Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте''колеги'', идната седмица ще се сдобия с тази кола . След търсене на бензинова такава и ненамирането и, се спрях на тази, дизел.Колата е от Швейцария .Ходихме на проверка и диагностика в БУЛТРАКО(Пловдив).Като за 10 год.кола отдолу е учудващо добре; няма грам ръжда, омасляване или каквото и да било.Вътре е просто супер, няма драскотинка по пластмаси, кожа и т.н...Диагностиката показа, че всичко и е наред, с изкл. на ходовата част, неща - които са си консумативи: дискове(предни) + накладки(предни и задни), лек луфт на долните шарнири на два предни носача, леко напукани тампони пак там. Задно дясно колело нещо задържа, всъщност и двете задни стържеха, продавачът твърди, че защото е стояла 20 дни на ръчна...Иначе си върви нормално( четох за споделен подобен проблем от вас).Тоест - просто си няма накладки, като се договорихме продавачът да ги смени за негова сметка задните, за да не стърже и стигна до София.Може и на апаратите да има нещо.Като я докарам - ще сменям всичко останало от по-горе. Естествено - и рейката потропва, няма как да е иначе.Гумите са не лоши GOOD YEAR, само че са M+S.Няма навигация, но ще го преживея.Слизам от автомат, а тази е с ръчна СК, но и това ще го преживея .Няма щората на багажника, което хич не ми харесва, та ще търся и такава .(Отзад е затъмнена, та не се вижда какво има в багажника). Грешки по електрониката няма; дюзи, турбина, помпа, компресия,дпф , съединител и т.н - всичко е наред и в норми.Дано да е така.ДПФ-а се е регенерирал преди 2500 км., и му предстояло нова регенерация - евентуално по пътя Пловдив-София.За смяна е пистовия ремък.Самия приемчик в Бултрако сподели, че за 10 год. кола цялостното състояние и е много добро и нищо чудно да е наистина на 170 000 км. колкото и показва. Нямало как да се установи реално. Колата е купена от дилър на Хонда в Швейцария, който миналата седмица писмено, с две изречения ми отговори, че колата е продадена преди месец в много добро състояние.Само толкова. Стискам палци .Има сервизна книжка, която е водена допреди няколко години стриктно, после - мъгла.Ръководството е на немски и ще се справя,НО - дизел не съм карал и вероятно ще имам МНОООГО въпроси към всички вас.
  2. 3 точки
    Първо да започнем с смяно на дифеленциалното масло нужни са 1 л закупено за 32 лв от представител на Хонда побира точно 1 л с всеки мм масло са ви нужни, ключ 17 шприц или голяма спринцовка,спрей за развиване на клеясали гайки. МАСЛОТО ето къде се развива първо горната гайка после долната внимателно и изтича напръскайте обилно с спрей трудно тръгват с шприца се налива през горната пробка до протичане ЕТО ЗАЩО ГО СМЕНИХ ПРОБЕГ 60 000 км определено за мен имаше нужда от смяна променен цвят мирис на изпалзвано масло Всичко излезе 32 лв масло шприц 10 лв от ОЛХ или които поиска може с голама спринцовка за по евтино време не повече от 20 мин И не на последно гледайтедатат на което е налято маслото да е от тази година , в тези истории че има 5 год годност в тубата да си го наливат продавачите в колите.
  3. 2 точки
    Здравейте колеги. Преди 5 дена направих една година откакто закупих моята следваща Хонда. Малко късно се сещам да я впиша в този раздел, но така поне мога да изпиша доста интересни неща за нея и мен. За начало искам да ви разкажа как я видях и купих. Та миналата година февруари месец пътувахме аз, жената и тъщата към Бачковския манастир и на излизане от Пловдив по пътя за Асеновград има доста автокъщи. Още в първата автокъща от лявата страна я видях на първа линия (тогава за първи път изпитах любов от пръв поглед хихих). Много ми хареса, но си продължих по пътя и се заканих да отида някой ден да я разгледам. На мен това да обикалям по автокъщите ми е хоби, а наскоро на работата се запознах с колега със същото хоби и досещате се не беше трудно да го навия да я погледнем. Отидохме огледахме я. Много ми хареса като състояние, но не беше с К24 каквото търсих и въпреки това решихме да я запалим, да чуем как работи. Оказа се, че това бе най-тихия дизел, който сме чували, а интериора на колата беше като от магазина (наскоро махнах едни найлони от прага на шофьорската врата). Много се впечатлихме и двамата, продължихме с огледа, но открихме единствено, че прибирането на огледалата не работи (на дясното огледало моторчето жужи ужасно и горкото се опитва да се мръдне но уви, а на лявото нищо нито се движи нито жужи) и липсваща черна пластмаса (капаче) долу в дясно на предната броня. Общо взето можех да смъкна цената само заради огледалата. Както и да е да не ставам много подробен. Разбрахме се със собственика на колата (той свали цената, съгласи се и да купи стария ми Сивик) на цена от 10500лв за Акорда -1500лв за Сивика и чисто ми излезе 9000 Акорда. После при регистрацията в КАТ установих, че колата е с първа регистрация 27.09.2000г. (27.09 е рождената дата на баща ми) и тогава се почувствах много приятно, но на новите си талони вече забелязах, че годината е 2000, а не 2006. После разправии в КАТ, ходене до Бултрако, пак КАТ и после вече всичко се нареди (най-сетне). Та ето най-сетне малко снимки и на любимата. На последната снимка колата вече е с полиуретанов лип.
