Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.02.2024 in all areas
-
3 точки@heyu Ravenol FDS 5W-30 е по-добро масло откъм маслената база. По-добра термостабилност, по-добра течливост при ниски температури и т.н., отколкото Toyota 5W-30. Вискозитетните х-ки и на двете, при работна температура, са подобни. Тоест, колко ти гори FDS, толкова ще ти гори и Toyota 5W-30. Даже има вероятност, след 6000 км, тойотовското да го лапне повечко. Ако искаш да "уплътниш" малко мотора, MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 e подходящ избор. Също и: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil AMSOIL XL 10W-30 Synthetic Motor Oil RAVENOL HDX SAE 5W-30 И по-скъпото RAVENOL DXG SAE 5W-30 Ако си на бензин, не ги карай повече от 7000 км. На газ мо же и малко повечко.
-
2 точкиЗа маслото на Тойота не мога да дам мнение, но съм карал с Motul 8100 ECO-lite и останах много доволен - в раздел "Капкови проби" постове №№1260 и 1276 за онагледяване
-
2 точкиАз взех да гледам и за американския си модел. Това решение също ми допада: ... ама е много преправяне и не знам кой ще се хване, че тоците са ми "чужда материя".
-
1 точка
-
1 точкаКачествата на всесезонните гуми не трябва да се обобщават, защото има големи разлики между тях. Някои (като Мишелина) са повече летни, докато други имат по-силни зимни качества. Всесезонката неизбежно е компромис, но различно изместен спрямо двата сезона, в зависимост от марката и модела. 35К живот за Кросклаймата ми се струва нереално нисък като износване. Колегата трябва да си погледне налягането и сходимостта на колелата. Моите Куатрак 5 почти не са мръднали за такъв пробег, но ги въртя стриктно на 10К и колата е в гараж. Смятам, че ще изкарат 50-60К. Стилът на шофиране също има значение, разбира се.
-
1 точкаЦъкни няколко снимки (когато можеш), но да е на по-широк път и без улично осветление, че от горните не мога да придобия реална представа, заради ламбите и драките.
-
1 точкаТрябва си качествена система с качествени части, не става иначе. Има адски много избор на пазара, алиекспреси и тн..но е хубаво като се прави нещо във фаровете да е от човек който разбира и е пробвал/монтирал доста видове системи и да е с прилични качествени части. Аз нищо не вдявам от тия системи и крушки, но искам да ми е светло вечер, мъча се като карам със слаби фарове ( нямам очила още 😅 ). Ксенона който хвърлих беше 35 ватов, ми не беше кой знае колко силен и на къси и на дълги. Заводският ксенон на Type R е D2R, свети много добре и на къси и на дълги, в дъжд, сняг и тн.. Мислех, че много зависи и от фара ама е го…Сега LED система на евтините фарове на Аерото, свети брутално добре по моите разбирания. Та според мен като се прави нещо, да е от - до и с добри части и после да се забрави за дълго време.
-
1 точкаСтандартно не е така и светват само ако е тъмно. Ако така си взел колата, някой преди теб нещо е модвал.
-
1 точкаПринципно на всесезонните гуми не меката зима им е слабост, а горещото у нас лято.
-
1 точка
-
1 точкаMarkony правилно е казал че нито лед-а, нито ксенона са съвместими с дрл. Всеки уважаващ себе си "лед" има зад гърба си драйвер-това чудо служи за контрол на тока през светодиодите, защото с повишаване на температурата имат склонност и да си променят вътрешното съпротивление, от там тока нараства лавинообразно и стигаме до "пуканки". Та ако на тоя драйвер, който по принцип е предназначен да бачка с постоянен ток му подадеш едно накъсано сигналче от дрл, как ли ще му се отрази. А как ли ще реагират светодиодите-дали няма да се размигат...някъде на границата на човешкото зрително възприятие? А за тези които твърдят, че техните фарове не заслепяват-реалността на пътя вечер говори друго, 95% от колите със сложено във фаровете нещо различно от фабричните крушки, заслепяват качествено ! Но тук няма какво да се направи, само в "белите" европейски страни могат да те санкционират, че си си направил колата луноход. Там между другото могат и да те санкционират за различна цветова температура на лампите, защото както всички знаем новите светят малко по различно от вече използваните и ако си сменил само едната крушка ... глобичка. Ама кога ли ще ги стигнем......
