Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.10.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Моторът (като всеки дълголетник) е ниско ефективен (според съвременните мерки за кубатура - мощност), та има високо топлоотдаване и си грее. Това с перката е нормално, както и че работи известно време след гасенето на колата. Ако действително му е жега, ще работят и двете. Като смениш тампоните, ще видиш има ли разлика. Ако имаш съмнение за моментна работа на 5 цилиндъра при паленето, остави си вратата докрай отворена и тя видимо ще потрепва. Важното е след началните секунди да няма вибрации никъде вътре в купето. Усещат се съвсем леки и сравнително високочестотни само с ръка на волана. Моторът е балансиран и монета от 1 или 2 лева си стои права върху него. Ако колата работи на по-малко цилиндри, със сигурност светва чека.
  2. 1 точка
    Имам и аз 1 джаджа, ама все не намирам още мотивация да задействам монтажа. Ще е кофти после конзолата да поскръцва.
  3. 1 точка
    И аз така си мислех в началото. След точно един месец вече бях сложил Wefa USB интерфейс с Bluetooth. Ако го монтират хора които знаят какво правят и са монтирали на Legend няма да имаш проблем. Не бих казал прекъсване, по скоро малко "по-груба" работа. Поне според мен в рамките на няколко секунди е напълно нормално. За честото включване на перката и при мен е така. Смяната на антифриза беше от първите неща които направих (в последствие се наложи смяна на радиатор - щуцера се беше напукал) но никога не съм имал проблем с температурата. Правил съм си експерименти - стрелката стои като закована.
  4. 1 точка
    Пробвах скъпото на Ромпетрол, по-голяма гавра с колата си до сега не бях правил. Повече няма да им стъпя никога на бензиностация, ако ще да няма друга в радиус от 100км. Отвратително вървене, висок разход. Моята не е базова и веднага се усеща като нещо не е наред. За момента само с Лукойл нямам разлики и знам какво да очаквам. Чакам Шел да превземат изоставените обекти на Газпром в Пловдив и ще заредя и там най-сетне.
  5. 1 точка
    Цифров слънчев часовник.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Един цар, решил да вдигне данъците. Обаче се уплашил, че народа може да се разбунтува. Викнал министъра за съвет. - Царю, нашият народ е толкова заспал, че каквото и да направим няма да се разбунтува. Ден 1. Министър наредил да затворят всички порти на града-държава и оставил само една, която имала един тесен мост и трябвало да изчакаш насрещния. Ден 2. Сложил такса на моста. Народа си плащал и преминавал. Имало един, двама, които мрънкали, но и те плащали. Ден 15. Сложил на моста един як мъжага и му наредил да оправя всички наред. Сега, който искал да мине е по моста, освен такса отнасял и едно стабилно е*ане. Ден 30-ти.Царят наредил всички да се съберат на площада, излязал и казал: - Скъпи поданици, измина един месец с новите наредби. Как се чувствате? Някой ако иска нещо да каже, да се оплаче, да даде препоръки, нека да говори сега, без страх, че ще го накажа или репресирам. Излязъл от тълпата един мъж и рекъл: - Царю, ако може сложи още 5-6 човека да ни е*ат докато чакаме да минем, че един горкият, едва насмогва и сутрин и вечер стават големи задръствания на моста. В тон на 29.10. и поздрав за царството ни!
  10. 1 точка
    Ефекта за мен е неповторим и супер +30мм задни пружини Айбах от Маркони.Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда. При мен това се получи,по стегната возене няма го това заклащане,колкото и да се товари отзад не кляка така засега с 150кг. Това е преди пружините Това е след Това е отзад Това е отпред
  11. 1 точка
    Понеже всеки си пише за своята и аз да кажа за мойта,седма дизел фейслифт пък ти прецени дали си струва.Купена 2013 на 158 000 ,сега е на 383 000 за всички тези километри е сменена една шайба на алтернатора и един алтернатор,един страничен датчик н Airbag и акумулатор.Ще се наложи да правя и съединител но за момента още държи.
