Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.12.2022 in all areas
-
4 точкиПоради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
-
3 точкиАз имах тресене, което се оказа от лош баланс. Много хора си мислят, че щом някой прави баланс, значи всичко е точно. Не е така и го разбрах от личен опит. Трябва да се намери точния сервиз, иначе ядове. Повечето балансьори са с лоши машини и не влагат сърце в работата си. Когато попаднах на точния човек, видях разликата и те беше космическа.
-
1 точкаЩе си позволя лека поправка: На работещ двг - крачна -> N -> ръчна -> пускаш крачната (за да си убеден, че ръчната е поела тежестта на колата) -> Р -> гасиш двг. п.п. Не знам, как е при останалите, но на моето CR-V мога да загася двг още на "N" и тогава да преместя на "Р". Обратното, обаче, не е възможно. На загасен двг не мога да преместя лоста от "Р". Не съм сигурен, дали трябваше да е запален двг, или е достатъчно ключа да е в позиция "контакт" за да се премести лоста от "Р".
-
1 точкаТук става въпрос за пари, а не за фенщина, или нещо друго. Като не можеш да предложиш условия, като другите е нормално да се оттеглиш. Що в Америка е една от най-евтините ширпотреби, а тука са на безбожни цени? И след като тръгнаха по пътя на CVT- та и аз ще се откажа от тях.
-
1 точкаСредният пръст - история на жеста🖕 През 1415 г. в битката при Аженкур между французи и англичани, французите предчувствайки победата си заплашвали, че ще отрежат средния пръст на всеки взет в плен англичанин. Защо точно средния пръст? Като ги лишат от средния пръст, английските стрелци никога повече няма да могат да стрелят с лък. Английският лък се прави от тисово дърво, а самата стрелба с лък наричали "скубане на тис" (pluck yew). Англичаните обаче неочаквано победили в битката при Аженкур. Тогава започнали да се присмиват над поразените французи, като им показвали среден пръст, с думите "победата е за нас, ние и занапред ще продължаваме да скубем тиса". С времето фразата pluck yew, която била достатъчно сложна за произнасяне, била опростена - "p" заменили с "f", а "yew" с "you". Така се родила знаменитата фраза fuck you. Сега вече е ясно защо изразът fuck you се използва в съчетание с показване на среден пръст. Французите също имат свой фалически поздрав. Нарича се bras d’honneur (ръка на честта) и при него с дланта на едната ръка се удря по свивката на лакътя на другата.
-
1 точкаИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ, умният, мощен и електрифициран, изцяло нов Accord от 2023 спечели 10 най-добра награда за 2023! Това е 37-ми път, включително серия от 25 поредни години! Най-много победи от всяка кола в историята!!
-
1 точкаЗа страничният може и Фебест, но само ако другите са здрави (иначе не издържа много), а те - само оригинални!
-
1 точкаЗдравей Познавам и съм доволен от един бояджия в Дружба 2, казва се Тони. Ако искаш координатите му- пиши ми на лични. Поздрави
-
1 точкаконтакт, натискаш бутона за рециркулация и докато го държиш натиснат, натискаш и бутона за подгрев на задното стъкло 5 пъти. Започва самодиагностика. изключващ от контакт. Лампата вече не мига. Климатика работи. Много бири и от мен! Благодаря!
-
1 точка
-
1 точкаКакто е казал колегата ако се з измери утечката,ще имаме отговора. Вземи си автоматично зарядно ако си в гараж. Когато знаеш че няма да я караш 10 дни включваш го то зарежда акумулатора,и после влиза в режим на поддръжка. Винаги ще имаш зареден акумулатор. Но е важно все пак утечката да се измери.
-
1 точкаБлагодаря ти човек за информацията, що ядове брах с тоя климатик,що майстори се събраха но не успяха да го пуснат. Да си жив и здрав дълги години.
