Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.03.2023 in all areas
-
5 точкиМоже и да знаеш, ама ... Маслото на автоматика минава през долното корито на водния радиатор, за да се охлажда. Започни от там - дали нещо не се е объркало при смяната на радиатора? Например да са забравили да върнат обратно маслото, което е изтекло при откачането на маркучите до скоростната кутия?!
-
3 точкиМного сме писали за това ама няма кой да чете. В раздела за осма генерация има поне пет/шест теми за този интервал и как се нулира, търсачката е голяма благинка.
-
2 точкиЗдравейте, Колеги! Пиша това обръщение, тъй като пътят на инициативата общи поръчки достига отново до кръстопът и поради желанието ми да я продължа по най-добрия начин, се налага реорганизация. Изминаха почти три години, откакто поех щафетата от Чавдар. Време, изпълнено със събития, които промениха света и може би заради това мина така неусетно, поне за мен. Но макар да мина неусетно, това бе време изпълнено със значителни усилия и труд, за да може общите поръчки да продължат да съществуват, пратките да пристигат до Вас максимално бързо и безпроблемно и да бъда възможно най-полезен в избора на масла, филтри и всичко друго, с което бих могъл да съдействам на всеки от Вас. Всичко това изисква доста работа и отнема голяма част от свободното ми време, а то не е много, тъй като същевременно работя на пълен работен ден. Въпреки това, искам тази инициатива да продължи, затова не спирам да давам всичко от себе си за нейното съществуване. Пиша тази публикация, тъй като подготвям промени, за които си има обективни причини. Те са свързани с това, дейността по поръчките да бъде напълно изрядна пред регулаторните органи и да крие минимален риск, а по-този начин да се улесни използването на всички възможни начини за поръчка, плащане и получаване на продуктите. От няколко години всички плащания, чрез наложени платежи биват подавани към НАП и върху същите в последствие се дължи данък. В тази графа попаднах и аз през предходните две години, заради което в момента се опитвам да не изпращам пратки с наложен платеж. Очаквано е да има усложнения и от страна на банката, в която е личната ми сметка и която се ползва за общите поръчки (както беше се случило с Чавдар). Предстоят и нови промени, според които от началото на следващата година ще се следят трансграничните плащания, свързани с електронна търговия, а вероятно ще има и още изменения, които ще правят съществуването на общите поръчки в текущия формат все по-трудно. За да се продължи тази инициатива, трябва да се премине на следващото ниво, като се създаде юридическо лице, което да извършва дейността. Това е единствения начин всичко да бъде напълно легално и отговарящо на законовите изисквания. Тази промяна ще донесе допълнителни разходи, които значително надхвърлят това, което генерират общите поръчки. Затова към стойността на всяка поръчка, бива включена допълнителна сума, чрез което ще бъдат покрити част от разходите на фирмата за дейността на общите поръчки. За да бъде пропорционална на стойността на всяка поръчка, допълнителната сума се въвежда под формата на нов коефициент за превалутиране от евро в лева. Новият коефициент ще бъде 2.15 и ще бъде въведен поетапно както следва: Първото увеличение ще бъде включено в поръчката до 05.04, коефициент 2.05 Второто увеличение ще бъде включено в поръчката до 12.04, коефициент 2.10 Последното увеличение ще бъде включено в поръчката до 19.04, коефициент 2.15 С изключение на тези промени, общите поръчки продължават по същия начин и със същия график – всяка сряда до края на деня. Към тях се добавя и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност и ще мога да изпратя в рамките на 1-2 дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената също ще бъде малко по-висока. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Те ще бъдат достъпни на линк, където може да направите поръчка по стандартния метод за онлайн магазин. Споделям с вас, че паралелно с тези промени, подготвям и стартирането на онлайн магазин за масла и филтри, чиято дейност ще бъде напълно отделна от общите поръчки и каталога с текущи наличности от ato24.de. С много от вас се познаваме лично, говорили сме по телефона или сме контактували по един или друг начин и винаги съм се стремял да бъда коректен към всеки един, както и разчитам на вашата коректност към мен. Вярвам, че през това време сме изградили взаимно доверие и се надявам, че то е здрава основа, върху която да продължим дългогодишната форумна инициатива за общи поръчки. Надявам се тези промени да бъдат приети положително и да разбирате какво налага тяхното въвеждане. Вярвам, че ще получа вашата подкрепа в това начинание, за да продължим да смазваме любимите си автомобили с качествени масла.
-
2 точкиИзбутахме и тази зима.Не умряхме нито от глад, нито от студ без руска пшеница и руски газ.
-
1 точкаСлед пътешествия с новия автомобил очаквах по-скромен разход на гориво - 500 км пробег по магистрала на темпомат 140 км/ч - 11,2 л, на връщане 500 км със скорост 160 км/ч - 12,9 л. При ускорение и катерене на баир реве като хималайска мечка - явно е за по-спокойно каране
-
1 точкаТе ангажиментите не ми пречат за кафета..., само да е през седмицата или следобедите на уикенда, защото в сутрините съм на тенис, открива се сезона... Ти си на работа/ зает, та обаждането ще е от теб...
-
1 точкаКогато се обадиш...Аз съм свободен, сега подготвям Тойотата на сестра ми за продаване и ще регистрирам Акорда на нейно име... Ще покараш, да чуеш тропането...
