Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 2.04.2025 in Мнения
-
6 точкиНаскоро климатикът спря да работи, при включване се чуваше само включване на перката, но без да зацепва компресорът, макар че релето си цъкаше. След малко проучване, се оказа, че релетата на Омрон имат склонността да корозират вътрешно и да правят нагари по контактните пластини, и да не правят контакт. При отваряне на релето случаят беше такъв. Днес сложих ново реле и всичко тръгна. Заместител на Оmron g8hl-h71 е Bosch 0 986 ah0 092. Така че, всеки който има проблем с климатика(без видими симптоми), първо да смени релето и след това всичко останало по веригата.
-
6 точкиСияна. Едно от многото загинали деца на тази държава и единствено за семейството си. От татко и: Това е моята Сияна! Единственото ми обичано и гледано с много любов дете. Сияна беше прекрасна! Мила, добра и много красива. Нея вече я няма. Завинаги остана дете, само на 12 год. Уби я ТИР. Умря в мъки, по най-жестокия начин в ръцете на баба си на път за болницата. Толкова и беше писано да остане на тази земя. Убия я и държавата или липсата на такава. За мястото на катастрофата са подавани десетки сигнали до АПИ. Не са взети никакви мерки. Вчера по същия начин се обърнал друг ТИР. За радост без жертви. Докато снимаме с bTV Новините друг камион занася и за малко не ни помита и нас с екипа. Чист късмет! Според АПИ и мишките, които го населяват проблем няма. Дядото на Сияна главен пожарникар Георги Ламбев! Един от най-добрите в Плевен, спасил десетки хора на същия този път се бори за живота си в болница. С натрошен череп и почти без ръка. Същата ръка, с която вадеше и спасяваше хора. Каква ирония само. И да оживее Георги няма да иска да продължи. Защото обичаше внучката си повече от всичко. Както и ние нейните родители. Водача на ТИРа дори не е слязъл да помогне. Стоял в кабината, после пил кафенце. Не бил виновен. Линейката идва може би след час. Не зная. Но когато и да е дошла е нямало шанс за живот за Сияна. Водача си тръгва освободен от полицията. Благодарение на Окръжния Прокурор на Плевен го задържат. Повдигат му обвинение по най-лекия състав! Абсолютно грешно! По този състав може да се измъкне и без да лежи в затвора. Призовавам прокуратурата незабавно да промени обвинението си и да поиска от съда постоянен арест. Незабавна оставка на УС на АПИ!!! Сивия кардинал на АПИ да я поиска! Няма да ви оставя на мира! Ще го направя заради Сияна! Нямам какво да губя и не ме е страх от нищо! Вече загубих всичко! bTV, Новините на NOVA Прилагам сигнал и отговор от АПИ! Моля споделяйте! Докладът: Отговорът на държавният "орган": Инж. Йордан Вълчев – Председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Образование: Инж. Вълчев е магистър инженер от Университета по архитектура, строителство и геодезия в София, специалност „Пътно строителство“. Дипломант е в специалност „Безопасност на пътното движение “. Професионална кариера: От 20 ноември 2023 г. е член на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“. Има над 22-годишен опит в проектиране на пътища, мостове и кръстовища в България, Великобритания, ОАЕ и Ямайка, както и 15-годишен опит в строителния надзор на пътни инфраструктурни обекти в България и чужбина. Работил е по строителния надзор на участъци от скоростния път Мездра – Ботевград, АМ „Струма“, АМ „Хемус“, АМ „Тракия“, Западната дъга на Софийския околовръстен път, изграждането на парк „Възраждане“ в гр. София и др. Инж. Вълчев има над 10 години опит в сферата на транспортното моделиране в градска среда и в безопасността на пътното движение. Понеже виждаме жертвите в медиите, но не и отговорните за това лица! Понеже сме пътували по тези трасета - знаем в какво състояние са! Понеже всички ние СМЕ следващите потенциални потърпевши! Поне желание да имаме и натиск за промяна на безделието? По-нежелана държава няма да получим - искаме си нашата! Позорно е някой да ни "такова" майката / децата / родата! КОЙ Е ???? Ще се намери, и "да биде съден по делата си"! НАРОДЕ - "тука ли си - там стой" ?! Дал ли си отбой, или имаш своя ВОЙ?
