Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.03.2025 in all areas

  1. 3 точки
    И точно това е истината. Тук не говорим да помогне, а да си спази думата, която е дал. Можело било лесно... Ама нали трябва да се продаде колата, обещава се всичко. Досега никой не е успял, бистрили сме го няколко пъти и всички бяха убедени "абе не може то да не може". После тишина. Все пак, ще се радвам, @Ninja, ако ти успееш и го споделиш с нас тук. Форумът е и за споделяне, не само за питане.
  2. 2 точки
    Жалко за кофти случката и безспорно си имал голЯам късмет. Емича е прав - сменяй всичко което може да се развие, а особено ако не може. Важното е крепежните уши на окачването към купето да са здрави! Тегаво ще е, но невидимата ръжда е коварно нещо!
  3. 2 точки
    Нов носач. Смени и двата задни, че като гледам ръждата по скъсания и другия ще замине.
  4. 2 точки
    https://www.facebook.com/MuskanReels/videos/609713445404692?locale=bg_BG
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Аз преди да се реша да купя моята проучих този въпрос. Специално при Acura варианта е със смяна на табло от канадска. За карта на оригиналната навигация просто забрави. На мен Милите и температурата по Фаренхайт не са проблем - свиква се. Проблем е разхода - MPG. За този проблем намерих инормация тук.
  7. 1 точка
    Здравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички
  8. 1 точка
    Борбата с ръждата си е наука. Ся - Филип си е Филип - не му правя реклама, както и на тоз пич, ноо... ... има ли я вътре в недостъпните места на купето ... Старите ора казват - Кола гние отвътре навън - истина е!
  9. 1 точка
    На посочения в темата мотор точно това ми коства най много усилия, въпреки двудневното киснене със всякакви чорби двата болта не се развиха. Разпробиваш много внимателно болта откъм главата със свредло 5,5 - 6 мм докато се откъсне главата. след като свалиш дифузора болта остава да стърчи и с някакви корави клещи малко-по малко се разкарва, след това нови болтове с голяма периферия на главата и да са закалени защото оригиналните са точно такива.
  10. 1 точка
    Добър ден, Бих желал да поръчам следното: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 2x5L Стойност на поръчката: (2*65.95)*2.15 - 15% = 241.05 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Еконт Приятен ден!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Смрачава се нещо над РедБиковете: https://clubs1.bg/news/bivsh-f1-strateg-red-bul-e-v-golyama-beda-ako-maks-napusne-ili-ne-se-poyavi-sa-10-ti-kato-skorost/ Но никой не е застрахован против грешни решения.
  14. 1 точка
    Здравей Наско, 1. Линк: https://ato24.de/de/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 6x1L Стойност на поръчката: ( 6*7.95 - 5% )*2.15 = 97.43 лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Телефон за връзка : 0888313159 - Деян Приятен ден! ДДК
  15. 1 точка
    Кефи ме тоя младеж. Споделя кратичко културата им от източника. Не са прАй на "Ти знАйш ли кат бях там...". Попил е същината и - евала му.
  16. 1 точка
    Вече пътува! Месец два и ще кача актуални снимки
  17. 1 точка
    "Ако искате да скриете истината, поставете им я пред очите" Карл Юнг
  18. 1 точка
    Провери какво принципно дават като тегловен индекс за Акорда ти. Мисля че е дори под 94, но 98 определено е прекалено. Но го виж и спрамо цолажа на джантите (ако са по-голям размер спрямо стоковите) с които ще ги караш.
  19. 1 точка
    Здравей @ddimitrovv първо честито за придобивката, със здраве да си я караш. Управлението на дългите светлини е по +. Двата фара са на различни предпазители в бушониерата в краката на шофьора, номер 12 за десен фар и номер 13 за ляв фар. Най-добре е да се ползва модул с два изхода, ако модула е с един изход трябва веригите към двата фара да се разделят с реле или с диоди. Аз лично на Сивика за ДРЛ съм монтирал комбинирани диодни лампи с бяла и оранжева светлина в мигачите. Когато запаля двигателя светва бялата светлина, която е много ярка и се вижда иделано през деня. Когато включиш мигач, бялата светлина изгасва и започва да мига оранжевата. При включване на габарити и/или светлини бялата светлина намлява, за да не дразни през нощта, може да се направи и съвсем да не свети при включени фарове.
