Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    @Cyreon Да, когато става въпрос за сравнение зима/лято, при сходни условия на експлоатация е налице температурна разлика от около 5-10 С (грубо приближение; за моя случай). Забележката за Равенола (в жълто) касае само тези два дни 22.01-23.01.2018 г. Иначе съм се стремял летните условия и зимните условия на провеждане на експеримента да са максимално близки (разбирай максимално близък/еднакъв диапазон на об./мин - средно около 2500). В противен случай не може да бъде направено обективно сравнение за разликата в температурата на маслото в картера. Не всички наблюдения са вписани в таблицата. Трудно е да караш и да пишеш през 5 мин. Добре че половинката помагаше през една част от времето . Като цяло, отразеното в таблицата е потвърдено многократно, но нямам записи.
  2. 2 точки
    Тези гуми са без посока. Гледа се вътрешна и външна страна при монтажа. След това може да ги слагаш където поискаш.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Няма никакъв проблем, че акумулатора е с по-голям капацитет от оригиналния.
  5. 2 точки
    @Japanese fever В твоята ситуация бих търсил синтетика 5в-30 с нисък NOACK, висок CCS (колкото си може по-близо до 6600 @-30С), и при равни условия (т.е. еднакви или близки NOACK и CCS на намерените от теб масла) бих избрал това с по-висок HTHS. Теоретично, такъв подбор ти дава масло, в чийто състав преобладава по-гъсто базово масло (като % съдържание; обикновено базата е 2-ву компонентна - едната част е масло с по-нисък вискозитет, а другата с по-висок; писали сме вече по въпроса). Подобно масло има нужда от по-малко VM (VIIs; модификатори на вискозитета) = възможност за по-добро запазване на min. HTHS при описаните условия, респ. ще бъде и по-малко склонно към угар (ако правилно си спомням, моторът ти гореше масло). П.С. Не зная защо изключваш 10в-30 като вариант за избор. За тези условия ще е железно .
  6. 1 точка
    Нека винаги го носим в сърцата си!Поклон пред великия български поет и революционер. Христо Ботев Майце си Ти ли си, мале, тъй жално пела, ти ли си мене три годин клела, та скитник ходя злочестен ази и срещам това, що душа мрази? Бащино ли съм пропил имане, тебе ли покрих с дълбоки рани, та мойта младост, мале, зелена съхне и вехне люто язвена?! Весел ме гледат мили другари, че с тях наедно и аз се смея, но те не знаят, че аз веч тлея, че мойта младост слана попари! Отде да знаят? Приятел нямам да му разкрия що в душа тая; кого аз любя и в какво вярвам - мечти и мисли - от що страдая. Освен теб, мале, никого нямам, ти си за мене любов и вяра; но тука вече не се надявам тебе да любя: сърце догаря! Много аз, мале, много мечтаях щастие, слава да видим двама, сила усещах - що не желаях? Но за вси желби приготви яма! Една сал клета, една остана: в прегръдки твои мили да падна, та туй сърце младо, таз душа страдна да се оплачат тебе горкана... Баща и сестра и братя мили аз да прегърна искам без злоба, пък тогаз нека измръзнат жили, пък тогаз нека изгния в гроба! Стихотворения Майце си Към брата си Елегия Делба До моето първо либе На прощаване в 1868 г. Хайдути (Баща и син) Пристанала Борба Странник Ней Патриот Защо не съм...? Послание (на св. Търновски) Хаджи Димитър В механата Моята молитва Зададе се облак темен Обесването на Васил Левски
  7. 1 точка
    Ако маслото е на повече км, и такива здрави карания го загряват повече и по-бързо си губи качествата. Примерно ако е на 7-8 хиляди, бих го сменил. За другия шум, както е казал колегата сиг. е нещо външно.
  8. 1 точка
    Имаше такава тема и проблема изчезна след дозареждане с фреон. Чух, че отскоро цената на фреона е скочила тройно, дали са ти го заредили с каквото е нужно количество?
  9. 1 точка
    Напротив, хваща го в живите данни. При натискане на който и да е от педалите, HDS-a го регистрира. Може да се натискат и двата педала по няколко пъти, за да се разбере дали датчиците им работят коректно.
  10. 1 точка
    Това масло не се предлага тук или поне никъде не съм го виждал, може би е само за EU пазара. На Амазон го дават $20 за 1л, нещо ми се виждат много. Иначе тук има AFE, но е 0W30 и е друг вид масло не е А3/В4, и HTHS e 3.0. @emod Да, загледах се и по 10W30, но гледам показателите са им едни и същи като АCEA A1/B1 и HTHS специално при Мобил 1. Даже 5W30 го дават по-гъсто при 100°С, NOACK и CCS не са упоменати в сайта на Мобил. @crown_bg Да, това масло 10W30 XLT покрива показателите, които emod даде. Ще видя колко лесно мога да го намеря и на каква цена. Благодаря много за мненията и информацита на всички!