-
1 точкаЛично аз със SSV-то усещах по добра работа на двиг.,от колкото с FDS-а,на което преминах непосредствено след него и е вече на 7к.Разлика има само в сезоните на експлоатация (е и вискозитета малко). Ще пусна капков тест скоро да го видим. Третия герой от флагманите на Равенол,ще е DXG-5W30 dexos1 gen-3,за "бой" през лятото. Нищо чудно след тях,да се завърна към Exxon Mobil,да ми е мирна главата!
-
1 точкаАз взех Тама на 70лв., но си стои в кутията още. Май напролет ще го сменям. Оригиналния засега работи добре...не изстива по наклоните (но не се знае до кога). Днес финално след 210км нямам никакви записани грешки. Следва оглед на тампоните на мотора, че малко превибрирва като че ли на място и на D, а дори ми се струва, че усещам и лека високочестотна вибрация във волана при движение. Отзад ми се чува нещо като наченки на главина, много слабо, но доловимо за моите хипохондрични сетива. (чува се нещо като леко задържащ апарат, усилващо се при десен завой) Но няма да пипам главините преди да си рециклирам апаратите изцяло. Започнах да препипвам и крушките в купето, но се оказа, че нямам достатъчно налични (и бай Али сега ще помага). Отзад стана много добре с този вид, ама уви само една имах на 31мм: https://a.aliexpress.com/_EGpKlS5
-
1 точкаEmicha, ти говориш за H1, човека е с ксенон D2S, разликата е огромна. Омръзна ми по нашите пътища да вадят очите тези ледове, които светят яко. Лупата както и казваш е един сложен оптичен уред, който е предвиден да работи с източник на светлина с точно определени параметри. Слагането на лед .... лекичко променя характеристиките на тази система и колкото и да я регулираш има отблясъци. Един почистен/рециклиран както трябва ксенон не само че ще свети прилично но и няма да създава дискомфорт на останалите участници в движението. Ако имахме стриктни технически прегледи, то определено нямаше да те пуснат с тези ледове.
-
1 точкаРециклирай или почисти фаровете от вътре. Сложи си Osram D2S Ultra Life и си карай. В никакъв случай не слагай лед-ще ти се подобри малко зрителното поле през тъмната част на денонощието но за сметка на множество отблясъци които ще пречат на насрещно движещите се автомобили. С две думи има да ти присвяткат/ръкомахат ....
-
1 точкаИма няма 2-часа работа и донастройки ето и резултата 2021г доста от новите трасета в БГ та спокойно може да се ползва.Що се отнася за инсталацията направих го само да си тегли актуализацията Поставяш диска и сам си се ъпдейтна и тръгна . Направих още един диск Моя е само за изток запад не ми е нужен но го хаправих,та някой от София ако му трябва мога да помогна!
-
1 точкаВладо, ти наистина си много досаден човек. Колегата пита за друго, но ти си знаеш твоето. Лошото вече се е случило и връщане няма назад ,затова колегата иска да знае, заслужава ли си или не. Стига се карай на хората ,не всички са (перфектни) като теб.
-
1 точкаЗдравей колега, в Drive2ru има такава тема, но ползва апарати от Акорд без преработка за тази цел : https://www.drive2.ru/l/489526767015428634/
-
1 точкаТова не е вярно! Суровината не е руска, а си е немска. Базовите масла се произвеждат в рафинерията в грaд Любмин, Германия: https://www.dol-oil.de/en/ Ravenol е марка на компанията Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH. Компанията Ravensberger Schmierstoffvertrieb GmbH е основана през 1946г. в град Вертер, провинция Вестфалия от Ханс Трибел. Марката Ravenol e регистрирана като "brand" от същата компания в Германия, през 1954г. с цел разширяване на продуктовата гама от масла и охлаждащи течности. https://www.ravenol.de/en/ Относно "руският олигарх", може би имаш предвид Игорь Шевчук, но той е основател на ООО "Равенол Руссланд". Тоест представителството на Ravenol в Русия. https://www.rusprofile.ru/person/shevchuk-iyu-616100000801/founder Моля, прочетете малко, преди да пишете неща от сорта на: "Една жена каза в тролея"...
