Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.09.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Търси проблема в скоростната кутия.
  2. 1 точка
    Колеги, извинявам се, но малко се забавих с пускането на поръчката. На всички, на които не съм писал лично съобщение, съм им получил парите, но все още чакам отговор от трима души, дали и как ще си платят маслото, след като напоследък се случи няколко човека да не платят и да не си потърсят маслото, няма да пускам, преди да съм получил всички пари. Днес до обяд най-късно ще поръчам.
  3. 1 точка
    благодаря на всички за напътствията , намериь го лагерчето PFI американско е и се води 6001/012 дистрибуторен лагер за хонда сивок. Хондата вече е в движение . Радвам се че с тази тема открих fenabg който е много на ти с хондите ни и мисля че може да помогне на много от нас .
  4. 1 точка
    Здравейте колеги, Много благодаря на всички, за подробните теми и помоща, иска ми се сега по някакъв начин аз също да съм полезен на останалите и реших да пусна тази тема. След дълга история със марката Хонда реших да си купя по нов и подходящ за семеен автомобил, след като обмислих вариантите се спрях отново на Хонда. След 5 месеца, търсене, четене и занимавка, най-накрая регистрирах новия Акорд 8, закупен лично от мен и докаран от на самоход от Швейцария. Ще кача повече снимки след няколко дена! След много търсене успях да си намеря и закупя това което искам, на цена която ме устройва (не искам да поствам цифри ако някой се интерисува, да пише на лично). Конфигурацията на колата е Executive-plus, на практика има всичко което предлагат от Хонда за този модел (без щорите), но пък прозорците са тонирани всичките. Колата има някои неща които за цялото търсене което направих не видях на друга, ще ги снимам и ще ги добавя към темата, предполага че са поръчвани от Хонда допълнително от първия собственик, не мисля че са добавяни в последстие. Колата има забележки които установих на място и свалих от цената, сега е време да се оправят : > рейката тропа - втулка която ще се оптиам сам да оправя имам такава възможност в средата в която съм. (Нещо интересно по този въпрос, ходих при един майстор от Плводив носи му се славата за най-добрия в рециклиране на рейки, приятел на мой добър приятел. Ходихме при него да му покажем колата и да го питаме дали има опит със рециклирането на такава рейка, човекът се засмя със глас и вика "Ей там ония палет със рейки виждаш ли го, сутрината дойде от Бултрако всичките са като твоята!" ) > лагер на първичен вал на автомата - има тема от колега от Пловдив по този въпрос капака е като този на 7-ма 400лв. > Вътрешно каре дясно - карето от 7-ма пасва > лагер задна главина - пасва от 7-ма също > забележки по предна броня - за сега ще си стоят > Пистов ремък и лагери на ролките - мисля да сменя само лагерите, ще ги избием от ролките и ще набием новите много по евтино е > Колата е със спортни пружини H&R 350mm 29023 VA , възнамерявам тази седмица да ги сменя със оригиналните, та тези ще ги сваля, ако има някой който се интерисува от тях пишете, цената ще е символична > Гумите и джантите са 235/35/19 , Tomason TN4 8519 , Setula Space - Rotalla (DOT 3617) Ще се радвам да бъда полезен, така че ще следя темите и ще пиша ако мога да помогна Ако някой има въпроси по закопуването, пътуването, документацията и обмитяването може да пита събрах доста опит в тези неща (Внос от Швейцария) Идеята ми е да продължа темата със останалата информация която събера покрай ремонтите както и може би покрай цялата покупка и всичките разправии Поздрави,
  5. 1 точка
    Здравейте колеги, Както бях обещал малко инфо за пукупката и главоболията покрай вноса! Сайтове за търсене Най-популярните сайтове за продажба на автомобили в Швейцария: 1) https://www.autoscout24.ch/de 2) https://www.anibis.ch/de/autos-~-autozubehör--4/advertlist.aspx 3) https://auto.ricardo.ch/ 4) https://en.comparis.ch/carfinder/default 1) е най-професионално направен и има добра търсачка, 2) нещо като продавалник, 3) за мен е най-добрият вариант ако си търсиш кола за малко повече пари и искаш да я купиш от първа ръка, има доста търгове, проблемът е че не можеш да се регистрираш със Български адрез и телефон, трябва да намерите такива например в Германия или друга страна от листът със позволените, 4) събира офертите от останалите, добър вариянт да проверяваш за нови обяви ако чакаш да излезе нещо Обмитяване, EUR1 и Транзитна декларация 1) Телефон на митническа агенция която може да ви извади транзитна декларация, района на Женева: +41223001258 , искат депозит, около стойноста на митото + ДДС-то + разходите по транспорт или ~30% стойноста по фактура. 2) Сайт от който може да се поръча предварително, разбира се със съдействието на продавача: https://www.eur1.ch/ Ако колата е произведена в Европа, може да се оттървете от мито ~10% от стойноста по фактура, ако си извадите EUR1 сертификат, може да се поръча от сайта по горе или да се направи на място. Цени: Транзитна декларация в Швейцария на място ~250CH + депозит, не знам EUR1 колко ще струва на място, Акорд 8 е произведен в Япония и няма как да се размине митото. 3) Процедура по омитяването в България. Съветвам ви да си намерите агенция по обмитяването и да оставите те да всършат работа. Ако се опитате вие да се занимавате и да ходите в митницата шансът да се объркат нешата е голям . Цената на услугата е около 100лв. Трябва предварително да сте си извадили един номер от митницата под който да ви обработят документите. 