  11. 1 точка
    Не мисля, че може да бъде даден категоричен отговор на въпроса ти, още повече, че изразът "равни други условия" включва в себе си всички възможни условия и стилове на шофиране - градско, магистрала, оффроуд, пенсионерски стил, състезател и т.н., при указаните от теб температури. Различните стилове на шофиране + това дали си в града, на магистралата и т.н. + времето на работа на мотора в указаните ситуации ще водят до различни Т на маслото при 20 С и 35 С при различните случай. Мога да кажа обаче следното: Ако караш нормално/спокойно/круйзваш лежерно по магистрала със 120-130 км/ч и не катериш планинско, влиянието на външната Т върху Т на маслото ще бъде минимално и маслото никога няма да бъде прегрято, да не говорим до степен, при която да започне ускорено да се разрушава. Прегледай данните за Т на маслото на моята Д15-ка (има и sheet-ове с графики) и виж Т на околната среда - ТУК. Това, което ще забележиш е, че и при 15-20 С сутрин и при 30-35+ С следобед Т на маслото в картера е с няколко градуса разлика (дето се вика - я има, я няма, като сложиш грешката при измерването на Т). Данните са получени при нормално/спокойно шофиране. Времето е видно от таблицата. Режимът е 50/50 (градско/извънградско) + малко магистрала със 120-130 км/ч. Това мога да кажа от собствен опит .
  12. 1 точка
    Имам една трилема. Предприемам един дълъг преход с моя Сивик - блзио 10 000 км в рамките на две седмици (road trip). Ще се кара яко основно по магистрали като скоростта няма да пада под 110-120 км/ч в продължение на часове. Също ще се кара през планински пътища и през пустинни райони, където температурата на въздуха ще бъде около 40°С и горница. За да не сменям маслото по време на път и някъде в пустоща мисля да сипя синтетика. До сега не съм карал никога със синтетика. Колата е на 350 000 км, но всички семеринги са сменени, без този откъм маховика и гарнитурата на картера, която тече малко. Eто и трилемата: Mobil 1 5W30 Mobil 1 5W30 High Mileage (за коли с пробег по-голям от 120 000км, по-гъсто е от обикновено 5W30 и щади уплътненията, но не е ILSAC GF-5) Mobil 1 0W40 Разхоът не ме бърка толкова, но пък не мисля, че 0W40 е необходимо. Вие какво мислите?
  13. 1 точка
    Това е вече прекалено. Аз карам дизелов Акорд и смело мога да твърдя, че когато сменям горивният филтър на около 40000 км. Това са 4 смени на масло, маслен, въздушен и филтър на купето. Видимо, на око изглежда доста чист. Въпреки "ХУБАВАТА" нафта. Искам да направя само едно уточнение. Доста често ходя с колата в чужбина и естествено зареждам от тамошната нафта. Единственото което ми е правило впечатление е, че разхода ми пада грубо с около 1 литър на 100 км. Когато карам в България зареждам само от скъпата нафта на големите вериги бензиностанции. Може би на това се дължи факта, че при мен филтъра не се замърсява толкова много.
  14. 1 точка
    За стъклото има процедура за обучение .Мисля ,че беше със задържане на бутона в горно и долно положение(последователно ) за по -няколко секунди
  15. 1 точка
    И как точно да отговарят за производството ,като хиляди пъти е коментирано ,че за да продават в Европа се правят компромиси .
  16. 1 точка
    Да раздвижа темата с моя пресен опит - конкретно за предните спирачки. Дискове 262 мм. За 5 години хвърлих 3 комплекта дискове и накладки. По ред на номерата: Delphi, Textar, TRW. То не беше престъгване с машина на ProCut, почистване на спирачни апарати, смазване на спирачни бутала, смяна на водачи на апаратите и т.н. Няма ефект... Или по-точно ефектът е временен. КривИ дискове, износва ги неравномерно, тресе при спиране. Осдобено осезаемо при скорост между 40 и 60 км/ч. Проблемът е в леглата (втулките) на водачите, на спираните апарати! Износени са! След като преди 2 години смених водачите с нови, проблемът изчезна. И така до тази пролет, когато проблемът прогресивно започна да се връща... Понеже при смяната на водачите забелязах достатъчно голяма хлабина в леглата им, противно на препоръките ги напълних зверски с грес за спирачни водачи и бутала на Ate. Така хлабината значително намаля и 2 години нямах проблеми. Но! Това се оказа временно решение. Проблемът се завърна... Тресене, криви дискове и т.н. Като свалих супорта, водачите тракаха вътре в леглата като кастанети. Въпреки, че си имаха достаъчно смазка. В момента съм взел други супорти, втора ръка и ще сложа тях. И при двата, само по един от водачите има лек луфт, който след нормално смазване, изчезна. Дугите два са "бетон". Силно се замислям за чисто нови супорти, но цената на тия железа е солена... Та основният проблем не е в дисковете и накладките, марки, видове и т.н., а в разбитите легла (втулки) на супортите и износени водачи! Ще пробвам и един експеримент с райбероване на леглата и изработка на водачи с по-голям диаметър, за да запазя супортите. Но предвид, че не може да се направи циментация на копията на водачите, незнам и те колко биха изкарали... В допълнение, есента имах неблагоразумието да намажа и пластините на супортите (където лягат и се движат накладките) с медна грес. Въпреки, че майсторът ме увещавше да не го правя, че ще се смеси прах от накладките с медната грес и ще запече. Е, майсторът се оказа прав! Ето го и допълнителният резултат, освен започналото преди това тресене: Пластинките трябва да са чисти, гладки и без никаква смазка, иначе се получава това от снимката.
  17. 1 точка
    За миризмата мисля, че това е проблема при теб http://hondakarma.com/threads/egr-pipe-crack-accord-i-dtec-8th-generation-accord-warranty-extension.26/live?page=1
  18. 0 точки
    Попитали Радио Ереван как се доят овце. От там отговорили: Просто пускате последния модел iphone на пазара и овцете сами започват да се доят.
  19. 0 точки
    Три часа през нощта. Добрата фея получава SMS: - Забравих за полунощ. В тиквата съм заедно с мишките. Чоплим семки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...