-
1 точкаЧестита придобивка и от мен! Относно тропането на гумите, провери все пак налягането дали е в норма. Ако са напомпани повечко - тропат. Ако не е от налягането, или е от гумите, или нещо друго по окачването например. Тампони, амортисьори, лагери макферсон и т.н.
-
1 точкаЗдравей, Линк : https://ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 1*5 L Стойност на поръчката: €62.95*1.9775=125 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не. Благодаря. Лек ден!
-
1 точка
-
1 точкаТвоя "тигър" нали рева, че има проблем с колата (или е оправдание, че не може да стигне Чеко), а от къде заби това време в последната обиколка - явно не е била толкова "счупена"? Отбора ще му бутне още една титла този сезон, но каквото и да ми пишеш в последното съзтезание мексиканеца, не му даде шанс да стигне и да почне да реве по радиото да го пуска, както правят всички Шампиони. скоро през 2023
-
1 точкаЕ, то е ясно, че ще и свикна, но за градско не е удобна, по-дълга е с 10см от дъртия Авенсис комби, който ще продавам... За дълъг път си е ОК... Иначе, благодаря за съдействието при купуването...
-
1 точкаВече ти честитих, а за другото ще се адаптираш. В жегите каучукът ще се поразмекне, та вероятно гумите ще утихнат и ще почнат да шляпат. Моторният отсек е по-обширен, та си е резонатор за малкия в него мотор - не е учудващо че се чува повече. Усеща се по-динамична вероятно защото са "прекроени" предавателните числа на 6-те предавки. Първите 3 са за динамика (поне така я усетих), а нагоре е икономията.
-
1 точкаИскам да разглобя, да видя какъв е проблема и да го оправя, за това питам някой ако го е правил... Не съм фен на нископрофилни гуми, това не е бегачка и 16" са ми ОК... А това, че е по- голяма и тежка е минус, за градско движение из тесни улички и паркиране...
-
1 точкаЧестито, много безаварийни км! Учуди ме, че е по-пъргава и по-шумна от 7-ма. Тази е доста по-тежка, така и се усеща и би трябвало да е по-добре изолирана. R20 е страхотен двигател и по-принцип не се чува въобще, виж как е нивото на маслото. Иначе за гумите, 2лт мисля е само със 17ки, но в книжката мисля имаше и твоят размер, има колеги които са с такъв през зимата. Разходът е този, при оптимално каране, така че не се учудвай. А самите гуми нищо чудно да шумят и оттам да идва и по-грубото преминаване през не равности. За запалката виж първо предпазителите/бушоните. За ръчната - да имат го този проблем, по скоро самата пласмаса се движи, пробвай да я бутнеш максимално назад, за да излезе самият бутон. Така ще решиш проблемът за двете ръце.
-
1 точкаНе може да стане като Прост и Сена, двама световни шампиони и уникални пилоти. Чеко не само, че не е такъв но и никога няма да стане, всички знаем как беше изритан от Строл и беше на борсата стоеше и чакаше някой да го вземе при всякакви условия за това и биковете го взеха стеченията на обстоятелствата просто тогава нямаше нищо налично но и с ясното съзнание да помага а не да пречи тоест втори да но първи не те и биковете тогава на една обща пресконференция с Чеко казаха много точно и ясно, че Чеко се взима да помага на тях и на първият им пилот и Чеко го потвърди без да е имал някакви претенции, имам чувството, че ако паметта му изневери ще си ходи при кактусите да си почива, между другото биковете се оглеждат за заместник тъй като не смятат да му подновят договора за догодина явно бързо забравя. Мерцедес също се оглеждат за заместник на Луис, те също не смятат да му подновят договора разбирам ги разликата в заплатите е пет пъти в полза на Луис а съотборника му го мачка когато и където си иска, 40 милиона паунда никой не иска да дава за втори пилот.
-
1 точка31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Пък и знам какво има вътре. Ще си го ползвам по предназначение.
-
1 точкаТози тампон не е за теб. Ето този ти трябва ( виж снимката и съответно номера, за да придобиеш представа как изглежда и какво да търсиш). https://achilles-parts.com.ua/goods/poduk-opor-dvigeya-dnyaya-hond-2-honda-cr-v-2-2-2-i-ctdi-2005-2006-50890skne00/
-
1 точкаЯ немое да разбера! Господ има 10 заповеди за целио свет, а тАа мойта 17563 само за наща къща.
-
1 точкаКарера 100 е бензин на ОМВ! И 100-октанов бензин да гледаме за сравнение... Самолетното гориво явно е свършило. Отделно, какъв е смисъла на темата - да се надъхваме колко са зле нещата ли? Колко зле ще станат ли? Спрете се малко да отправяте внушения, защото така ставате част от пропагандата, не знам дали го осъзнавате. Наблюдавам развитието на темата МНОГО внимателно. Приготвяйте се да бъде заключена, но не изпадайте в паника...
-
0 точки
-
0 точкиЧеко си го нашамари в това състезания, до последно си разменяха бързи обиколи и не му даде възможност да го стигне и да ги завартят отборно. Въпроса е, че Чеко слуша отбора и изпълнява, докато "пъпката" си развява таланта (коня), без да го интересува нищо друго, щот е "велик". Дано се повтори сезона както когато Нико и Луис бяха съотборници и правиха зрелища по пистите.
-
0 точки
-
-1 точкиЕдва ли ще е замръзнало ,както си писал. Тогава при -20 дай да не палим двигателя ,че коляновия вал вземе се разбие като титаник в заледеното масло. Пък за греста в алтернатора няма да коментирам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00