Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.12.2022 in all areas
-
3 точкиъъъ, не. Няма начин да е пълна синтетика. Добър хидрокрак. намерих SDSа Хидрокрак >70%, рафинирано минерално 25% 1-2% ПАО Но да, за французите хидрокрака явно е "синтетика"
-
2 точкиАми не е редно да е чак толкова по-скъпо, но добре.
-
2 точкиДнес си взе и кормуването, така че остава само от КАТ да си му дадат книжицата и скоро ще е пълноправен и легитимен участник в движението. Другото е опит, а това си е негово - не се учи, а се трупа на личен гръб, но поне е спокоен и разумен, а не някой сангвиничен тип характер.
-
2 точкиНяма разлика, но на Д и ръчна е друго. Моторът и на място се охлажда от перките на радиатора. Обаче на Д и ръчна, температурата на маслото в кутията логично нараства, а то също циркулира в отделна камера на водния радиатор, покачвайки и температурата на антифриза иии ... Не така, с ръчна и Д за дълго време! За минутки може, но за час е свръх натоварване на ДВГ и АТ.
-
1 точкаАко лупата е за H1 (халоген), ксенона няма да свети добре. На всичко отгоре ще свети и по места, които ще дразни всички пред/срещу теб. Механизма за закрепване също е крайно ненадежден при халогените и подскача крушката. Обаче можеш да направиш като мен - взимаш лупи с рефлектори от счупени (примерно) фарове с ксенон и ги сменяш само тях. Те са единствената разлика и са заменяеми. Аз извадих далавера и за 120 лв ги купих лупите с рефлекторите преди година. Много е важно да са от ляв волан!
-
1 точкатова е малко като ......вървим по улицата с жена ми и излъчваме сексапил-тя е секси а аз съм пил.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОфициално е прието хидрокрек III-та група (VHVI group III) да се приравнява към "синтетика". В състав >70% е О.К. Проблем е ако е по-малък процент, а останалата част е запълнена с VHVI group II и/или минерално масло (group I). Все пак аз бих предпочел масло на GTL база (VHVI group III+), пък е и по-евтино.
-
1 точкаПонякога пиеньето спасява! Има толкова много истории за Титаник, които определено не сте чували! Британският пекар Чарлз Джокин имал хоби - пиел. Титаник, на който Джокин отплавал, бил огромен плаващ луксозен хотел с отлична кухня. Джокин, като главен пекар на кораба, имал отделна каюта, в която дори си бил донесъл апарат за алкохол (нямал проблеми с маята). В тази злополучна нощ, когато Титаник се ударил в айсберг и потънал, Чарлз, както обикновено, се бил отдал на любимото си хоби в каютата си. Чувайки глухо скърцане по десния борд, той се качил на палубата, грабвайки бутилка с алкохол. Скоро капитан Смит дал команда да се спуснат спасителните лодки. Джокин събрал екипа от подчинените му пекари в камбуза и като поел инициативата, наредил запасите от хляб да бъдат разпределени между лодките, а самият той се върнал в каютата си, за да се запаси с уиски. След обявяването на „аларма за лодка“ старшият хлебар останал спокоен. Джокин натоварил жените и децата в лодка номер 10, на която бил командир, по алармен график. Самият Чарлз не влязъл в лодката - дал път на един от пекарите, после слязъл в каютата си и продължи да пие. Когато водата започнала да прониква в каютата му, той облякъл спасителна жилетка и като взел със себе си запаси от алкохол, се качил на горната палуба. По това време всички лодки на Титаник вече били пуснати на вода и се отдалечавали от умиращия кораб. На палубата той срещнал втория помощник-капитан Лайтолер. По-късно Лайтолър казал, че Чарлз Джокин е бил адски пиян и вторият помощник-капитан решил, че главният пекар не е предопределен да избяга. На палубата Джокин, без да забрави да отпие от шишето си, хвърлил дървените шезлонги зад борда. Успял да изхвърли около шестдесет от тях. На някои давещи се хора шезлонгите, плаващи във водата са спасили живота им. Чарлз останал на борда на Титаник до последно. Когато кърмата на кораба започнала бързо да потъва, той се изкачил през релсата на кърмовия флагшток. Миг по-късно корабът потънал под вода, без да създаде водовъртеж на това място. Така Чарлз Джокин се озовал във водата, без дори да си намокри косата. Прекарва повече от четири часа в студените води на Атлантическия океан, като се клател и пиел. Лайтолър не можал да повярва на очите си, когато видял Джокин сред спасените. Любимото хоби на Чарлз му дало така необходимото спокойствие тази вечер и рационалност в действията. Той се спасил и помогнал за спасяването на много други. Джокин е последният, който напуска Титаник, съкращавайки максимално времето си в студена вода. В продължение на четири часа той останал със суха глава и имал приличен запас от висококалорична храна в течна форма, която не замръзва при ниски температури. След спасяването нашият герой не променил хобито и професията си: той продължил да пие и да пътува по моретата. Чарлз Джокин претърпява още две корабокрушения и доживява до 78 години. На гроба му има надпис "Титаник Бейкър".
-
1 точкаДа, те са свързани с разпознаването на 2-та ключа. Всеки от водачите на колата може да направи свои си настройки (към своя крюч) и като си го пъхне (в патрона под волана де), или при дистанционно отключване, колата прехвърля на неговите настройки, включително позициите на волан / седалка / огледала. При европейките това го няма. Така че всичко е свързано с разпознаването на различните ключове за конкретната кола.
-
1 точкаВ крайна сметка, дали има проблем може да се установи само на място. Теоретично, проблем няма, ама ... В още по-крайна сметка, когато питащият научи що е то диференциал и, как работи, и що е то RT-AWD на Хонда, ще разбере, защо при завъртане на предно колело започва да се върти задно.
