влияе, може да избира режим нормал или спорт. Вторият режим е така нареченият шофиране с един педал: при него има три режима на регенерация, които могат да се избират от водача с перата на волана. При новия модел e:Ny1 липсва режима шофиране с един педал. Има три режима на шофиране: ECON, NORMAL И SPORT
  22. 1 точка
    Здравейте, ето я и моята поръчка. Линк: https://ato24.de/en/nissan-ns-3-cvt-fluid-4-l.html Вид и количество: NISSAN NS-3 CVT FLUID 4 L 2х4L Стойност на поръчката: 116 х 2,15 = 249.4лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  23. 1 точка
    Имам познат който е направил смяна на двигател, но на Мерцедес 124 с 5.0 v8, пращам линка ако може да ти помогне. https://forums.mbclub.bg/topic/41837-узаконяване-на-кола-със-сменен-двигател/
  24. 1 точка
    Кой, каквото ще да ти говори, винаги става въпрос за пари! И затова със сивика с компресор имах газ, кеф ти скорост, кеф ти икономия! Сега с хибрида също, правя си две три минути яко каране и го пускам ЕКО, по-леко!
  25. 1 точка
    Да ви кажа честно, без да омаловажавам усилията за икономия или да ви поучавам!!!, но не ви разбирам целите и мотивите да прекарвате, поне за мен, излишно време по пътищата. Търново - Истанбул - Търново, с максимално разрешена скорост на всички места, а на някои и над, със 70-80 км. в самия Цариград, и едни десетина километра там първа втора, един час на границата без да се гаси, климатик без да бъде спиран, колата на пълно-пълно показа 5,6 на 100. Какво повече да искам?
  26. 1 точка
    Поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  27. 1 точка
    Не съм запознат дали стават за твоята конфигурация. Бих ти препоръчал да отправиш запитване към продавачите в Алиекспрес дали имат модел радио 12,3 инча който да пасва на Honda Accord 8, година х, европейска версия, БЕЗ премиум аудио и задължително снимка на таблото където ясно се вижда, че колата няма премиум аудио. Също така, бих ти препоръчал да попиташ в руския форум, там има добре запознати хора https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=1036051
  28. 1 точка
    Акорда има 3 нива на аудио оборудване, кое е твоето? - Без премиум саунт - С премиум саунт без навигация - Премиум саунт с навигация? Аз съм с премиум саунт без навигация и закупих радиото от до някъде известен продавач, а именно prelingcar. Има по-евтини варианти, има и по-скъпи, всеки си избира. ВАРИАНТ 1: https://es.aliexpress.com/item/1005003396537467.html - Ето това е конкретния модел, 6GB RAM 126GB вътрешна памет с процесор E-7862 Крайната цена би трябвало да е около 400€ без добавени купони. Ако добавиш купони сигурно ще падне поне с 50€. В пакета имаше задна камера, но аз закупих друга , която ми допадаше повече и по спомен има по-висока резолюция. ВАРИАНТ 2: https://es.aliexpress.com/item/1005004866356262.html - Един приятел монтира ето тази, модел с 8GB RAM и 128gb вътрешна памет, не съм сигурен дали процесора е същият. Разлика имаше в пластмасата, която се поставя на таблото и също така се закача самия екран, доста смотана сглобка като цяло, трябваше да използваме свински опашки, но един път като се монтира няма да има главоболия. Цената е около 100€ по-малко.
  29. 1 точка
    Нямам проблеми, нито с полиция, нито с околните. Габарита свети малко по-силно. Няма грижи. Ръчно си ги пускам. За да не съм офф, мисля че съвременните фарове не харчат много. По-скоро климатик, електроника, камери, музика и т.н. дърпат яко. И мудният автомат дига разхода с 2/100! Това е ! До 80% от преразхода е от автомата и 1700kg.
  30. 1 точка
    Здравейте Другари Спора е какво се налива в заден диференциал на Honda Legend- при мен е сложено DPS-F. При поръчка (не от мен) на масло за задния диференциал от Бултрако е продадено точно такова масло- DPS-F, което в последствие го взех аз. Дали е правилното масло аз не твърдя- DPS-F е диференциално масло... Поздрави
  31. 1 точка
    Всяко нещо има милимунда значение, но "капка по капка - вир става".
