Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.06.2024 in all areas
-
2 точкиЕКО - Монтана 16:15ч. ГАЗ до дупка, че ще извеждам Леджо извънградско.
-
2 точки
-
1 точкаСмяната е доста тегава ,мигача е цял елемент,не се подменят крушки. Мигача е купен от алиекспрес за 20 лв за същия тук 45 лв. https://www.aliexpress.com/item/1005003801343903.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.29.2cce1802xr19pZ Трябва първо да се откачи огледалото, долу е на щипки горе се откача от два чопа на самото огледало с издърпване надолу. Така е без огледало откача се и подгрева му и мигача се държи на 4болта. Така е вече с новия 1 към 1 с оригиналния но за 20 лв.
-
1 точкаДори изглежда малко по-чисто от предната проба. Доливането и извънградското са го поизбистрили.
-
1 точкаПоследна капка. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6. 4) Общ пробег на автомобила – 354085 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8966 км . 6) Цикъл - предимно извънградско 70% + 30% градско, които се понатрупаха в последните месеци. 7) Средни скорости за пробега - извънградско 80 км/ч - градско около 30 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 5.01.2023 - 13.06.2024 . 9) Мото часове – около 170 мото часа - извънградско 90 / градско 80. 10) Приблизително изразходвано гориво – над 1100л. газ + поне 60л. А 95 - кой ги брои, ама на око. 11) Пробата е взета в рамките на 5 мин. след 5 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Разход на масло за периода около 1,4 литър. Колко от него е угар (ако изобщо има), не се знае. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч. Сменено е с ново - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 и маслен филтър NITTO.
-
1 точкаПоследна капка. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. 3) Маслен филтър – CHAMPION COF100208S 4) Общ пробег на автомобила – 421931 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5675 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 90% / 10% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 14.10.2023 - 12.06.2024 9) Мото часове – около 100 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – Божа работа. Двама сипват, двама шофират, но разход около 7-8/100 газ, според кой, как и къде кара. 11) Пробата е взета в рамките на 5 мин. след 5 км градско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,4 л. Доливане за периода, около 0,2л, че имаше теч от семерин ДВГ-кутия, но е отстранен. 13) Угар на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км. Сменено е с ново 5W-34 - микс от 2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 1,2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 и маслен филтър BLUE PRINT ADH22114.
-
1 точкаНе само съм проверил, ами и съм ги купил. Заради еко нормите е това.
-
1 точкаМиналият петък минах преглед със Сивика. Под колата никой не е слизал. Газове мериха и на 2-те горива, но сега на мин. обороти. Всичко било ОК. ЕКО стикер вече няма. Сега лепят това - долу в ляво на предното стъкло. Правилата работят когато са дългосрочни. Ако всяко правителство ги сменя, .ахтаздържава. Всяко чудо за 3 дни.
-
1 точкаИзвънредни новини! Второто поколение е още по-добро!! Honda разполага с технология за намаляване на шума от гуми. Шумът, генериран в гумата, се дължи на тръбен резонанс, подобен на звука, издаван при подскачане на баскетболна топка или волейбол по пода Honda проектира резонатор, който обгръща колелото, генерирайки същата честота като тръбния резонанс, Работи като шумозаглушаващи слушалки или Airpods. ** Honda продължава да се развива, откакто прави първия практически резонатор за намаляване на шума през 2010 г. Полученият резонатор на колелото за намаляване на шума от 2-ро поколение е също толкова ефективен, колкото и първото поколение, но само на половината от теглото. И все пак Honda не е доволна от това и продължава изследването, за да реализира още по-тих, удобен, ефективен с гориво и високопроизводителен автомобил.
-
1 точкаТук пак опираме до онази тема с каското, че е нужно. Като не правиш застраховка, после няма как да искаш някой да възстановява щети. Изначално, PDR не е евтино да се направи. Още от 1 време, поне в София, си беше цифра. Обикновенно се възползват хора с оригинална боя. Ако вече е пребоядисвана колата, няма голям смисъл - или нов детайл или изправяне до колкото може, кит и боя. На сменяем детайл е добре да не се прави кит а да се смени целият, за пример преден/заден капак, врати, калници. PDR-а е добре да се ползва за 1-2 места, заради които пребоядисването ще е излишно. След градушка, какъв PDR? Тя колата е на сол, трябва да се смени цялата ламарина с нова, дори за боя не става. Градушката през 2014, направи и 2-те коли тогава с доста демидж, особено едната. Единият автомобил ( с каско ) беше изпотрошен целият - преден/заден прозорец, странични огледала, стопове, всички ламарини ама всички бяха като след война. Всичко се покри от каското тогава - цялостно боядисан + сменен нов таван, нов преден и нов заден капак ( китайски ). Стопове, стъкла също нови ( китайски ). Единствено броните бяха ок. Другата кола беше под дърво, нямаше каско и за късмет се разминах с нов преден и заден капак ( ОЕ, 2-ра ръка ) и боя на почти цялата кола за моя си сметка. Кофти е, че особено след такива катаклизми, услугите поскъпват доста но така е в цял свят. Като се търси даден продукт или услуга, цената скача а и се чака. Ако няма търсене, цената пада и не се чака. Колегата бих ги посъветвал, каквото може да си смени като ламарини от някоя морга, нови стъкла и да си боядиса колата, ако е решил да я кара. На технически преглед в СБА няма да мине с тия дупки и би трябвало да има и глоба ако го спрат на улицата. Имаш графа лош външен вид по закон и това, че не се спазва много е съвсем отделна тема но това не значи, че не могат да те глобят, ако те спрат някъде. Просто са толерантни предвид ситуацията и затова няма глоби.
-
1 точкаОФФ. Емич! Трупане на активи му се вика. ;-) Все пак трябва да има и други като Добричкият философ.
-
1 точка
-
1 точкаМомци, тва бентлита ли разработвате, 5 смени до 1000км. Тва, на кафеварка по-рядко й сменят кафето . 10/40 от 0 до 1000 км , без натоварвания над 4к Като до 4 си карате максимално нормално, без никакво галене, но до 4 . 1000 км сменяш с 5/40, ако е еври или 5/50, ако ще яде бой.
-
0 точкиОбслужан ОТ - ДО и мит. От градушки не бит. Автмобил от "дните златни", здрав, стилен и мил! И за "царски" седан не бих те сменил!
-
0 точки
-
0 точкиТо пак добре, че между всяка смяна на масло не те карат да разфасоваш мотора и да почистваш сегментите с четка за зъби .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00