Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.07.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Имаше корозия по джантата (алуминиева) и по спирачния диск! Левия накрайник няма луфт, но мога на ръка да го движа в шарнира, при десния го няма това... та ще последва смяна на накрайник и ще пиша!
  2. 1 точка
    Щом изчезва при студ и мокро ще е нещо гумено. Горните тампони на амортисьора гледани ли са.
  3. 1 точка
    Допълних си мнението по-горе, но това не отменя възможноста да е от тях. Малко е трудно така да помогнем, като дори не сме чували "тропането". Някой от всичките хора, дет са казали, че колата е добре, качвал ли се е да я кара?
  4. 1 точка
    Темата Ви е за този раздел https://forums.hondabg.com/forum/115-cr-v-4та-ген-2012-2016/ Там има писано за този двигател.
  5. 1 точка
    Смолата каква е? Иглолистна или битум. Успешно се чисти с изопропилов спирт. Той не разтваря пластмаса и не уврежда лака. Пробвано е върху автомобил накапан от бор. Може да се натрие някое невидимо място - например под предния капак за тест дали ще се прецака лака.
  6. 1 точка
    Не за преди 2000 година, а за след това го пише. И изрично са на написали: "че е възможно (не е задължително) за първоначален разход, в процеса на разработката, на двигателя - първите 1000 - 2000 км", което не е задължително да се случи! Двигател на Хонда, който е в изправно състояние, не гори масло! Щом го гори - има причина за отстраняване! Разберете каква и я отстранете. Стига с тия глупоси, че "така си горяли" и незнам какви си още небивалици! Няма такова нещо. Type R е друга бира и там нещата стоят по друг начин спрямо нормалните, ежедневни, коли. Не ги смесвайте нещата. D-серия съм карал 11 години без да пипне и грам масло. Така и я продадох, след като си купих CR-V-то. А и то, R20A2 не го пипа! Е, не ми казвайте, че не може и не е вярно. Замислете се и отстранете причиата. Това мога да посветвам.
  7. 1 точка
    Налягането до 2000 оборота колко е? Ако турбото и геометрията са в ред е желателно да се провери клапана за управление на бууста, съответно и вакума до него. И ако всичко това е наред и работи да се прегледа компютъра от човек, който знае наистина какво прави, като вероятно ще трябва да се върне до оригинал и тогава да се спира нещо ако има нужда.
  8. 1 точка
    @Mr.SOHC, я дай да го видя къде го пише това с 3-те литра на 10 000 и ревизия? В книжките на новите двигатели на бензин пишат 1 литър за 1000км за нормален разход, ясно е защо, но въпреки всичко. При Type R 7ма и 8ма ген, особено 7ма при ръчкане масово в UK доливат 1 quart per 500 miles, което е 250мл на 1000км или 2.5 и малко нагоре литра на 10 000км, което е съвсем нормално. Интересно е къде ги четете тия неща, че и нова кола съм имал и там не пише такива работи с 3 литра и ревизия. Забравих да добавя, че имаме Прелюд в семейството, кара се рядко вече, от 2009-та е при нас. Още си харчи по 250-300мл на 1000км среден пробег, след изминати близо 150 000км. Карайте ги тия коли и ако стане драма, тогава ремонти.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    Богата артикулна гама, за всекиго по нещо.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...