Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.10.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Тук не си прав.Точно обратното е,символа с трите върха и снежинка е означението за зимна гума.M+S или преведено "кал и сняг" се слага на много типове гуми и това въобще не означава,че гумата е зимна.Това е нещо,като рекламен трик за производителите,дори има чисто летни гуми с този символ и означава,че евентуално може да се движиш в кал или 1-2см. сняг.
  2. 2 точки
    И всесезонните гуми имат различно предназначение в зависимост от пазара за който са предназначени. Аз карах на моето ЦРВ 4 три сезона с Vector 4Seasons на GOODYEAR. Това е една от най-добрите всесезонни гуми за зимни условия. На тестовете я дават по-добра от повечето зимни гуми. Нямал съм проблеми и другите сезони, но за 3 години се появиха отлюпвания по грайфера. Въпреки, че и дават ниски децибели, на ЦРВ-то имаше характерен шум, който се засили от тия язви. Мой колега ползва MICHELIN CROSSCLIMATE на ЦРВ 3 и е много доволен. Но това е лятна гума със зимни възможности и не е за тежка зима. Той обаче кара предимно в Пловдив и региона и няма проблеми зимата. Гумата е и много тиха, но е една от най-скъпите. В момента добри тестове излизат за CONTINENTAL AllSeasonContact, аз почти се бях навил да взимам, но като купих Аутбека с нови летни гуми се отказах и си взех и зимни BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005. Всички всесезонни гуми са компромис, но евтините са голям компромис. Не бих рискувал зимата с други освен на GOODYEAR и CONTINENTAL ако пътувам много и по места с повече сняг. Преди няколко години за една от служебните коли взехме NAVIGATOR на DEBICA, която е със старата шарка на Vector 3 на GOODYEAR, но няма нищо общо. Зимата все едно си със летни гуми!
  3. 2 точки
    Както обещах, ще направя кратко сравнение между ЦРВ и Субару Аутбек, След изминати 2700 км мога да кажа следните положителни факти за Аутбека: - По-комфортен и по-тих от ЦРВ - По-стабилен в завой - Електрическо регулиране и на пасажерската седалка /без памети за нея/ - Повече степени на регулиране на задните седалки - По-икономичен е спрямо ЦРВ 4 2.0 и дори от новия 1.5 турбо с CVT, което е постижение за по-тежък автомобил с постоянно 4х4 и 2.5 литра атмосферен двигател - Има три камери: отпред, отзад и на дясното огледало - Много добро поведение на асистентите за шофиране: следване на линиите /като ги има /, за предотвратяване на сблъсък, следене на мъртва зона и т.н. Според дилъра от Бултрако, на Субару са малко по-добри от тези на ЦРВ 5. - Има радар при заден ход /например при излизане от паркинг на улица/ и хваща не само коли, но и велосипедисти и пешеходци. Много хубава функция, няма я в ЦРВ5 - Адаптивния круиз контрол работи от скорост 0 км/ч . Много удобно при задръстване, колата тръгва и спира сама! Работи естествено и на магистрала - Качествени и удобни бутони на волана. - Много добро управление на Старт/Стоп системата. Ако натиснеш леко спирачката, двигателя не спира, ако натиснеш малко по-силно, спира! Много полезно при градско движение. На първото ми ЦРВ 4 се дразнех много, когато системата се задействаше при всяко спиране, независимо дали за 2 секунди или за 2 минути. При ЦРВ 5 не знам как е, при тестдрайва не съм обърнал внимание и не мога да сравнявам. - При спиране на двигателя от Старт/Стоп системата показва сумирано колко време си спрял и колко гориво си икономисал! - Фарове с LED крушки, завиващи при навиване на волана. Не мога да преценя кои са по-добри: тези или матричните LED светлини на ЦРВ 5 - Добра навигация на Том Том. Показва и камери. Актуализира се и по WiFi. Дисплея 8“ /7“ на ЦРВ 5/ с много добра резолюция, яркост и контраст - Много добра мултимедия с говорители Harman/Kardon - Много добра Bluetooth система - Показва реалното налягане на гумите с датчици във вентилите - По-голям пътен просвет от ЦРВ 4 Недостатъци на Субару Аутбек: - Няма