-
5 точкиОтварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
-
4 точкиИдиотизъм, безнравие, дебилност, наглост, липса на елементарна култура, вследствие на десетки години опростачване на населението и резултатът е цивилизационен проблем в обществото на нашата мила родина... Лесно е да произведеш простак. Но после е трудно да цивилизоваш простака. Особено, когато болшинството от обществото са простаци. Жалко, но факт!
-
3 точкиВ Япония няма Ден на учителя. Един ден попитах моя японски колега, учителя Ямамота: - Когато в Япония се празнува празникът на учителите, как го посрещате? Изненадан от въпроса ми, той отговори: - Нямаме учителски празник. Като чух отговора му, не знаех дали да му повярвам или не. През ума ми мина мисъл: „Защо страна, в която са развити икономиката, науката и технологиите, е толкова неуважителна към учителя, към неговия труд?“. Веднъж, след работа, Ямамота ме покани да го посетя в дома му. Тъй като той живееше далеч от училище, взехме метрото. Във вечерния "час пик" вагоните на метрото бяха препълнени. След като се промъкнах някак, се изправих, здраво хванал перилата. Изведнъж дядото, който седеше до мен, ми отстъпи мястото. Не разбирайки такова уважително отношение от страна на възрастен човек, не можех да приема предложенията му, но той беше упорит, бях принуден да седна. След като излязох от метрото, помолих Ямамота да ми обясни какво е направил аксакалът. Ямамота се усмихна и посочи значката ми на учител,и каза: - Този старец видя твоя знак на учител и в знак на уважение към статута ти отстъпи мястото си. Тъй като за първи път отидох при учителя Ямамота, беше неудобно да отида с празни ръце и реших да купя подарък. Споделих мислите си с Ямамота, той ме подкрепи и каза, че има магазин за учители напред, където може да закупя стоки на намалени цени. Отново не сдържах емоциите си: - Привилегии се предоставят само на учителите? Попитах. Потвърждавайки думите ми, Ямамота каза: - В Япония учителят е най-уважаваната професия, най-уважаваният човек. Японските предприемачи са много щастливи, когато учителите идват в техните магазини, смятат това за голяма чест за себе си. По време на престоя си в Япония многократно видях как японците изключително уважават учителите. За тях има обособени места в метрото, за тях работят отделни магазини, учителите не се редят на опашки за билет за който и да е вид транспорт. Затова японските учители не се нуждаят от отделен празник, когато всеки ден от живота им е като празник. Преразказвайки тази история, с цялото си сърце искам нашето общество да израсне до такова ниво, до такова отношение към учителя и учителите да са достойни за такова високо звание!“ Предайте това съобщение на всички ваши колеги. Нека гордостта ни бие в гърдите! Учителю пред името ти се покланям. Рустам Бисенев
-
3 точкиБалада за BG джигита Не кола, а археологическа находка, вътре джигит с тежкарска походка. Облечен в анцуг, пазарска кройка, горд собственик на BMW Тройка. Убеден, че е най- големият пич, щом кара каруца с тунинг кич. Убеден, че когато колата подгони, не важат гравитационните закони. Убеден, че настъпи ли газ, на трета, вече е излитаща в космоса ракета. Убеден, че Бог му е навигатор и може да кара като авиатор. Убеден, че е безсмъртен и без страх, другите да дишат след колата прах. Убеден, че пешеходните крачки спират по- бързо от спирачки. Убеден, че ако кара смело, ще скрие произхода от село. Убеден, че е достатъчно тарикат да надхитри патрулката на КАТ. Убеден, че 20 минути подраняване е по- ценно от живот и нараняване... Убеден, че нищо не може да го спре, дори на цената някой друг да...умре... Жалко..., но това не е просто мит, а до болка реален бг. джигит. Автор : Петър Донкин
-
3 точкиТоване е екстра, а изискване. Има ли ксенон колата трябва да е със система за самонивелиране. Само американските чекии до 2010 нямат изискване за тая система и са на копчето отстрани. И разбира се понеже сме в България, тука всичкото инженер разбира от всичко. Купете си кола, която можете да поддържате, а не да ревете у инъернетЯ кое било нужно, или ненужно.
