Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.05.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Течност но око не се проверява има специални уреди за това и не е скъпа за да пести точно от нея. Но ако не си сигурен че там е сменяно задължително сменяш. Потъмняването е вече крайна фаза и това не е спирачна течност,а нещо което корозира спирачния апарат. Казах че накладките са зле изглеждат ми доста износени.Според мен трябва да направиш ревизия на спирачния апарат да се види вътре има ремонтни комплекти пак не са някъква цифра.Просто несериозно звучи да ги мажеш с мас, от много години има смазка , следващия път се подготви не са толкова скъпи смазкате за спирачки.
  2. 1 точка
    Въобще не е най-добре, премахването е най-крайното решение, което е обвързано с други последици и интервенции по двигателя. Ето прочети http://www.dunevmotorsport-r21.com/proverka-i-pochistvane-na-zapushen-dpf-filtar-s-mashini/
  3. 1 точка
    Защо премахване колега, почистване ти трябва! После как ще минеш тестовете за изгорели газове? Колата харчи ли масло?
  4. 1 точка
    Нивото на маслото близо до максимума ли е? Щом светва лампата за нивото, а не за налягането, значи остава малко масло в картера, тоест голяма част от маслото остава горе в двигателя и по бавно се оттича. Можеш да пробваш да я попържиш докато лампата светне и след това веднага отбиваш и мериш маслото.
  5. 1 точка
    Колега iso_eu, с течна фаза колата върви малко повече на газ отколкото на бензин (естествено въпрос на горивна карта, която при Vialle се задава много лесно посредством един единствен параметър - коефицент на бензиновите времена). Това се дължи на рязкото разширяване на течната газ попадайки в смукателния колектор и след това в цилиндрите. Аз винаги съм си настройвал системата да работи с малко по-богата смес LTFT: -3% .. -5%. Това ти гарантира доста добро поведение, особено при изпреварване, и не толкова голяма разлика в разхода. Има функция за допълнително впръскване на бензин. При мен беше включена след като премина над 5000 оборота. По отношение на филтрите аз имах 2 (говоря в минало време защото се разделих с CR-V-то): - в дистрибуционния клапан, който се намира в коша. Този филтър трябва да се сменя на 10 000 км, защото става много черен. - допълнителен филтър, който се поставя преди пистолета на колонката. За съжаление гадовете на газовите колонки изобщо не го харесват защото остава газ и при махане на пистолета газта отива при този, който не внимава как маха пистолета. Откраднаха ми го на 6-ия месец. Върши много добра работа. Струваше около 70 - 80 лв. Почиства се с изопропилов алкохол (или препарат за почистване на дебитомери).
  6. 1 точка
    Аз в началото като избирах много се ентусиазирах, че mio mivue си имат някакво приложение, с което уж да си сваляш клипчета директно на телефона. По повод мнението на колегата по-горе да допълня - пълно разочарование е това приложение. Едно на ръка, че е болезнено бавно, второ, че клиповете се свалят в някакво скапано качество. Добре, че разгледах мнения предварително, защото щях да съм силно разочарован ако единствено това беше наклонило везните.
  7. 1 точка
    Сменят се лесно. За намиране само оригинални или здрави втора ръка.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
  10. 0 точки
    Маркучът от eBay пристигна. На външен вид е неразличим от оригиналния, даже майстора, който ми поддържа колите и е заклет хондаджия от десетилетия, помисли че съм се изръсил 600 кинта за оригинален от Бултрако. Изглежда китайчетата са се постарали във всяко едно отношение, защото маркуча не само залепна за Акорд-а, ами и всякакви свирения, тласъци, вибрации и тям подобни изчезнаха. Волана стана супер-лек и мазен, точно както си беше с оригиналния маркуч. Изключително съм доволен!
  11. 0 точки
    С нищо не ги залепвам,при разглобяването има едно черно като силикон него не го чистя.Когато сглобявам фара го затоплям отново черното омеква и сглобявам.Не бях сам помага ми един приятел става по-лесно.Снимки на вентилационните отвори за съжаление нямам.Фаровете са почистени както писах с мек парцал за да не нараня покритието.Абсолютно целите фарове забърсани проверени даже предното стъкло(пластмаса или плексиглас не знам какво е) го измих с вода.За сега нямам проблем с запотяване.След цялата процедура фаровете са като нови светят много добре.
  12. 0 точки
    А честито, и да почерпиш. Не забравяй да имаш 2 каски. 🏍️
  13. 0 точки
    Въпрпсното нещо е метална пластинка,поне при мен е така,няма датчици като на вратите.Аз карам англичанка 97 г. Въпросната пластинка е в самия механизъм на "бравата", и е изключителна бъзикня докато я нагласиш.Направена е така,че когато отвориш багажника пластинката дава контакт на купето и всичко светва (таблото и плафона), и когато затвориш "езика" ,онази скоба хваната към купето ,прекъсва веригата и гаси всичко.Работата е голяма бъзикня и много нерви докато уцелиш какточно да я прегънеш ако се е разместила така,че да дава контакт. Трябва ти тънка отверка и клещи "човки",и за всеки случай първо си прегледай бушоните първо.
  14. 0 точки
    На японката е скрит вътре в самата ключалка , вероятно и при теб е така. Не се вижда без да се разглоби.
  15. 0 точки
    Да, прави се и в твоя случай е задължително с оглед възрастта на колата и вероятността да не са регулирани до този момент. От колко време я караш колата и на колко километра е?
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...