-
1 точкаАко е в такава идеална кондиция, при правилна поддръжка ще я караш много над 7 години. Трябва само хубаво масло и честа смяна. "Хонда обича прясно масло". За този двигател и при твоята експлоатация (20 000км/година): 1. Реглаж на клапани - на 40 000 км. 2. Ангренажен ремък - смяна на 4 години. 3. Масло на скоростната кутия - Honda MTF-3 - смяна на 2 години. 4. Двигателно масло пълна синтетика (https://forums.hondabg.com/topic/119682-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-27-ми-септември) Със спецификация: ACEA A3/B4 - смяна на 7000 - 8000 км. ILSAC GF-6A - смяна на 6000 км. И вискозитет 5W-30 (0W-30). 5. Важно! Качествен маслен филтър, иначе язък за маслото и за двигателя...: - OEM Honda 15400-PLM-A01 - OEM Honda 15400-PLM-A02 - OEM Honda 15400-RTA-003 - NITTO 4HM-113 - HAMP H1540-RTA-003 - CHAMPION COF100208S - Purflux LS350 - MAHLE OC617, made in Austria или made in Bulgaria. В никакъв случай made in China! 6. Важно! Качествен въздушен филтър!
-
1 точкаКолега аз не агитирам никой, не ме рзбирай погрешно. Според текста по-долу тези светлини покриват изизкванията за отстояние. Осветителното тяло т. е. фара е сертифициран и след като узаконяването става с минаване на технически преглед аз лично не виждам, къде е проблема. Когато се включват късите секцията на мигача гасне. Това е извадка от нета за изискванията към дневните светлини. Дневни светлини – изисквания към монтажа Дневните светлини трябва да са поне две на брой. Изискванията към местоположението им се определят, както следва: по широчина: точката от видимата повърхност по направление на базовата ос, която е най-отдалечена от средната надлъжна равнина на превозното средство, не трябва да се намира на повече от 400 mm от най-крайния външен ръб на превозното средство; разстоянието между вътрешните краища на двете видими повърхности по направлението на базовите оси не трябва да е по-малко от 600 mm; това разстояние може да е намалено до 400 mm, когато цялата широчина на превозното средство е по-малка от 1300 mm; по височина: на не по-малко от 250 mm и на не повече от 1500 mm от земната повърхност; по дължина: на предната част на превозното средство. Това изискване се счита за изпълнено, ако излъчваната светлина не причинява неудобство на водача, пряко или непряко, чрез огледалата за обратно виждане и/или чрез други отразяващи повърхности на превозното средство. Те трябва изцяло да са видими в хоризонталната равнина: 20° навън и 20° навътре; във вертикалната равнина: 10° нагоре и 10° надолу,като са насочени напред. Дневни светлини – използване Дневните светлини трябва да се включват автоматично, когато устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което двигателят може да работи. Дневните светлини трябва да се изключват автоматично, когато: устройството, което пуска и спира двигателя, е в положение, при което двигателят не може да работи; когато предните фаровe против мъгла или фаровете са включени, освен когато фаровете се използват за подаване на периодични светлинни предупреждения през кратки интервали. Когато дневните светлини са включени: не трябва да са включени предните и задните габаритни светлини; светлините за обозначаване на най-външния габарит (ако има такива); осветителят на задния регистрационен номер. Дневни светлини – Узаконяване В заключение е важно да се отбележи, че узаконяването на допълнително монтираните дневни светлини за движение през деня е приоритет на Контролно техническите пунктове и техническите специалисти, извършващи периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства по реда на Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства. В практиката е доказано, че пред органите на КАТ за законосъобразност на допълнително монтираните дневни светлини се приемат следните доказателства: Дневните светлини са от одобрен тип; Дневните светлини са монтирани от лицензиран автосервиз; След монтажа на светлините МПС е преминало успешно периодичен технически преглед по реда на Наредба Н-32/2011 г. Може би съм в грешка, но кое според теб е незаконното в случая? Сега се сещам че тази година на ГТП хората се изненадаха, че е фабрично и мнението им беше, че е по-удачен вариант от това да добавяш някакви чудесии.
-
1 точкаТова за мен е най-удачния вариант за дневни светлини на този автомобил. Светлина е в самия фар и покрива изискванията доколкото знам. От 2 години карам така и нито на техническия преглед нито полицай на пътя ми е правил проблеми. Постнал съм клип на ogi28b, дано няма нищо против.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00