-
3 точкиDiana Russinova 16 ч · Път II-11, също в добро експлоатационно състояние, в момента се извършва текущ ремонт и поддръжка. Странно, вие виждате ли дупките около прясно направената кръпка? ПРОТЕСТ: 07 април 25 г. Пред съдебната палата от 8:30 и от 9:00 пред Народното събрание ПРОТЕСТ и автомобилна шествие: 12 април 2025 г. от Плевен до с. Телиш - сборен пункт в 9:00 ч. На паркинга на магазин Хоум макс Плевен и после в 10:00 в центъра на с. Телиш! СТИГА ВЕЧЕ с тези безобразия! Искаме пътища, по които да не загиваме! ПРИСЪЕДИНЕТЕ се към нас ГРАЖДАНИТЕ на България! https://www.peticiq.com/481666
-
3 точкиОбразователната система на Япония е толкова революционна, че в момента тренира децата като "Граждани на света", а не като японци. Революционен пилотен план, наречен „Смела промяна“, се тества в Япония въз основа на образователните програми Еразъм, Грундвиг, Моне, Ашока и Комениус. 12-годишната програма се основава на понятията: - Нула пълнеж. - Нула домашно. - И има само 5 предмета, които са: 1. Бизнес аритметика. Основни операции и използване на финансови калкулатори. 2. Четене. Започват с четене на страница на ден от книгата, която всяко дете избира и завършват с четене на книга седмично. 3. Гражданска грамотност. Разбиране и зачитане на законите, гражданско общество, етика, спазване на правилата за съвместно съществуване, толерантност, алтруизъм и уважение към екологията 4. Изчисляване. Офис, интернет, социални мрежи и онлайн бизнес. 5. Езици. 4 или 5 азбуки, култури, религии, включително японски, латински, английски, немски, китайски, арабски; със социални посещения на семействата във всяка страна през лятото. Какъв ще бъде резултатът от тази програма? Младежи, които на 18 години говорят 4 езика, познават 4 култури, 4 азбуки. - Те са експерти свикнали да използват компютрите и мобилните си телефони като работни инструменти, а не за развлечение - Четат 52 книги годишно. - Те спазват закона, екологията и мирното съжителство. - Перфектни бизнесмени.
-
2 точкиЕто и виновника... Забравил съм да отрежа свинската опашка и тя издава това жужене,почукване.Така че огледайте добре,преди да грабнете таслитеи да разснопвате. Остана това 20250408_120805.mp4 но то си е при всички.
-
2 точкиПоръчах аз 0W40 Лики Моли, ПАО синтетика над 60% съдържание ...65 кинта 5 литра
-
2 точкиНа мен ми прилича накой да е изхбил наколко спрея,за да прикрие явната ръжда. Много често автоджамбазите дават 10лв за два спрея и ето ти покритие против ръжда. Дано да се лъжа от снимката.
-
2 точкиПри отворена жабка, отстрани има един кабел,който се откача при смяна на филтъра на климатика, ако си забравил да го закачиш ,така се чува, както описваш. При мен, поне така се получи с един акорд к24. Бях забравил да го закача и направо ме побъркваше в движение.
-
2 точкиА който иска 70% РАО + 10% полиолестери, може да си поръча, с доставка от Испания, "Exline": https://compralubricantes.com/motor-25?q=Fabricante-ExLine+(Extreme) Бившата линия "Extreme", на руснаците. Как ги доставят в Испания тия масла, не знам. Но е факт, че само от там може да се закупят в момента.
-
2 точкиВероятно е с изтичащ срок на годност, Сенакс са официален представител на Лики Моли, а и да правиш ментета на тази марка е като да печаташ фалшиви 1 доларови банкноти. Струва си защото лаб. анализи на 15-20 годишни масла показват състояние като на прясно току що налято в завода. Дори може да се вземе с цел доливане ако има разход или автомобила е взет на старо и за едно кратко прочистване на ДВГ за 2-3 хил км .
-
2 точки
-
2 точкиЕми точно заради тази безумна инженерна мисъл с 15 биалетки и 68 датчика е принуден да го прави,защото се чупи.При нас без екстрите проблема е решен с копче на таблото с три позиции.Трябва обаче да положиш усилия да се протегнеш и да го завъртиш.
-
2 точкиТрагедията е голяма. На този участък съм посетил много катастрофи. Няма държава….
-
2 точкиКолко сложнотии и проблеми само за да не си протегнеш лявата ръка за да преместиш една врътка.Ама хората,като искат екстри....Най ме кефи,подгряване на волана или онази тъпотия с отваряне на багажника с крак.Понеже винаги ръцете ти са заети или си слаботелесен и не можеш да затвориш багажника с ръка.Ама хората искат екстри....тъпи,безсмислени,скъпи след време проблемни,ама да има.
