Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.11.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Прибра се най-сетне синковеца, в четвъртък 21.30. Петъчно след работа преобухме дружно Сивито. Валеше доста, ама под терасата - първо преден, после заден мост. И добре че го сторихме, макар и по здрач, щото днес ... Сняг се сипе на парцали. Зимни гуми - нек си вАли. VID_20231125_085208.mp4
  2. 2 точки
    Време е за зимни снимки. Всеки сезон може да се види красив през обектива.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Здравейте! Закарах колата си (Honda Legend 3.5 2007) на ежегодното обслужване, където откриха, че има сцепване на маркуча, който свързва въздушния филтър с двигателя. Сложихме отгоре изолирбанд като временно решение, но се затруднявам с намирането на нов маркуч. Къде мога да се обърна за подходяща резервна част? Поздрави!
  6. 1 точка
    Здравей , за мен, моля: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1х10L Стойност на поръчката: 74.95*2.15*0.8=129 лв Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 5х1L Стойност на поръчката: 5*8.79*2.15*0.85 =81лв. Крайна стойност: 129+81=210лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря!
  7. 1 точка
    Здрасти, моята поръчка е: Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-hx6-10w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX HX6 10W-40 1L + 4L -15% Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDS SAE 5W-30 5L -20% Линк: https://ato24.de/en/ravenol-smp-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SMP SAE 5W-30 2x1L + 2x5L -20% Стойност на поръчката: 4,675€ + 16,618€ + 39,16€ + 2х8,76€ + 2х36,056€ = 150,1€ х 2,15 = 323,00лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
  8. 1 точка
    По-горе, Г.Писаров е посочил възможните причини. За начало е добре да се започне направо от точка 1. Два пъти свързвах прекъснат кабел в снопа по лявата панта. Бързо се стига до там, след като се махнат трите бели кори, от горната част на капака. След това ще се ориентирате бързо. Разбира се, може и цялата врата да оголите и с уреда, да се замери навсякъде тока, а и съпротивлението на сензорите за натиск (гумените уплътнения на капака са датчици) . В темите из раздела има и снимков материал. Успех!
  9. 1 точка
    Привет! Една поръчка и от мен. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vdl-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VDL SAE 5W-40, 1x5L. Стойност на поръчката: 1 x 39,95€ -20% = 31,16€ x 2.15 = 67 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Здравей Наско, Включвам се и аз в поръчката Линк: https://ato24.de/en/ravenol-scheibenfrostschutz-konzentrat-bio-1-l.html Вид и количество: RAVENOL SCHEIBENFROSTSCHUTZ KONZENTRAT 1x5L Стойност на поръчката: €15.95 - 20%*2.15 = 27,44 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  12. 1 точка
    @r0073x - провери си и тампоните на мотора и кутията, защото "дим без огън няма". Ето ти темичка от мен:
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Привет , включвам се със следното: 1. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-tsj-sae-10w-30.html Вид и количество: RAVENOL TSJ SAE 10W-30 1х5 литра Стойност: 35,95 euro x 0.8 = 28,76 euro x 2.15 = 61,84 лева 2. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и Количество:RAVENOL DXG SAE 5W-30 1х10 литра Стойност:112,95 euro x 0.8 = 90,36 euro x 2.15 = 194,28 лева Крайна Стойност: 61,84 + 194,28= 256,12 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - куриер Клубни поставки: - Не Поздрави
  15. 1 точка
    @Bizzito В момента карам моят R18A2 мотор с Mobil 1™ ESP LV 0W-30 - КЛИК. LV в името на маслото означава Low Viscosity. Това са анализът и отзивите за маслото в oil-club.ru - КЛИК. За съжаление обаче ATO24 не го предлагат. Купувам го от oilgrupbg.com (клик). Не препоръчвам масла, просто споделям инфо и ти давам възможност за конкурентен избор .
  16. 1 точка
    Има доста изписано за тези врати във форума. Ама ще повторя Схемата от горния пост няма да ти помогне. Или ако помогне ще е за едно отваряне и затваряне. Вероятни проблеми: 1. Прекъснати кабели в снопа, който е при лявата панта. 2. Проблем със сензор за препятствие - може пак да е прекъснат кабел в снопа, може да е проблем с букса, може и самия сензор да се е прецакал. 3. Проблем с някой от механизмите - мотор на бравата или повдигащ мотор. 4. Слаби амортисьори на вратата. 5. Проблем с модула за управление. Общо взето това са проблемите, които можеш да очакваш. Може и да има още нещо, за което не се сещам. Като се започва от 1 на долу Така както си го описал, има голяма вероятност да е проблем със сензор за препятствие Поне при мен беше това проблема веднъж. Така започна да се отваря и после не се вдигна догоре и се затвори. Оказа се проблем с буксата на сензор. Махнахме буксата и го вързахме направо. Ще трябва да се закачи на хубава диагностика и да покаже къде дава проблема. Аз минах през почти всичко - прекъснати кабели, проблем със сензор, проблем с мотора на бравата. Сменях и повдигащия мотор но в последствие се оказа, че не е имало нужда. Смених и модула за управление, понеже и той се прецака.
