Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.02.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Продължавам с "модовете" при Аеродека. От известно време ми прекъсваше ксенона с който бях купил колата. Адски дразнещо беше, защото при 9 от 10 паления на колата, нямаше фарове и трябваше ръчно да се "пипне" една букса под предният капак и да тръгнат тогава. Те са H4 като съответно и ксенона е такъв. Отделно под капака бяха едни баласти, кабеляци, свински опашки и днес просто минах през една от софийските фирми които се занимават с ксенон системи. Влязох и ги помолих да изхвърлят всичко ( без крушките, че са сравнително нови ) и да сложат нова система. Препоръчаха ми LED. Разликата с ксенона в пари е 50-тина лева но няма кабели, няма баласти, няма запалки. Просто по 1 крушка в която е всичко и се включва в заводската букса. Първо се насочих към ксенон но рязко "завих" към LED. Системата която взех е на RayTech, предлага се от доста фирми. Изхвърлихме в кофата всичко без старите крушки и монтирахме новите LED които са си с вентилатори и всичко необходимо вътре в тях. Разликата в осветеността е може би 2 пъти сравнено с ксенона с който аз бях. Светят адски добре, на дълги правят "ден" с китайските фарчета. Гаранцията е 24 месеца, което е добре. Ако/като изгори някой фар се сменя елементарно като всяка една нормална крушка. Удоволствието да ми "монтират" системата и да махнат ( срежат ) старата, струваше 40.00лв. Цената не LED системата е 190.00лв. Ако се наложи реглаж на фаровете, там специално където влязох аз си имаха машина да си ги проверят. къси : дълги: Това добре но... протече казанчето на хидравликата. Пукнато е и то не малко. Мислех, че са само маркучите но днес човекът докато махаше старият ксенон го забеляза като това е странно, защото тия дни като сменях старите с новите маркучи нямаше проблеми. Явно не съм му обърнал внимание или е чисто съвпадение...та късмет P.S Ако колата беше в сервиз, щеше да има "тия са ми спукали казанчето, теми, мнения, коментари"
  2. 2 точки
    4 ома са оригиналните и по ред причини няма как да са 2 ома. Може да свирят по-силно, но това е заради изключително ниската индуктивност на бобината, което е изискуемо за пищялки, но не и за говорители, които свирят по-ниски честоти. След като имаш Херци в друга кола, то сам можеш да си прецениш, кои свирят по-добре.
  3. 2 точки
    Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви. С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви!
  4. 2 точки
    Привет отново. Намерих и схемата която съм направил по случая:
  5. 1 точка
    Здравейте! Линк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 1 X 3.785L Стойност на поръчката: 60.15*2.15 = 130лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма За допълнителна заявка относно комплект филтри ще ви пиша утре във Viber Лека вечер!
  6. 1 точка
    Честито за ледовете! Явно нямаш DRL модул. А казанчето може и ти да си пукнал. Старее материала с годините и понякога се предава от нищо и никакъв натиск - здраве да е.
  7. 1 точка
    Има значение и как са хванати във вратата и колко добре са уплътнени. Кухината отзад приемаме за константна. Обезателно с колата и свален 1 говорител, за да провериш как ляга новият и дали опира накъде отзад и в сваленото до долу стъкло.
  8. 1 точка
    За това е форума-да си помагаме!
  9. 1 точка
    Здравей Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (11.95 + 42.95)*2.15 = 119лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Приятен ден!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Точно затова написах, че не бих сложил друго, освен халогенка на дългите. Поне, докато не се уверя на 100%, че е възможно. Не бих се лишил от такава екстра, като DRL-то в никой случай. Е, освен ако тъпите политици решат да си оправят тъпотиите...
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Фундамент за ветрогенератор.
  15. 1 точка
    Markony правилно е казал че нито лед-а, нито ксенона са съвместими с дрл. Всеки уважаващ себе си "лед" има зад гърба си драйвер-това чудо служи за контрол на тока през светодиодите, защото с повишаване на температурата имат склонност и да си променят вътрешното съпротивление, от там тока нараства лавинообразно и стигаме до "пуканки". Та ако на тоя драйвер, който по принцип е предназначен да бачка с постоянен ток му подадеш едно накъсано сигналче от дрл, как ли ще му се отрази. А как ли ще реагират светодиодите-дали няма да се размигат...някъде на границата на човешкото зрително възприятие? А за тези които твърдят, че техните фарове не заслепяват-реалността на пътя вечер говори друго, 95% от колите със сложено във фаровете нещо различно от фабричните крушки, заслепяват качествено ! Но тук няма какво да се направи, само в "белите" европейски страни могат да те санкционират, че си си направил колата луноход. Там между другото могат и да те санкционират за различна цветова температура на лампите, защото както всички знаем новите светят малко по различно от вече използваните и ако си сменил само едната крушка ... глобичка. Ама кога ли ще ги стигнем......
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    След почти три години пробег с всесезонни гуми Michelon Crossclimate SUV 225/60/18 споделям: Изминати км 35 000 км за 3 г. Тази зима ще им е последна пързалят се на учатъци, които до миналата година вземах без проблем, видимо износени, особено в краищата, след първите две години съм разменил предни със задни. Сега се замислям да инвестирам в летни гуми, чета в форумите за препоръки. Един плюс за всезонните е, че не ги сменяш всеки сезон. По-шумни са от летните и лятото се износват бързо.
  18. 1 точка
    Проблема сигурно е познат на доста хора попринцип.Та по проблема. Работата ми се състои в това,че постоянно шофирам различни коли по цял ден.До тук забавната част.Да речем спирам някаде и слизам от колата и при затварянето на вратата с ръка и "чат" ме удря леко ток.И това почти всеки път . Ако на някой му се случва това нека сподели с какво може да се избегне , че започнах с крак да затварям вратите
  19. 1 точка
    когато слизаш от колата се хвани за рамката на вратата и стъпи с единия крак на земята,по този начин няма да те удря ток
  20. 1 точка
    Предлагам бързо решение - в която и кола да си, хвани се за метална част по вратата, докато слизаш - така ще се разреждаш през краката, а не през ръката и няма да усещаш нищо.
  21. 0 точки
    Във връзка с блокадите по пътищата тези дни.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...