  32. 1 точка
    Maлка подсказка давам - на магистрали ламби не паля, от снимката се вижда. Туй дето го думат разни философи как нямало значение, да изгледат цецовото видео отгоре. За толкова години опити, не съм изял още глоба от КАТ за несветнати фарове в 30 градуса жега, на обяд, в ярък пролетен ден на магистралата. Има и много други малки дребни елементи (на пръв поглед незначителни, повече от 20 са на брой), които като ги натрупаш и като ги навържеш един след друг, почваш да разбираш, че изобщо не е чак толкова трудно да стигнеш до заветния минимален разход.
  33. 1 точка
    🇧🇬❤️🇧🇬 През 1907 г. това семейство е отвлечено и изпратено в Белгия, за да бъде разглеждано както днес гледаме животните в зоопарка. Човешки зоологически градини е имало почти в цяла Европа, като те продължават да функционират чак до средата на миналия век. Милиони любопитни европейци са се редяли на опашка, за да гледат заключени в клетки полуголи африканци и аборигени, на които децата са хвърляли бонбони като на маймуни... А в чл.62 от Търновската конституция на Княжество България, създадена през 1879 г. четем следното: "Никой в Българското Царство не може нито да купува, нито да продава человечески същества. Всеки роб, от какъвто пол, вяра и народност да бъде, свободен става, щом стъпи на българска територия." Добре би било някой да припомня тези факти на….Брюксел!
  34. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ При взимане на маслата, може да се сдобиете с комплект клубни поставки, които имам налични при мен, можете да ги получите и по куриер, като ги изпратя заедно с поръчката Ви или като ги поръчате отделно. Изглеждат ето така: Цената е 12 лв. за комплект.
  35. 1 точка
    Здравейте, да дам и аз малко обратна връзка за справяне с проблема 0420. Колата е 2.0 бензин 2005 CR-v , когато я взех преди 3 месеца нищо не светеше. Минах над 1000 км , нищо не светеше. В деня,в който отивах да й монтират газ, светна p0420(преди да бъде монтирана газова уредба). Така ,както и да е, започнах с ровенето във форума и на други места, пробвах Oxycat - нищо. Сложих дистанционна втулка - нищо. Някой беше писал в друга тема , но сега не мога да я намеря, за спирала от медни телчета във втулката ,които излизат към катализатора - направих го и магия, чека не свети повече. Не знам защо, и какво точно върши това нещо, но ми реши проблема с досадната лампа и то абсолютно без пари. Ако човека който го беше правил и писал тук чете, благодаря за съвета. И още нещо, като махнах ламбда сондата, катализатора вътре направо изглежда чисто нов( а със сигурност не е )което не значи че е ефективен , но важното за сега е че лампата не свети. Поздрави на всички.
  36. 1 точка
    Здравей Bizzito, Можеш да го свалиш от следния линк. Поздрави
  37. 1 точка
    Мина една година от както взех електричката. Направих 11000км при среден разход 13.3kWh/100km. Вчера минах и годишен преглед в Бултрако-Пловдив. Всичко по колата е наред. Смениха поленовия филтър и направиха два ъпдейта: на парктроника и на BCMM софтуера /Battery condition monitoring модул/.
  38. 1 точка
    Здравейте колеги, аз карам с два комплекта джанти оригинални за акорд, зима и лято с едни и същи размери на гумите 225/50/17 и не съм закъсвал на Боровец и Пампорово зимата, така, че дали 16 цола или 17 цола за зимата, за мен няма значение, по важното е да си отговарят на параметрите и джантите и гумите. Предпочитам да не експериментирам, а залагам на производителя за джантите, относно гумите си е Ваш избор, който също е много важен.
  39. 1 точка
    Не знам дали има вибрация защото не съм вдигал толкова. Като ходих до София вдигнах 154/5 км ама вибрации нямаше.
