Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.01.2024 in all areas
-
3 точкиИзползвам този на BluePtint Пише че е произведен вU.K Не прозира при директна светлина. Уплътнението също не е фиксирано,но поставено в въздушната кутията ,и здраво притиснат ,няма да има проблем. Дебела хартия , бяла от двете страни. Закупен за 18 лв,при проверка вижда ли ми се замърсен,в кофата и нов.
-
2 точкиЗдравейте! Нека да има и тема за обзор и сравняване на въздушни филтри за нашите Хонди. Обсъждане на качество, цена, доставка и всичко, което би било полезна информация за всички. Давам началото с два филтъра, закупени от https://autopi.bg/ Филтрите са за CR-V III 2.0 VTEC 4x4 01/2007 - 06/2012 Купих ги за сравнение. FILTRON AP105/1 (Made for Filtron) срещу PURRO PUR-PA8154 (Made in South Korea) Двата филтъра изглеждат абсолютно еднакво, без никаква разлика. Дори и мънички детайли по пластмасата, от матрицата за производство, са абсолютно идентични. Изработени са качествено. Филтърните елементи са дебели, по-дебели от на MAHLE. Ще имат възможност да поемат много прах, преди да се задръстят. Единственото което малко не ми харесва е, че гуменото уплътнение по периферията не е залепено (фиксирано) за пластмасата, и може да се свали свободно. Но, така са вече и "по-марковите" филтри като MANN и MAHLE. Изглед отгоре: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Изглед отдолу: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Надписи: FILTRON AP105/1 - цена: 26.97 лв. PURRO PUR-PA8154 - цена: 18.32 лв. Тук е интересно как един и същи филтър може да има такава разлика в цената. Още повече, че корейският, след мито и ДДС е значително по-евтин от полският?! Но защо полският е "Made for Filtron"? Може би произведен за Filtron от MANN+HUMMEL FT POLAND, както пише на кутията? Между другото, този Filtron не можах да го намеря, никъде другаде, за по-малко от 30 лв. Останах приятно изненадан не само от цените, но и от отношението към клиента. Поръчах в събота вечерта и след няколко минути - изненада! Обадиха ми се по телефона да потвърдят, че са получили поръчката и дори ми предложиха да заменят поръчания допълнително от мен филтър-купе с друг, също много качествен, но на значително по-ниска цена. Дано да продължат все така!
-
2 точкиВладо, ти наистина си много досаден човек. Колегата пита за друго, но ти си знаеш твоето. Лошото вече се е случило и връщане няма назад ,затова колегата иска да знае, заслужава ли си или не. Стига се карай на хората ,не всички са (перфектни) като теб.
-
2 точкиПри мен (8ма, 2.2) беше запушено радиаторчето на парното. С промивка се оправи. Фабрично нямам клапан за антифриза към парното (гледано и по схеми, освен , че просто и физически няма). Клапата топло/студено си е традиционна болка. Чупи ѝ се управлението. Тоест, въобще не се променя температурата при промяна на желаните градуси.
-
2 точкиРазбрах къде е проблема - в ЕКУ-то. Днес на -2 градуса затоплих компютъра с духалката и колата веднага запали. Сега търся ЕКУ.
-
1 точкаКлапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3
-
1 точкаКакви спецификации за този двигател на миналия век? Човека е питал още в първия пост да ремонтира или да търси друг втора употреба.Ти какво общо си написал с двата зададени въпроса? Само спам, маслото такова , газта онакава.Нищо конкретно не си му отговорил, защо се включи и ти тогава? Аз на колегата каквото трябва съм го посъветвал на лично.
-
1 точкаСега погледнах и кутията. На нея също пише made in Poland. Над надписа MANN+HUMMEL FT POLAND. Там където е скъсано на твоята кутия.
-
1 точкаМани голям професор е.Всичко разбира,може,неговото е най-хубавото.Научил спецификациите на маслата,оригинални филтри,реглаж клапани и тва е навсякъде.Дали е разглобил един двигател през живота си е друг въпрос.За правописа и граматика няма да коментирам.Ама в интернета много ги лекува с масла и филтри.Как разбра каква му е газовата чак на човека и с какви настройки е не знам.25 годишна кола е все пак ,която не я е купувал от магазина.На N-брой километри и експлоатация. Двигателя на хондата нещо по-специално ли е от другите ,че трябва човек,който само хонди прави да го ремонтира. Има няколко човека във форума,който наистина разбират и помагат.Чуе от единия за нещо ,че е хубаво и почва веднага да го хвали.
-
1 точкаПо познатата схема. Филтрон са фокусирани да произвеждат филтри за европейски автомобили, а за да отговарят на каталозите, препакетират чужди филтри за азиатски марки, без много да ги е грижа за цената. Двата филтъра, които си показал, вероятно са произведени в една и съща фабрика. Аз също ползвам BluePrint и смятам, че са отлични, но НЕ ПИШЕ, че са произведени в U.K. Просто това е адреса на фирмата.
-
1 точкаАз изпуснах нишката на темата. Хора с интерес не виждам, само една и съща ода, колко е ценна колата. Това го определя пазара. @b0b40 можете да определите цена по-висока от очакваното и да видите, дали ще има желаещи. Може и в немското мобиле. Лично за мен колата няма някаква ню/олдтаймерска стойност, освен ако не се намери някой немец (нали в Германия ги дават хилядарките), дето има някаква сантиментална история свързана с модела. Само дето, как се изнася кола за Германия... Другата опция е да започнете проект, да споделяте тук, и да му се кефим всички Но всеки ден, прекаран на паркинга отвън, само ще смъква цената, каквато и да е тя.
-
1 точкаКолата си е класика отвсякъде Виж колко вървят по световните сайтове според състоянието, определи ѝ цена и я пускай. Някой мераклия ще я отнесе. В никакъв случай на скрап!
-
1 точкаЗдравейте, Honda фенове! Реших да споделя, че доставям оригинални разпределителни валове, но не това е основния ми фокус. Искам да кажа, че винаги е по-добре да се сложи нов вал, вместо втора употреба. Да, втората ръка е много по-достъпен вариант, но в дългосрочен план, новият е далеч по-добра инвестиция, защото получавате: Гаранция за Качество: Новите разпределителни валове идват с гаранция за качество, което ви дава пълна увереност в продукта. В случай на проблем, можете да се възползвате от гаранционните услуги. По-Дълъг Срок на Експлоатация: Осигурявате стабилна и надеждна работа на двигателя си за по-дълго време. Сега, без да увъртам, предлагаме ви нашите оригинални разпределителни валове за следните Honda мотори и цени (всички цени са с ДДС): R20A мотор - 14110-RZP-000 - 1029 лв K20A мотор Всмук.вал - 14110-PNE-010 - 912 лв Изпуск. вал - 14120-PNA-020 - 912 лв K24Z мотор Всмук.вал - 14110-RL5-000 - 1020 лв Изпускателен вал - 14120-RL5-000 - 1020 лв N22A мотор Всмук.вал - 14111-RBD-E00 - 1063 лв Изпуск.вал - 14121-RBD-E00 - 1064 лв N22B мотор Всмукат.вал - 14110-RL0-G00 - 1003 лв Изпускателен вал - 14120-RL0-G00 - 1003 лв K24A мотор Всмукателен вал - 14110-RBB-000 - 1029 лв Изпускателен вал - 14120-RBB-000 - 1029 лв Не правете компромис с качеството на вашата Honda! Осигурете си дългосрочна надеждност и си взимайте нови части. Това ще ви се отплати!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00