  4. 2 точки
    Аз пък да измрънкам от фирмата, която ми шлайфа главата. Питах ги с какво проверяват за равнинност, казаха ми, че не проверявали, а направо шлайфали, то за какво трябвало да се проверява, като при шлайфането си проличавало. Е да, ама аз не исках да се шлайфа ако няма нужда. В сервизното на Хонда пише, ако е до 0.05 да не се пипа. Отделно са сваляли датчици и щуцери без да могат сега да кажат кое са сваляли и кое не, т.е. трябва всичко да сваля наново и да сменям и та О-пръстени и гарнитури, които можех да си спестя. И понеже явно те самите не правят проверка, а дават другаде, като ги питах почнаха едно мънкане и не знаят какво е пипано и какво не. Трябвало да се обадят да питат някой, който да пита друг. Абе българска работа, затова предпочитам да си върша работата сам, защото знам какво съм направил, а така дори не ми казват какво са правили. Фирмата е една, която много ми препоръчаха в Орландовци, едни жени там. Разочароваха ме, няма да отида повече при тях.
  5. 2 точки
    Смени капачката на делкото!
  6. 1 точка
    Нужни инструменти ключ 10 и 8 предните пробки са с 10 задните с 8 ,прозрачен маркуч 6 мм бутилка с дупка на капачката използах стъклена ако сте сам по трудно се обраща,спирт и помпичка снех казанчето и го промих вътре има цедка и нея също определено излязоха доста мръсотии.Използвана течност на АТЕ DOT4 1 л поради факта че исках хубаво да промия иначе стигат 0,500мл Шилото от снимката го използвах предната пробка липсваше гуменото калпаче върхо пробката и беше корозирала наложи се пълно развиване и почистване на отвора. Започнах от предно ляво колело после задно дясно и така след това предно дясно и задно ляво,хубаво е да се прави от двама човека защото от различните апарати докато течноста стане прозрачно може да трябват доста помпания на педала. Направих го така защото от знаещ каза че се започва от колелото най близо до спир.помпа. И процедурата изтегляте старата течност и я изливате в шишето своляте казанчето държи се на един болт промивате обилно с спирта казанчето и цедката в него,слагате го обратно и наливате догоре новата спир. течност нанизва се маркуча на пробката отвива се и се помпа педала на спирачката при мен след 5-7 помпане на различните апарати ставаше светла,като следите маркуча да е в шишето с старата от казанчето течност за да не засмуче въздух системата,след всеки апарат доливайте до горе,естествено колелото трябва да се свали. Ето защо я смених като не се знае на колко км е но цвета отвратително зелено черен,разликата е очевадна вижте снимката и бозата която излезе в шишето. На майсторите които ви казват че там не се сменя им теглете една м...а да работата е пипкава и наистина може би ги разбирам не могат да вземат много пари, и по никакъв начин не можете да разберете дали не ви е сменил само течноста в казанчето и го е измил. За тези които имат пари бол това може да се направи и с машина от порядъка на 40-50лв На мен ми излезе 13 лв течност 60 ст маркуч 6мм и помощ от приятел време 1ч с лафовете ако ги съкратите може и за 40м но не сте екип от Формула. На опаковката пише смяна на всеки 2-3 год замислете се на колко години е вашата и колко е карана. Ефекта от смяната след трети ден каране спирачките наистина стават като за Формула 1 И не маловажно при закупуване на спир течнос гледаите тези стоиности по високи по добре Суха точка на кипене: 265° C , влажна точка на кипене: 175° C. това е на тази течност тази трябваше да взема но бях подведен от продавач.
