Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.04.2023 in all areas

  1. 3 точки
  2. 1 точка
    Може да си изгорил нещо. Провери най-напред предпазителите, дано да се разминеш само с изгорял предпазител. Провери и "шок-бутона" (inertia cutoff switch) да не би да си го задействал в тъмното по невнимание.
  3. 1 точка
    За да не правя два поста, пускам финална снимка на просвет с кастрола на 6500км. тъй като вече е в канала, макар че според мен имаше още ресурс съдейки по най-външнея ореол. Беше започнал да прави и ядро. Новото масло е : 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, ръчни скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF, EGR си има и подозирам, че цапа маслото ама здраве да е. 2) Масло – Comma Voltech 0w30, A5/B5, пълна синтетика от старата гвардия. По-долу съм качил спецификациите. 3) Маслен филтър – Mahle (Made in Austria), Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –156 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 35 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч 8) Сезон на експлоатация – от 08.04.2023 до 08.04.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 2 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел. 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 5,5 л, което за втори път ме навежда на мисълта, че остават едни 400мл., понеже е 5,9л по книга. 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана на просвет с телефон и е капната на принтерна хартия от 1см височина след около 3 секунди от изправяне на щеката Това ми е първата проба, която капва сама! Старото масло явно доста се сгъстява от замърсяванията, та се налага да докосвам капката. Надявам се това old-school масло с висок TBN да си свърши работата. Прави впечатление, че още със слагането сякаш започва да формира ядро и си мисля, че има да събира отлагания. Имам опасения, че Тотала 5w30 на поне 15000км с който заварих колата преди да сложа Кастрола си е бил изпял песента отдавна. Следваща проба ще е след 1000км.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Зоя Иванова гледа Ф1 от малка. Още тогава математиката е основният и движещ фактор, а аеродинамиката я води при първия и работодател – Airbus. Днес тя е част от екипа на Alpine F1 и работи по аеродинамиката на болидите на Окон и Гасли.
  6. 1 точка
    Може обаче перцата са два вида тези са ОЕМ .Надявам се да се вижда разликата в профилите.
  7. 1 точка
    Относно гумените перца, мисля че най-добре да се сменят само те. Афтърмаркет чистачките ми изглеждат много грозно. Линк от където си купувам пера: https://www.aliexpress.com/item/4001110438333.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.16.d6291802Vrm2y1 2 бр за 12 - 13 лв по 700мм. Много съм доволен, качеството не отстъпва по нищо на тези от БТ. Изрязваш си ги сам и това е.
  8. 1 точка
    Едно е чернилка на барут, друго е мазнотия, правете разлика, за да няма недоразумения. Като се бръкне с пръст и е мазничко, значи й идва времето за интервенция
  9. 1 точка
    Да уточня. ... а не всички! ( @daniel-atanasov) Изказал съм свое мнение (и не ангажирам никого с него), базирано на преките ми наблюдения на вторичния пазар, на преките ми наблюдения върху експлоатацията и сервизното обслужване на автомобилите на запад и преките ми наблюдения от лични покупки тук в БГ. Една нямаше такива проблеми и все още няма. Други две си бяха за ремонт, с разход на масло от около 1л/1000км. на едната и 600мл./1000км. на другата, в следствие на запечени сегменти от "правилно обслужване". И след ремонта не пипват маслото, поне видимо, а ауспусите им нямат вече черно от външната страна ( нямам предвид тънко, черно пръстенче, а черна зона). Да, винаги има изключения, но е неимоверно трудно да се попадне на такова. @daniel-atanasov ... да попитам от любопитство. От всички автомобили, които си продал, на колко от тях си им проследил, следпродажбено, техническото състояние в период ( 6 месеца, година например), достатъчно да се установи харчат ли масло и колко в действителност? ... и за да бъдем обективни все пак! П.П. И никой не е длъжен да се съобразява с това, което съм написал. Въпрос на личен избор...
  10. 1 точка
    Напълно потвърждавам горенаписаното, моята я взех на реални 132х. И тогава и сега, има черен пръстен на ауспуха, разход на масло, нула, работи и върви перфектно.
  11. 1 точка
    Най-сетне довърших проджекта по реновирането на жантите. Събуването и обуването на гумите + нови вентили и баланс с черни лепенки-тежести стъпи на 65 лв, ама като искам да е профи - нема къ. Прахов черен мат (безплатно), малко кройка, векторизиране, рязане на плотер от сребристо металик фолио и лепене. Като за инвестиция от 20 лв бива, даже ни харесва. Вчера "ударих 1 рамо" на синковеца - да се "преобуе" - баш като за първа пролет.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...