Здравеите колеги, искам да благодара на всички които се включиха в темата.
Този проблем ме мъчи повече от месец, не съм жалил пари, не правя компромис с частите.
Днес се реши проблема, по някога дребни неща могат да ти сруват много нерви и средства, но поне научих нещо ново, ще споделя това да го знаете и да обръщате внимание на детаилите.
Проблема излезе от силно замърсени болтове, болтовете през които минава спирачна течност, след поредното разглобяване реших да ги проверя и тях, странна гумена субстанция се намираше в централния отвор, която в моя случай го играе ролята на клапан и пречи да се върне буталото. Сега си обясних и причината едното колело да грее много повече от другото, в единия болт имаше по голямо парче :-).
Как са се замърсили не знам, защо не е излязла при обезвъдушаването където налягането е високо с дебит, не знам.
Според мен е от разлагащи се маркучи, които вече ги няма.
Колегата ruil4o е прав, тази кола няма кантар, има разпределител под спирачната помпа.