Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.10.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Една жена отишла на пазар и на касата отворила чантата си, за да плати. Касиерът забелязал дистанционно за телевизор вътре и любопитно попитал: "Винаги ли носите дистанционното с вас?" Тя отговорила: "Не винаги, но днес съпругът ми отказа да дойде с мен на пазар, защото имало футболен мач, затова взех дистанционното." Извод: Придружавай и подкрепяй съпругата си в нейните хобита. Историята продължава... Касиерът се засмял и върнал всички продукти, които била закупила. Изненадана, тя го попитала защо. Той казал: "Съпругът ви е блокирал вашата кредитна карта." Извод: Винаги уважавайте хобитата на съпруга си. Историята продължава... Жената извадила кредитната карта на съпруга си от чантата и я вкарала в пост терминала. За съжаление, той не бил блокирал собствената си карта. Извод: Не подценявайте силата и мъдростта на съпругата си. Историята продължава... Но терминала поискал: "ВЪВЕДЕТЕ ПИНА, ИЗПРАТЕН НА МОБИЛНИЯ ВИ ТЕЛЕФОН." Извод: Когато един мъж е на път да загуби, машината е достатъчно умна, за да го спаси! Историята продължава... Тя се усмихнала на себе си и посегнала към телефона си, който звъннал в чантата ѝ. Това било съобщение от съпруга ѝ, препратено на нейния телефон. Тя била взела неговия телефон заедно с дистанционното, за да не ѝ се обажда по време на пазаруването. Тя купила продуктите си и се прибрала щастлива вкъщи. Извод: Не подценявайте една отчаяна жена! Историята продължава... Прибирайки се вкъщи, тя открила, че колата му липсва. На вратата имало бележка: "Не можах да намеря дистанционното. Излязох с момчетата за футболния мач. Ще се прибера късно. Обади ми се на телефона, ако имаш нужда от нещо." Той бил взел и ключа от къщата. Извод: Не се опитвайте да контролирате съпруга си. Винаги ще загубите.
  2. 1 точка
    Нощем определено се пътува по-бързо, по-икономично и по-спокойно. По шосетата са само профитата. Дневният трафик сваля средна скорост и качва разход.
  3. 1 точка
    Май съм забравил да напиша за капачката на радиатора и нивото в разширителя, което коментирахме... Все още нямам обяснение кое затваря висящото клапанче ( което при всички беше така), но купих нова капачка и... сега всичко работи, както се очаква... Нивото в разширителя си стои, а преди се вдигаше в гърловината на разширителя 4 пръста над MAX, след известно време. Вече има някакво обяснение... Очевидно един от клапаните не е държал, но по-вероятно уплътнението на капачката не е било добре и не може да се създаде вакуум в системата при изстиване, когато трябва да смукне обратно от разширителя, т.е. при разширение изхвърля в разширителя, но при изстиване няма вакуум, който да върне обратно същото количество, от разширителя в системата... И така, всеки път изхвърля по малко, докато нивото в радиатора падне толкова, че вече не изхвърля течност, а въздух и нивото в разширителя си стоеше високо (винаги стигаше едно ниво, не продължаваше да се вдига постоянно), а нивото в радиатора, ниско...
  4. 1 точка
    Има, разгледай от тази марка Bullvision. Разглеждай добре опциите. От тях намерих на 4300к но пак ми е бяло. Но пък светят добре
  5. 1 точка
    Производството след август 2022 май хич не ще да е....
