Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.05.2023 in all areas

  1. 2 точки
    @Rakeem, може да е така и да има разлика, не съм се интересувал. Това което съм чел за моят автомобил е, че всички са по-доволни с афтърмаркет нови Sachs после. Единствената причина поради която ги оставих е, че ми се струват здрави все още. Когато дойде време ще сложа със сигурност афтърмаркет. Пак ти казвам, че голяма част от този автомобил по окачването е на европейски производители - Sachs и TRW. Не си заслужава ( за мен лично ) да набия 3 пъти повече за една и съща част, била тя тампон, накладки ( които за нашите Сивици са на Textar i Jurid OE ), амортисьор, носач, биалетка и тн.. Политиката на Хонда относно ОЕ частите така и така е сбъркана в Европа и обявяват абсолютно нереални цени за някои основни части по обслужването на колата. Това са ОЕ накладки. Виждат се производителите на предни/задни. Знаеш сигурно, че Jurid също са "German friction company" Ето и афтърмаркет Textar, да ти кажа, разликата е никаква.
  2. 2 точки
    Попаднах случайно на този сайт: https://www.startmycar.com/honda/accord Доста нагледно са представени нещата по нашите автомобили и се надявам да са ви полезни!
  3. 1 точка
    Да споделя малко опит за Навигацията. Днес я ъпдейтнах с най новите карти от 2023та. За първи път ъпдейтвам: - 16GB флаш памет се вкарва в USB на колата и се избира от менюто на навигация Settings-Update Map -колата записва данните на флашката след което се чака съм 1 мин и се вади флашката. -инсталирате си Garmin Express на компютъра и вкарвате флашката. Автоматично програмата разпознава вашата навигация и ви казва дали е нужен update. - при мен струваше 22 евро и веднага се сваля на флашката. Около 1ч отнема свалянето - Накрая при запален мотор на автомобила се слага флашката и от менюто на навито се избита отново Settings-Update Map и след около 15 мин е готово!!
  4. 1 точка
    Здрасти, Да става аз съм си ги направил, само ти трябват малко познания по ел. за да може да се свърже някои кабели след като използваш адаптера, които ще получиш с китайската навигация. А за задната камера: Тя е на 7V - всеми си DC/DC конвертор за да я захранеш през него - нагласяш го на 7V , аз използвах този: https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html Приложени ти изпращам повече инфо за сигналине на ориг. навигация. Лично си бях писал с друг колега следното: на линка съм качил снимки от връзките, които съм правил - кабели също така, схемите на колата и по кои схеми съм работил, също и схемата на връзките на навигацията, която имам https://drive.google.com/drive/folders/11basvFYLYW88Nqn4oKcGFZscJlqVkYg0?usp=sharing основните неща ги има с преходен кабел, който идва с навигацията ->трябва да вържеш: 1. камерата с DC/DC преобразувател https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html от сигнала за задна 2. бутоните на волана 3. захр. за субуфера ---- друго не се сещам аз работих по тази схема: виж G-drive линка - в розово е кабела, който ще дойде с навигацията и вържеш към ориг. инсталация/ букса - в оранжево съм белязал какви допълнителни сигнали съм взимал от другите букси
  5. 1 точка
    Стара Загора, DS Oil, бул. "Никола Петков" 59, до "Мото Пфое" срещу СБА, на влизане от Нова Загора посока център, в началото малко под 12, след малко 13 бара и така до края
  6. 1 точка
    Здравейте! Първо трябва да е ясно, че няма как влагоабсорбатора да изсмуче влагата от всичките 100 кв.м. ако стои само в едно помещение. Да, ще има някакъв ефект, но не е като да го местиш от стая в стая. Аз затова и при избора си прецених, че е по-добре да взема такъв с по-голям капацитет на обезвлажняване и да го включвам през определено време в различни стаи. Най-често го използваме във всекидневна/кухня през нощта за 2-3 часа. Честно казно не е "комфортно" да си в една стая с него. Чува се компресора и се усеща течението, което създава (то иначе няма и да има ефект). Напоследък просто си стои тихо в ъгъла Мога довечера да направя клип по време на работата му и да замеря децибели с телефона. Аз купих този https://obezvlazhniteli.pazaruvaj.com/inventor/eva-ii-ep3-wifi20l-p391407049/
  7. 1 точка
    Зависи какъв ефект се гони. Ако е само за обиране на влага, всичко би свършило работа. Ако обаче е и пречиствател и овлажнител, препоръчвам Дайкин. Средства, най добре да не се пестят. Лично аз понеже ми трябва само за изсушаване (на прането), ползвам от Метро една Аляска вече 9 години.
  8. 1 точка
    Ако "очиларката" и фаровете са си на мястото, капака не се блъска в тях, както и да го затваряш. А влагата отвътре наистна може да не е конденз.
  9. 1 точка
    Колеги, настройката за такъв вид реклами е изключена. При мен май се изчистиха, кажете как е при вас.