-
1 точкаТези "скрити" менюта, не са скрити, просто не са налични за европейската версия Ледженда, имам книжка на БГ и там си го пише. Ако някой знае/може да "налее" този софт от Акура или Леджент на европейска версия се нареждам на опашката.
-
1 точка@BGavrilov Нормално, среден клас масло, на база хидрокрек III-та група, но може да има и II-ра група в смес. При гориво бензин издържа до към 6000 км. или 150 моточаса. Поне така беше докато отговаряше на спецификации API SN и ILSAC GF-5. https://www.oil-club.ru/forum/topic/32824-honda-synthetic-blend-5w-30-svezhee/ Сега вече отговаря на API SN Plus, API SP и ILSAC GF-6. Не е налично в момента в ato24.de https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html
-
1 точкаМоята книжка е на холандски, но преди време си намерих 1 руски ПДФ. Свали си го - може да ти е полезен (или на друг), а езикът е полуразбираем, като си помагаш с транслейтър. 6.pdf
-
1 точкаДа, нормално е да загрява на D с ръчна защото кутията е в режим на тръгване и товари мотора все едно си на първа и някой е вързал колата с въже за нещо отзад и я задържа. Ръчната няма нищо общо с крачната при крачната ЕКУТО изключва кутията но при ръчната не.
-
1 точкаТрябва да си на Р и ръчна когато си в по продължителен престой. Как така ще оставяш на D и ръчна, ще стопиш фрикционните, на N и ръчна също не е ОК (говорим при работещ мотор и в трите случая) защото маслото на кутията не се охлажда. Това ако беше някой друг автомат до сега да е в коша, колега ти когато вдигнеш температура Ок ли си?
-
1 точкаЛеле, какви работи се пишат тука! Кой знае и кой не знае..... Колата я карам 4-то лято вече. Ще напиша малко ценички тука да няма спекулации с 4цифрени суми ......тва да не е AUDI, BMW и компания! Цената за първоначално обслужването по ангренажа (Ангренажен ремък, Обтяжна ролка, Паразитна ролка, Маслен обтегач, Втулка за ролка на ангр.ремък, Водна помпа) - около 750лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за пистов ремък и двете ролки - около 250лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за акумулатор - около 150лв. Цена за висок клас газ.инжекцион - около 1800лв. Цена за рейсингови накладки EBC yellowstuff предни около 150лв., задни около 100лв. Спирачни дискове ОЕМ оригинални комплект около 450лв. Цена за външен накрайник ОЕМ оригинал - около 70лв. Цена за пр.биалетка ОЕМ оригинал - около 70лв. Рециклиране прави носачи около 150лв. Цена за прави носачи ОЕМ оригинални около 600лв./бр. Рециклиране прави носачи около 150лв. и т.н. Ако някой се интересува от по-конкретни (например водна помпа 220лв. или ангренаж 80лв.)да пита. Имам достъп (не съм ги сменял всичките тези работи )))) ) и проверявам цени и мога да кажа от първа ръка. Цени за обслужване на автомат и SH-AWD са смешни направо. В тази тема съм писал достатъчно изчерпателно за тях и като цяло за колата: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93381 Накратко пак: Маслен филтър - ОЕМ оригинал - около 20лв. Масло двигател 4л. 0W40 - около 100лв. Автомат 3л ATF на 72000км//72мес. - 60лв. Диференциал 3л ATF на 45000км/36мес. - 60лв. Раздатка 0.5л 80W90 на 120000км./96мес. - 35лв. Спирачки 1л ДОТ5.1 на 36мес. - 20лв. Реглаж на клапани на 45000км по книжка (на газ ги проверявам на 30к не са мръднали, със смазвачка за клапаните) Антифриза не се пипа първите 10г. Задния диференциал е с 2 съединителя и електронно предава различен въртящ момент към всяка от гумите. Няма никакво масло при всяка от гумите - всичко е в дифа и карета към колелата. Зимата "застрелва" всички други 4х4 коли с които съм тествал по баирите и поледиците. Установено многократно Изключително здрав и надежден автомобил! От към разходи и представяне съм повече от доволен. Единственото, което има по моя екземпляр е поклопване на райката (не теч), така си я купих и така си я и карам вече над 60к. Ремонтния комплект ОЕМ е около 50$ ама за сега не ми се занимава. Заради поклопването рециклирах носачите ама си остана уви, сменях един накрайник и пак си остана - стария си е перфектен. Да нямаш вяра на никви майстори. Смененото си е здраво, това е равносметката ми от както я имам. Ако сега трябваше да си купувам кола - пак щеше да е такава.
-
1 точкаПрибира се мъжът в къщи видимо разтревожен и тъжен.– Скъпи, какво се е случило?– Нищо..– Как нищо? Нали виждам, колко си разтревожен. Нали сме съпрузи? Помниш-клехме се – „...и в радост и в беда.. докато сме живи..“ Твоите проблеми са и мои.– Сигурна ли си?– Да, мили. Давай .. слушам те..– НАШАТА любовница е бременна... и аз не знам какво да правя...
-
0 точкиКатаджия спира блондинка. - Не ви работи мигачът! Това ще ви струва 10 лв. - Ми супер! В сервиза ми искаха 20 лв.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПонеже днес проверявах тестове по Английски и не мога да не го споделя какво прочетох в един от тях! Става въпрос за деца 4-ти клас с повишено изучаване на английски език. Та въпроса е следния: What's the opposite of: Children make mistakes in the dark! One of the answers was: Mistakes in the dark make children!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00