  7. 1 точка
    Йокохамата е страхотна гума но върхът им е летният комплект.Другите две ги подминавам.Пирелито също са страхотни но и при тях най доброто е при летните модели.Бих ти дал съвет (не акъл) да погледнеш зимните на Фулда,- качеството надминава цената и по скала от 1 до 10 бих им дал 8. Аз купувам само ново (втора употреба НЕ) любима марка са ми Мишлен и Конти,няма да ти казвам какви пари са най високият им клас да не останеш с фалшиво впечатление от ме.На една от колите ползвам от 4 години зимни Фулда и имам преки наблюдения към тях ако те кача зимата и се повозиш няма да откриеш разлика коя кола с каква марка е. Да не стане грешка -Много добре виждам какво си показал колега и предполагам,че очакваш мнения за тях но не напразно ти пиша за Фулдата защото си във финансовия марш на тези модели даже и малко на долу,а качеството е като тях да не е и малко отгоре.
  8. 1 точка
    Привет на всички.Благодаря за пожеланията !Колата вече тук . В сравнение с Авенсиса, 2.0 бензин , автоматик, тази е просто САМОЛЕТ. От Пловдив до София, с около 130-150 км/ч разходът е 7,6л. дизел.Не знам какъв е, защото резервоарът беше над половината пълен, така я взех.... В Пловдив смениха задните накладки, понеже хич ги нямаше, бяха залепнали и стържеха ужасно.Раздвижиха и апаратите.В сервиза( който е НИСАН на Карловско шосе), съобщиха, че нито предните дискове и накладки са за смяна, нито шарнири и тампони на носачи( както пък казаха от Бултрако при проверката там).Мисля тук да отида на трето независимо мнение :). Може да се окаже, че са за смяна само маслото и филтрите + пистовия ремък + 2-3 крушки (задни габарити и тези за осв. на номера. Е, и летни гуми, понеже е с нови M+S Гудиър и ще ги съсипя. Колата радва МНОГО.Не успях да регистрирам, защото на КАТ по традиция в петък следобед и при дъжд не им работи с-мата... Ако някой има излишна щора за багажника, да сподели. Намерих в една морга - 250 лв, и не е ясно какво е състоянието . Това засега. Ще споделям занапред.
  9. 1 точка
    Сори за офтипика, ама цвета на маслото е доста относителна величина Ден след като налях на CR-V-то Amsoil SS 0W20, вече беше тъмно кафяво, докато преднишното масло, вероятно евтино и налято в автокъщата, си го източих с почти кехлибарен цвят. Тук в темата за маслата и други хора споменаваха за Amsoil-а, че почти веднага потъмнява.
  10. 1 точка
    Това със записването на час при Слави е мега зле и явно изисква доста здрави нерви. Три пъти звънях да си запазя час само и единствено за преглед на ходовата част по колата. Чисто и просто да потвърди това, което знаех вече че трябва да се ремонтира, нищо повече. За да си направя вече и аз планове от финансова гледна точка и да оправям проблемите. Пак при него щях да я правя. И три пъти девойката от другата страна ми отговаряше: "Да, ще ти се обадим следващата седмица и ще те вмъкнем между другото". Тука може би беше и моя грешка, че не исках точна дата и час. Понеже съм сравнително близо до сервиза, с гъвкаво работно време и можех по всяко време кажи-речи да реагирам и да отида. И такава ни беше първоначалната уговорка. Това продължи близо 3 седмици и на четвъртата директно звъннах в Юбико. Прегледаха колата, поръчаха частите и я ремонтираха. За в бъдеще със сигурност пак ще търся услугите на Слави. Но на тоя булшит 'Ще ти звъннем' не се връзвайте!
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    Ма така е, те като изпаднаха от световното и ся ги е яд на всички.
  13. 0 точки
    Е тва с телбота е нащракано ко те притеснява
  14. 0 точки
    В столовата в затвора вече питат: за тук, или за вкъщи
  15. 0 точки
    Срещат се 2 "мутри" на тротоара. Единият слиза от новата си кола с мадамата. - Ооо, честита да ти е новата! Колко харчи? - Хилядарка на излизане. - Е, че къде толкова се возиш? - Аа, из градо джиткам. Мислех че питаш за мацката.
  16. 0 точки
    Като свалиш предната броня от ляво се виждат 2 и от дясно 1. Предполагам отляво единият е за алармата Няма как да не ги видиш! Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...