  6. 1 точка
    Нови 5 (а може и 50) стотинки по въпроса. Някъде през август, извънградско (поради разсейване), ударих 2 разделителни колчета с около 70 км/ч. Няма драма. Прибрах се. Огледах колата - викам си - ще се оправим. Одраскване по капачката на пръскалката и надолу, деруга по бронята. Ползвам я само за надалеч, та си полежа. 462234682_8358375974250780_1114644021783901750_n.mp4 Септември - с ваденето от гаража - БЛИНК! Пътувах до Русе, та - отбих се при Бранко, да видим какво иска таз гад. Изчисти грешката, но веднага светна пак. Заминах. Пътем се случваше да си изчезне от само себе си, но при всяко ново палене светваше отново. Зачетох се из нета - кое / как / защо. Имах и път до София, отбих се в Юби-Ко, обаче подготвен с инфо. Системата си проверява 3-те сензора за позиция в пространството и може да се настрои и с крив, ако настоящата му позиция се приеме от софта за базова. Това може да се калибрира наново, но отнема повече от 5 мин и на никой с HDS не му се занимава. Миро го нямаше, но Юри каза че няма смисъл да я гасим (не че не го направи), но ми даде съвет: Сваляш бронята и изправяш сензора. Ако улучиш геометрията му - само ще си нулира грешката. Вчера с 1 френд са фанАаме и разкостихме муцуната на Леджо. Не е работа за сам човек и без канал / подемник. Ударът бе в ляво, но шокиращото е че някой / някога е врътнал 1 шрафтче, за да държи подложката на рег. номера към бронята, обаче дългичко, та го е вкарал точно между гредата на системата и средния сензор - бах тоз късмет. Ударът в ляво просто е кривнал още малко гредата (ламарината се гъне на ръка) и геометрията на сензора вече е излязла от допуска си за отклонение. Крайните са прави, обаче средният бе килнат назад. Изправихме гредата, дадох контакт, запалих, ръгнах Д и оо - чудо - сичко ток! Няма БЛИНК. Разходих малко косатката без "долн челюст" и викам - СБИРАМЕ! Даа, ама НЕ! Оказа се че трябва да се свали от колата укрепващата я отдолу тръба с ламаринения щит и да се сложи на самата броня. Просто е голяма и без метал се усуква. Долната "дъга" е тя, а горната е ламарината на която се крепят 3-те сензора. Тук е в бронята и се завива в нея, а отделно има винтове за купето. Просто шлангът за пръскалките и скобите му са долу-ниско по ръба на бронята, а ламарината трябва да мине под тях... 462071328_8748244938521662_6921504954439137411_n.mp4 ... което няма шанс да е в равнината на монтаж по фаровете. Иначе маркучите и кабелите са с прилична дължина за работа, но и псуване, освен кабелът за температурният сензор на борд компа. Той си е късичък и Парктроник сензорите са опция, а не фабрични - значи и друг е псувал покрай демонтаж / монтажа. Емии - това е. Ако някой има питанки, да въпросира и да не се стресира.
  7. 1 точка
    Платих си в един от сайтовете за проверка на рама. В крайна сметка почти нищо не излезна. Повече беше написано с какви екстри е модела. Да, купих си вече CRV HYBRID 2019. Ако има нещо и въпроси съм готов да помогна. Не че знам и съм разучи всичко. Но все пак. Успешна седмица на всички.
  8. 1 точка
    Има масло в еCVT то . Дтуг е въпроса че много хора изобщо не сменят масло в скоростната кутия. Провери в Бултрако по Вин и ще ти кажат кое кога се сменя.
  9. 1 точка
    Батериите на хибриди, които не се зареждат външно карат доста, по известни причини. В общи линии батерията на такъв тип хибриди ти е последна грижа.
  10. 1 точка
    И това го има. Всеки гледа да мине тънко. На мен ми не дреме кой какво предписва. Колата си е моя - оттоворността за нея, също. Написах го от личен опит. Минавал съм 1000-арка на ден - дузина часа зад волана, но това не е ежедневие. Пускал съм и капки в темата. Видно е когато маслото се скапва. Разбира се че км е никакъв критерий, но има вярващи в сказки. Животът е учител най-добър.