  20. 1 точка
    С правилния товарен индекс и налягане 18-ките си возят много добре.
  21. 1 точка
    Всичко което можеш да промениш е себе си. Но понякога, това променя всичко друго. Гари Голдщайн Страхът не спира смъртта. Страхът спира живота. Ви Кийланд - псевдоним
  22. 1 точка
    Шигеру Уехара (вляво) - геният на Хонда Шигеру Уехара (上原 繁) е легендарен инженер и главен дизайнер в Honda, отговорен за създаването на някои от най-емблематичните спортни модели на марката. Той е работил както като инженер на шасита, така и като ръководител на проекти, залагайки на философия, основана на лека конструкция, високоооборотни двигатели и превъзходно управление. Неговите емблематични творения: Honda NSX (1990–2005) Уехара изиграва ключова роля в разработката и тестването на NSX. Той спомага за въвеждането на изцяло алуминиевото купе, което е първото в серийно производство. Работил е рамо до рамо с Аертон Сена, който оказва влияние върху настройката на шасито. Резултатът е суперавтомобил, който е едновременно удобен за ежедневно шофиране и изключително способен на пистата, като по този начин конкурира Ferrari. Honda Integra Type R (DC2 & DC5, 1995–2006) Уехара ръководи разработката на DC2 (1995) и по-късно на DC5 (2001). DC2 Type R е известен със своята лека конструкция, високоооборотен 1.8L B18C двигател (до 10 000 об/мин при модификации) и изключителна управляемост. DC5 Type R е оборудван с K20A двигател и системата i-VTEC, което допълнително подобрява динамиката. И двата модела се превръщат в легенди в JDM средите, често наричани най-добре управляващите се предно-задвижвани автомобили на своето време. Honda S2000 (1999–2009) S2000 е страстният проект на Уехара, създаден по случай 50-годишнината на Honda. Разполага с F20C двигател, който дълго време държи световния рекорд за най-висока мощност на литър при атмосферен двигател (120 к.с./л). Благодарение на 50:50 разпределение на теглото и изключително здравото шаси, S2000 се счита за един от най-добрите роудстъри в историята. Автомобилът се превръща в култов класик, обичан както от ентусиасти, така и от тунери. Наследство и влияние: Шигеру Уехара се пенсионира през 2007 г., но неговата работа продължава да вдъхновява съвременните спортни автомобили. Неговата инженерна философия, фокусирана върху „първо шофьорът“, оформя спортното подразделение на Honda и го утвърждава като един от най-великите автомобилни инженери в историята.
  23. 1 точка
    Здравейте, проблема с вибрациите е решен. Надявам се завинаги. След като дадох една чанта с пари смених и изчистих всичко, и пак имаше вибрации направо се давеше на 500-600 оборота. Флашнаха ми оборотите с 200 отгоре и заспа, засега няма и помен от трактора. TMY Tuned е пича в садово има страница във фейса.
  24. 1 точка
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Да ви се похваля, малко съм като дете с ново колело, но то си е за кеф Снощи я спечелих на търг в Канада и се надявам до два месеца да е в Бг.
  27. 1 точка
    През определен интервал компютъра тества нивото на бензина в резервоара. Не съм се задълбочавал да разбера дали е на брой паления или на изминати километри или нещо друго. Карал съм на светеща лампа за резервата и след време стрелката се е връщала на нормалното положение. Този тест го направих само веднъж и беше в градски условия. За извън града съм на приципа двата резервоара до горе.
  28. 1 точка
  29. 1 точка
    Още една Убавица в семейството. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  30. 0 точки
  31. 0 точки
  32. 0 точки
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    При мен на Type R, от Еко 3, станах Еко 4. Как и защо, не питам.
  35. 0 точки
    Черният цвят+кожа лятото не е много яко
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...