  17. 1 точка
    Железата са отрязани от количка за пазаруване. Май това е идеята на творението - количка за пазаруване (буквално и преносно).
  18. 1 точка
    Вкарай тук оем номера и отдолу излиза в кои модели я има https://www.amayama.com/en Тук по вин може да намериш оем номера и https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
  19. 1 точка
    А дали има някакъв друг, съвместим, от друг по-разпространен модел? От Акорд?
  20. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x4L https://ato24.de/en/ravenol-rsp-racing-super-performance-sae-5w-30.html RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: 1 x 47.95 € -20% = 38.36 € x 2.15 = 82.47 лв 1X 60.95€--20% = 48.76€- x2.15 =104.83 Общо:187.47+12лв=199.47 Клубни поставки: Да, 1 комплект Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: куриер Много Благодаря!!!
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=10353012&cc=1434517&pt=6344&jsn=813 Нещо такова? Предполагам, че частите за Acura RL са същите?
  23. 1 точка
    Колега или оригинална от Бултрако или от автоморга, но не съм сигурен, че се намират. Афтърмаркет вариант от рокауто. Поздрави!
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    @ceco_accord, нищо не цапаме, темата за тия коли е изцапана по default. Освен ако човек няма някаква огромна носталгия по тия автомобили защото я е карал някой роднина и затова му е носталгично, аз друга причина не виждам човек да се вкарва във филми. И да, имал съм Лада 1500S. В семейството сме имали и това невероятно чудо на руската техническа мисъл - Лада Нива, при която за да я засилиш за да изпревариш, трябва да я пуснеш от високо. Да не говоря колко яко са подцинковани и не гният въобще, адски "здрави" са, трябва още 2-3 в двора за части да имаш а и прегряват като ги сръчкаш на терен. За скорости и раздатка да не говорим, че там яйцата с играчките вътре са по-здрави. За инфо, беше чисто нова от магазина. Абе руско нз какво да похваля, кола със сигурност няма да е.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Здравей, да споделя и че при мен протече, но от другата (задна лява) страна. Аз реших проблема като първо се сваля багажника и двете греди (ако има такива), след това дългата пластмасова лайсна. Под нея има нещо като кръпка, точно по средата на тавана (там където свършва стъкления покрив). Съединени са двете части с нещо меко (болкит или нещо такова) и отгоре е боядисана с оригиналната си боя. При мен точно там беше леко спукана боята (едва забележимо), но след натискане силно с пръст излизаха капчици. Но след натскане на това место и връщане на всички части по места (защото нямах силикон под ръка), в следващите проливни дъждове не протече. След седмица вече се воръжих с подхдящия силокон (такъв за уплатнения на авто стъкла) намазах и двете (лява и дясна) страна за по-сигурно. И вече теча е в историята! Прилагам снимката на която се вижда цепнатината.
