Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.07.2021 in all areas

  1. 4 точки
    Мерси момчета @ceco_accord, работна е "уж" но като гледам как е олепена с протектори, надявам се да изкара по-дълго така @Krasi-mir, а дано! Интересно ми е дали има разлика в качеството на изпълнение на покритието отдолу и по купе при тези, хечовете и като цяло - Англия/Япония от тези години? А как се свалят релсите на тавана? Праговете ще ги сваля и ще изчистя, хем да си проверя и там но като гледам останалото, не вярвам да не е добре. Иначе още като я взех, при натискане на спирачката се чуваше ритмичен шум който обаче не отива във волана и нямаше и вибрация. Помислих, че е някой закъсан тампон и го оставих за по-нататък и започнах ревизията днес със смяна на предни дискове и накладки: Да не си помисли някой, че накладките са TRW? Единствените които имаше в магазина в който влязох, бяха "ITN". Взех ги поради липсата на други в момента а не ми се чакаше 2 часа да доставят такива каквито исках. Тези според познати които карат с тази марка казват, че са добри но свършвали бързо т.е били много меки. Ще видим във времето. Иначе диска на TRW е боядисан да не ръждясва и ми допадна. Едното колело добре но на другото, някой ( в БГ вероятно ) така беше натегнал болтовете на супортите, че се чу само едно "пук". Хубаво, че има и ремонтни комплекти та отскочих набързо. В крайна сметка след смяната на накладките с дискове, всичко утихна. Явно бяха блокирали до някаква степен апаратите но след смазването и новите части вече е наред.
  2. 2 точки
    Моят Пилот още го чакам След 10 дни ще е в Европа.
  3. 2 точки
    И така, май ще събирам 2 теми в една - "моите сивици" Блага работа било с газовата уредба. Пълниш едни литри, караш ли караш и няма свършване а най-доброто нещо от всичко е цената и когато зареждам да кажа "пълни на маХ". Днес смених маслото, поради проблем с времето което ми е кът, сложих набързо невероятно доброто ( 😁 ) TOTAL 9000 5w40, ауспуха е чист като сълза та силно се надявам да съм случил и на запазен двигател. По ходовата част след проверка в домашни условия установих, че няколко тампона имат нужда от заманя - 2та ушати на задните носачи и 1 преден на моторЯ, дискове с накладки отпред и накладки отзад. Минах и през Бултрако да взема хидравлично масло ( бях отвикнал с тази електрика последните години ). Имам сълзене от г-рата на картера която все още не знам дали е само силикон или има физически такава. Рейката учудващо за мен не тропа и не лопа но струва ми се, че има и там сълзене което ще решавам по-нататък. Общо взето, минимални неща за над 20 годишната колица. По-скоро впечатление ми направи това : Надявам се след зимата да изглежда по същият начин. Чак ми става жал, че ще трябва да я търкалям по коловозите.
  4. 2 точки
    Младежи, аз съм в Сф вече (бях по морето) Да измислим една сбирка на собственици (МДХ, РДХ, Пилоти, Паспорти, етц...) и мераклии ? Някоя вечер в Ринг МОЛ-а след 20:00, звучи добре.... @DMZ кога имаш път към Сф ?
  5. 1 точка
    Е така се раждат митовете за съсипващата газ автомобилните двигатели. Филтри, които струват по-малко от един обяд в крайпътно заведение ги сменяме на 5-60 К км. Свещи също. Проверки за херметичността също. Напукани маркучи дето са 5 лв/метъра. И после нещо стана. Ми пак много е изкарала. От парите, които спестявате от газта за 10К км можете да отделите 1/100-на да смените/погледнете нещичко дребно. Или не?
  6. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂 Тази седмица почти свърши, но работя от вкъщи, така че съм на линия почти през целия ден.
  7. 1 точка
    Работата е там, че в ГТП пунктовете вече не гледат квитанцията, ами всичко им излиза в системата. Ако плащането на половината данък по някакъв начин дава зелена светлина да минеш преглед, значи ще стане. Ако имаш път край твоя пункт, можеш да ги попиташ какво им показва системата, преди да заделяш време за същинския преглед
  8. 1 точка
    Вече съм се спрял на модел и двигател. Другия месец ще отида да покарам една във Враца. Не ме кефи цвета и обоорудването, но все пак искам да покарам колата преди да реша окончателно. Харесах една в Бургас, но както казах първо искам да покарам и тогава ще ходя да я гледам или ще пратя един познат да я види. Защото да бия 400км и да не стане нищо, малко ще е тъпо.
