Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.02.2025 in all areas

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    Абе като цяло не е ядрена физика. Професионалист да каже, че било 50/50 е несериозно. Ще кажеш, че е правил трансплантация на орган. Просто не си е свършил работата (или не е гледал достатъчно видеа в тубата да знае как да я свърши). 😄 Да си самоук е ценно, но няма смисъл всеки ден да откриваш топлата вода, при такова изобилие от информация и споделен опит.
  3. 1 точка
    Здравейте колеги, вчера както всички знаят и при нас във варна взе, че падна малко сняг, та реших да видя какво може акурата. Отидох до едни село близо до Варна с доста сняг, и колата ми направи доста добро впечатление минах през всички улици където не бе минал снегорин с дълбочина на снега 25-30см., до тук супер, но на едно място имаше повечко и заседнах, докато се мъча да изляза още на първо- второ лашкане ми светна на таблото внимание висока температура на AWD след което малко замириса на гума. Спрях да движа колта и след 1 минута изгасна. След няколко опита отново светна и пак изгасна. След това излязох на собствен ход от пряспата. Та на някой случвало ли му се е това, има ли проблем някакъв? Колата след това си вървеше съвсем нормално и нито чек нито нищо не ми е светвало. Поздрави!
  4. 1 точка
    Здравей колега, акурата е фейслифт. Посъветваха ме да сменя маслата на диференциала и на кутията. И това смятам да направя за момента.
  5. 1 точка
    Здрасти, ето я и моята поръчка. Линк:https://ato24.de/en/motul-7100-4t-10w40.html Вид и количество: MOTUL 7100 4T 10W-40 - 1х4L Стойност на поръчката: 50,30 х 2,15 = 108,15лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма
  6. 1 точка
    Покрай "тубата" мнозина вече са наясно как се прави, но майсторлъкът идва с практиката и надграждането, чрез допускане на лични грешки. И вариантите са само 3. 1. Намираш някой, да го направи как да е и приемаш ситуацията с последващите негативи. 2. Намираш правилния майстор и чакаш да ти дойде ред и да ти "одере кожата", па се молиш да не е от горният тип. 3. Запряташ ръкави и си го правиш сам, с ясното съзнание, че ще е по-бавно и зле от горните 2, но ти ще си му авторът и с времето ще задобряваш. Тук вече инвестицията в място / време / инструментариум е разтеглива в парите и периода. Колегата Боян, вече е на вариант 3 и то не от добро, а и задобрява.
  7. 1 точка
    @Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Там управлението на системата е хидравлично, а не електромагнитни и чорбите прегряват бързо от триенето. Ако е преди фейса е със старата хондовска кутия и не е зле да се види маслото отдаде, отпреде. Както и да се покара с някаква диагностика да се види температурата. Тез системи SHAwd са супер, независимо от поколението, на хартия са направо съвършени. Обаче при повечко натоварване прегряват за норматив. Също и небезизвестната скоростна кутия качвана на Акорд 7,8 ЦРВ-та и т.н., може да и палнеш малките феродови дискчета за норматив при гореописаните условия.
  8. 1 точка
    Отвътре ако свали корите може да обработи и заварките и да нашляпа хубаво течен парафин докъдето бръкне с маркуча...ама няма кой да се занимава.
  9. 1 точка
    Аз като взех моята кола имаше избила ръжда на задната вежда. Имаше нужда и от боя на някой елементи. Тогава този, който боядисва колата само е замаскирал ръждата а уж каза, че ще се погрижи както трябва. Да ама не. На втората година след боята пак изби. Миналото лято отидох при друг майстор. Човека още в началото каза, че нещата при такива ремонти са 50/50. И приятел, който се занимава също ми каза, че тия ремонти са много капризни и доста често несполучливи. Колкото и да се обработва мястото както трябва, може от самата заварка, отвътре да избие ръжда. Да продължа за този който ми я прави - каза, че не иска вежда. Ще изреже мястото и ще напасне някое парче от негови остатъци в гаража. Така избягва големи заварки. Предполагам прилагането на този метод е възможен при по - малък засегнат участък. Също така каза, че ламарината на Хондите е доста капризна към заварка. Не съм го карал да ми снима стъпките, но ми каза, че е ползвал една камара химии с по няколко нанасяния, и че е чакал необходимото технологично време за всяка. Не просто да ги нашляпа. По - горе бях писал, че колата стоя при него цяла седмица - не заради това, че има много работа, а заради точно тези обработки. Взе ми 400 лв. Каза, че според него ще изкара дълги години без проблеми. Но тепърва ще се разбере 😁
  10. 1 точка
    Бех се притеснил миналия месец, как ще се кача до Велинград със всесезонни гуми, ама останах приятно изненадан. Бяха се справили с почистването на пътя. Нарочно минах през по-гадния път, Белово - Юндола, е така, за да покажа на двете кореняк англичанки зимна приказка. Получи ми се.
