Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.12.2022 in all areas
-
5 точкиРазликата между тези 2 пръста е 1500лв - за "къса клечка" на цена 2000 лв. Но понеже е студентската кола на синчето (с мъка в семейния бюджет и радост в сърцето) ги дадох на 1 добър човек от Дупница - всички го знаем. За 2000 км (откакто я взех) изхарчи 1 литър масло. Простата сметка показва че ще ги избия за 200000 км, понеже сега разходът е 0. Не ми се рискуваше да я предам в ръцете на момчето с доливаща рецептура, а и не е уважително към колцата - има още много живот в нея, с обновеното сърчице.
-
3 точкиВътрешността на двигател Enzo Ferrari: без верига, без ремък. Просто инженерно зрелище ! Шедьовър !!!!
-
3 точкиЗдравейте, Колеги! Маслата са тук, преброени са, все още не са сортирани, но може да се взимат. Тази вечер ще бъда на линия до към 22-23 часа, утре може да се взимат през целия ден, до 18:00 часа. Междувременно действам по опаковането на пратките за куриер, ще пиша допълнително за тях.
-
2 точкиОстави сметките. Важното е, че си изпълнил бащинския си дълг
-
2 точкиТочно от такъв ремонт излезе и кола на приятел K24Z3 на 340к плюс най вероятно още 100 от Германия.Двигателя долу..,на съставните му части,измиване до последното болче.Преглеждане на допуските по бутала,цилиндри(бяха ок!). Смяна на изпускателен вал,сегменти гумички,вериги и каквото е видяно за смяна с ОЕМ части.Вярно,сумата на такава интервенция,не е много приятна,но когато си изтеглил къса клечка и искаш да се радваш на 8ма Type S,(а тя е уникално красива)докарваш нещата до край!
-
2 точкиAко ДВГ си хапва масълце порядъчно, значи вече онези отлагания са налице! И няма какво да "жунглираме". OEM маслата са си хидрокрек и толкова. А който иска да плаща тройно за нормален хидрокрек, понеже е ОЕМ - негова си работа. Е, има си и някои предимства това Honda Engine Oil Type 2.0 0W-20. Например съвременния пакет присадки и особено богатото съдържание на триядрен молибден. Маслото си е ок, но и в японския мануал си пише, при "severe" режим - смяна на 3 хил. мили. Така, че не е редно да го плюем! Всичко си е според японските инструкции. Това, че тук в Европа, дилърите му дават 20 000 км. по гаранционни условия е една съсвсем друга тема за обсъждане. А сме я "дъвкали" доста... Затова каквото дойде "нов внос" е за ремонт на двигател... Жалко, но факт! Важното е, че след ремонт (който иска и когато е възможен, разбира се), можем да си набавяме и по-качествени масла, и с разумни интервали на смяна да си покараме "новия внос" доста годинки. Без да се ръсим излишно за "чисто нова каляска", лизингови схеми, и т.н. обирджийски истории...
-
1 точкаЦената поне можеш да коментираш като имаш това инфо.Като гледам мобилето една няма на реални километри,всичките на по 200к и по 20к:) 400к е нормален пробег за 15-16 г кола,ако купето е здраво ще изкара още толкова.На мой приятел е на 620к(по километраж е 240к) и ако я видиш никога не може да и дадеш тези км.Те повечето вече са на такива километри и ако състоянието е добре и знаеш кое как да гледаш може да се окажа добра сделка.Цвета е жесток.Незнам дали е оригинален,ама мн ме кефи. Те са я пазарили за 9к лв някъде според мен,с разходите по транспорт и т.н да им е стъпила 10 и нещо,а бе може и да ти свалят 1к сигурно,което на фона на днешните цени си е оферта. Моя съвет е да гледаш кое е за смяна от това което може да се види примерно дискове,накладки,акумулатор,гърнета,тампони,гуми,по окачването има някои доста скъпи елементи като носачи и амортисьори и най вече нали кутията и мотора. Цените на много от консумативите ги знам и на повечето обичайни части които се сменят с времето така,че ако ти трябва още инфо можеш да ми пишеш за да не се стряскат новите ентусиасти от цените по обслужването:)
-
1 точка
-
1 точкаТова не е особено релевантно, особено при 'модерните' и новите двигатели. Някои марки спокойни си пряват по литър на 10 000км още от завода. Иначе присадките на Хондаджийското са добри, спор тук няма.
