Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.12.2022 in all areas

  1. 6 точки
    Емии, вече е един от нас. Днес си взе книжката и си получи коледния подарък.
  2. 4 точки
    Честита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
  3. 2 точки
    Аа, веднага го "хвърлих в дълбокото" - да закара майката си до 2 хипермаркета в час пик. 3 пъти гаси Сивика, щот кара курса на дизеларка. Разбира се Галфоните не спят, та му свиркаха - да им се не пречка. Утре го "засилвам на далекото" - да ме повози 500 км, па да се поокопити и да свикне с бензиновите обороти.
  4. 1 точка
    Да му е честита ! Много безаварийни километра.
  5. 1 точка
    Живо и здраво да е детето. Много безаварийни километри и късмет.
  6. 1 точка
    Нищо не ти пречи да започнеш с едно полиране на стъклата на фаровете да видиш дали има разлика. Можеш и да им сложиш фолио да се запазят. Не е чак толкова скъпо. Ако няма разлика можеш да идеш в някой специализиран сервиз или магазин да те консултират. Мисля, че по снимки някой трудно ще може да ти даде адекватен отговор. Гледам, че си писал, че си от София. Отиди на една сбирка на Хонда Акорд - събират се доста хора. Ще има доста мнения на живо, съвети и насоки
  7. 1 точка
    Да му е честита! Да внимава и да се пази от многото луди на пътя. Безаварийни всички километри!
  8. 1 точка
    Стопаджийка с туба 20 л. Качва я кола. Шофьорът: - Вино? Тя: - Не! Шофьорът: - Ракия? - Не! - А какво? Тя: - Бензин. Всички, когато ме качат, свършват бензина до някоя горичка.
  9. 1 точка
    Отвън с чиста вода и някаква тънка пластмасова пластинка, например парче от бутилка за вода, отвътре пак така но без вода. Просто прекарваш пластмасата между стъклото и уплътнението от край до край и пробваш. Предварително идеално измиване отвън, да няма прахоляк и песъчинки по стъклото че като прекараш пластиката да се надраска. А отвътре ако има слънцезащитно фолио внимавай да не тръгне да се разлепя. И все пак, някак си не допускам стъклата да са така залепнали че да не могат да "тръгнат", но знае ли човек! може пък да е заливана със захарен сироп, мед или друго подобно . Допускам и друго, на някой коли (отварял съм на Опел, Мерц, Вагин но не и Хонда) има термо-защита в моторчето или в комфорт модула така че ако тока е по-голям от предвидения защитата изключва мотора с цел предпазване на затисната ръка, пръст, глава, врат или други части на човешката анатомия. Или просто предпазва мотора от изгаряне. Та може въпросната защита (ако има такава) да се задейства, я от запекло стъкло, я от крив водач или запекъл механизъм. Другия вариант е повреда в модула намиращ се в шофьорската врата.
  10. 1 точка
    С общите поръчки за масла от форума. https://www.ato24.de/de/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html От coxmotorparts. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-0w-30-new-generation-diesel-engine-oil-4-litres/
  11. 1 точка
    R20 е кодът на матора, а в данните се означава типът двигател. В случая - редови 4 цилиндров , тоест in Line 4, за това имаш "L4".
  12. 1 точка
    Проблемът е приключен."PSTUNING"-за няколко часа беше готово, всичко работи,тествах днес и на извънградско.Дано и занапред да е така.Има 5години писмена гаранция.
  13. 1 точка
    Не се връзвай на разни почиствания и регенерации;
  14. 1 точка
    Точно подгрева на дросела е, но човека казва към стъпковото моторче, понеже и то е монтирано на дросела . Не приемайте всичко буквално, не всички могат да се изразяват технически грамотно, важното е, че се разбира за какво иде реч .
  15. 0 точки
    - Скъпи, нали ми обеща, че ще се постараеш да получа оргазъм? - Е, ти го получи, ама го изплю.
  16. 0 точки
    Честита Коледа! Бъдете здрави и внимавайте с фойерверките! video-95fa4cc41ece89f1cf779cb447adf11b-V.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...