Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.05.2022 in all areas

  1. 3 точки
    @jungles За водачите съм използвал греста, която си е в комплекта на ert (виж малкото пликче на снимката). ATE bremszylinder paste съм използвал, за да намажа леко гумения маншон на буталото на спирачния цилиндър (по ръба, отвътре), за да не го повредя при въртенето за прибиране на буталото. ATE Plastilube съм използвал само върху краищата на накладките, където контактуват с водещите пластини, които ги държат.
  2. 1 точка
    Аз карам с такива - диоптър, затъмнени, поляризирани. Приказка. На служебния ван постоянно имам табела на таблото, която се отразява в предното стъкло. С очилата отражението става почти незабележимо. Трябва да се вгледаш за да го видиш.
  3. 1 точка
    Тези 15 000 километра интервал са малко съмнителни... може би са максималният пробег в рамките на който производителят уважава гаранцията в рамките на гаранционния период, който в случая отдавна е минал. Препоръчвам Ви смяна на максимум 10 000 километра или 1 година (което настъпи по-рано), а ако автомобилът се кара предимно в градски условия, най-добре да скъсите пробега с още 2000-3000 километра. Градският режим е по-тежък за двигателя, респективно маслото си губи свойствата по-бързо, а от там и необходимостта интервалът за смяна да се скъси.
  4. 1 точка
    Лекува се ако нямаш диоптрични такива и въпреки, че само двете ми стъкла са четири цифри без рамката, пак нещата са леко притеснителни. Ако някой е намерил да матира таблото с нещо ще се радвам да сподели.
  5. 1 точка
    При мен също е така - две натискания за всички врати и ми се вижда доста полезна екстра.
  6. 1 точка
    Някой нещо е сменил някъде от Европа на Америка в настройки, или аз не знам къде. Навесите за американския пазар са така - едно натискане отключва само шофьорската врата, трябва второ и за останалите.
  7. 1 точка
    Тея не са карали колело отдавна. МТВ с висок клас хидравлични дискови спирачки спира зверски и няма кола която да го бие на спирачен път. Дълбочината на протектора не играе, но ако гумите са високоскоростни и студени, може да нямат необходимото сцепление по ролките. Но те си знаят как да прекарат кола с неефективни задни спирачки - едновременно с натиска по педала придърпват и ръчната спирачка. Не си само ти така - това е масова практика, а и задният мост проектно винаги спира по-слабо. ЕКО стикера не го мисли - едва ли някога ще влезе в употреба.
  8. 1 точка
    @JHM На колко % бяха и стенда знаеше ли че тества твоят модел кола?
  9. 1 точка
    @emod,тази паста на Ате , не е много ок за водачите... Вземи TRW PFG110.
  10. 1 точка
    Явно ми е тръгнало да пиша в темата Тези дни смених задни дискове и накладки + водещи втулки и гумички на спирачния апарат на 8-цата, както и цялата спирачна течност на спирачките и съединителя. Старите дискове бяха оригиналните такива, достойно издържали 16-те години експлоатация: За новите се спрях на Textar + водещи втулkи на ert: Грес + спирачна течност (бях взел 2л. за сериозна цялостна промивка на системите = спирачки + съединител, но ми останаха около 600 мл.): Нямам много снимки от монтажа, тъй като бях омазан Сега... същата процедура на 6-цата, щото и нейните задни дискове са "финито" .
  11. 1 точка
    Гумички но клапаните само оригинални,това важи и за двата случея. Колега @Недьо а маслени сегменти сменяха ли. Какво доведе до прегаряне на клапан. Преди ремонта всичко ок не харчи масло,а изведнъж прегаря клапън нещо не се вързва. Какво масло си карал преди ремонта на колко хил км си го сменял,и на колко си регулирал клапаните,колата има ли газ.
  12. 1 точка
    Оказа се скъсан кабел на пресостата и не се наложи да сменям датчика, беше по малкото зло.
  13. 1 точка
    Няма кой да ти го свърши, факт. Камо ли без физиономии . Ако си мераклия да си го източиш, трябва сам да го направиш – поне не е нещо сложно. Дори две стойки да вдигнеш предницата ще са ти достатъчни. След като се изтече през пробката, с шлаух и помпа или голяма спринцовка точиш остатъка.
  14. 1 точка
    Ако картерът е с двойно дъно, няма как да изтеглиш остатъка през щеката! Става само през пробката за източване. Да, в двете глави и в маслената помпа ще остане поне 500 мл., но колкото повече успееш да изтеглиш от старото масло (дори само от картера) - толкова по-добре! Сервизите се мръщят, защото това е допълнителна работа, която трябва да вършат, съпроводена с повече време - да се стече маслото в картера и т. н., и измислят всевъзможни оправдания: "От това няма никакъв смисъл", "Това са глупости", "По-добре да остане малко старо масло за маЯ" и други такива. Честно да си кажа, в София не знам сервиз, където ще извършат тая процедура. Най-малкото, ще се цупят и ще я извършат "през пръсти".
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    "Винаги съм чувал да казват Санчо,че да правиш добро на простаци,е все едно да наливаш в морето вода" Дон Кихот
  17. 0 точки
    Ей, да внимавате по улиците, че времето се стопли и ала баладжийките одят по клин и потниче (на голо) иии ... пада чукане, ама по броните.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...