Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.01.2024 in all areas

  1. 4 точки
    За много години, колеги, бъдете живи и здрави!
  2. 3 точки
    Честита Нова Година! Здраве и много усмивки желая на всички, от сърце!
  3. 3 точки
  4. 2 точки
    Да изпратим старата и посрещнем новата планетарна обиколка около слънцето, с оптимизъм за предстоящата витка в спиралата на живота ни! Всеки край е ново начало. БЪДЕТЕ!
  5. 2 точки
    Продължение на темата след като имах вече новия ОЕМ. Пристъпих към смяна,това е мястото ми,повтарям има дифтунга да не се изгуби новия пристига без такава. Може би на снимката се вижда че стария е леко отворен,според мен с годините пружината вътре е отслабнала. Както писах и предния пост беше стария мръсен и пълен с клеясало масло което води да зацепвани в отворено положение. Старият клапан картерни газове PCV е сменен с нов.
  6. 2 точки
    Айде, готово - Честита Ви новата 24-та! Бог здраве да Ви дава, 366 дена х 24 часа. Късмет, успехи, оптимизъм и вътрешен мир! Дарявайте добро - единственото което с раздаване се натрупва в нас! Благодаря Ви че сте тук, в този нет оазис и споделяте себе си! И кураж + постигане на мечтите!
  7. 1 точка
    И така... темата има развитие, за това е редно да споделя. След изпиране и професионално почистване на автомобила зумера пак отказа. Процедурата включва сушене и респективно в колата не е било влажно дълго време. Поразрових се, свалих сервизното ръководство и тествах няколко букси. Навсякъде напрежението беше според предписанието. Както и изхода от MiCU към вратата. Реших, че отново е зумера в таблото. Разкачих, свалих зумера и тествах с външен генератор. Зумера работи отлично. Поне разбрах, че е обикновен пиезо зумер,работещ с генериран сигнал, а не такъв с генератор и работещ по напрежение. Следствие на това, играта се усложнява неимоверно. Проблема може да идва от контролера, може и от още доста др. неща и без схема си е живо налучкване. За сега спирам човъркането. Беше от чисто спортна злоба. Ще потърся още инфо в нета и ако попадна на нещо по темата може да отделя още час, два.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Колега, разликата между дизел и бензин в съединителите е огромна. Едната няма общо с другото. Прочети, има какво и къде. На дизела се прави ремап и то доста успешно на този мотор. Ремап е нова настройка на горивната карта с цел повишаване на мощността. Без проблем става 200кс и около 100 нм отгоре. Може и повече, но става с пари. п.с. Съединител става от type S, но дизела- усилен е, тъй като заводски е 180кс.
  10. 1 точка
    Може би от благоприличие липсва J35.
  11. 1 точка
    За много години! Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 0.946 L 3х0.946 L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL BREMSFLÜSSIGKEIT DOT 4 1х1 L Стойност на поръчката: (39.95 + 3*14.99 + 10,95)*2.15 = 206.12лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Доставка чрез куриерска фирма
  12. 1 точка
    Ч.Н.Г. Днес, напук на традицията си викам, чекай да видя "тая крива нива и тоз пиян вол". Бях трезвен де. Прибрахме се в ранния следобед, бе топло, та изкарах Леджо от летаргичния зимен сън и си викам, или ще е каквото си мисля и ще успея за 30-тина мин, или за още толко ще затворя обратно, ако е по-сложно, па ще му мисля по-натам. Откопчах щипките, откачих уплътнението и повдигнах дефлектора. В двата му края има по 1 малко винтче, но за тях нямах подходящо къса рапидка, защото краищата на капака са точно там и ниско над тях. Тези винтчета държат накакви тампончета към дефлектора, а не него към купето. Той се щраква странично в лайсните по А колонките отстрани на стъклото. И там откачих, но не рискувах да го вадя. Огъва се, но пластмасата е крехка и ме достраша. Не откачах и шлаухите за пръскалките, които са монтирани отдолу на този дефлектор. Но пък видях че и така има място за да извадя пвц капачката на гайката. После пъхна камък 17 и с тресчотката дозатегнах гайката на рамото почти цял оборот. Не знам защо се е отхлабила. Рамената си бяха в стандартното долно положение и не ги вдигах в "зимен режим" - и така става. После проверих и рамото - вече не хлапчеше като на клипчето горе. Почистих малко листа, събрах всичко по обратния реди и аз доволен.
  13. 1 точка
    Много здраве щастие, и късмет задължително,за всички потребители на форума през Н.Г.
  14. 1 точка
    Пожелавам ви влизане с летящ старт в новата 2024 година! Постигайте всички свои цели с рекордни резултати!
  15. 1 точка
    Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
  16. 1 точка
    Тъй като стандартно хечовете са с по-широки гуми: 235/45/17, офсетът е ET50. При нас е 215/45/17, ET45. От много чудене и на края бързане, от всички цветове на тези джанти, поръчах сякаш най-неподходящия по погрешка: Това ми струваше 480 Евро + 125лв за доставка от Германия, че тукашните търговци много са си повярвали.
  17. 0 точки
    Двете задни врати и предна дясна, не се заключват, и отключват дистанционно.Акорд/бензин/2.4/190 к.с./комби/Тип S/
  18. 0 точки
    И ето, че дойдоха онези дни от годината, в които децата са по-богати от своите родители.
  19. 0 точки
    В хонда току що ми казаха че платката струва 536лв.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...