парктроник! Колкото и да е странно, при Субару парктроника е допълнителна екстра! - Не разпознава знаците! На дисплея вади ограниченията, които излизат на навигацията - Няма Head up display /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - Няма втори дисплей като на ЦРВ 4 /и на ЦРВ 5 го няма/. На мен ми липсва, чудя се коя информация да изведа на шофьорския дисплей - Автоматичната скоростна кутия на ЦРВ 4 е по-плавна /но пък по-лакома / - Страни и ограничени потребителски настройки на колата. Има възможност да си настроиш автоматично заключване и отключване при тръгване и спиране, което е добре. Не може да си настроиш обаче кои врати да отключва дистанционното. Това се прави в сервиза!!! В американската версия го има в менюто, но в европейската, не! - Няма отваряне на багажника с крак /има го в най-високото ниво на ЦРВ 5/ - По-дълга с 22 см, комфорта е по-висок, но създава затруднения при паркиране в града - По-малък багажник от ЦРВ. Разликата все пак не е голяма, около 150 литра. При Аутбек е по-широк и по-дълбок, при ЦРВ е по-висок. Накрая да кажа и за избора ми на зимни гуми: купих и вече сложих BRIDGESTONE BLIZZAK LM-005 XL 225/60 R18 104V TL. Много съм доволен за сега, гумата е много тиха /не виждам разлика с летните BRIDGESTONE с които купих колата/, икономична и се държи много добре при преминаване през локви. Не случайно е клас А за поведение на мокър път и клас Б за икономичност. Надявам се и на сняг и лед да е така добра! Това е за сега. Ако някой има въпроси, ще пиша пак!
  4. 2 точки
    Това ръководството може да ти помогне https://omanual.ru/Honda/Accord/8/024.HTML
  5. 1 точка
    Здравейте!Купих си Хонда ХРВ къса база 4 по 4!Количката е запазена за годините си!Има си козметични забележки,но никаква ръжда.Обслужих я - ремъци,ролки,водна помпа филтри,нови гуми ,масло кастрол 5W40 и масла на Хонда за скоростите и диференциала.За две седмици и навъртях 1000 километра за които маслото не мръдна.Минах през места за които с другата си кола не съм и помислял!Доволен съм от колата и следващото нещо ще е монтаж на газов инжекцион!Имам наличен такъв на около 20000км. от една от другите ни коли на която наследника издуха гарнитурата на главата и понеже вече е доста поизгнила смятам да я прехвърля на Хондата.Разбира се с нова сонда , бутилка и филтри. За въпросната Тамона изчетох доста полярни мнения!Лично аз за периода на експлоатация нямам забележки но дали ще е удачна за ХРВ-то и дали ще може да се настрои добре?Има вариант газаджията да ми приспадне компютъра и да сложим евентуално друг нов.Ако някой кара с такава моля да сподели.
  6. 1 точка
    Аз я намерих: Пост #89.
  7. 1 точка
    Здравей, https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: 49,99евро+12,59евро = 62,58 евро -5% = 62,45 евро х 1.9675 = 122,87 лева Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА Начин на получаване: Лично предаване Поздрави!
  8. 1 точка
    Ами мисля, че в този форум бях чел някъде тема за това упражнение но не съм на 100% сигурен. Колега сменяваше фаровете си на crv 2-ра генерация с дясна дирекция, като искаше да сложи фарове от фейс, и освен буксите беше сменил и бронята и капака, тъй като имало малко различия във формата на фаровете. Опитах се да намеря темата, но не успях, ако я намеря случайно ще я добавя.
  9. 1 точка
    Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него.
  10. 1 точка
    След като си толкова сръчен би трябвало първо тока да провериш. Няма нужда да си вадиш изводи от някакви стари кошници.
  11. 1 точка
    Само със затапване няма да минеш,ще се наложи да се бръкне и в имото.При Хонда детонационият датчик е свързан софтуерно с ЕГРа,до като при Рено не.Щом детонациите зачестят и ЕКУТО има връзка с детонационият датчик,първият заподозрян е егра (не работи коректно) и за това праща сигнала на таблото да светне.А ЕГРа има и функцията при японците да затихва детонациите,не е само за екология.