  11. 1 точка
    Качествено масло издържа около 250 мото часа, което при средна скорост 80 км/ч е постижим пробег, ако колата се кара само извънградско. 80х250=20000. Може би такава е сметката в това придписание, но малко автомобили се ползват само за дълги преходи. Градската средна скорост е поне 3 пъти по-ниска. За целта всеки да си пресмята и "да внимава в картинката".
  12. 1 точка
    Здравейте! Реших да опиша как смених фабричното радио с афтърмаркет такова и запазих управлението от волана (CRV - 2005-2006). Намерих информация във форума и благодаря за нея, но си мисля, че въпросът с управлението на волана изисква отделна тема със снимков материал и всичко нужно. Темата е за хора, които искат да си сменят радиото 1 din с афтърмаркет 1 din без да губят мултиволана към радиото и без да ползват отделен модул. Би свършила и работа за хората, които се чудят кой е въпросния кабел за волана за да си го включат към новата мултимедия (KEY 1 кабела). Всичко се случва без рязане или промяна по оригиналната букса. След малко рисърч разбрах, че мултиволанът работи посредством съпротивление към радиото при натискане на бутон. Може би се питате защо 1 din след като може да се сложи 2 din андроид мултимедия? Колата не се кара от мен, а от баща ми, той не искаше голям дисплей и искаше да си запази рафтчето отдолу. Целта беше да може да се слуша музика през bluetooth, флашка и да се водят разговори по телефона като се вдига обаждането от волана. Нужни материали: 2 x преходника Honda > Евробукса (ISO) 1 х 3.5 мм стерео или моно жак 1 х 20 см аудио кабел (като за тонколони) 1 x термосвиваем шлаух 1 x ново радио естествено Инструменти: - мултицет - поялник и принадлежности към него (ако ще се запояват връзките), може да се ползва и капсулован жак, който да завършва направо на кабел и да се кримпне Важен е избора на радио за да остане функциониращ мултиволанът, няма да стане с всяко. Трябва да има вход 3,5 мм за жак и меню за управление от волана. Аз намерих такова на Sony (DSX-A510BD), но би могло да стане и с Pioneer, което обаче да има меню S. Remote > Preset - избират се различни японски марки коли. Оказа се, че от тази серия на Sony по - новите модели поддържат конфигурируем 3.5 мм вход (запаметяват си съпротивлението подадено от волана като андроид мултимедиите). Почнах да търся такова и намерих в немския ebay втора употреба на разумна цена (~150 лв.) и го поръчах. Дори и по - евтините версии на това радио без bluetooth от серията DSX-A поддържат мултиволан. 1. Разглобява се средния панел и се изкарва старото радио (има информация във форума за това, но ето и клипче, на което радиото е 1 din). 2. Разкачаме радиото (ако е 1 din и никой не е преправял нещо преди това трябва да имаме: 1 х синя букса за хонда, 1 x радио антена). 3. Локализираме кабела на буксата откъм колата, който отговаря за волана (зелено-червен). 4. Намираме си свободна маса с мултицета на синята букса (откъм колата). - добре е да откачим акумулатора за всеки случай (аз не го откачих - забравих ) - включва се на зумер мултицета, едното пипало на корпус/някое болтче захванато за метал, а с другото се проверяват кабелите по буксата - за мой късмет веднага намерих такава точно до масата, която се използва от преходника (черния кабел откъм хондата, оказаха се две съседни маси) - в моя случай кабелът е червен откъм хондата, втория от ляво на дясно, долна редичка от снимката - не е сигурно, че ще имате точно същия кабел затова е хубаво да се измерят кабелите (ако не намерите трябва да се вземе маса от друго място) 5. Взимаме си единия преходник Honda > Евробукса, виждаме на кое пинче ще се падне зелено-червеният кабел откъм колата (синята букса > белия женски преходник). На негово място на преходника трябва да е празно и да няма пинче. Взимаме си вторият преходник и изваждаме с