Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.05.2024 in all areas
-
3 точкиКапчица и от Сивика, че момчето си дойде за празниците. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. 3) Маслен филтър – CHAMPION COF100208S 4) Общ пробег на автомобила – 421021 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4765 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 94% / 6% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 14.10.2023 - 3.04.2024 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – Божа работа. Двама сипват, двама шофират, но разход около 7-8/100 газ, според кой, как и къде кара. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 35 км извънградско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,4 л. Доливане за периода, около 0,2л, че имаше теч от семерин ДВГ-кутия, но е отстранен. 13) Разход на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
2 точки
-
2 точкиПрибраха се синковеца и Сивика за празниците, та най-сетне го преобухме, с гумите за кефене на колата. Пътем огледах как е изкарала зимата (то па една зима), та пръснах малко спрей (че имаше избили лисичи петънца по задните барабани) и айде - да търкаля бъчонките. Може да нема коневе, но поне на фаца и управляемост е достойна. Кефи ме как завива мълниеносно и се държи като на релси в завоите.
-
2 точкиМаслото има още ресурс, но както съм казвал и преди, доста замърсявания е събрало за няма и 5 хил.км. Ако беше мое, щях да го сменя, за да изхвърля разтворените замърсявания и да дам възможност на двигателя да работи с чисто масло.
-
2 точкиСамите огледала се регулират , но не се прибират. Проблема е решен.При изваждане на панелчето с копчетата кабелче 7 от буксата бе извадено и обърнато.След връщане на място всичко се оправи.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаСтранно е това зацапване - основно на газ и почти само извънградско. Чини ми се че ще изкара до 6000 км пробег и около 100 мото часа, и лятоска ще се сменя явно.
-
1 точкаКапковтест 2 1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 247830км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.05.24 8.Мото часове около 30 9.Изразходвано гориво 125 л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек (абе..не много😁). 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
-
1 точкаНаписах, че е произведена в Мексико, а не че съм я купил от там. Има доста голяма разлика. Моделите произведени в Мексико имат разни проблеми като този. За тропането на пластмасите няма да коментирам, както и за фугите между броня, калник и фарове - една с една няма еднаква . Колата е закупена чисто нова от Бултрако Пловдив и до миналата година беше в гранция.
-
1 точкаЗдравейте, Първи тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 201 472 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 347 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост NA ; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – NA ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 33 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.33 / 4.3 л.) ≈ 0,8 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper)
-
1 точкаАз не съм се отказвал като браточката, но пък си взех нова машина (да се похваля ) - CB 750 Hornet 2023 Мотора е страхотен. Успях да му навъртя 2700 км. Ето и малко снимки задно с брат ми @scyberboy
-
1 точкаОт личен опит, 10 години каране и 100х километра, мога да кажа само добро за D14А2. @VIKs , имайте предвид, че това са коли на по четвърт век. Колкото и хубави да бяха, това е достатъчно време да се съсипят. По-скоро бих гледал състояние, отколкото конкретен двигател - всичките са си на ниво.
-
1 точкаДнес реших да опресня маслото си на 3ген R20A2 бензин автомат,и да сменя филтъра автомат. Маслото се източва от пробката отдолу на двигателя развърта се с квадрат1/2 към 3/8. След развъртане и изчакване поне 30 до 50 мин изтича 3,5 л колкото повече чакаш изтича повече. Използваното масло от мен е Маслото се налива през пробката на щеката тя се намира от лявата страна на акумулатора Използваната от мен фуния е тази с дълго гърло използвах две една в друга,или трябва да се приспособи обикновена с маркуч. Филтъра автомат се намира под въздушния филтър,трябва да се демонтира неговата кутия,която се държи от болт за ключ 10 с удължиние са развива. Отзад е на два гумени тампона които влизат в шпилки.Просто кутията на въздушния филтър долната част се измъква нагоре от тях. Посоката на слагане на филтъра няма как да се обърка фиксиран е от самата скоба,вижда се на снимката. Малко по особено е сваляне или изместване да двете скоби държащи маркучите на филтъра АТФ, не става с обикновени клещи трябват такива си широки челюсти над 15мм. Цвета на новото масло е бледорозов и много рядко и течно. И маслото и филтъра са оригинални показани в горните снимки. Маслото е купено от общите поръчки https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Резултата е скоростите се сменят много плавно и без да се усещат никакво придърпване или задържане. Тази желязната туба ATF според мен маслото е една идея по-добро от стандартните сиви и тъмносиви на пазара. Моля темата да се премести в раздел 3ген.
-
0 точкиНяма шанс за сега да се оттегли, бях загатнал преди няколко седмици точно това. РБ е това което е благодарение на него,не на двигателя. Предишният път бяха на върха с доказано най-слабият двигател на Рено и друг противен пилот. Надявам се и този да приключи като Фетел.
-
0 точкиДнес карам след един и на колата пише: "Аз съм ветиринар и карам като животно"! Веднага се замислих и осъзнах, колко гинеколози има на пътя!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00