-
1 точка5.5 до 6 на 100 бензин няма де ме събори, и такива сметки изплатила се газовата след Х км и колата чак се изплатила с всичките и разходи след ХХХ км не са животопроменящи.
-
1 точкаАа, сега па, отстъпката оставала и за догодина, а обсъждат и закон за други транспортни намаления, за хората с месечни доходи под 1000 лв. Пак се търкаля и левчето намаление за бензин и дизел, ама още му дирят законова форма. Да не би нещо "парламата" да се е стреснала от "народната либофф"?
-
1 точкаТи да видиш! От догодина, годишната винетка за лек автомобил поевтинява с 10 лв! https://vinetki.bg/?fbclid=IwAR1Q3GPYUPWP7jS8bhoNoAaJxCwEUG4lEQqoaU5iYXBa5fJ7fFohUqr2nwg
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНищо няма да отчита, ако ще и LED да и сложиш. В тия екстри японеца е 10-на години назад, което в някои случаи е екстра. По принцип проблема на оригиналния ксенон в 99% от случаите е в запалката, ако е такъв проблема де. Една запалка е 20-30 лева е поднебесната империя.
-
1 точкаГоворя за това, което наливат дилърите https://www.oil-club.ru/forum/topic/48596-honda-engine-oil-type-20-0w-20-svezhee/ В това масло няма и 1% синтетика, и нека не жунглираме с кракинга и групата минералка. Това масло при висок температурен режим ще дропва за 5к., а в повечето случаи се кара по 15-20к. Така че онези отлагания и затлачвания на сегменти и с 0в20 се постигат без особени усилия, особено ако ДВГ си хапва масълце.
-
1 точка@Rakeem За коя "минералка" 0W-20 говориш? Аз за съвременно, добро 0W-20, без PAO не се сещам да има...
-
1 точкаМаслен филтър Hengst H97W05. Made in Poland. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от fenabg. Дават го заместител на Bosch 0 986 452 041, FRAM PH5949, Mahle/Knecht OC196, MANN W610/3. Според някои мнения това е Filtron под друго име. Сега ще проверим това твърдение. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Външният му вид е еднакъв с доста от наличните стандартни филтри и по изглед и размери е еднакъв с FILTRON OP575. Made in Poland. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е мека и еластична. Възвръща не много бързо, но и не бавно, първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена равномерно и на гъсто. Още от тук прави впечатление дебелината й! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. В сравнение с тази от FILTRON OP575, не се забелязват никакви разлики. Нито по дебелина, нито по пропускливаост. На просвет се забелязват тук - там точици светлина като при тази на Filtron. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция, същата като при FILTRON OP575! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 665 см2 – в порядъка на FILTRON OP575. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2,2 kg. При диаметър на отвора 1,09 cm се получава налягане от 2,36kg/cm2 = 2,31 bar. Мого подобен резултат като при FILTRON OP575! Налягане около 2 пъти над стандартната стойност. Явно матрицата и поточната линия са едни и същи. Заключение: За мен това е FILTRON OP575.
-
1 точкаКолеги, имам въпрос по тази тема: Някой има ли обяснение откъде е тръгнало и защо все по-често се случва вместо използване на кратката форма на личното местоимение за трето лице, единствено число, женски род: "я" (кратка форма на "нея"), да се използва "е"? Давам пример: Докарай е да е погледна, искам да е покарам сутрин като е студена. Картата на навигацията ми е стара, искам да е сменя с по-нова. Как да е инсталирам? Тая е виждам за първи път. Нито е познавам, нито е знам каква е... За съжаление и този форум не е подминат от това "нововъведение", та се зачудих дали някой има обяснение. Странно ми е когато чета някакво мнение, било тук или по фейсбоклука, написано грамотно, с препинателни знаци, изобщо - рядко срещано нещо, и изведнъж точно този дефект в писането...
-
0 точкиЕйй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00