игла или нещо подобно едно малко пинче (има малки и големи контактни накрайници/пинчета). Вадим си и едно от големите (крайните). При мен това беше най - трудното начинание от цялата работа по това радио . Бърка се с иглата и се натиска контрата на пинчетата. Вадим ги и откъм Евробуксата, ако ни се занимава, ако не ни се занимава се режат плътно до евробуксата (накрайниците там не ни трябват, там ще запояваме към жака) - малкото пинче си го избрах да е с бял кабел, а голямото да е с черен (понеже ще е маса към жака) - това което правим е да вземем две кабелчета от единия преходник и да ги сложим на другия на точните празни дупки 6. Монтираме си двете пинчета на правилните места на преходника (едното малко пинче за командите от волана и другото голямо/масата на мястото, което сме открили). 7. Запояване на жака към двата кабела, които сме монтирали на преходника. - жакът трябва да е с възможно най - малкия корпус, който намерите. Бях взел няколко, но нито един не искаше да влиза плътно в буксата и се наложи да го оставя без капачето. Може и с моно жак, просто аз имах стерео под ръка. - това което направих е да запоя жака за аудио кабела и после да запоя/снадя аудио кабела от другата страна за добавените кабелчета към преходника - предполагам, че можеше да мине и без допълнителния аудио кабел, но реших да има аванс за да съм сигурен, че ще стигне дължината - зачистваме си кабелчетата и нанизваме малко термосвиваем шлаух за да скрием спойките после - на tip-а/върха на жака се запоява кабелчето с малкото пинче (в моя случай бял цвят) - на Sleeve-а/Ground/Масата се запоява масата от преходника (в моя случай черен цвят) 8. Преправеният преходник е готов! 9. Свързваме всичко: Синя Honda букса > Honda преходник - бял > Евробукса откъм преходник/мъжка > Евробукса откъм радиото/женска > Радио - монтираме си и радиото на шината за да не седи насипно - не забравяме да си свържем и антената 10. Подаваме на контакт и чакаме да светне това радио (ще е добре да си свържем акумулатора отново ако сме го разкачили ) 11. Тестване на мултиволана В менютата на това Sony има Set Steering, от там се запаметява кой бутон какво да прави. 12. Пробваме всичко дали работи, радио и т.н., може със свинска опашка да се привърже всичкия кабелак. 13. Сглобяваме всичко по обратния ред. Плюсове: + Няма нужда от допълнителен модул ~ 80-100 лв. + Настройка кое копче какво да прави (може да не са оригиналните функции) + Евтин вариант спрямо мултимедия за слушане през bluetooth и разговори през телефона Минуси: - Ограничен избор на радиа 1 din, които поддържат управление от волана без нужда от модул - Все пак не е мултимедия с тъч и ако човек иска да си пусне навигация трябва да се гледа от телефона - Докато подменях радиото реших да сменя и крушките на парното с LED, защото имаше една изгоряла. Благодаря на писалите ( @froluti , @Emicha, @Plamen-CRV и др.) в темата за тези крушки! Надявам се всичко това да помогне на някой, който реши да си сменя радиото 1 din > 1 din на фейслифтовото CR-V (2005-2006), но иска и мултиволанът му да продължи да работи. Успех!
  13. 1 точка
    Не го мъчете това хибридче - на висока скорост аеродинамиката е най- големият фактор!. Икономия на гориво спрямо стандартен автомобил има само докато се мине в 3 цифрените км/ч. Над 100 км/ч висока кола с малък мотор винаги ще харчи повече от ниска кола с голям мотор.
  14. 1 точка
    Явно е бил голям тормоз за да докара този разход.
  15. 1 точка
    Вчера нямах възможност, затова сега качвам няколко снимки, за вчерашната смяна. Шайбата се развива само с шестограм 17, но с пистолет на въздух: Ето го и Егера и тръбите: Малката тръбичка и нагара който на снимката изглежда много, но не е: Съответно срещуположния отвор: И другите два отвора на блока:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...