Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.05.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Моят равносметка е проста. И не е частен случай Това си е ежедневие. Имам 2 коли и мотор. Само на Акорда плащам Каско, понеже искам да го имам дълги години. На мотора няма Каско. На дъртия Сивик не съм правил. За щастие и на нашето семейство рядко ни се случва да имаме вземане даване със застрахователя, освен когато идва време за плащане на новата застраховка. От три години карам Акорда и съм платил около 1800 лв. Каско за това време. Бих се радвал изобщо да не ми се налага да го ползвам но уви - случва се. В големия град е неизбежно. Направил съм си сметката за мен, че ми е по - спокойно да съм с Каско. Знам, че застрахователите са кожодери и смучат здраво но няма как. Сега приключвам ремонт на къща, която купихме. Една камара пари са налети в нея. Пари, които съм взел назаем от другите кожодери - банката. Ами и на къщата ще направя застраховка макар през целия ми живот да не ми се е случвало нещо, което да го е налагало. Дано и не ми се налага да се възползвам от застраховката. Всеки сам си решава какъв риск иска да поеме и дали си струва парите Важното е да сме живи и здрави, че там и да си застрахован не винаги помага.
  2. 1 точка
    Здравейте колеги, Разглеждайки модел MDX в Канада попаднах на следната информация за сервизни акции. Не мога да кажа колко често са регистрирани съответните проблеми, но е факт че са ги пуснали от Акура. По-важните са за проблем с бензиновата помпа и за биелните лагери на мотора. Вижте прикачените файлове за повече инфо. В следващия линк можете да проверите дали са свързани конкретно с вашия автомобил проверявайки VIN номера https://owners.acura.com/service-maintenance/recalls Поздрави на всички и безаварийни километри. M48_EN.pdf M42_EN.pdf M43_EN.pdf L67_EN.pdf L65_EN.pdf M21_EN.pdf
  3. 1 точка
    ... и за това сме на РъБъ на опропасТИЯта, та и отвъд него. Ама всеки си вика - бе, колкото - толкова - все е нещо и - нали капе. Тук си е константно:
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Ето това е 16 бара налягане на зареждане,тук в Бг се радваме да е на 11 .
  6. 1 точка
    Камерите идват с чинч. За да го включиш в ДВД-то ти трябва една специфична букса за входа към него. Ето тук е описана. Имам празна букса с този размер някъде из нас, когато правих моя акорд 7, бях взел няколко. Мога да ти подаря, ако искаш.
  7. 1 точка
    Поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  8. 1 точка
    Да споделя развитието. Шумът ту се появяваше, ту изчезваше. Само това. Случи се няколко пъти едно притрисане при потегляне, но общо работата на съединителя не се влошаваше, педала бе достатъчно мек и отделяше на прилично ниво. Обаче взе да ме дразни виенето и купих комплект съединител. Точно по това време виенето почти изчезна напълно или бе едва доловимо (имам обяснение, но да не разводнявам темата) и притрисането изчезна. Но си бях навил да се смени съединителя и "воала". Няма и помен от стържене и виене. Няма притрисане, а меко и плавно потегляне. Та спокойно мога да обоща, че основателно първите ми подозрения бяха върху съединителя.
  9. 1 точка
    @simo vtecman , за сега новия Hornet е топ. Има си достатъчно мощност, без да е експлозивен. Точно каквото ми трябва на мен, тъй като моя стил на каране е малко по-спокоен. Разхода е добър, между 5 и 7 някъде. Има си екстри, вози добре. Има 3 предефинирани режима на работа + 1 потребителски, който можеш да си настроиш по твой вкус. Има 3 показателя за настройка - Power, Engine Break, Traction. Като всеки от тези показатели може да е настроен на ниво 1, 2 или 3 (от най-слабо към най-силно). Дисплейя е добър, с достатъчно осветеност и се вижда без проблем във слънчево време. Казвам го, защото преди този имах CB 500F 2019 и дисплея му беше много зле на слънце - нищо не се виждаше (слаба подсветка). За сега единственото което не ме кефи е липсата на оригинален заден калник. При дъждец много хвърля отзад, но имам опит и с други мотори - Кавазаки Z750, и други колеги са ми споделяли за други нови мотори, които правят същото. Седалка, гръб, чак по каската имам вода и кал. Мисля, че го отиграх този момент като си купих и монтирах (днес) aftermarket заден калник от Puig (от MotorCo в София /Овча купел/). Бих могъл да споедля мнение за него след като го покарам и ако се случи да карам в дъжд
  10. 1 точка
    Каското не е за да си малко на плюс всяка година, а за да не си много на минус, ако стане нещо по-сериозно. Доста хора така си калкулират и застраховките за жилища и къщи - за какво да си правя, за 20 години нито веднъж не ми се е наложило да използвам, напред съм 4000 лв. и като дойде бедствието и вече си 100К назад - държавата им е виновна и трябвало да им плаща.
  11. 1 точка
    Застрахователите ги интересува колко пъти точиш кинти от тях, няма социален момент... Какво ги грее каква е причината... Застрахователи, банки, моб. оператори, са си узаконени измамници... Кой е казал, че животът е справедлив?
  12. 1 точка
    Вероятно, както се каза, механизмът е клеясал. Ето подробно упътване при CR-V как се разглобява: https://cr-v.su/forums/honda-cr-v-Zadniy-stekloochistitel-t4517 Ако линкът не се отваря, пробвайте с някакво прокси.
  13. 1 точка
    Здравейте, темата е абсолютно бижу - за един следобед работа всичко си дойде на мястото. Успешно обърнах фаровете за нашите стандарти. Както колегата dido0o_ е описал - с много тънък лист/ножовка изрязах шейдърите и ги залепих огледално с дву-компонентно лепило. Всичко е точно. Поздрави.
  14. 0 точки
    - Докторе, дай ми нещо за глава! - Взимай тая шапка!... Следващият, моля...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...