  12. 1 точка
    Нещо любопитно! Въпреки че е автоматик, колата е с 3 педала. 3-тият е малък, високо в ляво и всъщност е "ръчната" спирачка. 😄 Свиква се,но има 1 странност! На таблото си има познатата пиктограмка, но ако забравя да освободя спирачката - колата тръгва нормално. Светва обаче на мониторчето 1 голямо предупреждение и дублирано с говор ме приканва да я освободя. Това само ако дам газ. Иначе под наклон и на равно държи "на мъртвец". Вероятно това е праобраз на модерния "brake hold". Другото което за сега ми е казвала, е аз или пасажера до мен да си сложим колана. Интересното е че намаля музиката само в моя, или неговия говорител във съответната врата и от там моли за закопчаване. Много любезна тая бре. 😁
  13. 1 точка
    Не виждам разлика във нищо, старите mp3 ги чете без проблем, новите свалени тази година и миналата година не ги чете.
  14. 1 точка
    Само да допълня, че днес падна голямо рязане на брони - фара на фейса е по - голям със няколко милиметра отдолу, но те стигнаха за да достигнем нови висоти във псувните. В крайна сметка ги натаманихме, но да се знае - не стават. Конзолите съвпадат до милимунда, обаче като наложиш бронята се надига (фара) и капака на двигателя не ляга плътно. С макетния нож и... станаха нещата, ама деня си отиде набързо. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  15. 1 точка
    Та колеги, тази тема не поставя проблем, а описва решението на посочения в заглавието на темата. Не знам дали би била полезна, но ако аз имах къде да прочета преди няколко дни, нямаше да изхабя бая нерви, а и щях да си спестя някои лев за бензин /по-точно 50 лв./ Та, преди 4 дни установих, че машината спира, както е в движение. Естествено се оказа, че заден десен спирачен апарат е блокирал и е "забравил" да освободи диска.Да добавя също, че имах и проблеми с ръчната - не държеше.Естествено измислих, че проблема е в апарата и купих 2 ремонтни комплекта /за да профилактирам и левия/.Е, разглобих ги, обаче стана "да, ама не". Всъщност се оказа, че вътрешната налкадка е блокирала, а не апарата. Там където трябва да се движи накладката се беше събрала ръжда и друга мизерия така, че едвам извадих накладката с много яка отвертка. Външната не беше блокирала и си беше ОК. И на двата апарата положението беше идентично. Естествено можех да разгледам и да помисля малко, ама нали все бързам...Оказа се следното:Чоплих 2 дни да сменям гумичките на апаратите, а който е разглабял апарат, знае какъв е ....... /четвъртит/ Смених оригиналните чаркове с бог знае каквизагубих сума ти време, и .......ефекта същия.Какво трябваше да направя:само да ошкуря ръждата, която блокирва вътрешните накладки, за да се раздвижат и .....газ до ламарината.Установих следните симптоми за наличието на въпросната проблемация:- няма хубава ръчна- от вътрешната страна контактната площ на диска почти я няма- външната накладка контактува с диска на цялата му площ- евентуално блокирване на спирачния диск Проблема се е явявал от факта, че като е блокирала вутрешната накладка, като бута буталото тая вътрешна накладка не се движи или го прави много малко. По този начин цялото спирачно усилие се пренася по водачите на външната накладка. От там се получава по лошо спиране, износване само на външната накладка и т.н.Нямаше ръчна по същата причина - при опъване на ръчната буталото бива механично избутано и ако вътрешната накладка е блокирала /както при мен/, двете накладки вместо да приклещят двустранно диска, то само едната го натиска и явно ефекта от това е почти равен на нула. Освен това липсата на свободно движение на една от накладките не позволява апарата да саморегулира разстоянието между накладките и диска и липсата на ръчна и други проблеми.надявам се с тази дълга тема да съ внесъл яснота по проблема. Не казвам, че това е универсално решение, но все пак го споделям, защото утре някой ако има такъв проблем, вместо да си блъска главата като мен може да почисти апарата за 30 мин и да продължава..Надявам се да съм бил полезен на някой колегите.п.с. ако администраторите счетат, че темата не е значима или че не е за тук, моля да я изтрият /преместят/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...