Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.09.2023 in Мнения
-
2 точки
-
2 точкиЧестито колега! Дали си струва? И още как! За 25 години смених 7 коли, от които 3 хонди, като разбира се съм пробвал и други модели и мога съвсем уверено да заключа, че Акорд 6 (особено с двигател 2.0, като предполагам и 1,8 няма да е кой знае колко различно) е невероятно съчетание между комфорт, икономичност, пъргавина, дизайн, стабилност, връзка човек-машина ииии най-вече здравина! Моя го имам от 8 години и въпреки, че в момента карам вече над 20000км в ръчен режим на автомата поради буксуваща 2ра скорост, не искам да се разделям с тази кола. Хечът има предимство на багажника, вкарвал съм цял фотьойл и вратата си се затваря без проблем. Твоята я мярнах съвсем случайно по обява и се озадачих, че още съществуват такива съхранени уникати, особено моторното отделение. Ще ти служи дълги години, единствено се оглеждай за течове на масла тъй като с годините си стареят гарнитури, семеринги, о-пръстени и други уплътнения, които прецакват общата картинка. Относно корозионната устойчивост бих се усъмнил дали даже не е по-добра от 7ма генерация, но вероятно зависи откъде идва колата и в какви условия е карана. Та ако идваш към Бургас пиши да и се полюбуваме
-
1 точкаНе съм й правил много снимки,като изключим на някоя зарядна станция... Автомобила е много специален,поне по мое мнение изглежда приятно,щом дори и на дечица им е интересен.За екстрите и комфорта няма какво да коментираме.При всички положения в страната едва ли се движат повече от 5-8бр. От месец юли сме й навъртяли 3500км и за сега няма оплаквания. Купена е от "Караток",като Чавдар Ташев откликна на всички въпроси от наша страна. Без да сме виждали автомобила на живо,хората направиха какви ли не снимки и описания,плюс безплатна доставка до Варна. Два пъти съм имал леки тревоги със зарядни, като единия беше по пътя Варна-София. На зарядно на Финес до Търговище (Ловна среща) не поиска да зареди. След около час мислене и разговори по телефона разкачих за 30сек.минуса на акумулатора и успях да заредя. Като разход в момента имам 14.2 Кара се основно градско и се зарежда в гараж на нощна. За мен най-хубавото в автомобила е тишината и комфорта,който предлага,което за такъв малък автомобил е направо невероятно. Варна-Созопол от 100% пристигнахме на 14% Варна-Велико Търново с едно зареждане за 10мин. в Търговище Не ми харесва,че по магистрала трябва да се кара леко(90км/ч),но така или иначе автомобила е градски и 90% от времето се използва в града. Поздрави!
-
1 точкаПривет колега! Пожелавам стотици хиляди безаварийни километри! Радвам се, че вече не съм сам с Honda e във форума Пусни повече инфо за твоята електричка, може и снимки. Сподели какви ти са впечатленията от колата!
-
1 точкаЧак сега намерих темата , да пусна точно какво се направи. Второто мнение от тази тема. https://forums.hondabg.com/topic/116777-загуба-на-цилиндър/?tab=comments#comment-1057606804
-
1 точкаПроблема се оказа запушени колекторни тръби, бедна смес. Почистиха се капачката и около системата и колата стана друга. Имаше тема, но не мога да я намеря.
-
1 точкаКмета на Шумен се качва в едно такси: - Виж какво, ще ти дам 20 лева, ако ме закараш до Общината за 5 минути, че закъснявам! - Добре! - рекъл шофьора. - Ама искам да си връжеш очите с тоя колан! Вързал си кмета очите и тръгнали! Пътували около 3 минути, спрели и шофьора казал: - Отвръзвай са и давай парите, стигнахме! Кмета свалил колана, огледал се и рекъл: - Ще ти дам още 20 лв., ако ми кажеш от къде мина? - Да бе да, ти луд ли си?! 5 улици са останали здрави, ако ти ги кажа и тях ще разкопаеш.
-
1 точкаЧудесно взети капкови проби и супер тест за анализи, и размишления! Браво! Тук се забелязва интересно развитие и отчетлива разлика между двете проби. И двете масла са на GTL база и сходен пробег на гориво LPG. Разликите са: 1. Различните двигатели. 2. Сивикът е след скорошен основен ремонт, но без измиване на маслената система. От тук мисля, че маслото е разтворило стари отлагания. 3. Различни маслени филтри: японски NITTO 4HM-113 за Леджънд-а и MANN W610/6 за Сивик-а. От темата за маслените филтри ( https://forums.hondabg.com/topic/113109-маслени-филтри/?do=findComment&comment=1057625896 ) може да се види, че филтриращата способност на NITTO е по-добра от тази на MANN, поради по-добрата филтърна хартия. От тук, предполагам, е и по-голямото замърсяване при маслото на Сивик-а. Масленият филтър не е уловил достатъчно от замърсяванията. 4. Обемът на използваното масло. При Леджънд-а маслото е допълнително опреснявано с доливане на общо около 1 литър през периода на експлоатация. При Сивик-а не е доливано, понеже няма разход. Прави впечатление светлият ореол в периферията и на двете капки. Това може да е бензин от студените стартове, или етанол (10% съдържание в бензина по новите еко норми), който не се е изпарил. Бих препоръчал, маслото на Сивик-а да се смени, за да бъдат изхвърлени с него и евентуалните разтворени замърсявания. След това да се използва и по-качествен маслен филтър.