-
2 точкиРАО няма в msds-a. А и не виждам свободни % за него. Ако има, то ще е безсмислено да се съобщава. Има разработени нови модификатори на вискозитета, които били по-стабилни и не се разпадали като старите. Мобил се хвалят, в новата си рецептура, с такива и с някакви други неща. Затова изхвърлиха от маслата си РАО, GTL и молибден, но като гледам, новите им анализи на отработки са пълна трагедия...
-
2 точкиНабуха ли са го с депресанти. Това е масло за студен климат, в топъл си заминава за норматив, имено заради PPD-то. detail.pdf Като писах, СДС-а беше наличен, сега не е, брей тия маркетинг роботи, колко са бързи. https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-za/en_UK/trr_quartz-ineo-xtra-long-life-0w-20
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиХондата днес беше тествана и закупена.Благодаря на Миро от автокъща мк брадърс за професионалното съдействие,много точен .
-
1 точкаоще маалко кат го бутне - едно 15W60 преди ремонта...може да се избегне, ама надали
-
1 точкаАз пък карам моята с Блупринт дискове и на 4те колела. Вече близо 70к нямам оплаквания. Палил съм ги не веднъж, минавал съм със студена вода по автомивки на доста загрели дискове, но те просто не се предават. Вече имат очевиден ръб, даже щях да търся инфо за допуските като за този автомобил, но все нещо друго ме повлича. Вярно опита ми с тази марка се ограничава до тия дискове - може да е до късмет с партида, предвид мненията в нета. Но на база моя опит, следващите пак ще са Блупринт.
-
1 точкаhttps://ibb.co/hFB64CJt https://ibb.co/xvW534y https://ibb.co/6cjKgSYT https://ibb.co/jZDFpyWw Грубо около 3см разлика между праговете. 2см отпред мисля ще е добре. Тамън да се позапази центъра на тежестта.
-
1 точка
-
1 точкаЗа малката ми дъщеря е,хонда сивик 2008г автомат,леко карах ,не знаех състоянието й.Колата се представи много добре,редеше предавките нормално,даде ми разход до Варна около 5,5л на 100км
-
1 точкаЗдравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени утре, а останалите, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
-
1 точка
-
1 точкаПещерата с дървото до село Ботуня е позната като „Голямата ниша“ и „Водната пещера“. Дупката на тавана ѝ, заета от короната на високото дърво я прави така интересна и уникална. Разположена е в скален венец до село Ботуня.
-
1 точкаЗдравейте всички.Колега CARPERA, колата има пълна сервизна история,но последното обслужване не е при Хонда,а при дилъра откъдето я купих.Но дори и при официален представител аз нямам пълно доверие ,защото работници,механици и т.н са сърби,араби,турци и пр. но не и немци.Да предишният собственик е немец пенсионер(колата е на 76000км.),документите са по немски изрядни,всичко е реално,но ти не виждаш кой и как обслужва колата.Когато една кола е гаранционна е различно.На мен ми предлагаха гаранция от 1 година срещу 500 евро,но аз отказах,защото около Коледа ще си оставя колата в България, за да си имам сигурен транспорт.Имам по-вече доверие на вас колегите от българският и немският форум ,отколкото на механици от незнам къде събрани от кол и въже.Имам преживявания от сервизи на немски марки и мисля,че не само техниката има вина за ядовете на хората.Германия не е същата,каквато я заварих ,а България не толкова лоша ,както много хора твърдят.Приятно и безаварийно шофиране на всички.