  10. 1 точка
    Ok! Според теб, човека е достатъчно коректен. Добре, може би така го познаваш. А ето ти в моят случей, разговорът ми с него. Аз питам: Кажи ми, какви екстри липсват на колата? Той: Това е легенда, тя винаги има всичко! Аз: Да това е легенда, но виждам че на твоята и липсват поне три екстри. Дистроник, Подпомагането на спирането и парктроник. Той: Те тези са без парктроник! Спомена ми, че имал още един Легенд, но той не се продавал защото го карат и излизал на 35 000лв и причината, да продава черният за които разпитвах е че го дразнел че нямал дистроник. Е чакай де, Нали имал всичко? Апосле излиза че няма. Спомена и че колата е имала удар само отдолу и се наложило да смени някаква греда (така я е закупил от някакво посолство в Швейцария) и ме уверява че други проблеми нямала. Аз: Жабката претапицирана ли е? Той: НЕ нищо не е претапицирано (казва го вече засегнат и леко ядосан) Ако се съмняваш в колата изобщо не идвай да я гледаш! През цялото време твърдеше че колата няма никакви забележки и се държеше по телефона с голямо самочувствие, което аз не уважавам от страната на бъдещ клиент и изобщо през цялото време се говореше трудно с него защото самочувствие не липсва и то голямо. Няма добър ден, няма довиждане или дочуване, няма никакво възпитано обръщение, абсолютно хладнокръвно държание по телефона. По рано накарах и приятел да му звънне и да научи ако може нещо ново, защото аз разбрах че няма да мога, понеже задавам неудобни въпроси. От там научихме че колата има история до 80 000км по книга и се губи история около 60 000км до сегашните над 140 000км Цената е нагоре защото се наложило да я обслужи (Естествено аз щях да искам бележка за това от лицензиран сервиз, при покупка) Въпреки всичко това, аз речих да видя колата и се разбрахме с него че предният четвъртък (25 май) ще пътуам за Пловдив. Добре каза той, обади се като пристигнеш, ако не мога да дойда, ще пратя някой, да ви покаже колата. Повече от час, чакахме, докато накрая дойде синът му. Готино момче, добре се говори с него, майтапи имаше. Сега да кажа за състоянието за колата. От вътре чудесен интериор и много запазен от което съм впечатлен. Жабката е наитина претапицирата. Кожата е съвсем друга и с просто око се забелязва а и гънките отстрани, достатъчно говорят. (Освен ако Бай Иван в завода на Хонда не я е слагал на няколко ракии) Но като цяло много ми хареса салона. Бутони, волан, махагона и всичко останало в много добро състояние наистина. Нека сега разгледаме колата отвън. Тук вече нещата, никак не стояха добре. Колата има сериозен удар отпред, който изобщо не е коригиран добре. Линия калник, капак, калник, беше много зле. Никаква симетрия, единият калник почти опира капака, фарът излиза над калника. Успях да погледна и очиларката която изобщо не беше добре изправена и стоеше крива на вълни. Бронята доста увиснала на поне 7-8мм. от фаровете. Виждаше се че трябваше доста работа по тази кола за да има добър външен вид. Единият халоген беше доста по жълт от другия а фаровете едвам доловимо с различен нюанс, нормално ако са сменяни по един брой. В задната си част също се губеше симетрия в линията калник и багажник. Предната броня изглеждаше скоро боядисвана и намерихме и следи от паста за пастиране по калника. Фаровете бяха грозно надрани от аматьорско пастиране. Последното което си помислих е че колата е блъскана не само в швейцария, а тук отново и то скоро. Достатъчно ми е и това че продавачът не дойде лично. (Може пък найстина да е имал по важна работа, а и по добре) В обявата му няма никаква информация. Продавам Хонда легенд от Швейцария и това е. Легендата е изключително интересен, добър и луксозен автомобил, но никак не му стой, лошият външен вид. Много голям % от сделката се крие в отношението на двама души. Няма ли уважение, лъжем ли се, няма как да станат нещата. После пак ме искарай мене какъвто искаш. Заключвам: Аз не виждам, коректност, от страна на човека, за който ти твърдиш. П.П. Забварих да споделя, за някой от последните ми въпроси който засягаше пак Легендата с всички екстри, която той притежава. Попитах го за обдухването на седалките, че май и то липсва. Е какво да направя само неудобни въпроси задавам. И кво да каже човека, имало топло и студено ми каза.
  11. 1 точка
    Двете табла нямат нищо общо, едното си е европейско и си е стандартно табло на всички акорди осмици а другото е американско и не е за тази кола. Когато търсиш в тубата клипове от Америка за твоята кола трябва да си наясно, че модела там се казва Acura TSX а ако търсиш Honda Accord VIII освен името нищо друго няма да е същото.
  12. 1 точка
    Първо бе словото. После - А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ь Ю Я А натам всичко останало - и форумът.
  13. 1 точка
    И днес е празник! На всички онези, които сме били в армията, както и на всички останали, които се уповават на закрилата и помощта И! Както и двоен - на безбройните именници. А след трапезата, като остане коричка хляб, не я гледайте презрително, защото в окопа е безценна, като последният патрон! И към скромният парад - респект, защото това можем да си позволим. Безумни пари, но все още по планетата ни: "Който не поддържа своя армия - храни чужда"!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...