Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.01.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте, От вече 3 месеца притежавам Сивик 8 и поне на мен ми писна да гледам бутоните до скоростия лост празни. За това се заех със задачата да ги запълня, поне единия за момента, а за втория в бъдеще ще го използвам за АУХ изход от радиото. Та какво направих накратко: Изберете си от магазина зарядно тип запалка, като за предпочитане се спрете на такава, която поддържа до 2А на зареждане. Изкарайте платката и ЮСБ портовете от корпуса на зарядното. Снимка 1: За втория компонент за жалост не всеки ще има достъп. Тъй като имам 3Д принтер успях да си разпечатам бутони като на един от тях проектирах да има отвор с размери на зарядното. Може да използвате и оригиналните бутони, но аз реших да си ги запазя като резевни. Ако някой желае нови бутони мога да му разпечатам ! Снимка 2: Поставете зарядното в бутона. Аз използвах топъл силикон за да го монтирам с идеята в бедеще ако реша по-лесно да правя корекции. Може и секундно лепило да се използва, но след това е по-трудно да се отлепи зарядното от бутона. Снимка 3: Идва ред на барчето в колата. Няма да изпадам в подробности как може да си го свалите. Има доста клипове в интернет как се прави това. Ето го изкарано. Снимка 4: Направете проверка дали принтираните бутони си пасват. При бяха перфектни и нямаше нужда от корекции. Снимка 5: От тук нататък ви остава да направите електрическата схема. Тя е много проста. Добавил съм и ключ за Вкл. и Изкл. на зарядно от предпазване на изтощаване на акумулатора. - Внимание Избрах ключ с дълги крачето, което в последствие се оказа кофти. Крачетата се забиваха в лоста на ръчната спирачка, което довете до тяхното скъсаване. - Изберете ключ с къси крака - Усетих се твърде късно, но също така може да добавите и предпазител до 2,5А, за да сте сигурни, че той първи ще гори преди главния на запалката Снимка 6: След като сте изградили ел.схема може да поставите и десния бутон. Снимка 7: Е ако всичко е точно е време да върнете барчето на мястото му в колата и да се радвате на новото си зарядно
  2. 2 точки
    Здравейте Ето малко по- нормален разход на Honda Legend от Дупница до София:
  3. 2 точки
    Малко ъпдейти по темата - Оказа се изгоряла "бушониера", това което ми казаха в сервиза. Не са я сменили ами са я "ремонтирали",така че в момента свалянето работи както от шофьорската врата така и от самите врати, но бутончето за блокиране на свалянето на прозорците, което колегата по - горе е споменал работи само за бутоните на шофьорската врата, но от другите врати могат да се свалят. Предполагам, че ще го преживея, тъй - като все още нямам деца, а това е предимно предпазна функция за хора с деца, но все пак е малко кофти, че не работи Като цяло доста кофти изпълнение от страна на сервиза при положение, че се бяхме уговорили да ми се обадят да ми кажат какъв е проблема и съответно да вземем решение, а те ми сервираха, че проблема е оправен пропускайки факта, че въпросния бутон не работи на 100%. За втори път посещавам този сервиз и май 3-ти няма да има
  4. 1 точка
    https://www.classaction.org/news/class-action-alleges-honda-hid-engine-oil-dilution-defect-in-newer-cr-v-civic-accord-models
  5. 1 точка
    Линк:https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40.html Вид и Количество:MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1x5L. Стойност на Поръчката: 1X37,95*1.9775=75.05Лв. Начин на плащане:Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на Получаване:Чрез Куриер Клубни поставки:Не
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Лично аз навремето някакви полиуретанови тампони бях слагал и самият лост като отчетливост значително се подобри. Но само на лостът мисля. Не съм сигурен. Бях поръчвал комплект от Щатите за цялата кола. Мисля че този на първата снимка най в дясно. Друго не бях пипал. Но може и да е имало още нещо освен него. Не ги сменях аз и не знам. https://www.energysuspensionparts.com/16.18110 Този кит беше, плюс още други работи които не бяха в него. Като гледам явно тези са били нещата, https://www.energysuspensionparts.com/16.1102
  8. 1 точка
    А, то и Хондите в семейството отпочнаха годината с нови ДВГ масла, ама по Сивика на синковеца толко неща смених напоследък, че олиото в мотора е дреболия, ама там и кутията я огря със свеж Honda MTF .
