Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.07.2025 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища.
  3. 1 точка
    Ми диагнозата утре при "лекаря", или искаш още тази вечер да разбереш за да спиш спокойно! На мен ми се е случвало да се счупи пружина с доста силен трясък ей така, както си стоеше колата на едно място.
  4. 1 точка
    Огледай задното окачване и носачи.
  5. 1 точка
    Глупостите ги пишеш, ти.
  6. 1 точка
    Въпрос на софтуерно решение. Средната скорост е, резултата от изминато определено разстояние за определено време. След като имаме отсечка 20 км., в нея има хикс отсечки с игрек километри с ограничение 50, 60 или 90 км/ч. Какъв е проблема да се реши уравнението? Да речем, че резултата ще показва за тия 20 км., 20 мин. и 15 сек. Да прибавим още 15 секунди толеранс и ето аналогичното средно време за изминаване на отсечката. По-краткото време показва превишението на допустимата скорост в някой участък. Тъй като няма как да се докаже в кой точно с колко е превишението се приема % съотношение на глобата - до 2 % по кратко преминаване - 50 лв., до 5 % 100 лв. и т.н. И въобще не съм съгласен, че джигитите са основно на магистралата. Турбоидиотите си показват комплексчетата точно на първи и втори клас пътища. Особено при движение в колона от над 7-8 ППС. Там създават животоопасни ситуации и то не само за себе си и този срещу него, а дори за цялата колона!
  7. 1 точка
    Преди десет дни пътувах по подбалканския път. От с.Клисура до Калофер ограничение 50 кил. заради път в ремонт. Никой не караше с 50 защото ремонта беше приключил но табелите стояха. На връщане след 10 дни същата работа. Ремонт няма табели има. Това на разстояние 50 километров участък. Ако засичат средна скорост ще напълнят бюджета за две години напред.
  8. 1 точка
    @ceco_accord, алито гледай, има ги там. P.S https://www.avtosklad.bg/shtipka-126840/po/honda-civic-sedan-1991-10-1995-12-203584?_gl=1*ecs5d*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZGVso8z8-IFN5CRf3BXyBDcaOqltn40zYaHWxQeceCS2arpkleyVuEaAgZBEALw_wcB&gbraid=0AAAAADMPl_Vsqkvhu-86gUC3C3VUXEUVQ Ето и тук ги имаш за 7лв 10 броя
  9. 1 точка
    Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение.
  10. 1 точка
    Мисля че открих проблема но още не е решен. Като махнах гумата разклатих апарата с ръка и имаше луфт. Луфта идва от така наречените супорти , това което държи апарата чрез водачите, смених водачите с нови но доста луфт имат там където влизат. При леко натисната спирачка и ръчна колата тресе, като се натисне по силно колата спира гладко. Още не знам нови супорти ли да търся или водачи с по голям размер да правя, щом в движение и на ръчна трепери ясно е че е от там.
  11. 1 точка
    Въздух в блока на АВС-а. С помпане на педала на спирачките не може да се обезвъздуши. Спасението е сервиз с машина за смяна на спирачна течност под налягане. Играл съм го тоя мач с моята англичанка.
  12. 1 точка
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  13. 1 точка
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  14. 1 точка
    За това говорих. Малко помощ за колегите с такива: Ако смятате, че вашето превозно средство може да е част от изтеглянето, винаги можете да го проверите на уебсайта на NHTSA . Използвайте своя VIN или номера на регистрационния номер, за да проверите, но Honda трябва да се свърже с всички собственици по пощата достатъчно скоро. Това е сайта на който може да проверите. https://www.nhtsa.gov/recalls?utm_source=syndication
  15. 1 точка
    И аз да се похваля с моя акорд V6 3.5 който скоро ще отпътува за България :
  16. 0 точки
    Аз я карам с 5/30 и ми подхарчва масло на дълго. Мисля другият път да я пробвам с 5/40 да видя как ще е
  17. 0 точки
    Числото преди W е за това как се държи на студено/студен старт/,а числото след W е как се държи на загрял д-л.Та 0w50 е най-добре,но като цена не.За нашият климат 5w40 e най-добър заместител.С 0w 30 някои дв-и тракат като загреят.
  18. -1 точки
    @asking1 хубаво е да кажеш кой точно двигател. 0w20 или Оw30 както си го чел,това с климата и че грябва 5w40 е измикслца. Кола на която и работи охладителната система изобщо не я интересува нашия климат,многокрагно писано в форума. Да набуташ масло 5w40 си е мазохизъм,ако ти е амортизиран двигателя и нищо друго не помага. В Бултрако са слагали 5на40 от варела за да спестят пари за твоя сметка,и за да влезе двигателя при тях за ремонт,не за да го поддържат. Освен маслото са немаловажни филтрите ,особено масления има тема с доста инфо,аз съм се спрял на маслен Mann и наскоро си закупих от Амаяма Nitto японски.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...