Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.11.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    https://www.biltema.fi/en-fi/car---mc/car-accessories/winter-products/engine-block-heaters/hose-heater-16-and-20-mm-2000038337 Тук (Финландски сайт) има 500 вата и не ми изглежда да е много по-дебел. https://www.biltema.fi/en-fi/car---mc/car-accessories/winter-products/engine-block-heaters/engine-heater-cable-2000033964 И накрайникът на кабела ми изглежда такъв.
  2. 2 точки
    “Я камилата, я камиларя...”. А знаете ли легендата, от която произлиза? Преди много, много години имало един мнооого богат султан. Той си имал една много умна камила - разбирала всичко от една дума, само където не можела да говори. Много тъжен бил султанът. Говорил и от сутрин до вечер, виждал, че тя го разбира, че иска да му проговори, а не може. Дълго мислил какво да прави и накрая решил, че с пари всичко се постига, а ако не може с пари, постига се с много пари. Тръгнали сутринта глашатаи от град на град и от село на село. Думкали с барабаните и разгласявали, че султанът дава един керван злато на този, който научи камилата му да говори. Но ако не успее, ще му вземе главата! Отишъл един кандидат, опитал, провалил се! Отишъл втори - същата работа! След няколко такива опита, отишло едно бедно момче и рекло: - О, премъдри султане, аз ще науча камилата да говори, но имам някои условия. - Стига да не се опиташ да ме измамиш, ще ги приема - отговорил султанът. - Ами то, ученето на камилата на човешки говор е много трудна и бавна работа - ще започне да говори чак след двадесет години - започнал момъка - а дотогава ще искам всеки ден храна, пролет и есен по един кат нови дрехи и по една жълтица всяка седмица - докато дойде време да си взема кервана със злато. Помислил, помислил султанът, сторили му се разумни доводите на момъка и се съгласил. Не бил като другите шарлатани, които му обещавали чудеса за един ден. Прибрал се вечерта момъкът и майка му, като разбрала какво става, горко заридала: - Ох, синко, без време ме зачерняш! Ще вземе султанът и твоята глава! Как ще научиш камила да говори?! - Не бой се, мале! - отвърнал синът - Де се е чуло и видяло камила да говори! Но това са двадесет години с храна, дрехи и пари! А след 20 години - султанът е стар, камилата също - я камилата, я камиларя!
  3. 2 точки
    Защо класическата туба за гориво има три дръжки? Тубата за гориво е изобретение на германците от 1930 г. и първоначално се използва само за военни цели. Оттам съюзниците я наричат Jerry can /от видоизменено Gery - Germany/. Това наименование е запазено и до днес. Класическата туба има три дръжки за да може двама войника да носят 3 туби - по една във всяка ръка и една по средата. Така всеки от тях ще носи общо по 30 литра. Ако един войник носи една туба ще носи само 20 литра, което е малко. Ако сам носи 2 туби ще носи 40 литра, което е много. Затова германците са се спрели на 3 туби за 2 войника и са сложили три дръжки, за да може да се носи средната туба от двамата. Допълнителният бонус, е че един човек може да носи две празни туби в една ръка като хване двете крайни дръжки или общо 4 празни туби за един човек. Класическа германска гениалност!
  4. 1 точка
    След тестово сваляне на бронята, отговорите са: 1. Има достатъчно място за всякакъв вид сензори - за добро или лошо няма греда като на Accord. 2. В упътването на повечето сензори пише да се инсталират на 50 - 70см - тук най-подходящото и практически единственото място е под ръба на багажника, което е на около 45 см от земята. Снимка от интернет: 4. Има 3 входа в купето: Също така е добре всеки, който тръгне да го прави, да има готовност, че ще чупи и подменя щипки - дори в упътването за ремонт на модела (раздела за сваляне на брони) пише да се очаква.
  5. 1 точка
    Ferrari ще „уволни Матиа Биното. Съобщава се, че Матиа Биното вече няма да бъде шеф на отбора във Ферари. Ферари са готови да заменят Матиа Биното като директор на отбора в края на сезона, като шефът на Алфа Ромео Фредерик Васьор е готов да влезе като негов заместник. Много го забавиха този Айнщайн.
  6. 1 точка
    Здравейте пичове и пи*ки!! Поради идването на черния петък решихме да пуснем 25% отстъпка от цените на Pakelo. Хайде сега, всички дето сте го пробвали и ви кефи, и тези, които се чудите поради по-високите му цени - това е вашия момент. Поздрави!