  11. 1 точка
    Здравейте, предлагам чип тунинг за всички бензинови и дизелови двигатели на Хонда от 2003 до 2022г - с OBD2 стандарт за регион Пловдив. Ако не сте от тук, може да изпратите компютъра на колата Ви по куриерска фирма Възможни настройки на атмосферни / турбо бензинови двигатели: 1. Stage 1 ( на атмосферни двигатели макс +12к.с. ) 2. Launch control 3. Бърз прекъсвач на по-високи от стоковите обороти 4. Промяна на работата на vtec клапана (да отваря по-рано или по-късно) 5. Pops and bangs 6. Изключване на сензори ( имобилайзер, egr, ламбда сондиа - катализатор, vsa, evap и др.) 7. Премахване на ограничител за максимална скорост 8. ОПТИМИЗИРАНЕ на педала на газта - изчезва "чуденето" / забавянето при подаване на газ при ръчната скоростна кутия 9. Настройка на газова уредба при нужда 10. Оптимизиране на работата на турбината 11. Ремап на автоматична скоростна кутия Дизелови: 1. Stage 1 / 1++ 2. Изключване на dpf, egr и др. 3. Launch control 4. Hardcut 5. Премахване на ограничител за максимална скорост Ще се радвам да отговоря на вашите въпроси, така че питайте. По-долу ще кача няколко по-интересни момента от процеса по рефлаш / ремап. Правил съм доста модели FR-V, CR-V,CIVIC 8, 9, 10, Accord 7, 8 и тн. Предлагам и т.нар. "file service" за тези от вас, които се занимават със софтуерен тунинг Поздрави, Том
  12. 1 точка
    @I_Yordanov или не си обърнал внимание в задната част на капака на клапаните, от към купето. Обикновенно от там сълзи. Иначе тук чета, някой си мажел всичко с високотемпературен силикон + нова г-ра, няма такова нещо. Слага се нова гарнитура и се слага съвсем малко силикон на определени 4 места и това е, не се пипа повече. Стягането на капака аз го правя на ръка, с динамометрика скъсах гайката последният път, да се правя на модерен. Усеща се колко трябва да се стегне, гайката не е куха а е с шапка и повече не може. Затова динамометрик не трябва. Не мажете излишно, няма нужда а и може да попадне при клапаните, ако се омаже повече. После се оставя да стегне малко преди да се подкара колата. Важно е почистването от стар силикон/г-ра, че винаги има остатъци. Не се прави с метален предмет, че да се сваля от алуминия. Пластмасов нож върши идеална работа за тази цел. Малко обезмаслител после и готово. Важни са и шайбите с гуменият тампон. Пробвал съм различни марки, при всички е добре след това. Не е нужно да са оригинални, просто тампона да е мек а не стоял в някой склад 10 години. Ако някой няма, имам останали 1 комплект, нека ми пише.
  13. 1 точка
    Ако се кара с антифриз, а не с вода - помпите изкарват мнооого километри. Обикновено се сменят "по предписание", или ако протекат, а не защото са им "заминали" лопатките. В движение радиаторът се обдухва от насрещният поток, а на място от перките, та и в 2-та случая това няма общо с циркулацията на антифриза в системата. Ако помпата няма лопатки, ДВГ-то ще грее и в движение, щот няма кой да претака антифриза, нали така?
  14. 1 точка
    Това е нашият пес, трикрак 😁, ама бърз, като стрела. Преди 2,5г. го взех от пред едно кафене, като първо питах вътре дали не е на някой. Предполагам е бил апартаментно куче, но понеже хич не ще да слуша, е бил изгонен. Дори сега, след като изправи ушите, пак е така😏. Сега поне си има голям двор и махала, където да си тича и лае на воля по лисици, кучета и от каквото друго го е страх.
  15. 1 точка
    За протокола, моите тампони Билщайн, навъртяха 60 000км. и не са мръднали!
  16. 1 точка
    Колата има ли ксенон? Ако да - D2S за къси, HB3 за дълги, Т10 (w5w) за габарит преден и заден горен, Т20 за трети стоп, заден стоп/габарит е BAY15D, задни светлини е BA15S, осветление номер е Т10. Навсякъде може лед без къси/дълги (ще пречиш) и мигачи (ще мигат бързо, трябва товар) В огледалата са лед фабрично.
  17. 1 точка
    Билщайн - 9000км. държат още.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Да ви държа в течение. Билщайн, вече 2500км. не мърдат!
  20. 1 точка
    Върнах KYB-та и ми признаха рекламацията - ще ми върнат парите за тампоните и лагерите
  21. 1 точка
    Отдавна не съм влизал и ще повдигна темата за тампоните,защото теглих това тегло дълго и скъпо,надявам се да помогна на някой който се двоуми и е на кантар да "спести" едни 100 лв Само и единствено оригинални тампони,защото те са си ляв и десен,а не както афтърмаркета унисекс...даже са с различен парт номер...имат милиметри разлики в отстоянията -централен отвор /3те болта,но това явно оказва сериозна разлика.Лагерчетата са просто две търкащи се повърхности и поне при мен не се наложи смяна,а почистване и смазване.Има процедура при стягане-по спомен беше нещо като 60NM като се внимава да не се засуче гумата на тампона....тоест урбулешкото стягане с гайковерт отпада.Хубаво е гайката да е точно колкото втулката на тампона.Реглаж аз не съм правил,въпреки че най първата смяна на тампоните беше извършена от безкадърници суперразбирачи и на десния бяха засукали освен тампона с 1/3та и пружината с 90%.. В момента тампоните са ми на близо 2 години+поне 40к км и все още изглеждат все едно сега са сложени.
  22. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Създай нов...