Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.03.2025 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте колеги. Отдавна ,не съм писал по темата . Поставих катализатор купен от Англия който го дават за Хонда фрв 1.7 бензин и Сивик за 90 лири . След като покарах с него по малко от месец минах годишен технически преглед и на теста ми изкара евро 4 с този катализатор колата е производство 2006 г. Доволен съм за деветнадесет годишна кола е добре е катализатора ,не е като оригиналния малко по малък е като размер ,но върши работа .
  2. 2 точки
    Сменено масло на ск.кутия+масло на двигателя.
  3. 1 точка
    Наистина по технически данни ускорението на Кашкай и Сивик е еднакво 7,9 сек. Обаче Сивика тръгва по-силно. Ако малко си отпуснеш крака и върти гуми. Това го прави и с летните, които са 235/40R18, не само със сегашните ми всесезонни 215/50R17. Вероятно до достигане на 100 ще са приблизително равни по мое усещане, но Нисана е настроен по-близко до Тойота да не отдава максимален въртящ момент веднага за да не губи грип. После обаче при настъпване си дърпа. За разхода. Хонда е най-икономична, но все пак не е СУВ. Средното и е около 5. Зимата малко повече, лятото малко по-малко. Кашо зимата качва до 7, а лятото не е пробван добре, защото е на 6 м. но под 6 не ми се струва да падне. Тойотата е по средата, но по-близо до Хондата. Зимата може да вдигна до 6, но сега почна да пада и вече е на 5,7, като това е total average и сигурно ще слезе поне до 5,5. Това, разбира се, са много средни цифри при нашата употреба и реално могат да варират. И накрая да се върна на субективното. И трите хибрида кефят много. И то не само с тишината и плавната работа на трансмисията и мотора в града за разлика от различните видове автомати, но и извън града, където по-старите хибриди, предимно на Тойота бяха меко казано досадни и шумни и си бяха компромис, който аз така и не можах да приема за себе си. Та за мене лично Хондата беше причина да се откажа от немските коли и да преоборудвам семейството с японски хибриди. Не съжалявам.
  4. 1 точка
    Обади се на Бранко, до теб е. Запази си час и той ще ти свърши работа и ще си подсигори всичко. https://forums.hondabg.com/profile/1082-markony/
  5. 1 точка
    Последно си взех едно Мицубиши - човекът си каза всичко, което има по колата, и се оказа прав. Не съм срещал толкова точен продавач досега. Иначе когато аз продавам, само като чуя да се пазарят за цената по телефона, веднага затварям. Без да си я видял, да питаш колко ще свалиш...
  6. 1 точка
    От всички дюзи ли пуши и изпуска гориво? Възможни са три потенциални проблема. Първо, новите дифтунги да не уплътнявят както трябва. Второ, да са сцепени телата на дюзите (но едва ли и на четирите може да се е случило). По-вероятно, при ваденето им с "обратния чук", да са прецакали резбите им (които са доста тънкостени) и от там да не уплътняват и изпускат. Трето, при стягането на дюзите към главата, да са пренатегнали болтовете и прецакали резбата. Виж точно от къде изпускат и тогава предприемай мерки.
  7. 1 точка
    Оф, D15Z8 имах предвид, но в бързината съм написал 14. ОЕМ номерът си е за D15Z8. Благодаря!
  8. 1 точка
    Той е с D15Z8 (англичанка)
  9. 1 точка
    Здравейте колеги . Взех колата от ремонт и за сега съм доволен . Закарах е в сервиза на Слави в Овча Купел " мотобкс" . Майстора още щом му обясних какъв е проблема ми каза , че е запушване на дроселовата клапа . Така или иначе трябва да се обслужва , че и беше дошло времето го помолих да погледне и от какво харчи масло и да сменява . Оказа се ,че са за смяна и лагерите на коляновия вал защото явно съм е покарал и с много малко масло и трябваше да поръчва други от Япония защото тук нямат оригинални . В момента съм минал около 150 км. и съм доволен за сега от работата на двигателя ще пиша и след като мина хиляда километра как се държи . Много благодарности на Слави Майстора за компетентното обслужване .
  10. 1 точка
    Точно и най вероятно.
  11. 1 точка
    Нищо не се обучава. Проблемът, който си описал води към стартер, според мен. Ревизирай напълно стартера. Смяна на четки, втулки, пълно почистване и смазване. И прегледай кабелите към "маса".
  12. 1 точка
    Здравейте ,малко се забавих но бях в болница с детето ми.Та за митото и ддс се свързах с Алекс Спасов и ми поиска 1060 лв с неговата комисионна ,но трябваше да чакам понеже се плащаше в Холандия .Предложи ми ако бързам в българия и аз се съгласих за 1300лв стана точно за два дни и вече съм с регистрация.
  13. 1 точка
    Вчера нямах време за форума. Хибрида на Нисан /за който се твърди, че е причина за прекъсването на преговорите с Хонда и съответно смяната на ръководството на Нисан/ в Кашкай е в семейството от 6м. и още не мога да дам по-пълно мнение. Все пак - в града е напълно съпоставим, да не кажа идентичен на Хонда. Преди седмица ходих до Видин и обратно през Петрохан и за извън градско без магистрала също практически не се усеща разлика. Нисана е по-тежък, но също добре балансиран - батерията и резервоара са малко по-големи от Сивика, но не се усеща тромав заради 330 Нм въртящ момент от електромотора, които идват веднага. Вероятно при по-дълги трипове само на магистрала трябва да увеличи разликата в разхода, защото тогава електродвигателя става по-неефективен и харчи повече ток, който ДВГ трябва да произведе, докато Хондата се движи предимно директно от ДВГ. Още не съм го карал достатъчно за да споделя лично и го щадях заради разработването. Но това не е първостепенен показател за мен. Важното усещането от шофирането. Ще споделя, когато имам повече какво да кажа.