  12. 1 точка
    Дали си струва, да бъдеш или да не бъдеш 😁И аз като по предния коментар. Понеже чахах близнаци преди почти две години (вече се борим с тях) реших, че ми трябва комби, което е добре да става и на газ. Четох доста, отпадаха модели (не марки не съм комплексар) накрая ги бях свел до 5 модела. Авенсис 1.8,аутбак, октавия 1.8т, мазда 6- 2.5 (втората генерация ) и акорд 7ма.Четох доста и накрая останаха авенсиса, акорда и маздата . Качвах се в авенсис и беше прекалено обрано от към комфорт, доста пластмасово и реших да е акорда. Четох за тях доста тук и се реших да е 2.4 фейс поради причини които на всички са известни. Качих се в първата в Пазарджик, карах я и честно да си кажа не ми хареса... След тва пак отидох да гледам една в Пазарджик и си бях казал, ако не ми хареса остава маздата. Беше доста замаскирана, но пък беше от Испания и нямаше никва ръжда и аз без да му мисля мн я капарирах 😁Купих я и още първите 500 метра ми светнаха абс и вса. След доста умуване и помощ от колегата от Пловдив - @Ivan_Ch разбрахме, че абс модула е от комбито преди фейса и дава грешни данни (задните гуми показваше, че се въртят с 5км по-бързо от предните ) Взех втора ръка и се оправи. По-лошото е, че я взех с тракаща скоростна кутия( и кафяво масло в нея) и по точно най-вероятна причина превъртял лагер в леглото си в капака на кутията(чува се само на P и N) него още не съм го сменял и карам така вече 20к км. Рециклирах рейка още в началото.Сложих газ след като я покарах малко (бях се стреснал понеже при първото смяна на масло майстора ми каза, че датата на производство на филтъра е 2006та година 😁😁😁) но до сега не съм долял и грам масло вече две обслужвания 😎 имам предвид, че не се е налагало. Преди два дни стартера се предаде и утре я карам да го правя, най-вероятно четки и т. Н от доста време я усещах, че пали трудно дори и с новия аку юаса,но майсторите при които отидох отказаха да рециклират "работещия" стартер... Та тва е при мен, аз лично съм доволен от избора си и честно казано пак бих го направил същия, вече с едно наум разбира се. Колата е била адски здрава преди 10тина години, сега все пак са по на 15-20. Акорд турер 2.4 ат 2006.
  13. 1 точка
    Много е относителен този въпрос - Струва ли си? Аз имам моята 2,4, АТ, фейслифт, комби вече трета година. Колата е 2007. Взех я за 8600 лв. Беше евтина но си имаше и проблеми. Нямаше катализатор, и имаше издухана гарнитура на двигателя. Също така си имаше и козметични забележки. Тогава платих за ремонт на двигателя малко над 1000 лв. Но смених и веригите, и още някои неща. Катализатора май беше около 400 лв. Сложих газово - 1700 лв. тогава, което вече си е избило парите. Боядисване - под 1000 лв., не ми се рови сега да гледам точни цифри. Първоначалното обслужване не помня колко ми излезе. Май нещо от порядъка на 400 лв. До тук можеш да сметнеш колко ми е излязла колата. От тогава съм имал проблеми с вратата на багажника - често срещан проблем при комбито. Сменях големите тампони на долните носачи и тампони на стаб. щанга. Рециклират рейка, че се разтропа. Като взех колата беше добре, но явно нашите пътища не и харесаха Сменях и маркуча за високо налягане на хидравликата. Сега ми предстои смяна на спирачни дискове и накладки, и опресняване на масло на скоростна кутия + филтър. Минал съм около 30 к. км. за това време. Според мен като за 16 годишна кола са си нормални появилите се повреди. Вероятно някои от нещата, които съм правил няма да ми се наложи да ги правя повторно. Със сигурност ще излязат и други повреди - знам, че няма как. Дърта кошница. Сега - дали си струва. Според мен си струва. Не