  9. 1 точка
    Здрасти колега правя моята поръчка за масло (ето я и нея) Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-mos2-leichtlauf-10w-40.html Вид и количество: LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 10W-40 1x5L Стойност на поръчката: 27.85*1.9775 = 55.07 лв Начин на плаща - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер*
  10. 1 точка
    За вътрешните карета симптома е тресене при доускорение, а като отнемеш газта, то изчезва.
  11. 1 точка
    Капнал съм ново петънце и съхне. Тоя път улучих точна цифра километри - 12 000. Проверявам нивото редовно и със сигурност мога да твърдя че харчи само когато пътувам сам, щото като вози още някого, тая гад са прай на културна лимузина, а кат сме само двамината - "газ до ламарината".
  12. 1 точка
    Честито! Англичанка не гние. Вервай ми, личен опит. Погледни и под декоративната пластмаса върху праговете. Най-добре ги свали и почисти под тях. Задържа кал, особено в задния край. Гледам има и релси на покрива. Във краищата на лайстните, при предното и задното стъкла, отворите за изтичане на водата са малки и събира кал. Около местата за монтиране на релсите също. Свали всичко и почисти хубаво.
  13. 1 точка
    Аз тези челюсти, барабар с всички пружини, съм ги разглобявал и сглобявал на ум пак като сменях дискове и накладки. А ламаринките на накладките са нови и те. Преди да пусна темата отново махнах диска за да стигна до тези пружини и да ги разгледам за някакво износване следствие на потенциално триене, но не ми направи нещо видимо впечатление. Затова и затворих. Освен ще отворя отново и ще прегледам по-обстойно дали съм наредил пружините правилно, дали правят прав ъгъл, както Бранко говори (между другото какво стана с този човек, за последно сме се чували/писали преди 2-3 години). Тогава ще видим. Но пак не мога да си обясня как намалявам, чувам звука, дърпам ръчната допълнително към крачната спирачка през това време, а звукът грам не се променя. Остават тези ламаринки на накладките да са, в друго не виждам логика. Иначе за ръчната съм си свалял поне 5 пъти колелото и диска докато я направя точно толкова обтегната, колкото на мен ми се иска. Сега нямам гайковерт под ръка, бих се хванал да си поиграя още по-усръдно. Послепис: много ме радва тая Хонда, не я продавам да си купя по-млада само защото не ми прави проблеми, била ми е вярна и никога не ме е оставяла на път. А имам добър пробег. Това тук е някакво изключение и е нещо дребно. Разбирам защо държи цена...
  14. 1 точка
    @ceco_accord баце, не знам що се дърпаш Писали са и Митака и Мирот и аз - проблема е в говорителите (99.9%) - смени ги и си пич. Минимална инвестиция (при мен, бях ти писал в другата тема) и ръгаш копчето на макс
  15. 1 точка
    Да се запиша и аз, миналия сезон с Honda forza 250 2009г. И вече с малко по мотор😆 Honda hornet 600 2009g
  16. 1 точка
    Какво да кажа - Легендарен автомобил! Преход от почти 1000 км за 1 ден. Вчера сутринта в 4:30 нулирах trip A и тръгнах за В. Търново - пристигнах в 7:20. Накрая изгрева малко ми светеше в очите, ама - да съм станал по-рано. В 7:40 - старт за София. На ЕКО Севлиево наГАЗих догоре "баката" и към 10 и малко бях в София. Там по дела тук-таме и към 16:00 тръгнах обратно на изток. Пак на ЕКО Севлиево (същата колонка) спрях да допълня и днес гледам бележката - 386 км с 48,6л газ, а от тях около 10% са столично градско. Разход нормален - 10л/100км според борда на бензин, а реално (по метода пълно-пълно) 12,6 / 100 газ, което си е ОК за изпреварвания на трафика по "федералните" шосета и аутобан (доколкото Хемус с неравностите и 5км задръстване заради ремонта на 1 тунел) може да е магистрала. Към 18:30 си бях в Търново, "пих кафе" с приятел, докато чакам слънцето да залезе (та да не ме дразни в очите) и към 20:30 поех пак на запад. От началото на Хемус (на Ябланица) до Враца валя яко и "фнимавах в картинката", та чак към полунощ се прибрах в Монтаната, и освен леката умора в очите (от "мракомокрото" пилотиране), си бях кукурЯк, та хапнах и даже зяпах не'къф филм. Някои сигурно това работят, но за мен не е ежедневие "хилядарка", а на Ледженда му е през "онея 6 работи" - само некой да сипва.