  7. 1 точка
    Амии не може да има голяма сравнение. Дизела в Ниските има въртящ момент, бензина е със cvt. От 2 седмици CR-Vто е със Всесезонни 18ки Michelin CrossClimate 2(DOT 3022), аз взех старите зимни, които са реално на 2 години, но не са карани повече от 4000км.
  8. 1 точка
    Сигурно са за LED бара на бронята.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Привет! Бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-euro-cars-5w-40-synthetic-motor-oil-improved.html Вид и количество: AMSOIL European 5W-40 MS Motor Oil 1х4L + 4x1L Стойност на поръчката: 1х4L (37,96€) + 4x1L (4*9,95€)*1.9775 = 153.80лв Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: Лично Парите са преведени!
  11. 1 точка
    Благодаря за бързия отговор. Нов съм в света на Хонда. Преди карах Рено, а от няколко месеца вече Сикив 8. Не знам кой е нов и кой стар. Така ги оцених по интерфейсът им.
  12. 1 точка
    Свещта е работила добре. На централния електрод се вижда значително иридиево покритие. Изглеждат като нови. Има доста живот в тях. Дават им по каталог 100 хил. мили! Даже аз се учудих... А пък и ти явно си на LPG. Я вземи едни луфтомерни пластини и регулирай разстоянието на 1,1мм. Но внимателно с чукчето да не сцепиш керамиката. Почисти с парцал и спирт изолатора в основата му ( червената елипса на снимката ми) и го намажи там със силиконова грес - https://maslata.bg/shop/смазки-грес/грес-за-свещи-beru-zkf-01-10-ml/ а също и лулите, но тънко, за да не намажеш в последствие и контактната пластина. Явно е имало малко високоволтово "пълзене" - ефектът "корона". Ако не си имал проблеми с тия свещи - карай. И да видим дали няма да минеш още поне 80 000 км. с тях. А на бас!
  13. 1 точка
    Много къдраво, бре! А и визията се различава коренно от пробите на другите масла, които си правил. Няма ясна визия. Няма ясно различими ядро, дифузна зона и краева зона, както беше при другите масла. Може би "Low viscosity" оказва влияние за размитите детайли. GTL базата се къдри здраво при теб. Не знам на какво се дължи. Не мога да кажа дали маслото работи добре и е подходящо за теб. Не мога да преценя. Тук може да се произнесе категорично само един лаб. анализ.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Колега тук говорим за антифриз и охладителна система на Хонда,нищо общо с таза на Рено карай си го с жълтия. Вече 4 год карам с този на Хонда не си е променил цвета изобщо. Товап с какъв цвят е от голямо значение,това са видове антифриз. За Хонда е само един и е този показания от мен.
  16. 1 точка
    Това е антифриза и е лонг лайф,всичко друго е заместител. Това пише да се слага в твоето ръководство. Това синьо няма нищо общо с синьото по магазините.
  17. 1 точка
    Привет. Малко ъпдейт на информацията, след лично посещение в сервиза. Вече на може да си запишете час като отидете на място, само след обаждане по телефона и "свързване с колежката". То май в Сорбоната се влиза по-лесно и бързо. Да го имате предвид ако решите да ползвате услугите им. Поздрави и успех!
