Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.03.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Болт там няма има една метална пластина която е залепена за стъклото и на нея се закачва огледалото.Свали пластмасовите панелчета откачаш буксите и буташ посока прозореца и надолу и ще излезе.Като на шейна е. Огледай дали няма нещо счупено и ако няма го закачи пак и би трябвало да стане.Имах същия проблем и разглобяване сглобяване се оправи.
  2. 2 точки
    @vespa Веско, да взема да ви изпратя, там в Италия, един скенер от 75 лв., че като гледам, май са голям дефицит при вас... За тук - О.К. Някои нямат пари (разбираемо), други ги мързи, трети им е изключително сложно да работят с такава техника, четвърти не знаят, че съществуват такива устройства... О.К. Приемам го! Но за "Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta... Нещо много "заспала работа" се получава... (...надявам се да го приемеш в чисто хумористичния аспект...) Та... с лека корекция на бялото, което мразя да го правя... Маслото е относително чисто, с малко тежки замърсявания. Наситена дифузна зона с леки замърсявания. Типично за 0W-20 няма заформено ясно ядро. Всичко това е и в резултат на чистото гориво (LPG), и доброто състояние на двигателя. Но! Колко се е окислило маслото за тези 12 хил. км. и в каква степен са дегенерирали мазителните му свойства, не може да се прецени. А това съвсем не е маловажно! Затова не бива да се правят "героиства" с интервала на смяна.
  3. 2 точки
    Таксиметров шофьор вози известен в града милионер, а като пристигат на адреса, клиентът плаща сметката с точност до стотинката. - Ее, вчера возих сина ви, който ми остави достоен бакшиш? - Ти него не го гледай - баща му е милионер, а аз съм сирак! Който сам печели парите си, знае истинската им цена.
  4. 1 точка
    Здравейте! Поздравления за чудесната тема! Макар и ползвател на друга марка беше много интересно да се запозная с проведените тестове. Моля за анализ на проба, макар и на Хюндай и40. Наясно съм че информацията не е пълна и липсват история на развитието. 1. Hyundai i40 1,7 CRDI 2017 2. Масло 5w-30 / неясна марка/ 3. Маслен филтър / неясна марка/. 4. Общ пробег - 214250 км 5. Пробег с това масло около 8000 км. 6. Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – .10.2022- 15.03.2023 9) Моточасове – около ?; 10) Изразходвано гориво -? Diesel без добавки 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.3 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. Състояние на максимум Първата снимка е на просвет, а втората сканирана
  5. 1 точка
    https://fakti.bg/avto/764172-tazi-honda-e-izminala-16-miliona-kilometra-i-vse-oshte-e-s-originalnia-si-dvigatel#CommentBox
  6. 1 точка
    На Акорд 8 не му е проблема дължината, а ширината на багажника. Окачването му е идентично със седана (пусти и маркетолози), а не като на 7-ма ген комби, където багажника е бил приоритет и задните окачвания на седан и комби са различни. Фен съм на комбитата, та ето ти още 2 вариации на сегашната ми Хонда. Ако бяха дръзнали да направят и комби, ама нема. Не съм го правил ХС, защото е луксозна кола, а такива не са за "работен кон".
  7. 1 точка
    @ceco_accord Много добре са се получили кростуровете, браво! Дали може да вдигнеш още малко Акорда и да удължиш малко багажника? Да видим как ще стане
  8. 1 точка
    За този тампон съм питал в Гума трейд Пловдив, дали могат да го рециклират и казаха, че могат. Като цена около 50лв.
  9. 1 точка
    1. Един хектар канабис освобождава толкова кислород, колкото 25 хектара гора. Канабисът расте за 4 месеца, а дърветата за 20-50 години. 2. От един хектар канабис можете да получите същото количество хартия, колкото от 4 хектара гора. 3. От дърветата се прави хартия, която може да бъде рециклирана 3 пъти, докато от конопът се прави хартия, която може да бъде рециклирана 8 пъти. Конопената хартия е най-добрата и най-трайната. 4. Конопените растения са капан за радиацията. Плантациите от канабис пречистват въздуха. 5. Конопът може да се отглежда навсякъде по света, нуждае се от много малко вода. Освен това, тъй като може да се защити самостоятелно от насекоми-вредители, не се нуждае от пестициди. 6. Конопеният текстил превъзхожда дори ленените изделия по свойствата си. 7. Конопът е идеално растение за производство на кантове, въжета, чанти, обувки, шапки... 8. Канабисът у нас е забранен. Но техническият канабис не съдържа наркотик и може да се отглежда свободно. 9. Протеиновата стойност на семената на канабиса е много висока, а две мастни киселини, съдържащи се в него, не се срещат никъде другаде в природата. 10. Животните, които се хранят с канабис, нямат нужда от хормонални добавки. 11. Всички пластмасови изделия могат да бъдат направени от коноп, конопената пластмаса е екологично чиста и напълно биоразградима. 12. Конопът може да се използва и за топлоизолация на сгради, той е издръжлив, евтин и гъвкав. 13. Конопените сапуни и конопената козметика не замърсяват водата, затова са напълно екологично чисти.
