Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.02.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Благодаря колеги, гумичките с шайбите също са нови, натегнах ги до 12нм но повече не смея че и шпилка съм късал и сменял, като се пооправи времето ще направя още един опит с оем гарнитура и ще споделя какво се е получило... Малко в страни от темата, колата я карам вече 146 000 километра на газ, като от 105 000километра не беше правен реглаж на клапаните, до 60 000 километра нямаше отклонения в изпускателни/всмукателни клапани 0.30/0.25, сега 105 000километра от последния реглаж всмукателните бяха отново в норми, изпускателните бяха на 0.15, някой минаваха на 0.20 , нямаше проблеми с работата на колата преди реглажа, отворих я профилактично покрай гарнитурата. Колата се кара предимно извънградско но рядко я карам с високи обороти освен при изпреварване -100 първокласни пътища, 120-130 магистрала и рядко разтривки до повече, газовата е романо антонио без довпръскване на бензин и омаслители.
  2. 2 точки
    Там от решаващо значение са гумичките под шайбите на гайките за капака, ако не са сменени с нови теча може и да си остане въпреки новата гарнитура. Момента на стягане дори и да го спазиш, шайбата под гайката отива до ограничителя и те това е, но отдолу под шайбата, гумичката ако е стара, удървена и сплескана не упражнява достатъчния натиск на капака върху основната гарнитура и теча след време е готов. Силикон се слага мъничко само в четири точки където са снадките с предния и задния капаци, местата се виждат и се усеща леко ръбче като прекараш с пръст или нокът, предварително се почистват и обезмасляват добре контактните повърхности на капака и главата където ляга гарнитурата. Ако гарнитурата ще е автърмаркет по добре да е Виктор рейнц, и Елринг става но се удървя по рано и задължително се сменя при всеки реглаж, оригиналната си е класика и моите наблюдения са че си избива стотинките защото изкарва 2 - 3 реглажа. Може капака да се провери на някаква равна повърхност за изкривявания но трябва някой да е издевателствал сериозно върху него за да се изкриви, добре е да се огледа и за подбитости по повърхностите на капака и главата.
  3. 1 точка
    Щом е с ключ, вероятно е механично - с жило, което отива до ключалката на багажника. Хитро при липса / отказ на акумулатора.
  4. 1 точка
    https://www.facebook.com/share/v/14uZtxaaFW/ Вагабонтиии ... Мачку, ..... и елхичку ви матерну!
  5. 1 точка
    Горе в темата за мануали съм споделил един, в който на страница 2112 и 2113 има описание как се прави това и къде се поставя силикон. Даже са написали и колко време трябва да съхне силикона преди да се сложи гумата. Аз го направих така и нямам проблеми вече 3-та година.
  6. 1 точка
    @simo vtecman Симе виж това дали ще ти свърши работа мисля, че е точно това което търсиш.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Дай да не цапаме темата, че отплесването сигурно ще е дълго. За таквиз случаи е "Да обсъдим и другите марки".
  9. 1 точка
    Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време...
  10. 1 точка
    Ааа Цецо, не си прав! И аз това мислех да изтъкна обаче контрааргумента би бил, че при по-голяма скорост и съответно по-високи обороти на помпата малкото останали лопатки все пак ще "претакат" антифриза. От друга страна пък отделяната топлина ще е по голяма, което би компенсирало в отрицателна посока наваксването на лопатките. А бе луда работа
  11. 1 точка
    Добър вечер на всички. До тук стигнах , ще се опитам тези дни да го вкарам в колата и да се запали.
  12. 1 точка
    Това е нашият пес, трикрак 😁, ама бърз, като стрела. Преди 2,5г. го взех от пред едно кафене, като първо питах вътре дали не е на някой. Предполагам е бил апартаментно куче, но понеже хич не ще да слуша, е бил изгонен. Дори сега, след като изправи ушите, пак е така😏. Сега поне си има голям двор и махала, където да си тича и лае на воля по лисици, кучета и от каквото друго го е страх.
  13. 1 точка
    Аз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно. Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно.
  14. 0 точки
    Графикът на котката за деня: 5–5.15 — слугите се събуждат. 6–6.15 — сутрешно измиване. 6.15–7.30 — активни спортни дейности. 7.30 – лека закуска. 7.30–13.00 – освежителен сън. 13.00-13.15 - лека закуска. 13.15–13.16 — леки физически упражнения (по желание). 13.16–17.30 — не я събуждайте! 17.30 - Съквартирантите се прибират от работа, казват всичко на висок глас в лицето (задължително). 17.35–18.00 – празнична и обилна трапеза. 18.00–18.05 — кратка почивка. 18.05–18.30 – освежаваща почивка. 18.30–20.00 — време за снизходително общуване с обслужващия персонал (бонусът под формата на лек масаж на корема не е задължителен). 20.00–23.00 — вечерен сън. 23.00–2.00 — спортни дейности: състезания с препятствия, игри с луди котки и „приключения на мустанг в горските прерии на дивите монголски степи“, като опция — пренареждане на предмети и леки мебели в апартамента в съответствие с принципите на фън шуй, приети в котешките общности. 2.00–5.00 — релакс: желателен е близък физически контакт със спящ иконом или прислужница, придружен със силно мъркане, под формата на повишена мотивация за грижа и любов към кралските особи. 5.00 - какво, още ли спиш?? Ставааай !
  15. 0 точки
    Интересно ,че и ангренажния ремък вече не сменят на 150 К , само инспекция и при симптоми. По думите на приемчиците можело чак над 250 - 300 К да се наложи да смяна . 😀
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...