4) Колко пари ще платите за мито и ДДС зависи от вас, от мотивацията на агенцията и настроението на митничарите. Калкулацията е следната: - 10% мито върху фактурна стойност на колата + разходи по докарване или транспорт (минимума за тези разходи определен от митницата е 600лв) - 20% ДДС върху фактурна стойност на колата + 10 % за мито + 10% от разходите - Ако трябва всичко да е както трябва, трябва да се включът парите за гориво + транзитни номера + нощувки за хотел, Пример: кола по фактура 6 000лв - 6 000 + 600 транспорт = 6600 х10% = 660лв - 6 000 + 660 = 6600 х20% = 1320лв - крайна цена 1980лв + 100лв за агенцията = 2080лв Не занижавайте цената прекалено много, ще ви пратят на преоценка. Аз реших да спестя някой лв и не си извадих транзитна декларация и се пребрах през по дългият път през Ръмъния, за да не ме занимават в Сърбия и в Италия, така че това също е опция. Транзитната декларация в БГ е ~60лв, никой никъде не ме е спирал, за првъ път ми поискаха лична карта на Румънската граница. Полети до Швейцария Полетът до Женева е възможно най-евтиния който може да намерите около 100лв, Wizzair, Понеделник и петък Полетът до Цурих е следващия възможен ~200лв , Bulgaria air, не знам в кои дни го има Може би има и други полети Нощувки Хотелите в Швейцария са много скъпи почват от 120-140CH на вечер. 1) Аз лично намерих евтин мотел близо до Женева, не беше зле, 6 легла в стая, има къде да си заключиш нещата и да се изкъпеш на спокойствие. https://www.booking.com/hotel/ch/nyon-hostel-nyon.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-wTAMuVFMLzQvu3zrKRSSDAS267754240709%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C541%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=6df50d4c681edcca7040df45ef157820 2) Като опция беше също апартамент от RBMB https://www.hometogo.com/search/5460aea910151?adword=google%2Fgb%2Fkwd-19712589481%2Fct%3Dls%3Bd%3Dd%3Btc%3DROWE%3Bln%3Den%3Bdc%3DCH%3Bmt%3Dbm%3Bcid%3D52426f88bb3d1e60%2Fch%2Fn-a%2F5460aea910151%2F259854028459%2F%2Bswitzerland&c=EUR&gclid=Cj0KCQjwhdTqBRDNARIsABsOl98O8J99l9iHgCUMAuwnjOWtB3ipCBIdnW6LPqFPiphtn2BHTaepMx0aAucyEALw_wcB&hl=en_GB Поздрави
  6. 1 точка
    VSA e комплексна система за сигурност и включва спирачки,ABS,тракшън контрол и асистент по време на движение. Спирачките и АБС...предполагам са ясни. Тракшън контрола се задейства при потегляне, това е софтуер,работещ чрез дросела ,но взимащ информация от АБС. Асистента поема всички други ситуации по време на движение,ускорение и спиране посредством двигателя като теглителна сила и АБС,като инструмент за спиране. VSA работи различно на различните модели Хонда -предно предаване, 4х4 AWD,4х4 SHAWD. Предполагам,че въпроса е за Акорда на питащия,в противен случай отговора не е еднозначен. Самия алгоритъм на работа е доста сложен и неразбираем за човешкия мозък,но иначе всяко едно действие е взето от основата на управление на рали автомобил. Системата далеч не е съвършена,тъй като не може да върти волана,но с помощта на спирачки и дросел/газ/ успява да укроти топката при неразумно каране. За знаещите и незнаещите най-умния компютър е в главата на задкормилното устройство. В случаите на затъване-пряспа/кал бутона VSA OFF изключва системата ,защото тя /системата VSA/ събира данни от датчици,но не може да чете мисли...
  7. 0 точки
    След победата на Гришо над Надал. В Хасково се поздравяват с Григор Воскресе.
  8. 0 точки
  9. 0 точки
    Как се нарича любовник на китайски? - Чук-чук-чао. А как се нарича съпруг? - Чат-пат-чук.
  10. 0 точки
    Вчера бях на сервиз. Казаха ми, че няма поражения и си върнах старата оригинална навигация.
  11. 0 точки
    Аз не държа да има опция да не ми затваря прозорците при заключена кола. По-скоро държа да не ми изгори електрониката и работи подобаващо. Не мога да повярвам, че няма модели до сега споделени във форума, това е за пръв път
  12. 0 точки
    Последното изречение от мнението ти,ми "допада" най много!
  13. 0 точки
    Не ме разбирайте погрешно, аз най-вероятно ще сменя течността, но не трябва да забравяме, че като пишем тук, ни четат много хора, не само членове на форума. В тази връзка носим известна, най-малкото морална отговорност за думите си и като изказваме някакво мнение трябва да го аргументираме. Всички знаем, че има хора с повишена чувствителност и тревожност за автомобила си, които сменат маслото и филтрите, да кажем на 5000 км., въпреки че призводителя е препоръчал 20000. Това си е тяхно решение и право, но не означава, че всички трябва да правим така. В книжката на Хонда е даден график до 240000 км. и никъде не се посочва, че трябва да се сменя хидравличната течност за това време. Препоръчана е само проверка на нивото. Това е факт. Ако някой има има обективни данни и сведения за необходимост от смяна, нека ги сподели. Сигурен съм, че ако проверим някоя 5 годишна кола на не много километри, пак ще е с потъмняла течност, може би по-малко, но кой казва колко да е потъмняла, че да се смени? Някой правил ли е анализ на качествата или нещо подобно?
  14. 0 точки
    Абе човека едвам стана хондажия, вие искате да го прокудите. Да търси запазен и обгрижван Ледженд - това е вечна кола и вече за малко пари.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...