  10. 1 точка
    Ако не е ясно - не се оплаквам от Волвото ХС70 - просто съм разглезен от Акордите си и сега от Легена! Крос кънтритата са ми любими и ако Хонда имаха такава версия на някое от комбитата си: - него щях да си взема, ама - само мечти на картинка. Кростура не го броя. Волвото не ми допадаше заради плиткия багажник (все пак и отзад има "диф", заради хлъзгащата се кожа на седалките и заради хандлинга, но за него вече уточних, че е по-скоро от окачването и високият профил гуми. Но пък е проходимо от към техника по равното и недълбоките коловози и ями. Разбира се че не е за офроуд по чукаците, защото има дълъг преден и заден надвес, а и с дългата база няма достойна геометрическа проходимост. Абе представете си шведски автомобил - сняг 2 педи и равно, а вътре стилно и уютно.
  11. 1 точка
    Здравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко.
  12. 1 точка
    Това със саждите на ауспуха е малко сложно вече. Обикновено така ги излъскват, че са като нови. А доколкото съм чел темите за горенето на масло при Хондите - никой не е споменал да пуши. Колегата, който си харесва кола в момента - аз съм със седма серия. От Варна съм. 2,4 автомат. Ако искаш ми пиши да се уговорим да я покараш малко. Да знаеш с какво се сблъскваш и какви са усещанията при изправни двигател и кутия. Не е осмица но мисля, че ще можеш да добиеш представа. Като цяло аз съм много доволен от колата з асега. От две години я карам. И на мен ми е първата с АТ.
  13. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! Относно питанките ти - по точките: 1. Може да видиш тази тема. В пост 3 е видеото с устройството на хондовия автоматик. Там ще прочетеш и устройството му и никога повече няма да се притесняваш. 3 литра е сервизното обслужване (опресняване) през 40000км. При разглобяване общо е около 7 литра. Детски болести няма. С леки промени този тип кутия се ползва от векове и си е хондова разработка, нямаща общо с другите планетарни автомати. Рядкост е (поради необслужване) да се затлачат клапаните, или да има дисбаланс в хидротрансформатора. 2. Няма драма с клапаните и леглата им, ако се поглеждат и регулират през 20-30 хил. км. За конкретика - хем има писано, но и може да се обърнеш с въпросите си към колегата Markony. 3. Зависи от състоянието на мотора на тази която вземеш. Като я покараш, ще си покаже. 4. Куц кон е, ако го вземаш за надпревари. При нормално каране нормалният водач се адаптира към възможностите на колата. Тоест - ще изпреварваш когато има място. За 2.4 то е по-малко. Автомата харчи повече в града, но извънградско е по-икономичен от ръчката. Адаптивна е според стила на шофиране и държи мотора на 2000 об/мин при 100 км/ч, при 140 е на 3000. Ръчката при 100 е на 3000 об/мин. 2.4 е по-икономичен от 2.0 - просто по-малко го натискаш за да върви прилично, а данъкът си е - вадиш и даваш, па караш. 5. Да не е гнила отдолу, по задните вежди и долу на вратите, или по алуминиевите детайли в коша. Да не е мърляв интериора. Автомата (като загрее мотора) да включва плавно, да заключва лок-ъп-а над 90 км/ч и ако държи 200 на магистралата, значи всичко с него е ОК. Късмет с избора, а каквото излезе постфактум - прави се.
  14. 1 точка
    Аз съм в София. Винаги сам бил на отделни зимни/летни джанти със съответните гуми, но... ми просветна Едната кола е със всесезонни от 4-5 год вече, не помня колко. Първо с CrossClimate, сега с Goodyear Vector4S - няма проблеми, ако не се правиш на състезател, нито зиме нито лете. Другата е от 1 година и нещо с Bridgestone WeatherControl нещо-си, пак никакви проблеми. Като цяло, лятото са с едни -20% от представянето спрямо аналогични летни, зимата с -10% макс. Това е, всеки си прави сметката спрямо времето си, стила на каране и т.н. За мен това беше най-добрият избор който съм правил. Никога вече не бих се върнал на отделни летни и зимни гуми
  15. 1 точка
    аз каран с 235 60 18 малко по меко вози от 225 60 18, устойчивоста се променя в положителна посока но разхода се качва с половин литър, няма проблем с никакви системи
  16. 1 точка
    VSA e комплексна система за сигурност и включва спирачки,ABS,тракшън контрол и асистент по време на движение. Спирачките и АБС...предполагам са ясни. Тракшън контрола се задейства при потегляне, това е софтуер,работещ чрез дросела ,но взимащ информация от АБС. Асистента поема всички други ситуации по време на движение,ускорение и спиране посредством двигателя като теглителна сила и АБС,като инструмент за спиране. VSA работи различно на различните модели Хонда -предно предаване, 4х4 AWD,4х4 SHAWD. Предполагам,че въпроса е за Акорда на питащия,в противен случай отговора не е еднозначен. Самия алгоритъм на работа е доста сложен и неразбираем за човешкия мозък,но иначе всяко едно действие е взето от основата на управление на рали автомобил. Системата далеч не е съвършена,тъй като не може да върти волана,но с помощта на спирачки и дросел/газ/ успява да укроти топката при неразумно каране. За знаещите и незнаещите най-умния компютър е в главата на задкормилното устройство. В случаите на затъване-пряспа/кал бутона VSA OFF изключва системата ,защото тя /системата VSA/ събира данни от датчици,но не може да чете мисли...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...