  17. 1 точка
    Всеки допуска грешки и когато са обратими, защо да не се предоставя възможност да се коригират тези. Тази възможност за корекция на сгрешени винетни стикери е било редно да бъде въведена още в началото на въвеждане на системата, но като всяко ново нещо е нормално да има недостатъци. Темата обаче адресира съвсем друг въпрос - въпреки че има механизъм за възстановяване на недължимо внесени такси, това не работи, а още повече рантутник помага на системата да не работи. В закона за пътищата пише, че сгрешения стикер може да се коригира, а в случая БГ Тол не го правят. Т.е. в закона е оставена някаква вратичка, това да не работи напълно. В Германия няма винетна система, но понеже съм живял там, мога да те убедя, @Митко Йотов, че процесите в тяхната държава работят в интерес на данъкоплатеца, а не на държавата. Специално сега погледнах за Австрия как стоят нещата - освен, че там се предлагат доста повече аргументи за промяна на регистрационния номер на продукта, има възможност за щорниране на стикер в рамките на 14 дни от закупуването му. За всяка промяна се налага такса, която е напълно логична и за мен е по-доброто решение, отколкото да изгаря потребителя с цената на винетката. Едно е да сбъркаш уикенд винетка, друго е годишна (все пак е нормално човек да плаща за грешките си в определени случаи). А до скоро и промяната на винетката, освен при пререгистрация на МПС не беше възможна. И не съм съгласен, че не си струва усилията. Докато прекланяме глави пред всяко една несправедливост, дори и незначителна за някои, управляващите и рантутник ще продължават да правят каквото си искат, а за обикновения човечец си остава обсъждането и оплюването им в кварталната кръчма. @dimkaraganchev, темата е относно корекция на сгрешена винетка и евентуална възможност за възстановяване на недължимо внесени такси, а не коментира начина на закупуването на стикерите.
  18. 1 точка
    Оффтопик: Не обичам да се хваля и не снимам.Факт е че момчетата от Монтана постигнаха много и сега върлуват рибета по 1 метър. Личния ми рекорд от миналата година е 78 см,надявам се тая година да го повторя.
  19. 1 точка
    Преди да започна да давам фийдбек за сервиза, ще ви кажа, че слагам за 2-ри път ГИ (преди 7 год. газифицирам сивик 6-та ген) и смея да твърдя имам горе долу обективна преценка за качеството на монтажа. Преди 1 месец монтирахме газов инжекцион с ОБД при Бранко. Не е случайно лицето в глагола "монтирахме", защото му помагах докато я слагахме. На доста приятели като им казах, че съм си платил за монтаж на ГИ и помагам за монтажа, ми се изсмяха, но аз не съжалявам за избора си. Безспорно позитивите, които извлякох бяха доста повече от цената, която бях платил, защото видях от 1-во лице как става процеса по монтирането и основно сервизиране на двигателя. Бранко ми обясняваше и отговаряше на абсолютно всеки въпрос, а те бяха доста, тъй като не съм много вещ в автомобилната механика. Без да преувеличавам ще кажа, че работата по колата ми беше абсолютно професионална с внимание към все един детайл ... накратко, останах с усещането, че Бранко работи по собствената си кола. Оказа се, че това, за което говорихме с него преди да реша да слагам ГИ, се изпълни на 100% след като я монтирахме. За качеството на работата вече казах. Карам на газ вече близо 1 месец и нямам абсолютно никакви оплаквания. Предложи ми оборотна кола, спази си сроковете и цената, с които се бяхме ангажирали. Настройването на впръскването на газ беше съобразено с спецификите на стила ми на каране, така че и на бензин, и на газ не се налага да сменям на 4-та като се прибирам от Варна към Русе (карам хонда акорд 7-ма 155 к.с.). Като заключение смея да твърдя, че всички коментари, които бях прочел за него преди да се запознаем се оказаха верни, говорихме на много теми, пихме бири, даже беше извадил от домашната пъстърмичка. Накратко, ако сте решили да слагате газ и имате път към Русе, той е човекът.
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Моше ще лети в командировка. Пита жена си: - Какво да ти донеса? - Нищо не искам. Само ще моля бога, да се върнеш жив и здрав! Самолетът излита, удря го ракета на Хамас - всички загиват. Стои Моше при любовницата и се чуди: - А ся как да се прибера вкъщи?!
  22. 0 точки
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Ей, големи са гадове - всичко е бизнес и всичко за победата, а горкият роб - кучета го яли. https://sportal.bg/news-2021072112113186678?fbclid=IwAR193BILrVhlYJ3Rnke1rgjkyw8NSdtamW5tL7nWVbFZQKKTWU91nXttgDM
  25. 0 точки
    Да си я пазиш, че изглежда като почти девственна колежанка. Иначе като застана на колонката само казвам - "Газ до дупка" на служителя, а на Монтанската даже не го споменавам, щото са научили тая фраза и с нея ме посрещат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...