-
1 точкаНЕЩАТА, които се случват В ЯПОНИЯ: 1. От първи до 6 клас се преподава предмет „Пътят към здравия разум“, от който учениците се учат на цивилизовано поведение и здрав разум! 2. Няма повторили ученици от първи клас до 7 клас, защото целта е образование и прилагане на принципи, а не образование и съхранение на информация! 3. Въпреки че японците се считат за най-богатите хора в света, не наемат домакини или детегледачки за отглеждане на деца, родителите са отговорни преди всичко за образованието на децата! 4. Японски ученици, ежедневно, в продължение на 15 минути, почистват в училищата си заедно с възпитатели, учители и преподаватели, което довежда до появата на скромно поколение и внимателно към феномена чистота и хигиена! 5. Всеки японски студент винаги си има четка за зъби и си мие зъбите след хранене. По този начин той се учи от ранна възраст как да се поддържа хигиеничен! 6. Учителите се хранят 30 минути преди учениците, за да се уверят, че храната е добра и не е развалена, защото ученикът се смята за бъдещето на страната и трябва да бъде защитен! 7. Човекът събиращ боклук в Япония е известен като „санитарен инженер“ и има заплата от 5000 до 8000 долара. За да запълни тази позиция, кандидатът трябва да премине писмен и устен тест! 8. Забранено е използването на мобилния телефон във влакове, ресторанти и обществени места със затворени пространства и мобилният телефон трябва да бъде настроен на режим "здрав разум", който е много важен за тях! 9. Ако отидете в шведски ресторант на шведска маса, ще видите, че всеки слага в чинията си толкова, колкото му е необходимо, не го хаби, не оставя остатъци в чиниите си! 10. Средното закъснение на влака годишно е 7 секунди. .
-
1 точка
-
1 точкаТакива гнилочи само скенер може да ги хване, та си е на късмет. Иначе - до тук добре, па да е за урок на всеки който приема колата си за солидна като темел.
-
1 точкаАми това е. Днес стана ясно от сервиза, че колата ще живее още доста. В крайна сметка сменихме следните неща: - Заден мост в комплект с всички носачи, напречна греда и биалетки (взети от една италианка) - Лява полуоска (пак от италианката) - Всички тампони де що има отзад - Жилата на ръчната - 2та амортисьора (на JapanParts) - Висящ лагер (изгнил и отлепил се) - Маншон (преден ляв) И минахме стенд. Цялото "удоволствие" излезе 2665 лв. (като тук са включени и 250 лв. за пътната помощ). Каква е равносметката? Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата.
-
1 точкаПомисли добре кой модел ти трябва, имай предвид, че колата е много специфична и за ценители само, ако не си допаднете и пускаш за продажба, ще търсиш само други ценители или случайно попаднали Казвам ти го от опит..
-
1 точкаКиснах ги 2 дена и аз никакъв ефект..., дадох перката на майстор, който рециклира стартери и той ми я върна с неуспех, накрая намерих фирма в София https://motorche.bg/ човека беше изключително коректен и ми направи перката за деня дава и гаранция, ако прецените, че е реклама модераторите да изтрият коментара. В завършек намерих, човек който ми свърши работа
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСлед няколко седмици прекарани в Китай се завръщам с вече сглобени апарати. https://ibb.co/MygrFBSV https://ibb.co/bj08kDzV ...to be continued
-
1 точкаЗдравейте, Май дойде време за смяна и на зимните гуми с летни. Успях да се сдобия с втори чифт джанти благодарение на Иво от Бургаската група Ако някой има съмнение - джанти от МДХ стават и за РДХ. Датчиците бяха разпознати от автомобила без допълнително програмиране ( за каквото всъщност настояваше да вземе пари гумаджията) Поздрави на всички и много щастливи километри
-
1 точкаДве години карах GoldWing, но ми идва тежък (аз съм 172 см и 72 кг). Смених го с VT500, който ми е много на сърце. Старичък е (1987 г), но е само на 40 000 км. За мен това е класическата форма на мотоциклет.
-
1 точкаДнес пак минах през Петрохан. Там ме валя як дъжд (чистачките на МАХ) + лек сняг + ситна градушка (около 3-4мм и много звънка - наложи се да надуя музиката), а имаше и мъгла. Бяло и горе и доле, и отвред дееа. Отделно потоци кална вода с пясък от склоновете + на няколко завоя паднали камъни. Лекинко, на първа и втора, че тез зрънца нямат мачкане (твърди кат съчми, но добре че няма поражения, а таблото показваше +12 градуса. Аз съм 11 петилетки отроду, но дет викат старите хора - "Токвоз чудо не бях виждАл" - всички лайна в едно. И всичко това, едновременно - за 20-тина минути - от северната страна. По отбивките имаше спрели коли, но трябваше да пътувам неотложно, та карах само по навигацията - не ми е сефте. А на билото всичко приключи и ни посрещна дъга. Добре че с колата знаем пътя наизуст. Не искам друга. Тази може всичко / всякак / всякога. Утре ще я мия - с уважение.
-
1 точкаПоръчката е направена. Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точка
-
1 точкаНа този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола и не карам с 80-90. Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само Може да се разберем нещо да я видиш по натам и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00