Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.11.2023 in all areas

  1. 4 точки
  2. 3 точки
    Управата на форума не е гарант за никого. Това как авторът ще си развие темата и реномето си е функция на действията му и като гледам той добре знае това. Благодаря за загрижеността (без ирония), но понеже не сте в кухнята няма как да знаете, че такива няма. Дори и да имаше, това щеше да е наша грижа. Мога да Ви кажа, че каквато и друга кола да кара, с участието си от близо 2 години тук, той допринася несравнимо повече за съществуването на форума на фенклуба, отколкото много хора, които през годините го яхаха само за печалбарство и докато имат полза. Бил съм наиграван от доста хора, които карат Хонда, та от тогава не вярвам в приказки. И с това предлагам да прекратим дискусията извън основната тема. Няма да разчиствам веднага, за да няма скрито-покрито. Нека се вижда за известно време.
  3. 3 точки
    Чакай, чакай, малко уточнения: 1. за да има изкаран USB кабел, трябва задължително някъде вътре в таблото да е сложен интефейс, без значение какъв - wefa, yatour, grom, или която и да е от популярните марки. 2. който и интерфейс да е инсталиран, нашите легени не могат да четат имена на файлове и да ги показват - екранът Extension си седи празен, но това не означава, че не работи. С копчетата на таблото или на волана може да се сменят папки и във всяка от тях да се сменят парчетата напред-назад, без да им е написано името на екрана. 3. всеки от тези интерфейси дефакто представлява емулатор на CD changer, съответно има свое виждане за това как трябва да са структурирани и подредени папките във флашката, за да ги разпознава операционната система на интефейса. Това обикновено е много подробно описано в User manual-а на съответния интерфейс. Досега съм имал два различни вида - Grom Audio (поддържа 6 папки по 99 парчета, съответно можеш да ги сменяш от контролите на колата, задържайки копчето за съответния диск в чейнджъра, докато се чуе бипване) и Dension Lite (поддържа 4 папки с неограничен брой песни и поддиректории, сменят се по същия начин, с тази разлика, че позиция 5 е запазена за "play all"). Допускам, че останалите марки интерфейси подхождат по сходен начин, но задължително трябва да се провери документацията им. 4. Всеки от тези интерфейси работи чрез много рудиментарна операционна система, което означава, че все пак имат някакво сервизно време (секунда-две-три), докато се инициализират. Тъй като при първоначалното завъртане на контакт и преди запалването, токът към музиката се пуска, то и интерфейсът автоматично започва да boot-ва и ако твърде бързо се завърти ключа за запалване преди да е приключил тоя boot, интерфейсът се случва да забие. Затова е хубаво или да се изчаква някакво съвсем кратко време между контакта и запалването (аз примерно изброявам три бипвания на предупреждението, че не съм сложил още колан и тогава паля) или просто музиката да се изключва преди гасене на колата и после да се пусне пак отново чак след запалването.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Има едно ниво на зрялост.Когато достигнеш това ниво,не ти се занимава с никой.Отдалечаваш се от недоразвити,подли, двулични хора.Преставаш да бъдеш с хора,които те разболяват. Когато достигнеш това ниво,се научаваш да цениш себе си. Зигмунд Фройд
  6. 1 точка
    Ето тука обясняват за забавящия клапан и как да се байпасира.ЦЪК
  7. 1 точка
    @Robben Аз смених хидравличната течност, като правих рециклиране на реката и не са се появили течове. Смених я с оригинална. При обсъждане на друго място, колега каза, че е сложил хидравлична течност на Равинол, която е одобрена от Хонда и също няма проблеми.
  8. 1 точка
    Един цар, решил да вдигне данъците. Обаче се уплашил, че народа може да се разбунтува. Викнал министъра за съвет. - Царю, нашият народ е толкова заспал, че каквото и да направим няма да се разбунтува. Ден 1. Министър наредил да затворят всички порти на града-държава и оставил само една, която имала един тесен мост и трябвало да изчакаш насрещния. Ден 2. Сложил такса на моста. Народа си плащал и преминавал. Имало един, двама, които мрънкали, но и те плащали. Ден 15. Сложил на моста един як мъжага и му наредил да оправя всички наред. Сега, който искал да мине е по моста, освен такса отнасял и едно стабилно е*ане. Ден 30-ти.Царят наредил всички да се съберат на площада, излязал и казал: - Скъпи поданици, измина един месец с новите наредби. Как се чувствате? Някой ако иска нещо да каже, да се оплаче, да даде препоръки, нека да говори сега, без страх, че ще го накажа или репресирам. Излязъл от тълпата един мъж и рекъл: - Царю, ако може сложи още 5-6 човека да ни е*ат докато чакаме да минем, че един горкият, едва насмогва и сутрин и вечер стават големи задръствания на моста. В тон на 29.10. и поздрав за царството ни!