съм купил колата защото съм заклет фен на Хонда. Просто прочетох форумите и за други марки със зададените критерии, които търся - при Хонда имаше най - малко оплаквания. Всяка кола втора употреба ще сблъска купувача и с ремонти. Кои повече, кои по - мало. Вече дали ще попаднеш на читав автомобил неизвестно, коя употреба - не се знае. Единствено, че Хондите им се води име на по - рядко чупещи се. Предполагам затова и цените в момента са такива. Но дали е вярно това, че се чупят по - рядко, едва ли има кой да каже. Ще срещнеш всякакви мнения. Реши какви пари си готов дадеш за кола, предвиди си една сума за вкарване в ред и прочети другите марки с твоите изисквания какво предлагат и с какво ще се сблъсквал и ще решиш. Правилен отговор няма Аз за сега съм удовлетворен от покупката си, макар, че се оказа с проблеми. Вече ще си покаже колко други неизбежни проблеми ще ми се появят Важното за мен е само да не са накуп 😂 Мисля да карам колата докато не стане за моргата. Или докато не спечеля 6 - ца от тотото Така, че ще я карам докато стане за моргата
  14. 1 точка
    Навигациите в колите са доста изостанали! Имаме смартфони и изобщо не се занимавам с моята, считам я за излишна. Приложенията се обновяват постоянно!
  15. 1 точка
    Брошура фейслифт (UK): CR-V.pdf Ръководство за употреба (БГ): honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf (благодарение на друг колега) Инструкции: Стелки: 07mats.pdf Електро-хроматично огледало (US): 07mirror.pdf Спойлер заден капак (US): 07spoiler.pdf Спойлер заден капак: 08F02-SWW-6000-96EN00.pdf Електро-хроматично огледало: 08V03-SWW-6000-96EN00.pdf
  16. 1 точка
    Има една тънкост...... Кварталните майстори много обичат да разрешават неразрешими проблеми. Големите сервизи си имат много клиентела и и като им запъне нещо захвърлят и казват няма и нищо. обаче, като отидеш при кварталния и му разкажеш как си обиколил най големите сервизи и никой неможе да го хване, той с удоволствие ще се запъне да им натрие носа. Те много мразят големите сервизи защото хората ходели заради това че са лъскави а пък те били най добрите майстори. Пробвай го. На мен ми прорабори на няколко пъти.
  17. 1 точка
    открих това: много прилича на нашия проблем. Има доста клипове как се сменя. Ама в 3 сервиза пък толко да не го видят....
  18. 0 точки
    Споминал се Бат Бойко… Пред портите на Рая го посреща Свети Петър: – Здравейте, господин Борисов! – О, здрасти Началник! – Вие, господин Борисов, сте известна личност и наш дълг е да ви дадем право на избор къде да останете – в Рая, или в Ада! За тази цел, ще прекарате по един ден и на двете места и сам ще изберете след това! Отиват в Ада, влиза Бат Бойко и гледа: огромно голф-игрище, всичките му стари дружки от мутренските времена, далавераджии, политици… облечени в маркови костюми, маси с хайвер и шампанско, мацките с яки задници и огромни цици, Дяволът – страшен пич, направо като негов брат само майтапи и простотии ръси … абе, Рай!Минал денят, нашият предоволен! Дошло време да иде в Рая! Там красота, спокойствие, мили хора, скачаш от облаче на облаче, свириш на арфа….И там изкарал добре, но в Ада по – се изкефил и предпочел да остане там! Влиза Бат Бойко наново в Ада и гледа… пуста земя, покрита с боклуци, смрад, отврат, приятелите му в дрипи, дяволът ги юрка към казана, мацките скапани и грозни… нашият – изумено: – Абе, Дяволе, слушай брато…вчера тука беше супер…голф, хайвер, шампанско…кво стана? – Аааа, почти като при вас… това онзи ден беше предизборната кампания, вчера беше ден за размисъл, а днес вече си гласувал…
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...