-
1 точкаВрътката за посоката на струята, ако я зададете на позиция към челното стъкло, или челно стъкло и крака, не само се включва климатика, но се и изключва опцията за циркулация на въздуха в купето / ако сте я оставили на такова положение/ и започва да вкарва външен въздух.Всичко това е направено с цел, да не се запотяват стъклата и е един вид като екстра.При всички по-нови модели с климатроник е така - както казва и Маркони.И още един съвет за ЦРВ-то,за зимата, на база три години проби:Дръжте си врътката за включване на вентилатора, на положение Ауто, градусите настроени на 22-24, посоката на струята на положение челно стъкло/крака и си свиркайте. Системата сама си се включва след около 3-4 км. /за толко стрелката се вдига до първото деление/, след това бързо наваксва до работната температура и след това поддържа тази приятна температура в купето.Казвам 22-24 градуса, защото на колкото повече е зададена температурата, толкова по-силно ще върти вентилатора, ще е по-шумно от него и се получава една некомфортна хладна струя, докато не се достигне нормалната работна температура на двигателя. След това естествено струята става топла, но пак е силна, за да навакса по-бързо зададената по-висока от вас температура, а ако е зададена на максимална, този период е доста дълъг.
-
1 точкаТой Маркони си ги разбира тези неща, а и си заслужава почерпка определено. Черпете го /и не само на думи/, че ми е обещал,да почерпи един тонингован фреон, като имам път през Русе. Маркони, няма да забравя,само да мина!
-
1 точкаБлагодаря за компетентните съвети колега.Климатроника се оправи.Бъди все така отзивчив приятелю.Весели празници!
-
1 точкаЧудесно,сега ти трябва опитен хондаджия да пусне климатика.Изключваш контакта,спираш вентилатора на парното,температурата на студено,духалките в посока лицето.Даваш контакт,натискаш бутона за рециркулация на въздуха и докато го държиш натиснат,натискаш и бутона за подгрев на задното стъкло 5 пъти.Това всичкото трябва да стане в рамките на 10 секунди.ЗАпочва самодиагностиката с 2-но мигане на бутона за рециркулацията.Броиш след това колко пъти ще измига ...максимално 15 пъти.ЗАпомняш номера на грешката и изключващ от контакт.ЗАпомни цялата операция внимателно и я повтори 2 пъти.Пиши какво се е случило....
-
0 точкиСлед ПТП жената от едната кола пита другия шофьор: - Добре де, моя ли е вината сега? - Неееееее... Изцяло моя... Защото отдалеч видях, че колата е управлявана неадекватно, че зад волана е жена, можех спокойно да си прескоча мантинелата и кротко да си изчакам в нивата с царевицата, ама не... Да карам тука и аз...
-
0 точкиДо всички вегани и защитници на животните! - Ако до събота не ми сберете илЯдо лева откуп - колям прасето!
-
0 точкиНужни са 7 секунди, за да стигне храната от устата до стомаха. Човешкият косъм може да издържи натоварване от 3 килограма. Дължината на половия член е равна на три пъти дължината на палеца. Жените мигат два пъти повече от мъжете. Жените вече прочетоха този текст. Мъжете все още си гледат палеца.
-
0 точки- Госпожо, защо след 20 години брак искате развод? - Защото господи съдия, сега разбрах че апартаментът в който живеем под наем от тогава, е всъщност негова собственост.
-
0 точкиНовите полицейски патрулки са съставени от 3 полицаи. Единия знае да чете, другия да пише, а третия обича да е в компания на интелигентни хора.
-
0 точки
-
-2 точкиСлед като той ми сменя задни накладки и ми направи проверка на полуоската и започна да я блъска силно после ми излезе проблемът колата дърпа наляво има празно място в сабина и вече гумата няма кой да е държи в права позиция и тя се отваря навън наляво заради това дърпа наляво
-
-2 точкиЗдравейте моля за съвети и отговори отидох при един майстор и започна да клати силно лявата полуоска напред-назад и после наляво надясно може би около 25-30 пъти общо и то два пъти през пет минути после колата ми започна да дърпа наляво след като карам с 60 а по принцип колата я карам от една година абсолютно си върви направо дали карам с един километър със 100 или 200 няма значение нито дърпа нито нищо дали е възможно да е направил някакъв луфт или нещо да е разбил или направил нещо като хлабина всъщност всъщност той ми правеше проверка и ми каза че е било разбито мисля че е нормално да има някакъв ход audi a3
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00