  18. 1 точка
    Духовното просвещение на българския народ дава тласък на национално-освободително движение по българските земи.[1] В освободена от османско владичество България както интелигенцията, така и масовият човек съзнават подвига на възрожденските писатели и революционери, които създали атмосферата и довели българския дух до решимостта да поведе борба за държавен суверенитет. Много градове и села искат да отдадат заслужената признателност към народните будители не само като кръщават улици, читалища и училища на тяхно име. За първи път честване на народните будители става на фестивала в Пловдив през 1909 г. Всепризнат патрон на българското будителство е свети Йоан Рилски почитан като небесен покровител на българския народ и държава, който в народната памет е образец за себеотдаване, безсребърничество, любов към ближния и Отечеството и към когото народната обич и уважение остава жива през вековете на османско владичество. Почитани са и много други будители, които народът канонизира като светци в своята историческа памет. През 1922 г. Стоян Омарчевски, министър на народното просвещение в правителството на Стамболийски по инициативата на група интелектуалци (Станимир Станимиров, Александър Радославов, Димитър Лазов, проф. Беньо Цонев, Иван Вазов, проф. Любомир Милетич, д-р Михаил Арнаудов, д-р Фил. Манолов, Христо Цанков – Дерижан, проф. Иван Георгов, Стилиян Чилингиров, Адриана Будевска, Елена Снежина) внася предложение в Министерския съвет за определянето на 1 ноември за Ден на българските народни будители. (При установяването на Григорианския календар като държавен през 1916 година, Българската православна църква продължава да използва Юлианския календар - чак до 1968. Съответно 19 октомври - деня, в който се чества Св. преподобни Йоан Рилски Чудотворец) става 1ви ноември по новия календар). На 28 юли 1922 г. Министерството на народното просвещение излиза с окръжно номер 17 743, според което 1 ноември е определен за „празник на българските будители, ден за отдаване на почит към паметта на големите българи, далечни и близки строители на съвременна България“. На 31 октомври 1922 г., излиза постановление на Министерския съвет за обявяване на празника. На 13 декември същата година 19 Обикновено Народно събрание приема Закон за допълнение Закона за празниците и неделната почивка. Цар Борис III подписва закона за въвеждането на Деня на народните будители на 3 февруари 1923 г. Три години след подписване на Ньойския договор българското общество изпитва остра нужда от духовни стимули и ги намира в наследството от идеи на най-мъдрите българи. И сега е така, та Честит Ви празник, и осъзнайте се, па се възвисявайте! А за будител може да имате всеки, който ви е "отворил очите" в определена сфера - книжнина и грамотност са само началото.
  19. 1 точка
    Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
  20. 1 точка
    Какъв е този сервиз, какво е това чудо? Така като чета, ще взема да запазя и аз. Не, че ми трябва за нещо. Пък може до тогава да ми и потрябва. Това е като, както си вървиш да видиш голяма опашка пред магазин. Няма как - спираш и се нареждаш и ти. Не знаеш какво е, ама няма начин щом толкова хора са се наредили, да не е за нещо или изгодно, или дефицитно. Деформации от 90-те години, кво да прайш... На 19-ти септември очаквайте в раздел "Пазар" тема "Продавам час за Слави за 21-ви септември".
  21. 1 точка
    Просто темата е изпаднала много назад,но трябва все пак да я потърсиш. Ако имаш такава раздатка отпред да сменя се и маслото е HONDA HGO 1L. Ако смениш моля те напиши два реда в темата като кажеш модела и кода на двивателя ти,да има инфо,защото всек пита и после забравя да сподели.
  22. 1 точка
    Баш си има значение налягането на кулонката, газта може да е течна ама въздуха над нея не е, и 8 атмосфери не могат да го сгъстят колко 12 За тореидните; друго е налягането да се разпредели по цялата дъга на бутилката и д аняма големи площи които да носят на напрежение, друго е да напъва страните на цилиндричната, където вероятноста от поддаване е далеч по голяма, естествено всичко това е предвидено и до авария не може да се стигне и е излишно да се коментира, но реално погледнато цилиндричната е по слабия съд по законите на физиката защото и шева на цилиндричната е далеч по дълъг и по дължина на бутилката. А защо ги превозват в цилиндрични ли, ми щото е по удобно, като са взето мерки могат и в квадратни да ги возят а не щото са по здрави Пеше и още нещо, ако искаш да ти дам една тореидна да и настроиш поплавъка правилно като си толкова отворен да видим кога ще успееш освен да я направиш да събира на половина друго не виждам да постигнеш. За цилиндрична съм съгласен че може да се постигне но за тореидна....Барси ти за ква леща говориш ? съчмата на зареждачката ли? и кви клапани ти гърмят? на единия лук оил до нас колонка показва 14 и аз наи редовно се редя на нея щото минавам повече км, ся да не ме карате да обеснявам и тва що е така, ( на колонка с по малко от 8 не сипвам) и на двете ми коли поплавъците така са ги нагласи масторите че на хондата като се напълни и трака тррррррр, на ланчата въобще не трака там полека лека спира, което ще рече че поплавъка въобще няма мегдан да се дигне толкова че да затвори, и бутилката се пълни дюкме, ама не съм имал проблем нито с клапани нито с лещи.
  23. 0 точки
    Съпругата: - Днес бях на лекар и той ми каза, че бюстът ми е като на двадесет годишна. - А за петдесет годишният ти задник нещо каза ли? - Не, за теб не стана дума.
  24. 0 точки
    - Джеймс, защо във фирмата ни има толкова много жени?! - Ами все пак сме бардак, сър...[emoji4]
  25. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...