  14. 1 точка
    Шофирането на автомобил без ГТП носи редица рискове – от глоби в България и чужбина до отказ за изплащане на щети по застраховки ГО и Автокаско. Законът предвижда санкция от 50 до 500 лв. за шофьор, който управлява технически неизправно превозно средство. Може да се счита, че след като автомобилът няма валиден ГТП, следователно той е неизправен. Глобата от 50 лв. е при констатирани незначителни неизправности, а 500 – при опасни неизправности. Всеки има глава на раменете и сам решава какво да прави със себе си и своята собственост. Работата е там, че на пътя не сме сами.
  15. 1 точка
    Като за начало си смени горивния филтър,каретата и полуоските засега ги остави.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Първо проблемът: Нещо хлопа, трака, но едва доловимо. Не винаги, при малко по-големи неравности, даване назад и при мен - карам :HONDA CR-V 1 Gen 147 автоматик при потегляне, като давам по рязко газ и после спирачка, с цел да накарам двигателя да се размърда и усуче. Вече година ходене по диагностики на предница и всичко по окачването - сменям това, сменям онова, къде за смяна, къде частите свалени направо нови, винаги взимам това което са свалили да видя защо и нужно ли е било ... Така преди 2 месеца три пъти в един сервиз. Първия път всичко ок, след седмица сменям летни гуми и какво да видя - маншон дълъг накрайник скъсан та свети, от там втори път смяната и на двата маншона и след по-обстоен преглед сменям шарнир и носач. Карам така 1 седмица - да, но нещо пак не е ок и пак на преглед, и настояване да се види точно този тампон и ооооо тампон №3 двигател Ето го и тампон номер 3: Този тампон №3 крайно смачкан и прокъсан в единия край, тампон отговарящ точно за успокояване на двигателя при запалване и при вибрации, тампонът е купен, но поради трудния му достъп и нужда от канал изчаква майстора. След разглеждане на доста ръководства, четене на теми и разгадаване на схеми взех решение да се огледат и тампони 1 и 2 от снимката. Да, но на майсторите един среден пръст - гледате, но нищо не виждате. И двата тампона в окаяно състояние, единият напълно скъсан (номер 2), другият прокъсан и спекла гума тампон. Номер 2 Номер 1 И решавам - ще ги сменя сам, ето как: За да видите тампон номер 2 (това е от шофьорската страна) завъртате волана максимално наляво и гледате през дупката в кората отбелязана със стрелка. Вижда се като се светне с фенерче, а за да се огледа по-добре може да се свали кората чрез отвъртане на посочените с кръгчета пластмасови болтове-щипки. След моята инспекция и резултатът е скъсан тампон № 2, дефакто неизпълняващ функцията си. Ето го и другия тампон 1 (откъм пасажерската страна). Завъртате волана в крайно дясно положение и гледате по същия начин там, има само един пласмасов болт-щипка, може да го свалите. И ето смяната им: За да излезе и да се свали тампон № 2 трябва двигателят да пропадне с 1 см надолу, това става като се отвъртят двете гайки на основния тампон намиращ се до казанчето за хидравлика: Но за да достигнете гайката, посочена на снимката, трябва да се свалят двата болта на хидравличния маркуч завършващ с глава с два болта: Не вадете главата, ще протече хидравлична течност. Леко бутате настрани, отхлабвате гайките докато се изгуби резбата на шпилките и двигателя пропада. Тампонът се сваля като отвъртите два болта и една гайка: Важно! Под голямата гайка има шайба, която не е кръгла отвътре и се стопира от шпилката, преминаваща през тампона, така че първо фиксирайте нея и после стягайте гайката. Това важи и за двата тампона. За тампон № 1 забравих да кажа, че се сваля предпазната кора, за да ви е по лесно да достигнете и до двата: Тампон номер 1 се сваля по-лесно - там рамото се държи на два болта, отвъртат се те и после голямата гайка и двата болта на тампона и се сменя: Снимайте преди да свалите, за да знаете посоката на тампоните. При добрите марки тя е указана на самия тампон. Резултът: Намаляване на вибрациите на двигателя. Очаквам това да се подобри и след смяната на тампон № 3. Това нямяше да се случи без любезните напътствия на @fenabg, благодаля ти още веднъж! Необходими инструменти: - Ключ тип лула номер 17 за болтовете на рамота на тампон № 1 - Гедоре/тресчотка с тези номера от 10 до 19. Избраната от мен марка тампони YAMATO Тампон номер 2 е "как да им вярваш на майсторите" п.п. Може да не съм намерил точно техническите наименования. Могат да бъдат коригирани от някой модератор
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Съпругата към мъжа си: - Днес, когато мама минаваше през коридора, часовникът падна зад нея. - Ей, той винаги закъснява!
  21. -1 точки
    Аз за това преглед неминавам...Така преди с Акорда не бях ходил 4 год и едва след 4 год ме спряха, питаха защо толкова време не съм имал, казах че не е каране , писаха ми 50 и досега преглед нямам.
  22. -1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...