Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.08.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте, Втори тест с масло AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 3) Маслен филтър–AMSOIL CAR OIL FILTER Ea15K1,Въздушен BOSCH 1987429185; 4) Общ пробег на автомобила – 223373 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 1249 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ 43 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 07. 2025; 9) Моточасове – 29 ; 10) Изразходвано гориво – LPG 120 литра ЕКО, Shell, DS Oil, Lukoil; 11) Kтм = (л.120 / 4.3 л.) ≈ 28; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрална експлоатация 7 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от предходното масло от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км., RAVENOL DXG SAE 5W-30 – 7717 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  2. 1 точка
    Колеги хайде малко по сериозно, след сериала за издуханата НЕ оригинална гарнитура, ще четем втората част за бозата или другото в картера. Проблема идва от гърловината на менте радиатора при което никаква капачка не може да работи правилно.
  3. 1 точка
    Аз гледах миналата година един такъв в София, внесен от Чикаго. По ръждясала кола рядко съм виждал. Викам му на човека: - страхотна кола, ама е била. От 16 х.лв. последно преди да изчезне беше 10. Варненската е купена в Плевен за около 15-16 и няколко месеца след това се появи на 22-23х.лв. Сега е около 16. Има една нов внос пак в Плевен. А тази хасковската е от преди 2 г. в продажба след кратко прекъсване. К23 е мотора, разреден 8.8, може би заради турбото, не разбирам. 300кг. по тежко от ЦРВ 3, значи има материал. Но и гори доста, по датата, предполагам и върви приятно. Има лънч контрол и стрелка за оборотите турбото😉 Ако звъннеш на варненската обява питай защо толкова бърза реши я продава. Въпреки, че беше писал, заради закупен по-нов модел. МДХ е по-голям на габарити от РДХ.
  4. 1 точка
    1. Марката не е от чак такова значение, по-важно е как ще бъде настроена, защото в над 90% от сервизите за газови уредби не могат да правят и да направят това. 2. Абсолютно излишна и вредна е тази глупост. 3. Когато системата е сметната да захранва двигателя и съответно адекватно настроена няма нужда. 4. Свещите са каквито ги дават за дадения двигател, всичко останало е глупост и негативен ефект (пак стигаме до момента с настройката, като не е адекватна търсим проблема в свещите). 5. Ако се кара по-спокойно смятам на 30 000 е нормално да се проверяват. Съответно ако нямат отклонения или големи такива, може да се разшири диапазона.
  5. 1 точка
    Приятно Ти шофиране и Бог да те пази от джигити, а ти нас от тях, в твоят периметър.
  6. 1 точка
    Капков тест 1 1.Petro-Canada SS 5W30 (от TYTAN Machinery-prod.date 22y.) 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-285500 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 400км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.08.25 //12.08.25 8.Мото часове около .. 9.Изразходвано гориво:36л.газ 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - YACO 5W30 GDI, Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  7. 1 точка
    Нулирах си триповете след смяната на маслото. Имам 2 пътувания до момента: Монтана - Видин - Монтана - около 200 км по селията. Монтана - Асеновград - Монтана - 600 км по федрални шосета + Хемус и Тракия. Останалото е градско. Поради него и средната скорост е доста ниска, както и тапите по Тракия, заради катастрофи. Компа показва бензин, но се кара на газ. Реално тези 10,4 са 12 газ. По аутобаните гледам да съм на 3000 об/мин, което е 140 км/ч. Ако е хоризонтално, тогава е най-икономична. Моментният разход в бензин се колебае 7-8 по скалата.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Здравейте, познатият проблем с дисплея при доста от Хондите 8ма генерация се появи и при мен. След гледане на доста клипчета и четене в интернет, решихме с един приятел да се опитаме да го оправим сами. Въпреки, че аз бях тотален аматьор и последно бях запоявал преди 10г, той имаше малко повече опит с електрониките и решихме да направим едно клипче за мъките, през които минахме. На моменти може и да е леко комично, но след 3-тия опит и доста часове труд (главно от него), в крайна сметка имаше Хепи Енд и дисплея светна перфектно. Изобщо не стана толкова лесно, колкото изглеждаше при другите, доста от пинчетата въпреки че изглеждаха запоени, в крайна сметка се оказа че се мърдат (и явно не са били съвсем), така че това е нещо, на което е хубаво да обърнете внимание, ако се захващате да го правите сами. Поздрави на всички Хондаджии!
  11. 0 точки
    Определено всеки, който застигна, подмина, или изпреваря, се пробва да види дали Сивика върви, както изглежда Много рейсъри
  12. 0 точки
    Off Topic : Направо продавай колата, щом майсторът ти е казал.... 😉Минавай на VW! ☺️😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...