-
1 точкаНищо му няма на маслото, какво като е на година и половина. Италианците не сменят, а само доливат
-
1 точкаВчера дружно се окапвахме. Така или иначе 2-те масла бяха налети на 5-и януари. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 350934 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 5816,1 км . 6) Цикъл основно извънградско 90% + 10% градско по дестинациите. 7) Средна скорост за пробега (според борд компа) 75 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 5.01.2023 - 24.09.2023. 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 750 л газ + нещичко А 95 - за дузина паления, и ако мотора влезе за малко във VTEC. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 200 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Разход на масло за периода около 0,6 литра, след предната капка доливах на 3 пъти по 0,3л. 14) Други - Пробата, както предната е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 415648 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 5908,8 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 70% / 30% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 25 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 5.01.2023 - 24.09.2023. 9) Мото часове – около 100 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 480л. газ и около 50л А-95. Колата пали на бензин и до минутка минава на газ, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 2 км градско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. След първата капка долях свежи 0,4л. - да е на макс за лятото. 13) Разход на масло за периода 0,0 литра, както и да се юрка моторчето. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
1 точкаИ аз в алегро съм гледал ето стопа https://allegro.pl/oferta/lampa-klapy-lewa-tylna-tyl-acura-mdx-ii-2007-2009-9405899404 ето врата багажник https://allegro.pl/oferta/acura-mdx-2007-2013-klapa-tyl-zamek-bagaznika-usa-11921613140 https://allegro.pl/oferta/acura-rdx-2013-2015-klapa-tyl-tylna-bagaznika-usa-11925574743 Тези пита ли ги за доставка https://www.ushoppr.com/bg/pages/wholesale.htm
-
1 точкаЗдравейте, https://allegro.pl/oferta/deska-poduszka-acura-mdx-2007-2013-10071749065. В тази платформа има доста неща,които другаде не съм намирал, а цените са бижу, дори със доставката до БГ. Не знам полски, ползвам преводач. Доста е гадно , особено технически неща, но доколкото разбрах има я на части. Питай го ,отзивчиви са. Има и предно стъкло- чисто ново от друг продавач. Вярно не е оригинално,но е далеч от фантастичните 2200 Проблемът е с доставката. И за RDX има разни. Едрогабаритни части не съм купувал, но ползвам посредническа фирма от Румъния,която доставка дребни и не толкова дребни неща,но изрично казват,че Еконт(работят с тях за България,) не доставя автомобили стъкла. Това е от мен, дано съм помогнал.
-
1 точка+1 за 0w30 SSV-то. Усещах двигателя,че развърташе по добре с него. Но пък има и факта,че подмених свещите NGK LPG6 Iridium platinum( на 130к.), с обикновенни NGK ZFR6K11 и надпис Хонда.
-
1 точкаКапков тест 1 1.RAVENOL FDS 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-237930км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 300км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 17.09.2023 до 23.09.2023г. 8.Мото часове----- 9.Изразходвано гориво----- 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. От ляво е капната,а от дясно е с докосване на щеката. Започваме на чисто!
-
1 точкаЕмии внимавай с това DSG, макар, че новите са си доста сполучливи. Аз скоро сменях накладки и ми излезнаха 210лв с отстъпката и сензора беше 25-30лв. Сега не са OEM ама пак стават, но доста цапат След Гаранцията, не слагай Лонг Лайв чорбата Аз си карам с Равенол и драми не съм имал. Сега сложих друго масло вместо VST и ще видя дали има разлика. Като цяло я усещам по-тиха колата.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаРазходът 1-1,5л/10 000км не е малък. С масло няма да се оправи. За сегменти си. При предимно градско, маслото трябва да се сменя на много по-кратък интервал! С оглед на последната информация: Shell Helix Ultra 5W-30 ( "чистoтo" Ultra) е много добър бюджетен вариант за този режим на шофиране. В по-високият клас масла, много добър избор би бил RAVENOL SSO 0W-30. И задължително смяна на 5 - 6 хил. км. максимум! Ако искаш да отложиш, малко във времето, ремонта. Горенето на масло няма да избегнеш, но поне ще е в по-малко количество. А и няма да дозадръстиш мотора с допълнителни отлагания. Даже ще го поизчистиш малко. Шел и Равенол купувай от общите поръчки на форума, за да е сигурно, че няма да попаднеш на менте. Понеже в БГ се продават всякакви "чудесии", опаковани като оригинални. Обади се на Ronin7 (Наско). Мисля, че има в наличност Shell Helix Ultra 5W-30 и може да ти изпрати веднага.