  40. 1 точка
    Здравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата, за да не стават грешки. Всичко е на база...много търсене и четене... 1. Масло двигател: търсите спецификация ACEA A1/B1 или А3/B3 т.е. стават и A3/B4, A5/B5. Производителя си го избирате... 2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф... 3. Масло раздатка: HGO 4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II
  41. 1 точка
    Да си караш колата със същото до сега ,а тези от Бултрако ,въобще не ги слушай.
  42. 1 точка
    Когато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго.
  43. 1 точка
    Малко теория от Дойчланд. Заредете правилно калциевата батерия.pdf
  44. 1 точка
    С кой мотор е колата? При добро обслужване ще е вечно твоя.
  45. 1 точка
    Вътрешни карета или тампони на двигателя.
  46. 1 точка
    И аз да се похваля с новият джаз, който купих на жената. Много е щастлива с новата придобивка.
  47. 1 точка
    Не знам какво общо тук почистване на IACV клапана с твоя проблем че си ипуснал регулирането на клапаните които явно е трябвало да направиш на 15 хил км че и на по-малко. При положение че изпускателните се правят на стойности 0,20 да затегнат на 0,05 и признак ненастроено газово или след поставянето му има след пробег допълнително настройване.. Не казваш преди тези 30 хил преди газовото кога са регулирани клапаните. Обикновено и е хубаво след като сложиш газовото и да регулираш клапаните за да засечеш интервала си с газово за регулиране. При хубаво газово и добри настройки обикновено за 20 хил карани главно на газ бягат стойностите на изпускателните, рядко на всмукателните, но не и на 0,05 да намериш всмукателен,това легло на този клапан вече е тръгнало. Още един два пъти да намериш такива стойности и ще правиш глава. Проверявай на 10-15хил км клапаните за да знаеш накъде си. Може би ми напомняш да внеса разяснение в темата за почистване на дросела и IACV клапана и то е да се почистят,когато сте сигурни че клапаните ви не са за регулиране.
  48. 1 точка
    Има ли нещо подобно на фара, да речем отстрани на корпуса, който се явява кутия за късата светлина: или такова: Това са маркировките на фаровете. Теб те интересува комбинацията от букви "HC" или "DC" , което е съкратено за Halogen и Discharge, в зависимост дали са за халогенна или ксенонова лампа. Буквата C показва, че е къса светлина. Ако е R - е за дълга. Гледаш стрелката под тази комбинация от букви (HC) да сочи НАДЯСНО, което значи че тази светлина е за ДЯСНО ДВИЖЕНИЕ по пътищата. Ето повече информация: https://www.hella.co.nz/en/technology/headlamps-and-inserts/decoding-the-combinations/ ----------------------------------------- Другият начин, ако маркировките са изтрити: ако погледнеш фронтално в късата светлина (без тя да свети!) и загледаш положението на ламаринката, която реже светлината и по-точно - чупката в средата. Трябва да виждаш изображение, подобно на това: -------------------\______________ Ако виждаш обаче изображение, подобно на това: _____________/---------------------- то е 100 % сигурно, че този фар насочва светлината наляво и нагоре, като за ляво движение по пътищата. С други думи - трябва да виждаш силует, който е огледален на петното, което фарът прави на стената. Ето силует от фар: Трябва да го виждаш обърнато отлво надясно. Утре ще кача снимка, ако дотогава не си намерил маркировките по фара.
  49. 1 точка
    Значи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е.
  50. 1 точка
    Днес отделих време на фаровете на Акорда, прилагам снимков материал. Свалят се фаровете, маха се капачката на късите светлини, лупата и рефлектора са захванати с 3 винта; след отвиването им с малко напън се измъква рефлектора. Вижда се самата "пластина" и ъгъла й, който насочва светлината. Целта е да се премести ъгъла от другата страна на "пластината". Аз изрязах ненужното с флекс и залепих алуминиева ламаринка на мястото, което трябва да бъде покрито. За залепянето използвах двукомпонентно лепило на Поксипол, изчаках го да се втърди и премахнах ненужното лепило, но нямам снимка след почистването им. След това се монтира всичко по обратния ред. Ходих на реглаж на фаровете и майсторът каза че фаровете светят като напълно нормални фарове от автомобил с ляво управление.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...