  28. 1 точка
    Дросела е свалян и почистван с обезмаслител и миене от Маркони преди време затова не го свалих,препоръчително ако не сте го правили, Въпреки това днес реших да го отворя без сваляне и почистя .За целта ви трябва спрей за почистване и отвертка с възможно най широкия връх. Първо се разкача акумулатора. Дросела всеки знае къде се намира сваля се първо тръбата от въздушния филтър до дросела. Специфичното и на което искам да обърна внимание е двата отвора намиращи се на входа на дросела. Когато е в това състояние може да запалите колата и ще усетите че тези два отвора пропускат почти 90% от въздуха на празен ход,дроселовата клапа е почти затворена.След почистване ще усетите по големия вакум и приток на въздух от двата отвора. Което значи ако са запушени колата не работи равномерно. Горния води до IAVC клапъна долния до термо клапъна. Горния отвор се регулира от болта за празен ход ето снимката. Първо се пръска върху клапата и хубаво в двата отвора и се изчаква да се разтворят мръсотиите. Хубаво е да има удължение на спрея за да стане това сполучливо. После се развърта болта за празен ход,ето какво намерих там Пръска се в този отвор и се изчаква почиства се и самия болт. Хубаво е да се бележи болта върху тялото на дросела в какво положение се намира защото това е заводската му настройка. Първо го завийте и броите оборотите,трябва да са 1 цял и 3/4 по това после ще го върнете обратно като го завивате. Това е термо клапъна И двата клапана са свързани последователно от подгрев от антифриз който черпи загряване от малкия кръг на колата първо е IAVC клапъна после термо клапъна. В раздела съм пуснал тема с почистването IAVC клапъна ,като правилния начин е първо дросела после IAVC клапъна и термо клапъна. Настройката на болта за празен ход е Ефекта е стабилни обороти на празен ход които трябва да са 750+-50. Това е схемата на дросела и клапаните След процедурата се прави рестарт
  29. 0 точки
    Много поучително 📩📩📩. Кога и защо лъжат мъжете Веднъж един дървар сечал дърво на брега на реката и изпуснал в нея брадвата си. Той седнал на земята и заплакал от мъка. Тогава му се явил Бог и го попитал: -Защо плачеш? -Как да не плача, Господи! Изпуснах брадвата си в реката и сега нямам с какво да изкарвам прехраната на семейството си. Господ бръкнал в реката, извадил златна брадва и попитал: -Тази ли е твоята? -Не, не е моята - отвърнал дърварят. Господ отново бръкнал в реката и този път извадил сребърна брадва. -Може би тази е твоята? - отново попитал той. -Не, и тази не е - поклатил глава дърварят. Третия път Господ извадил желязна брадва. -Да, да, тази вече е моята! - радостно възкликнал дърварят. -Виждам, че си честен човек и съблюдаваш заповедите ми - рекъл Бог. - Вземи за награда и трите брадви. Заживял дърварят в охолство, но, не щеш ли, един ден в реката паднала жена му. И той отново седнал на брега и горко заплакал. И Бог отново дошъл и го попитал защо плаче. -Как да не плача, Господи! Жена ми падна в реката. Тогава Бог извадил от реката Дженифър Лопес и попитал: -Това ли е жена ти? -Да! - радостно възкликнал дърварят. Смръщил се Бог: -Защо този път ме излъга? -Виждаш ли, Господи, - въздъхнал дърварят - бих ти казал, че това не е моята жена, но тогава ти би извадил от реката Катрин Зита-Джоунс. Аз отново бих ти казал, че това не е моята жена и накрая ти би извадил нея. Като награда за честността ми би ми дал и трите. Аз не бих могъл да ги изхраня и ние четиримата бихме били много нещастни. Извод: Когато мъжете лъжат, го правят с достойнство и за всеобщото благо!😉
  30. 0 точки
    @MAX-1 Градското движение през лятото и задръстванията убиват автомата. Моята започна с придърпване на 2-ра, след 10 - 15 хил км в шибания софийски трафик 2-ра започна да рита, и трета от превключваща без проблеми започна и тя едва-едва да придърпва ако оборотите на двигателя са ниски. Не е до маслото, защото съм го сменял "милион" пъти, просто в трафика прегрява и износването се увеличава в пъти. Изходът е ръчна кутия за града или да караш само вечер когато няма задръствания и температурите отвън са по-поносими, както и да не я пришпорваш и да държиш да сменя между 2 - 3 хил макс оборота. Бабешка работа, но ... Иначе маслото на автомат за градска кола трябва да се опреснява всеки 2 години или 50 хил км, за предпочитане даже да са по-малко. Тук идва другият въпрос, на кола която цял живот маслото не е сменяно дали е по-добре да бъде оставено така или да бъде сменено? Ако автомата е много износен, прашинките феродо в маслото ще "додават" към липсващата вече фрикция на фрикционите и обратно. Гадно, но това е положението... Нямаме нормална, човешка, градска инфраструктура. Какви са тези светофари през 20 метра с бутон за спиране на трафика, който всеки еко-откачалник да може да натиска, независимо дали ще пресича или не? Защо винаги светват червено точно когато наближиш? Визирам бул. Тодор Каблешков, а вероятно има и други такива, които на този апп са почти винаго в черно: https://www.msn.com/en-xl/traffic?ocid=msedgntphdr&cvid=5331e05cf5494f788706cac8c4c34200 Защо когато има място за 5 ленти, са направени 2, а между тях наместен цял парк, а пък велоалеята: на пътя? В Германия един път не съм попадал в задръстване, а немците имат дори повече коли от нас!
  31. 0 точки
    Ами ние така и правим, почваме в четвъртък! Петък черен. Понеделник махмурлук от уикенда, Вторник, Сряда работим, четвъртък подготовка за укенда и т.н. Нейде из врачанско, първа брачна нощ: - Маро, побарай го, виж така добре ли е, да не зема го предърва и да та изтумба?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...