  9. 1 точка
    Само да споделя, че миналата година прехвърлих и грижата за хондата тук. До момента съм правил предимно обслужване - смяна на масла и филтри, включително на автомата, реглаж на клапани и дребни ремонти. Заедно с обстоен и компетентен преглед на автомобила, препоръки и търпеливо обяснение по всички повдигнати от мен въпроси. Доволен съм и препоръчвам на всички, търсещи качествена услуга и стандарт на обслужване.
  10. 1 точка
    Смених маслото на Хондата, сега ще видим как ще е с 5W30. Другото беше като вода като отвихме пробката.
  11. 1 точка
    И мене бройте с Honda vtx 1300file:///C:/Users/HP z600/Documents/ViberDownloads/0-02-05-09ffab3b8588b387e81a87732817f25b4bc984f8ab8798440ad577f397c9ee85_2e3481fed976a43a.jpg
  12. 1 точка
    Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
  13. 1 точка
    С всичко описано мога да се съглся и подкрепя, но не и с това, че от CVT кутията страда динамиката, обратното е, другия фактор е понижения разход при CVT. Ако R18 мотора го имаше със CVT кутия нещата щяха да са много различни. Вярно е, че няма да могат да се дърпат каравани със CVT, не и ако целта е да издържи дълго скоростната кутия. Преди месеци имаше обява на седан FD шаси с R16 двигател и на снимки колата изглеждаше запазена, ако е продадена, някой е направил добър избор.
  14. 1 точка
    Смених маслото, всички филтри и антифриза. масло двигател ENEOS HYPER 5W30 маслен филтър MANN въздушен филтър MANN филтър купе MANN горивен филтър HERTH+BUSS Антифриз Honda Обаче след два три дни ще влизам пак в бокса, хидравличната помпа е просълзила, още е в начален стадий. Изтекло е от максимум, малко над минимум около 20 грама.
  15. 1 точка
    Resolved: След два три дни при майстора, се оказа, че демпферната шайба на алтернатора е блокирала. Смениха се следните части от снимката:
  16. 1 точка
    Обслужване на стартера на Сивика, че в студовете се замисляше с паленето. Агрегат на четвърт век! Просто нови четки, че старите са наполовина и пружинките вече са разтегнати. Другото е ТОК и ще изкара още толко. petal_20230105_143232.mp4
  17. 1 точка
    Може да погледнеш това ако ти върши някаква работа. Показал съм нагледно какво беше вътре. И моите задни не помръдваха на никъде. Всичко беше здраво докато не отворих моторите на механизмите . Проблемът беше, че нямаше четки. След ремонта всичко е точно. Може проблемът да е друг, но не пречи да провериш.
  18. 1 точка
    Още два месеца само.
  19. 1 точка
    Тези 72ah въбще не натоварват алтернатора. Стига да влизат в гнездото. Карера, стига си писал глупости...
  20. 1 точка
    Моята я правих при Радо. Намира се на Карловско шосе. Телефонът му е 0888435957.
  21. 0 точки
    Преди 2 дена в хонда купува/продава беше пусната обявата И тоя спря коментарите като му казахме, че е на други километри
  22. -1 точки
    Аз задавам въпрос,Ко ми се ожениш,по спокойно.като не искаш да ти губят времето не отговаряй,никой не те насилва
  23. -1 точки
    Нямам нужда от неговата помощ,и граматиката ми си е много добре.ти си гледай твойта.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...