-
1 точкаЕфектът на Дънинг-Крюгер гласи: „Некомпетентните хора си правят грешни изводи и вземат лоши решения, но не осъзнават грешките си заради по-ниската си компетентност "Дешифриране: Неразбирането на допуснатите грешки води до увереност в собствената правота и следователно до повишена увереност в собствените решения и в себе си, и до утвърждаване на собственото си превъзходство. Така ефектът на Данинг-Крюгер е психологически парадокс, който всички често срещаме в живота. По-некомпетентните хора се смятат за професионалисти, а по-компетентните хора са склонни да се съмняват в преценките си и собствените си способности, просто заради далеч по-големият обхват на знанията си и понякога разнопосочните информации по даден въпрос. С 2 думи - колкото по-малък е обемът информация по даден въпрос, толкова по-лесно се взема решение и толкова по-уверен е в правотата си взелият го. Колкото по-ниско е нивото на компетентност-толкова е по-висока самоувереността. Отправната точка на изследването си Данинг и Крюгер са известните поговорки на Чарлз Дарвин: "Невежеството по-често поражда увереност, отколкото знанието"и Бертран Ръсел: "Една от неприятните черти на нашето време е, че тези, които са уверени, са глупави, а тези, които притежават въображение и разбиране, са изпълни със съмнение и нерешителност"·
-
1 точкаДа,така е.Щеката я докоснах към листа,но количеството беше малко на щеката.Дръпнах я, непосредствено след загасяне на мотора.Аз за това друг път, капя 5 за късмет! Благодаря,за отзивчивостта и коментарите! Следва FDS 5W30 4L+500ml SSV 0W30 (останало от предното). След това,незнам има време.
-
1 точкаОпааа... Тая капка няма общо с визията на предходната. Липсват замърсяванията в зоната на ядрото. Да не си го опреснявал? Или пък начинът, или условията на вземане на пробата е бил по-различен? Както и да е... Маслото се представи отлично за този пробег! Чакаме развитието и отзиви от FDS.
-
1 точкаАаа...тези бързите ползват всяка лента,няма да те чакат да се прибираш от ляво в дясно. Жълто ферари,ни минаваше на слалом, с подобна скорост.Ама нали са ми слабост,та само отворих прозорците да му чуя гласа!
-
1 точкаРечено сторено..,за малко! Капков тест 7 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 237630км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 13500км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 17.09.2023г. 8.Мото часове около 270 9.Изразходвано гориво 1240л.газ и 175л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход минимален около 5 мм от макс на щеката(при студен двиг.). 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Сменено с FDS 5W30!
-
1 точкаНаскоро ми се случи нещо невъобразимо и бих казал еманация на дебилността по пътищата. На пътя Бургас-Несебър бях задминат, без да преувеличавам, с над 300км/ч, от предполагаемо синьо порше, казвам предполагаемо, тъй като мина с такава скорост, че дори се стреснах и докато се осъзная какво се е случило беше вече в маранята. Този безумец можеше да убие всеки един, който е решил да мине в лява лента, без никакъв шанс да го забележи и предположи с каква скорост се движи. Не знам колко сбъркани, объркани и заплетени трябва да си ти мозъчните гънки, че дори да ти хрумне подобно безумие.
-
1 точкаПри седма или махаш съответния бушон или пълниш казанчето за течност до средата.
-
1 точкаСъгласен съм. Може да съм се придървил на някого. И аз съм човек в крайна сметка, и някой път емоциите взимат превес. Въпросът е обаче, дали отсреща човека не е придизвикал това ми поведение по някакъв начин? Държа да отбележа, на ден комуникирам с над 150 човека, и когато някой седи и ми дудне по телефона за някаква дреболия, аз просто затварям. Премислям нещата, емоциите си отиват, и тогава пак се чуваме. Ако човекът продължи да храни, аз просто прекратявам комуникацията. Все си мисля, че имам пълното право да работя, с когото си поискам, нали? И по-важното е да попитаме всички... Нека всеки, който е останал недоволен от държанието ми към него да си каже! И нека всеки, който е останал ДОВОЛЕН от отношението ни, нека и той да каже...
-
1 точкаПред сумите ти липсва 1 цифра и тя рядко е 1-ца. И въобще не е въпрос на пари. Просто някои "гребат от живота с пълни шепи" и мислят че това е щастието (а може и такова да е тяхното - горко им), но има и други, дето със скъпите си коли "на мравката път правят". Е - тези са интересните и смислени люде. И не - не ни е такъв манталитета. Просто на арогантното поведение се обръща внимание. Но и да имаш "първите 7 години", пак живота може да те прецака и да станеш гамен. А да се върнеш от там в нормален човек отнема години и не всеки е готов адекватно да "инвестира" нематериално в себе си.
-
1 точкаКъде си виждал хонда 200+ коня Има хора и хора! Масово народа бърза за никъде или отвъдното. единствения плюс на по-мощната и комфортна кола е, че е по-лесно изпреварването и не усещаш умората на дълъг път. Има един проблем обаче, не се усеща скоростта и понякога се плащат честитки от камери
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00