  9. 1 точка
    Ефекта за мен е неповторим и супер +30мм задни пружини Айбах от Маркони.Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда. При мен това се получи,по стегната возене няма го това заклащане,колкото и да се товари отзад не кляка така засега с 150кг. Това е преди пружините Това е след Това е отзад Това е отпред
  10. 1 точка
    „Никога не бих заменил страхотните си приятели, прекрасния си живот, любящото си семейство за по-малко бели коси или по-плосък корем. С напредване на възрастта станах по-дружелюбен и по-малко критичен към себе си.Станах мой приятел... Не се укорявам, че съм изял допълнителна бисквитка, не съм оправил леглото или съм купил нещо глупаво, което не ми трябва. Имам право да бъда разхвърлян и екстравагантен. Виждал съм много скъпи приятели да напускат този свят твърде рано, преди да осъзнаят голямата свобода на остаряването... Кой ще ме вини, ако реша да чета или да играя на компютъра си до четири и да спя до обяд?.. Кой ще ме направи по-щастлив, ако си стоя в леглото или пред телевизора колкото си искам?.. Ще танцувам на тези прекрасни хитове от 70-те и 80-те години и в същото време ще искам да плача за изгубената любов... Ако искам, ще се разхождам по плажа по къси панталони, които ми прилепват на отпуснатото тяло и ще се гмуркам самоотвержено във вълните, въпреки неодобрителните погледи на околните... Знам, че понякога забравям неща, но има някои неща в живота, които просто трябва да забравиш!.. Помня важни неща. Разбира се, през годините сърцето ми е било разбивано много пъти. Но разбитите сърца ни дават сила, разбиране и състрадание. Сърце, което никога не е страдало, е безупречно и безплодно и никога няма да познае радостта да бъде несъвършено. Имах късмета да живея достатъчно дълго, за да останат завинаги запечатани на лицето ми сивата ми коса и младежкият смях. Мнозина никога не се смееха, много умряха, преди косите им да станат сребристи. С напредване на възрастта е по-лесно да бъдеш позитивен. Не ви пука какво мислят другите за вас. Вече не се съмнявам в себе си. Спечелих си правото да правя грешки. И така, за да отговоря на въпроса ви, харесва ли ми да съм стар? „Харесвам човека, в който се превърнах.“ Няма да живея вечно, но докато съм все още тук, няма да губя време да съжалявам за това, което е могло да бъде или да се тревожа за това, което ще бъде.” Габриел Гарсия Маркес
  11. 1 точка
    Всеизвестно е че светлината се движи по-бързо от звука. Затова някои изглеждат блестящо, докато не заговорят. Алберт Айнщайн
  12. 1 точка
    И обратната страна: Няма път към мира - мирът е пътят. Махатма Ганди
  13. 1 точка
    Здравей Прочети тази тема - цялата ... писал съм я преди 6 години и аз се сблъсках със същото нещо , написал съм симптомите и решението ... проблема го реших тогава срещу 1500 лв. , иди на диагностика при специалист защото най вероятно е хидротрансформатора - така както го описваш , и не слушай квартални майстори ,че ще смениш цялото окачване плюс някое и друго каре без да има някакъв резултат . Хубава вечер
  14. 1 точка
    За първи път чувам за тези масла и нямам представа какво представляват, няма и никаква информация в нета, за разлика от множеството анализи на Петро, но..... Гледайки дейта шийта на Петро 0w20(това слагам напоследък и това ме интересува) и на Пакело 0w20, по нищо Пакелото не превъзхожда Петрото, дори напротив. Не виждам как това масло може да бъде ПАО бизирано. Според мен това масло е хидрокрек + малък процент ПАО(евентуално), с по-ниски нива на сулфатна пепел и ТБН от Петрото, което е признак за по-беден пакет добавки, като последното не кореспондира с нуждите на дъртите ни бензинови Хонди с верига. В този ред на мисли, тезата ви за отпадането на Петро за мен е несъстоятелна. Цената от 26лв. се доближава до цената на масла, които са доказани синтетики и не виждам как може да убедите някой в качеството на маслото, посредством личните ви възприятия и усещания. Направете химичен анализ на маслото или си осигурете от производителя, за да бъде всичко правдоподобно.
  15. 1 точка
    Здравейте, Подарявам неща останали след слагането на газови уредби: 1. Резервна гума от 5-та генерация Акорд - желязна джанта 15 (4х114.3) с гума 195х60х15 на нея. 2. "Леген" стоящ под багажника на 7-ма генерация Акорд комби. Нещата се намират в София.
  16. 1 точка
    За сега толко има нужда от по къса кутия че преди феисовата трета е през океанска
  17. -1 точки
    Точно тебе не искам да те убеждавам в нищо. Опитай и ще разбереш, че маслата нямат нищо общо. Това какво пише в data sheet-а и това което е в действителност няма нищо общо. Но както казах, не искам да убеждавам никой в нищо - има два типа хора такива дето са дървени философи и само плямпат и другите дето са с отворено съзнание и решават да пробват.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...