Здравейте,
Имах едно не много супер-пупер масло, но отворено, та реших да го извъртя есента преди Мобила да не престоява. Та:
Първи тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage
1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;
2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage
3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;
4) Общ пробег на автомобила –194 204 км;
5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 452 км;
6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50;
7) Средна скорост NA ;
8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023;
9) Моточасове – NA ;
10) Изразходвано гориво – LPG около 43 литра Shell (България), EkoPetrol (BG);
11) Kтм = (л. / 4.3 л.) ≈ 10;(LPG?)
12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;
13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;
14) Доливане на масло – не
15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).